ویزای سرمایه گذاری و ثبت شرکت

مهاجرت از طریق سرمایه گذاری و ثبت شرکت در برزیل

مهاجرت از طریق سرمایه گذاری و ثبت شرکت در برزیل

مهاجرت از طریق سرمایه گذاری و ثبت شرکت در برزیل یکی از طرق مهاجرت به این کشور آمریکای لاتین است؛ چرا که اقتصاد این کشور رو به پیشرفت می باشد. با اطمینان می توان گفت مهاجرت از طریق ثبت شرکت در برزیل برای افرادی که قصد سرمایه گذاری دارند، انتخاب بسیار خوبی می باشد. برای مهاجرت از این طریق شرایط و قوانینی وجود دارد، اگر شما تصمیم به سرمایه گذاری در این کشور دارید توصیه می کنیم این مقاله را که توسط کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت به نگارش درآمده است را مطالعه نمایید.

  • شرایط سرمایه گذاری در کشور برزیل چیست؟
  • چگونه می توان با ثبت شرکت در برزیل اقامت این کشور را به دست آورد؟
  • انواع شرکت در برزیل برای ثبت به عنوان شهروند خارجی در این کشور کدامند؟
  • مزایای سرمایه گذاری و ثبت شرکت در برزیل چیست؟

شرایط سرمایه گذاری در برزیل در 2021

تولید ناخالص داخلی برزیل در سال 2021 بیشتر از سایر کشورهای آمریکا لاتین می باشد، که دلیل آن در اختیار داشتن بخش های توسعه یافته تولید، معدن، کشاورزی، خدمات و وجود نیروی کار می باشد. در سال های اخیر دولت کشور برزیل سعی دارد، حضور گسترده ای در بازار جهانی داشته باشد. مهمترین محصولات صادراتی این کشور سویا، قهوه، آب پرتغال، وسایل نقلیه، سنگ معدن آهن، کفش، فولاد، گوشت، منسوجات و تجهیزات برقی می باشد. باید به این نکته توجه داشت که سرمایه گذاری از طریق ثبت شرکت، سرمایه گذاری و خرید ملک ممکن است. در ادامه به تمامی این موارد اشاره خواهیم کرد.

سرمایه گذاری و ثبت شرکت در برزیل

یکی از روش های رایج و پر طرفدار برای مهاجرت به کشور برزیل ثبت شرکت و سرمایه گذاری در این کشور می باشد. برای سرمایه گذاری در این کشور شما باید سرمایه ای بالغ بر 50000$ تا 60000$ (دلار آمریکا) در حساب شخصی خودتان داشته باشید. علاوه بر این باید برای شرکت حساب بانکی جداگانه ای در نظر بگیرید. نکته قابل توجه این است که با افتتاح حساب برای شرکت همچنان سرمایه در حساب شخصی خودتان نگهداری می شود. پس از ثبت شرکت فرد اقامت موقت برای مدت 12 ماه دریافت می کند. شما می توانید هر ساله پیش از پایان اعتبار اجازه اقامتتان اقدامات لازم را برای تمدید اعتبار انجام دهید.

بعد از گذشت 5 سال و با پرداخت سالانه مبلغی بین 4000$ تا 6000$ (دلار آمریکا) به عنوان مالیات شرکت، شما و اعضای خانواده می توانید اقامت دائم برزیل را به دست آورید. افرادی که در این کشور شرکت ثبت می نمایند می توانند ملک مسکونی یا تجاری خریداری نمایند. اما باید توجه داشته باشید که خرید ملک در این کشور ضامن کسب اقامت دائم برای شما نمی باشد و تنها با مهاجرت از طریق سرمایه گذاری و ثبت شرکت در برزیل می توانید اقامت دائم این کشور را به دست آورید.

مزایای مهاجرت از طریق سرمایه گذاری و ثبت شرکت در برزیل

مدارک لازم جهت ثبت شرکت در برزیل

برای ثبت شرکت در کشور برزیل فرد باید مدارکی را آماده کرده و سپس آن ها را ارائه نماید، این مدارک به شرح ذیل می باشند:

  • تعیین نام برای شرکت (نام شرکت باید توسط دولت این کشور تایید شود)
  • فعالیت های اصلی شرکت باید به طور دقیق مشخص شود
  • ارائه مشخصات کامل سهامداران
  • مقدار سرمایه و میزان سهام هر سهامدار باید مشخص شود
  • ارائه اساس نامه شرکت
  • ارائه مدارک شناسایی مدیر شرکت
  • ارائه مجوز وزارت کار و اشتغال
  • ارائه گواهی عدم سوء پیشینه

مزایای مهاجرت سرمایه گذاری و ثبت شرکت در برزیل

متقاضیانی که قصد مهاجرت از طریق سرمایه گذاری و ثبت شرکت در برزیل دارند باید بدانند که از مزایایی برخوردار می شوند. بعد از گذشت 4 سال و با پرداخت مالیات می توانید برای خود و خانواده خود اقامت دائم این کشور را به دست آوردید. با به دست آوردن اقامت دائم از این کشور از مزایایی مانند موارد زیر برخوردار می شوید:

  • تحصیل به صورت رایگان
  • اجازه کار بدون محدودیت در کشور برزیل
  • استفاده از خدمات درمانی به صورت رایگان
  • دریافت پاسپورت

متقاضیانی که قصد سرمایه گذاری و ثبت شرکت در این کشور را دارند باید بدانند که مواد اولیه به راحتی در دسترس آن ها قرار دارد. کشور برزیل دارای اقتصادی قوی می باشد به همین دلیل امکان ضرر یا آسیب مالی بسیار کم می باشد. استاندارد زندگی در این کشور بالا بوده و هزینه های زندگی کم و مقرون به صرفه می باشد. مهاجرت از طریق سرمایه گذاری در برزیل در این مقاله بررسی شد.

به دلیل اقتصاد رو به رشد این کشور، سرمایه گذاری در برزیل مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است. هرچند ایرانیان غالبا علاقه به این امر نشان نداده اند. در این مقاله سعی داشتیم اطلاعاتی در این رابطه در اختیار شما متقاضیان محترم قرار دهیم. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با مراجعه به سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مقالاتی مثل ویزای سرمایه گذاری برزیل و ثبت شرکت در برزیل را مطالعه نمایید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *