ویزای کاری

مهاجرت به استان نیوبرانزویک

مهاجرت به استان نیوبرانزویک

مهاجرت به استان نیوبرانزویک طرفداران زیادی دارد؛ در واقع همه ساله افراد زیادی با اخذ ویزای کاری به این استان مهاجرت می کنند. همچنین افراد می توانند از طریق سرمایه گذاری در کشور کانادا الخصوص استان نیوبرانزویک اقدام به مهاجرت کنند. کشور کانادا به علت هزینه کم زندگی در کشور و نزدیکی به دریاچه ها و رودها، همه ساله مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است.

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت علاوه بر این که در زمینه مهاجرت و اخذ ویزا یاری رسان و همراه شما است، در زمینه برنامه مهاجرت به کانادا از طریق استان نیوبرانزویک نیز مشاوره ارائه می دهد. استان نیوبرانزویک تنها استان دو زبانه کانادا محسوب می شود و زبان اول 30% مردم نیوبرانزویک فرانسوی می باشد. از جمله شهرهای نیوبرانزویک، شهر فدریشن، شهر سنت جان و شهر مانکتون می باشد. برنامه مهاجرتی نبوبرانزویک NBPNP است.

پذیرش استان نیوبرانزویک NBPNP در 2023

در سال 2023 افراد چنانچه در یکی از گروه های زیر باشند، درخواستشان از جانب NBPNP پذیرفته می شود:

  • برنامه بازار کار اکسپرس اینتری (Express Entry Labour Market Stream)
  • برنامه نیروهای متخصص با حمایت خانواده (Skilled Workers with Family Support)
  • برنامه نیروهای نیروهای متخصص با حمایت کارفرما (Skilled Workers with Employer Support)
  • برنامه کارآفرینان دارای مدرک ارشد و دکترا (Post-Graduate Entrepreneurial Stream)
  • برنامه کارآفرینان (Entrepreneurial Stream)

از طریق نیروی متخصص تحت حمایت کارفرما و نیروی متخصص تحت حمایت خانواده می توانید مهاجرت به کانادا از طریق این استان داشته باشید.

شرایط مهاجرت به استان نیوبرانزویک

تسلط به یکی از زبان های انگلیسی یا فرانسوی، شرایط سنی 22 تا 55 سال، دارا بودن سابقه مدیریت و یا همچنین بیزینس و داشتن تمکن مالی حدودا 350000$ (دلار کانادا) در کشور مبدا همچون ایران از شرایط مهاجرت به کانادا از طریق استان نیوبرانزویک محسوب می شود. جهت شروع بیزینس و تایید نهایی در استان نیوبرازویک می بایست 75000$ (دلار کانادا) به عنوان ودیعه پرداخت کنند. شخصی که بدین طریق تقاضای مهاجرت دارد باید حداقل 5 روز از استان نیوبرانزویک سفر کرده باشد. ارائه ایده و طرح مورد نظر به سران دولت استان نیوبرانزویک جهت راه اندازی بیزینس مورد نیاز می باشد.

از آنجایی که استان نیوبرانزویک از استان های آتلانتیک کشور کانادا می باشد، درآمد این استان از طریق صنایع چوب، معدن، کشاورزی و ماهیگیری بدست می آید. از جمله اقتصاد مدرن استان نیوبرانزویک ارائه خدمات مالی و خدمات بیمه ای می باشد. تولیدات استان نیوبرانزویک عبارتند از صنایع غذایی، نوشیدنی، کاغذسازی، فلزکاری و تجهیزات حمل و نقل. همانطور که در مطالب پیشتر گفته شد مهاجرت به کانادا از طریق این استان به چند طریق صورت می گیرد که هر کدام را به اختصار توضیح می دهیم.

شرایط افراد متقاضی کار در مهاجرت به نیوبرانزویک

متقاضیان کار و مهاجرت به استان  نیوبرانزویک باید بین 22 تا 55 سال سن داشته باشند و تا حدی به زبان انگلیسی و یا فرانسوی تسلط داشته باشید حداقل مدرک تحصیلی برای این امر دیپلم می باشد و باید حداقل 5 سال تجربه کاری مورد نیاز می باشد. داشتن دانش کافی درباره اقتصاد برانزویک، ارایه طرح اقتصادی نوین و داشتن تمکن مالی حداقل 300000$ (دلار کانادا) از دیگر شرایط متقاضیان کار برای مهاجرت به این استان می باشد.

شرایط مهاجرت به نیوبرانزویک از طریق حمایت کارفرما

برای مهاجرت به استان نیوبزانزویک از طریق حمایت کارفرما سن فرد باید 22 تا 55 سال باشد و به یکی از 2 زبان انگلیسی یا فرانسوی آشنایی داشته باشد، همچنین داشتن مدرک دانشگاهی معتبر، پیشنهاد کاری به صورت دائم یا تمام وقت که حدودا یک سال از آن گذشته باشد و بسیاری از دیگر موارد برای این امر مورد نیاز می باشد.

شرایط مهاجرت به نیوبرانزویک از طریق حمایت کارفرما

شرایط مهاجرت به نیوبرانزویک از طریق حمایت خانواده

از شرایط مهاجرت به استان نیوبرانزویک از طریق حمایت خانواده می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • فرد متقاضی نسبت فامیلی نزدیک با شخصی که از جانب آن حمایت می شود داشته باشد
  • سن فرد حمایت شونده 22 تا 55 سال باشد
  • تسلط و همچنین دانش کافی به یکی از 2 زبان اصلی کانادا (انگلیسی یا فرانسوی) داشته باشد
  • حداقل 2 سال تجربه کاری تمام وقت در کشور مبدا خود داشته باشد

مراحل اخذ ویزای مهاجرت به کانادا از طریق استان نیوبرانزویک

مراحل اخذ ویزای مهاجرت به کانادا از طریق استان نیوبرانزویک عبارتند از:

مرحله 1مرحله 2مرحله 3
ارسال تمامی مدارک درخواستی + فرم مخصوص CIC (چنانچه مدارک شما از جانب CIC تایید شد، تاریخ و زمان مصاحبه حضوری برای شما ارسال می شود.)تایید پرونده از جانب سازمان مهاجرت کانادا (چنانچه شما از جانب سازمان مهاجرت کانادا تایید شدید، اقامت دائم شما را در کشور کانادا آغاز می شود.)سکونت در نیوبرازویک

پس این که 30 روز از اقامت شما در استان نیوبرانزویک گذشت، می بایست حتما آدرس و تلفن خود را برای سازمان مهاجرت کانادا ارسال کنید.

کارآفرینی در نیوبرانزویک در 2023

در بهترین شهرهای کانادا برای تحصیل و زندگی این استان افرادی را برای کارآفرینی پذیرش می کند که خواستار یک مدیریت و کارکرد هدفمند در نیوبرانزویک هستند. چنانچه قصد سرمایه گذاری در نیوبرانزویک را دارید باید مجوز کارآفرینی و سرمایه گذاری در نیوبرانزویک و همچنین فرم ارزیابی مهاجرت کاری این استان را دریافت کنید. استان نیوبرانزویک، کانادا تنها افرادی را که فارغ التحصیل یکی از موسسات آکادمیک نیوبرانزویک در مقاطع دکترا و کارشناسی ارشد باشند را پذیرش می کند.

مشاغل مورد نیاز در استان نیوبرانزویک کانادا

متوسط درآمد سالانه در کانادا به طور کلی 120000$ (دلار کانادا) است با این حال در استان نیوزبرانزویک در مقایسه با کبک، بریتیش کلمبیا و غیره سطح درآمد کمی پایین تر است. افرادی که می خواهند به این استان بروند باید توجه داشته باشند چه مشاغلی مورد نیاز بازار کار است که از آن جمله می توان به موارد ذیل اشاره نمود:

ردیفعنوان شغلیسطح درآمد به دلار کاناداشهر
1دستیار محقق کلینیکسالانه از 45000$ تا 63000$سنت جان
2کار در منزل به عنوان خدمات مشتریان اداره پستسالانه از 24000$ تا 33000$سنت جان
3مسئول نگهداری بلند مدت از افرادسالانه از 79000$ تا 110000$سنت جان
4متخصص بازاریابی و ارتباطاتسالانه از 48000$ تا 69000$سنت جان
5کارمند ارتباطات دیجیتالسالانه از 49000$ تا 69000$فرداریکتون

در نهایت سپاسگزاریم که به وبسایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت اعتماد کردید و تا پایان مقاله مهاجرت به کانادا از طریق استان نیوبرانزویک همراه ما بودید. اگر از چگونگی کامل بودن مدارک خود در مهاجرت به کانادا مطمئن نیستید تنها کافیست به صورت تلفنی و یا مشاوره حضوری اقامت خودتان را به ما بسپارید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *