مهاجرت

مهاجرت به گرنادا

مهاجرت به گرنادا

متقاضیان زیادی برای زندگی اقدام به مهاجرت به گرنادا می کنند و این کشور با وجود دلایل بی شماره به مکان مورد علاقه مهاجران تبدیل شده است. آب و هوا، فرهنگ و زیبایی هر ساله به تعداد متقاضیان مهاجرت به گرنادا می افزاید. نقل مکان به کشوری دیگر مستلزم آمادگی کامل است زیرا سبک زندگی افراد را تغییر خواهد داد و در محیطی متفاوت زندگی خواهند کرد. افرادی که گرنادا را برای نقل مکان و زندگی در منطقه کارائیب در نظر می گیرند، گزینه مناسبی را انتخاب می کنند. گرنادا  به دلیل سواحل زیبا، مناظر خیره کننده و آرامش به عنوان اسپایس ادویه کارائیب شناخته می شود. در این مقاله، متخصصان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت برخی از رایج ترین نکات و توصیه های مربوط به نحوه نقل مکان و مهاجرت به گرنادا  را به اشتراک می گذارند تا هموطنان عزیز در این زمینه به طور کامل مطلع شوند.

مهاجرت به کارائیب رویای بسیاری از مردم است، اما برای تحقق این رویا باید به سوالات اساسی پاسخ داده شود. گرنادا در جنوب کارائیب، 12 درجه شمالی از خط استوا و زیر کمربند طوفان قرار دارد. این یک جزیره آتشفشانی است که کوهستانی است و دارای یک جنگل بارانی سرسبز با ده آبشار چشمگیر است. سواحل متعدد و در گرنادا زیبایی وجود دارد و خط ساحلی و صخره ‌های جزیره، بخش زیادی از اقیانوس اطلس را از امواج عظیم محافظت می ‌کند و سمت کارائیب آرام است. بیش از 50% از جزیره را جنگل های بکر تشکیل می دهند و بقیه مناطق جنگلی فقط کم جمعیت است. به دلیل کوهستانی بودن، مناظر خیره کننده از همه جای گرنادا  وجود دارد. اما به طور کلی، مهاجرت به کارائیب رویای بسیاری از مردم است، اما برای تحقق این رویا باید به سوالات اساسی پاسخ داده شود.

آشنایی با گرنادا

گرنادا شامل سه جزیره کوچک گرنادا، Carriacou و Petite Martinique می باشد و در سمت بادگیر زنجیره جزایر در دریای کارائیب واقع شده است. گرنادا با مساحتی در حدود 344 کیلومتر مربع و جمعیتی حدود 110000 نفر، بزرگترین جزیره در میان این جزایر است. آب و هوای گرنادا با بارندگی سالانه 3500 میلی متر در دامنه کوه های بادگیر و کمتر از 1500 میلی متر در مناطق پست، گرمسیری است. گرنادا، جزیره ‌ای در زیر نور خورشید و جزیره ‌ای تند که به خاطر انواع مختلف ادویه ‌ها مانند جوز هندی، میخک، زنجبیل، دارچین و غیره شناخته شده است. به طور سنتی سرخپوستان کارائیب که از سرزمین اصلی آمریکای جنوبی مهاجرت کرده بودند، در سکونت داشت. گرنادا مستعمره فرانسه و بریتانیا بود، اما در 7 فوریه 1974 از بریتانیا استقلال یافت.

فرایند مهاجرت به کانادا

شایان ذکر است که جمعیت گرنادا بسیار تحصیل کرده و دارای نرخ سواد بسیار بالایی است. دانشگاه سنت جورج میزبان 6000 دانشجو از بیش از 140 کشور است، دانشکده های پزشکی و علوم دامپزشکی را ارائه می دهد و 35 سال است که فعالیت می کند.

دلایل مهاجرت به گرنادا

دلایل زیادی برای مهاجرت به گرنادا وجود دارد که بیشتر به دلیل سبک زندگی، بهینه سازی مالیات، شرایط زندگی بهتر، شرایط آب و هوایی گرمسیری است و این فهرست می تواند ادامه یابد. گرنادا با کوه های باشکوه، آبشارهای زیبا، دره های سبز و مکان های بی نظیر خیره کننده یکی از زیباترین کشورهای منطقه کارائیب است. گرنادا مکانی امن و مطمئن برای زندگی است، بنابراین می توان با سرمایه گذاری ویزا یا شهروندی گرنادا را دریافت کرد و در این کشور اقامت داشت. برنامه شهروندی گرنادا از طریق سرمایه گذاری به شرکت کنندگان اجازه می دهد تا مبلغ خاصی را در املاک یا صندوق های دولتی سرمایه گذاری کنند و تابعیت دوگانه دریافت کنند. گرنادا بخشی از کشورهای مشترک المنافع است و از مزایای بریتانیا برخوردار است. برای بررسی اجمالی و بررسی سبک زندگی در گرنادا، می توان به عنوان توریست به این کشور سفر کرد.

در نمودار زیر به درصد مهاجران در جمعیت گرنادا اشاره شده است:

درصد مهاجران در جمعیت گرنادا

دلایل زیادی برای مهاجرت به گرنادا و اخذ اقامت به عنوان یک مهاجر وجود دارد. رژیم مالیاتی در کشور مزایای زیادی را برای صاحبان مشاغل و سرمایه گذاران ارائه می دهد، به این معنی که هیچ مالیاتی بر عایدی سرمایه، ثروت، هدایا، ارث یا درآمد خارجی وجود ندارد. آموزش در گرنادا بیشتر بر اساس سیستم مدارس بریتانیا است، بنابراین فرزندان مهاجران آموزش با کیفیتی دریافت خواهند کرد. افراد می توانند به فکر انتقال فرزندان خود به سیستم آموزشی گرنادا و کسب تخصص های مختلف باشند. از ذکر هزینه های زندگی غافل نشویم. گرنادا در مقایسه با ایالات متحده و بریتانیا کشوری بسیار ارزان برای زندگی است، اما به دلیل هزینه های واردات، هزینه برق گاهی اوقات می تواند بالاتر از حد معمول باشد.

از مهاجرت به ایتالیا چه می دانید؟

شرایط و روش های مهاجرت به گرنادا

مهاجرت به گرنادا طبق قوانین خاص تعیین شده، از روش های مختلف امکان پذیر می باشد.

رایج ترین روش های مهاجرت به گرنادا عبارتند از:

  • سرمایه گذاری
  • اشتغال
  • تحصیل

یکی از رایج ترین گزینه ها برای مهاجرت به گرنادا و دریافت پاسپورت این کشور، مهاجرت از طریق سرمایه گذاری است که به عنوان شهروندی از طریق سرمایه گذاری (CBI) نیز شناخته می شود. متقاضیان می توانند با درخواست برای شهروندی گرنادی از طریق سرمایه گذاری یا اخذ اقامت دائم، شهروند گرنادا شوند.

شرایط و روش های مهاجرت به گرنادا

اطلاعات جزئی مهاجرت به گرنادا از طریق سرمایه گذاری اشاره عبارتند از:

موارداطلاعات
زمان پردازش2 تا 5 ماه
سفر بدون ویزاسفر فوری بدون ویزا به 144 کشور از جمله کشورهای شینگن، چین، بریتانیا، سنگاپور و هنگ کنگ
نوع سرمایه گذاریکمک به دولت گرنادا یا سرمایه گذاری در پروژه های مورد تایید دولت گرنادا
هزینه سرمایه گذاری$150000 الی 200000$ (دلار)
افراد وابسته به خانوادههمسر، فرزندان زیر 30 سال، والدین مسن بالای 55 سال و خواهر و برادر 18 سال و بالاتر
اعتبار پاسپورتپنج (5) سال

اشتغال روش دوم برای مهاجرت به گرنادا می باشد که نیاز به داشتن پیشنهاد کاری و اخذ ویزای کاری گرنادا است. با توجه به کم بودن فرصت های کاری برای مهاجران در گرنادا، مهاجرت کاری به این کشور روش آسان به شما نمی رود. روش بعدی مهاجرت به گرنادا تحصیل در دانشگاه های این کشور است که نیازمند اخذ پذیرش تحصیلی، تمکن مالی کافی و دانستن زبان انگلیسی می باشد. علاوه بر این، افراد با ازدواج با یک شهروند گرنادا واجد شرایط شهروندی گرنادا هستند و این روش یکی دیگر از روش های مهاجرت به گراندا است که دارای شرایط خاص خود می باشد. برای کسب اطلاعات تکمیلی از شرایط مهاجرت به گرنادا متقاضیان می توانند مشاورین موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشند.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *