ویترین

مهاجرت به تایوان

مهاجرت به تایوان

مهاجرت به تایوان با توجه به این که این کشور متخصصان و دانشجویان خارجی و مهاجران را از سراسر جهان برای کار، تحصیل و سرمایه گذاری جذب می کند، در دهه اخیر به طور چشمگیری افزایش یافته است. با وجود شرایط سیاسی پیچیده بین چین و تایوان، اقتصاد این کشور بسیار قوی است. بنابراین، هر ساله تعداد زیادی از مهاجران را جذب می کند و اگر افراد برای کار یا تحصیل به تایوان مهاجرت می کنند، حتما باید اطلاعات کامل را که باید در مورد زندگی در تایوان به عنوان یک خارجی یا مهاجر بدانند، بررسی کنند. در این راهنما، اطلاعات مفیدی درباره شرایط مهاجرت به تایوان توسط متخصصان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت جمع آوری شده است. به طور کلی، بازدید از یک کشور با زندگی در آن بسیار متفاوت است و همانند سایر کشورهای، تایوان نیز به زمان نیاز دارد تا فرهنگ آن را کمی بیشتر درک کرد.

بنابراین، در حالی که انکار اینکه تایوان مکانی عالی برای مهاجران است دشوار است، جنبه های خاصی از زندگی در تایوان وجود دارد که مهاجران قبل از نقل مکان به آنجا باید در نظر بگیرند. با استفاده از بینش مهاجران، این مقاله به بررسی مزایا و معایب و همچنین شرایط مهاجرت به تایوان می‌پردازد تا به مهاجران مشتاق کمک کند پس از از سرگیری وضعیت عادی، تصمیم بگیرند که کجا نقل مکان کنند.

شرایط زندگی و مهاجرت به تایوان

اول از همه، تایوان به عنوان کشوری بسیار امن برای زندگی در نظر گرفته می شود و به طور مداوم به عنوان یک کشور امن در انواع شاخص های ایمنی جهانی شناخته می شود، از جمله شاخص SafeAround که در آن تایوان در بین 160 کشور رتبه 24 را به خود اختصاص داد و شاخص صلح جهانی که در آن رتبه 24 را به خود اختصاص داد. به تایوان در بین 163 کشور رتبه 26 را اهدا کرد. تایوان همچنین رتبه هفدهم را از نظر ایمنی و امنیت در بین 64 مقصد در گزارش خود بین المللی به دست آورد. تایوان همچنین خانه یک جامعه واقعاً استقبال کننده است. مردم محلی صادق، مهربان، صمیمی و دیده می ‌شوند، که مزیت بسیار بزرگی به شمار می رود. تایوانی ‌ها بسیار دوستانه هستند و همیشه حاضر می باشند به خارجی‌ ها کمک کنند، حتی اگر زبان آنها انگلیسی باشد یا نباشد.

چند دلیل اصلی که تایوان را تبدیل به یک مقصد عالی جهت زندگی می کنند عبارتند از:

  • فوق العاده ایمن
  • مردمی خوش برخورد
  • سیستم بهداشت ملی عالی
  • آب و هوای نیمه گرمسیری
  • فرصت های تدریس زبان انگلیسی
  • هزینه زندگی کمتر از اکثر کشورهای غربی
  • سرعت اینترنت بسیار سریع و تعداد زیادی هات اسپات وای فای رایگان
  • فروشگاه ‌های رفاهی در همه جا (این فروشگاه ها تقریبا همه چیز می فروشند).
  • فعالیت های فراوان در فضای باز، از جمله رودخانه، کوه نوردی مرتفع، غواصی و غیره.
  • سواحل ، چشمه های آب گرم ، و پارک های تفریحی در فاصله کوتاهی از شهرهای بزرگ
  • فرصتی برای یادگیری ماندارین (با این حال اکثر مردم می توانند حداقل کمی انگلیسی صحبت کنند).
  • حمل و نقل عمومی گسترده، از جمله کلاس جهانی تایپه MRT و قطار سریع السیر (معمولا رانندگی در تایوان ضروری نیست).

شرایط مهاجرت و زندگی در تایوان

مهاجرت به تایوان و بازار کار این کشور

یکی از روش های برجسته مهاجرت به تایوان، مهاجرت کاری به این کشور می باشد. اما قبل همه چیز، متقاضیان باید با بازار کار تایوان آشنایی کامل داشته باشند و سپس وارد آن شوند. موقعیت های شغلی زیادی در تایوان وجود دارد که بیشتر آنها متخصصان محلی را هدف قرار می دهند زیرا سیستم آموزشی در تایوان یکی از بهترین ها در جهان است. با در نظر گرفتن این موضوع، ممکن است هنگام جستجوی کار در تایوان به عنوان یک مهاجر، رقابت بسیار بالایی پیدا کنید. متقاضیانی که در نظر دارند که به تایوان مهاجرت کنند و در آنجا شروع به کار کنند، باید حداقل دانش اولیه زبان چینی ماندارین را داشته باشند. علاوه بر این، بهتر است متقاضیان قبل از مهاجرت به تایوان، شغل خود را از قبل تضمین کنند. آنها می توانند سایت های آنلاین با فرصت های شغلی در شرکت های مختلف در تایوان را بررسی کنند.

در حال حاضر فرصت های شغلی زیادی در حوزه فناوری اطلاعات، مهندسی، مدیریت، مالی و بانکداری و بیوتکنولوژی وجود دارد. مشاغل آموزش زبان انگلیسی نیز در میان مهاجرانی که در تایوان زندگی می کنند رایج است.

در نمودار زیر به میانگین حقوق ماهیانه در تایوان براساس محبوب ترین مشاغل اشاره شده است:

میانگین حقوق ماهیانه در تایوان بر اساس محبوب ترین مشاغل

علاوه بر این، افرادی که قصد دارند اقدام به مهاجرت به تایوان کنند، حتما باید درباره شهری که قصد اقامت در آن را دارند، اطلاعات کافی داشته باشند زیرا میانگین حقوق ماهیانه افراد در شهرهای مختلف تایوان متفاوت است.

در جدول زیر به میانگین حقوق ماهیانه در تایوان براساس شهر اشاره شده است:

نام شهرمتوسط حقوق ماهیانه
کائوهسیونگ$4600 (دلار)
تایپه$4100 (دلار)
تاینان$3800 (دلار)
تایچونگ$4200 (دلار)

قیمت مهاجرت به تایوان و هزینه های زندگی

قیمت مناسب مهاجرت به تایوان یکی دیگر از مزایایی است که مهاجران را به این کشور می کشاند. هزینه های جابجایی تقریباً مانند نقل مکان به سایر کشورهای منطقه مانند مالزی و ویتنام است. این امر تایوان را برای افرادی که به دنبال زندگی در یک کشور خارجی هستند، به یک انتخاب مقرون به صرفه تبدیل می کند. نکته ای که تایوان واقعاً برجسته است، هزینه پایین زندگی آن است، با متوسط ​​اجاره بها 56.31% ارزان تر از ایالات متحده، علاوه بر صرفه جویی باورنکردنی در اجاره، سایر هزینه های زندگی در تایوان به طور متوسط ​​9.75% کمتر از آنچه که در ایالات متحده پرداخت می شود، هستند. اگرچه ممکن است برخی از موارد در تایوان مانند گاز گران باشند، اما در کل افرادی که در این کشور زندگی می کنند می توانند با صرفه جویی در هزینه ها و مصرف خود، پس انداز بیشتری داشته باشند.

در واقع، بسیاری از اقلام در تایوان به طور قابل توجهی ارزان هستند، مانند نان، یک وعده غذایی در یک رستوران محلی (که احتمالا فقط یک چهارم قیمت خواهد بود) و حتی سرویس اینترنت که بسیار ارزان می باشد. هموطنان محترم می توانند با تماس با متخصصان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت اطلاعات تکمیلی از شرایط، هزینه ها و روش های مهاجرت به تایوان کسب کنند.

4/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *