مهاجرت

قاچاقی رفتن به انگلستان

قاچاقی رفتن به انگلستان

قاچاقی رفتن به انگلستان از جمله راه های اخذ اقامت و تابعیت غیر قانونی این کشور محسوب می گردد از خطرات و شرایط سختی برخوردار است. برخورداری از سیستم آموزشی برتر توانسته ذهن افرادی زیادی را در خصوص مهاجرت از طریق تحصیل در این کشور به خود اختصاص دهد. سالانه دانشجویان زیادی با اخذ ویزای تحصیلی انگلستان به این کشور مهاجرت می­نمایند.

  • بهترین مسیر مهاجرتی به کشور انگلستان چیست؟
  • آیا می توان با قاچاقی رفتن به انگلستان، اقامت این کشور را به دست آورد؟
  • انواع روش های پناهندگی در انگلستان کدامند و کدامیک موثرتر است؟
  • قوانی نقاچاقی رفتن به انگلستان چیست؟
  • چه کسانی با رد درخواست در انگلستان مواجه می شوند؟

از دیگر راه های مهاجرتی به انگلستان، مهاجرت کاری، مهاجرت از طریق سرمایه گذاری و مهاجرت از طریق ازدواج را می­توان نام برد اما ما در این مقاله به بررسی یکی از سخت ترین و خطرناک ترین راههای مهاجرتی به این کشور، مهاجرت قاچاقی به انگلستان می­پردازیم. کارشناسان مجرب موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت به تمامی عزیزان توصیه می­نماید با وجود راه های قانونی که منجر به اقامت دائم انگلستان می­ شود از قدم نهادن در راه های قاچاقی پرهیز نمایند.

رویکرد دولت در مقابل قاچاقی رفتن به انگلستان

دولت انگلستان در مقابل افرادی که از طریق مهاجرت قاچاقی به انگلستان وارد شده اند، قوانین سختگیرانه ای را اعمال نموده است. افرادی که بصورت غیر قانونی وارد کشور انگلستان می­شوند تا زمانی که دولت انگلستان با درخواست پناهندگی آنان در این کشور موافقت ننموده است اجازه انجام کار حق تحصیل را نخواهند داشت. اما مهم ترین و خطرناک ترین نکته در خصوص مهاجرت قاچاقی به انگلستان این نیست.

تقریبا چند وقت یکبار خبر غرق شدن، تیراندازی و غیره پناهجویان غیر قانونی را در اطراف انگلستان و یکسری کشورهای دیگر مثل یونان و ترکیه می شنویم. حقیقت این است که علاوه بر این که در بسیاری موارد قاچاقچیان باعث کشته شدن پناهجویان می شوند، خیلی موارد هم پلیس ها مرتکب قتل پناهجویان می شوند اما چون این افراد غیر قانونی در حال ورود به خاک انگلستان بوده اند، حمایتی از سوی دولت این کشور برایشان اعمال نخواهد شد.

آژانس مرزی بریتانیا UK Border Agency

آژانس بوردر بریتانیا، بررسی پرونده های تمامی مهاجران پناهنده به انگلستان را به عهده دارد. پناهندگانی که از راه های مختلف وارد خاک انگلستان می شوند، توسط این سازمان چک می شوند. پناهندگان در صورتی می توانند وارد خاک انگلیس شوند که نتیجه مصاحبه آن ها مثبت باشد پناهندگان برای پذیرفته شدن و ورود به انگلستان به عنوان مهاجر، باید دلایل منطقی و معتبر برای خروج از کشور خود و انتخاب روش پناهندگی برای مهاجرت به انگلستان ارائه دهند. مصاحبه های پناهندگی معمولا زیاد به طول می انجامد و مراحل بسیاری دارد. آژانس بوردر بریتانیا مواردی که از پناهندگان می پرسد عبارتند از:

  • مشخصات شخصی
  • آزار و اذیت های مختلف
  • مشخصات اعضای خانواده
  • مشکلات مذهبی و دینی
  • مشاغل قبلی پناهنده
  • مشکلات اجتماعی
  • میزان سرمایه پناهنده
  • خطرات جانی
  • میزان تحصیلات پناهنده
  • شکنجه ها و موارد مشابه
  • دلایل خروج از وطن و غیره

نگاهی به پناهندگان انگلستان در طول سال های اخیر

سال به سال از تعداد افراد پذیرفته شده در انگلستان به عنوان پناهنده کاسته می شود و این مسئله به برنامه های بلند مدت دولت این کشور وابسته است. علاوه بر شرایطی که در مورد پناهندگان ذکر شد باید به این نکته بپردازیم که پناهندگان افرادی هستند که طبق کنوانسیون 1951 مربوط به وضعیت پناهندگان یا پروتکل 1967 آن، کنوانسیون 1969 سازمان وحدت آفریقا که جنبه های خاص مشکلات پناهندگان در آفریقا را اداره می کند، به عنوان پناهنده شناخته می شوند. افرادی که طبق اساسنامه کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل به عنوان پناهنده شناخته می شوند که تحت حمایت های پشر دوستانه وضعیت وخیمی در کشور خودشان بر آن ها تحمیل شود و یا خانه و وسایل زندگی خود را در نتیجه درگیری های جنگی بین دولی از دست داده اند.

در قسمت زیر وضعیت کاهش و افزایش پناهندگان در سال های اخیر بررسی شده است:

  • آمار پناهندگان در سال 2020، 800,025 نفر بوده که نسبت به سال 2019 ، 32% کاهش داشته است .
  • آمار پناهندگان در سال 2019، 979435 نفر بوده که نسبت به سال 2018 تغییری نداشته است .
  • تعداد پناهندگان در سال 2018، 979435 نفر بوده که نسبت به سال 2017 تغییری نداشته است .
  • آمار پناهندگان ایران در سال 2017، 979435 نفر بوده که نسبت به سال 2016 تغییری نداشته است.

تعداد پناهجویان پذیرفته شده از سوی کشور انگلستان

روش های مهاجرت قاچاقی به انگلستان در 2023

افراد از طریق مهاجرت قاچاقی به انگلستان به سه روش می­توانند درخواست پناهندگی به این کشور را بنمایند. درخواست پناهندگی به روش مذهبی، درخواست پناهندگی به روش اجتماعی و درخواست پناهندگی به روش سیاسی. ما در ادامه به تفصیل در مورد هر یک از روش های پناهندگی در انگلستان برای علاقمندان به این کشور در سال 2023 خواهیم پرداخت.

پناهندگی به انگلستان به روش مذهبی

برخی از افراد با تغییر دین خود و یا برخی دیگر از اعتقادات مذهبی که با مشکلات و آزار و اذیت هایی از سوی کشور مبدأ خود روبرو می ­شوند مجبور به ترک وطن خود و درخواست پناهندگی به انگلستان می ­شوند. دولت انگلستان پس از مصاحبه با اینگونه افراد و ارزیابی پرونده پناهندگی متقاضی، در صورتی که صحت گفته های پناهجو برای این دولت اثبات گردد با درخواست پناهندگی وی موافقت خواهد نمود.

قاچاقی رفتن به انگلستان به روش اجتماعی

قاچاقی رفتن به انگلستان به روش اجتماعی به اینگونه است که افراد به دلایل اجتماعی و مشکلات و وضعیت موجود در کشور مبدأ خود از جمله جنگ، فقر و غیره و عدم تحمل زندگی در کشور خود مجبور به پناهندگی به دیگر کشورها گردیده است. در این روش نیز نیز دولت انگلستان پس از بررسی های لازم و حقیقت صحبت های پناهجو با پناهندگی آنان موافقت می­ نماید.

قاچاقی رفتن به انگلستن به کمک روش اجتماعی

پناهندگی به انگلستان به روش سیاسی

در این روش پناهنده می­ بایست بیان نماید که به دلایل سیاسی که موجب آزار و اذیت جسمی و روحی فرد در کشور مبدأ وی گردیده به کشور انگلستان پناه آورده است. در این روش نیز دولت انگلستان با پناهنده مصاحبه و دلایل وی را بررسی و در صورت صحت گفته های وی با درخواست پناهندگی موافقت می ­نماید. افرادی که از طریق مهاجرت قاچاقی به انگلستان قصد اخذ اقامت این کشور دارند، به هنگام ورود به خاک این کشور پلیس مرزبانی سوالات زیر را از آنان خواهد پرسید:

  • به چه دلایلی قصد درخواست پناهندگی به انگلستان را دارید؟
  • تاریخ ورود و چگونگی ورودتان به انگستان را شرح دهید.
  • به چه دلایلی نمی­ توانید به کشور خودتان بازگردید؟

رد درخواست در مهاجرت قاچاقی به انگلستان

همانطور که مطالعه فرمودید دولت انگلستان در مقابل افرادی که درخواست پناهندگی افرادی که از طریق مهاجرت قاچاقی به انگلستان وارد شده اند قوانین سختی را اعمال می­نماید. همچنین مدت زمانی که طول می­کشد تا نتیجه درخواست پناهندگی پناهجویان اعلام گردد زمانبر است. در صورتیکه دولت انگلستان درخواست پناهندگی افراد را قبول نکد افراد می بایستی این کشور را ترک نمایند. در برخی موارد با رد درخواست پناهندگی افراد، آنها این کشور را ترک نمی­نمایند. اگرچه دولت انگلستان آنها را مورد آزار و اذیت قرار نمی­دهد اما آنها با شرایط بسیار بدی روبرو خواهند گردید. کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت بر این عقیده اند که افراد می­توانند از طریق راه های قانونی همچون مهاجرت به انگلیس از طریق کار مهاجرت از طریق سرمایه گذاری به انگلستان و یا ثبت شرکت در انگلستان به این کشور سفر نمایند.

قوانین قاچاقی رفتن به انگلستان

افرادی که به عنوان پناهنده به کشور انگلستان مراجعت می­نمایند می ­بایست ابتدا درخواست پناهندگی خود را به پلیس مهاجرت این کشور اعلام نمایند. پلیس مهاجرت پس از درخواست پناهجو از وی عکس و اثر انگشت اخذ نموده و در مصاحبه اولیه از وی سوالاتی را که قبلاً بیان نموده ایم را جویا خواهد شد. پس از انجام مراحل فوق پلیس مهاجرت پناهندگان را به کمپی که از پناهجویان نگهداری می ­شود انتقال می­دهد. سپس اداره مهاجرت انگلستان تاریخ مصاحبه ای دیگر را با پناهجو مقرر می­نماید. که پناهجو در زمان مقرر بایستی حضور یافته و به تمامی سوالات این اداره پاسخ صحیح دهد.

بررسی پرونده پس از مهاجرت قاچاقی به انگلستان

پس از انجام مصاحبه های اداره مهاجرت با پناهندگان ممکن است پس از مدت 6 ماه نتیجه مصاحبه که مبنی بر موافقت دولت انگلستان با درخواست پناهجو و یا رد درخواست وی را به آنان اعلام نماید. پناهجویانی که درخواست پناهندگی آن ها رد شده است می­ توانند نسبت به رأی دادگاه انگلستان اعتراض نموده و درخواست تجدید نظر نمایند. در غیر اینصورت باز هم اداره مهاجرت جلسه دیگری برای مصاحبه با پناهجو برگزار خواهد نمود.

در این جلسه پناهجو می­ تواند از وکیلی برای درخواست پناهندگی خود به انگلستان کمک بگیرد. اگر که این بار هم دولت انگلستان با درخواست پناهجو موافقت ننماید فرد موظف است تا این کشور را ترک نماید. در صورت عدم ترک انگلستان، پناهجو از هیچ حقوقی در این کشور برخوردار نخواهد بود.

مهاجرت به انگلستان از طریق کار و تخصص

با توجه به خطرناک بودن روش مهاجرت پناهندگی، پیشنهاد می شود افراد به طریق قانونی اقامت این کشور را به دست آورند. افرادی که قصد انجام دادن کار در انگلستان، سفر، بازدید بستگان و یا درمان در این کشور را دارند می­توانند ویزای این کشور را اخذ نموده و به صورت قانونی به این کشور مراجعه نمایند. البته هزینه های زندگی در انگلستان به مراتب بیشتر از کشورهایی مثل مجارستان، ایتالیا، آلمان و غیره است. این موضوع در نمودار ذیل بررسی شده است:

مقایسه متوسط هزینه های زندگی در انگلستان و چند کشور دیگر

متقاضیان پناهندگی فکر می کنند در صورت انتخاب این روش هزینه ای نباید پرداخت کنند که تصور اشتباهی است. افراد با سوالات متعددی در زمینه مهاجرت قاچاقی به انگلستان روبرو می­ شوند از جمله:

  • آیا با موافقت دولت انگلستان با درخواست پناهندگی افراد آنها می ­توانند به تحصیل در انگلستان بپردازند؟
  • هزینه زندگی در انگلستان انگلستان چگونه است؟
  • آیا با قبول درخواست پناهندگی پناهجویان، آنها از تمامی حقوق شهروندی این کشور برخوردار خواهند شد؟

قاچاقی رفتن به انگلیس هوایی

قاچاقی رفتن به انگلیسی هوایی روشی از مهاجرت مخفیانه و قاچاقی است که از طرق هوایی به کشور انگلستان انجام می شود. به صورت کلی مهاجرت قاچاقی و قاچاقی رفتن به انگلیس از سوی موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت توصیه و انجام نمی شود. در این مسیر خطرات جانی و غیرجانی بسیاری وجود دارد و با توجه به سخت گیری های مهاجران در انگلیس خصوصا در بخش هوایی این امر غیرقانونی و به شدت غیر منطقی است. برای مهاجرت قاچاقی به انگلیس هوایی باید از کشورهای اطراف که به انگلستان خطوط هواپیمایی دارند اقدام کنید.

معایب قاچاقی رفتن به انگلستان

مهاجرت به انگلستان و هر کشوری از طریق پناهندگی برای هیچکس توصیه نمی شود. پناهندگی آخرین گزینه برای مهاجرت به یک کشور می باشد و در صورتی اتفاق می افتد که فرد چاره ای جز پناهنده شدن نداشته باشد. لازم به ذکر است که مهاجرت با روش پناهندگی از کشورهای مبدا هیچوقت قابل قبول نمی باشد.

در بعضی از موارد، کشور مبدا فرد پناهنده را به دلیل انتخاب این روش برای مهاجرت، مورد شکنجه قرار می دهد. معمولا افرادی که از راه پناهندگی به کشورهای دیگر مهاجرت می کنند، راه برگشتی به وطن خود نخواهند داشت زیرا برگشت به وطن ممکن است باعث حبس، آزار و اذیت، شکنجه و موارد مشابه شود. در هر حال نمی توان روش پناهندگی را توصیه نمود. زیرا از هر زاویه ای که به این قضیه نگاه می کنیم می بینیم که مهاجرت ارزش پناهندگی را نخواهد داشت. به همین علت بهتر است افرادی که قصد مهاجرت دارند به روش های دیگر در مهاجرت بیاندیشند که خطرات و ریسک های پناهندگی را نداشته باشد.

مهاجرت قاچاقی به انگلیس

مهاجرت قاچاقی به انگلیس یکی از راه های مهاجرت به انگلیس است که پناهندگی نیز محسوب می شود. اشخاصی که می خواهند به انگلیسی به صورت غیر قانونی مهاجرت کنند از طریق قاچاقی اقدام می کنند. معمولا مهاجرت قاچاقی به انگلیس از طریق کشورهای اطراف و به صورت زمینی است و کمتر راه مناسبی برای مهاجرت غیرقانونی از طریق پرواز هوایی و دریایی وجود دارد. به صورت کلی مهاجرت قاچاقی به انگلیس از سوی ما پیشنهاد و توصیه نمی شود. لذا با یک متخصص مشورت نمایید تا از طریق یک راه قانونی به انگلیس مهاجرت کنید.

کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در نظر دارد تا با آگاهی عزیزان آنها را در انتخاب بهترین راه مهاجرت به انگلستان یاری نمایند اما در زمینه مهاجرت غیر قانونی هیچ گونه فعالیت و مشاوره ای ارائه نخواهند داد.

4/5 - (3 امتیاز)

66 دیدگاه برای “قاچاقی رفتن به انگلستان

  1. فرید گفت:

    سلام میخوام برم انگلیس قاچاقبر اطمینانی سراغ نداریدبعد چقدر هزینه اش میشه آیا میتونم برم ترکیه از ترکیه به بعد خودم برم تیکه تیکه میشه یا نه

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      به هیچ عنوان این مسیر رو توصیه نمی کنیم و هیچ فعالیتی در این زمینه نداریم

  2. حسن گفت:

    بهترین راه مهاجرت به انگلستان راه قاچاق هستش به غیر از این راه هیچ راه دیگر نیست . ویزای کار و تحصیل و … همش تیغ زنی

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      اطلاعاتی که ارائه می کنید صحیح نیست!

  3. Amir گفت:

    سلام وقت بخیر نمره آیلتس چند میخواد برای انگیلیس

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما برای قاچاقی رفتن نیازی به مدرک زبان ندارید

  4. نیلا گفت:

    درود،دانشجوی کاردانی حسابداری علمی کاربردی هستم،درحال تحصیل برای کارشناسی،چطورمیتونم درانگلیس ادامه تحصیل بدم؟بورس تحصیلی چطوربگیرم برای انگلیس؟فرزند۶ و۱۳ساله ام هم میتوننداونجادرس بخونند؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      مدرک شما از نظر قانونی در انگلستان به عنوان مدرک دانشگاهی شناخته نمیشه.
      دوره تحصیل در انگلستان از کارشناسی شروع میشه.
      در صورتی که تمکن مالی کافی داشته باشید، می تونید ویزای همراه هم بگیرید. شرایط سنی شما هم می تونه مانع مهاجرت شما و دریافت ویزای تحصیلی این کشور بشه

  5. واحد صفری گفت:

    سلام عرض ادب
    من فوتبالیست هستم چگونه میتونم درخواست پناهجویی بدهم برای من تشریح دهید ممنون میشم.

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما باید قانونی خودتون رو به انگلستان برسونید و بعد درخواست پناهندگی بدید.
      منتقل میشید به کمپ و در صورتی که با دلایل شما برای پناهندگی موافقت شد بهتون پناهندگی می دن.

  6. Mahdi گفت:

    سلام من 16ساله هستم میخوام برای ادامه تحصیل برم اونجا اشنا هم داریم اقوام به نظر شما موفق میشم پناهنده بشم

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما اگر برای تحصیل به انگلستان برید، نیازی به پناهندگی ندارید، می تونید درستون رو بخونید و قانونی اقامت بگیرید

  7. محمدرضا گفت:

    سلام
    من ورزشکار هستم تو رشته بوکس کار میکنم میخام قاچاقي برم انگلیس هم بر کار هم بر ادامه ورزشم بنظر شما میتونم اونجا پناهندگیمو بگیرم از این طریق

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      در این زمینه خدماتی نداریم ولی باید در نظر داشته باشید که از طریق ورزش نمی شه پناهنده شد

  8. احمدی گفت:

    سلام ،من آرایشگر هستم و مدرک فنی حرفه ای هم دارم
    متاهلم و میخوام اقامت از طریق کار بگیرم و مقصدم انگلستان هست‌ ممنون میشم راهنمایی کنید

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      مهاجرت کاری به انگلستان به راحتی برای شما امکان پذیر نیست.
      توصیه می کنم با مشاورین ما تماس بگیرید تا دقیق تر شما رو راهنمایی کنند

    2. عبدالرحمان گفت:

      سلام و عرز ادب.،
      شغلم آرایش گری هست و20 ساله هستم.
      یک کیسه مناسبی برايه خودم انتخاب کردم و میخواستم ببینم پناهنده گی از طریق ازجواج به چه صورتی میباشد

      1. امیر جلالی گفت:

        سلام
        در صورتی که شما ازدواج کنید، مسیر مهاجرت به انگلستان برای شما هموار میشه. فقط باید ثابت کنید که این نوع از ارتباط بر اساس علاقه بوده نه بر اساس تمایل برای اقامت.
        شما یک دعوت نامه دریافت می کنید و به صورت قانونی وارد میشید

  9. امید گفت:

    سلام من دارای مدرک ارایشگری هستم وپاس هم دارم
    ورفیقمم درحال حاضرانگلیسه مغازه زده ومشغوله میخواستم بدونم اگه برام دعوت نامه بفرسته میتونم راحت برم وازاونجا درخواست پناهندگی بدم؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      اگر ایشون برای شما درخواست کار بده، شما می تونید 5 سال کنار ایشون کار کنید و بعد اقامت بگیرید.
      نیازی به پناهندگی نیست

  10. آرمین محمدی گفت:

    سلام من میخوام از طریق فوتبال مهاجرت کنم ۱۶ سالمه و مقصدم انگلیسه اگه میشه راهنمایی کنید

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما باید از یک تیم این کشور پیشنهاد داشته باشید

  11. متین گفت:

    سلام من ۱۷سالمه و الان ۱ماه میشه ک اومدم انگلیس و الان از پناهندگی منصرف شدم و میخوام برگردم ایران و من وقتی برگشتم ایران چه اتفاقی میوفته یعنی زندانیم میکنن جرم داره؟؟؟ فقط با پاسپورت از ایران رفتم ترکیه و ازترکیه ب بعدم قاچاقی اومدم انگلیس لطفا جواب بدین مهمه مرسی؟؟؟؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      متاسفانه در این زمینه اطلاعات دقیق نداریم. شما باید نشون بدید که قانونی از کشور خارج شدید و در صورتی که پاسپورت شما نشون می ده که در انگلستان بودید، باید ثابت کنید که این مسیر رو هم قانونی طی کردید

      1. متین گفت:

        خب من فقط از ایران تا ترکیه رو با پاسپورت رفتم ولی از ترکیه تا انگلیش قاچاقی اومدم میخواستم بدونم ک الان که پشیمون شدم از پناهندگی و به ایران برگردم چه اتفاقی برام میوفته میشه جواب بدین؟؟؟

        1. امیر جلالی گفت:

          سلام
          این مسئله رو باید با وکلای حقوقی در میون بگذارید.
          بهترین کار شما این هست که برگردید ترکیه و در ترکیه مهر خروج به پاسپورتتون بخوره

          1. متین گفت:

            سلام عرض ادب خب یعنی برگردم ایران هیچ مشکلی برام پیش نمیاد زندانیم نمیکنن؟؟؟ مرسی

          2. امیر جلالی گفت:

            سلام
            بهتر هست با یک وکیل قضایی در این رابطه صحبت کنید یا اینکه با مشاورین ما تماس بگیرید تا با بررسی شرایط پیش آمده شما رو راهنمایی کنند

        2. حسین گفت:

          متین چطوری رفتی بگو ماهم بریم

    2. jh گفت:

      سلام
      باید ثابت کنید در انگلستان عضو گروه خاصی نشدید و گرایش نداشتید.هیچگونه مدرک و کاغذ و نوشته ای با خودتون نداشته باشید.هیچگونه ردی از انگلیس بر جا نزارید.ایران دسترسی به این اطلاعات نداره.مگر اینکه خودت سوتی بدی

  12. شایان گفت:

    سلام من ترنس هستم خاستم بدونم چجوری میتونم مهاجرت کنم به انگلیس و چقدر طول میکشه

    1. داوری گفت:

      سلام
      موسسه سفیران هیچگونه خدماتی در خصوص مهاجرت قاچاقی ارائه نمیکنه

      1. شایان گفت:

        سلام دوباره
        بالای سایت نوشتید که مهاجرت قاچاقی به انگلستان و بعد اینکه پناهندگی lgbt قاچاقی نیست ک

        1. داوری گفت:

          سلام
          مهاجرت پناهندگی و قاچاقی رو خدماتی نداریم در موسسه دوست من

  13. zmt گفت:

    سلام از کجا باید یک کارفرما پیدا کنیم

    1. داوری گفت:

      سلام
      لطفا مقاله کاریابی در انگلستان رو مطالعه نمایید

  14. سحر گفت:

    سلام وقتتون بخیر،همسر بنده مهندسی تعمیر و نگهداری هواپیما دارن،برای اخذ ویزای کار انگلستان،چقدر زمان و هزینه نیاز هست؟

    1. داوری گفت:

      سلام و عرض ادب
      در این خصوص ابتدا مقاله کار در انگلستان رو مطالعه کنید
      و به دنبال کارفرمایی باشیید که برای همسر شما دعوتنامه کاری صادر کنند

  15. پیمان گفت:

    سلام من میخوام واسه تحصیل به کشور انگلیس مهاجرت کنم روش ها وهزینه اش رو لطف میکنید بهم بگید

    1. داوری گفت:

      سلام و درود
      بهتره که در ابتدا مقاله تحصیل در انگلستان و هزینه تحصیل در انگلستان رو مطالعه کنید
      و برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرید

  16. گرفتار گفت:

    سلام
    وقت بخیر
    ۳۶ ساله ومجرد
    لیسانس مدیریت دارم لیسانس وارشد حقوق .
    مربیگری رزمی دارم.
    ۵سال پلیس بودم والان ۵ساله کارمند دادگستری
    با۱۵ سال سابقه بیمه.
    کمکم کنیدازپلیس به این دلیل اومدم بیرون که رودرروی مردم قرارنگیرم اما الان دارم دیوانه میشوم توی دادگستری بدشرایطی هست پاچه خواری ریاکاری رشوه ادم فروشی دزدی مال وناموس و….دیگر تحمل تخلفات وافراد این محیط راندارم به رییسمان مراجعه میکنم میگه همینه که هست خیلی جوون تو شهرما بیکارن آرزوشونه بیان اینجا کار کنن وبا این اهرم بیگاری میکشن با ۳میلیون حقوق وانواع تحقیرها من برای قاضی شدن واردشدم که کسب تجربه کنم اما علی رغم قبولی درآزمون ومصاحبه علمی به بهانه های واهی رد شدم .
    بااین سن وسال هیچ راهی به ذهنم نمیرسه به علت نبود ثبات شغلی تاکنون ازدواج نکردم هرلحظه برام مثل هزارسال میگذره فکر خودکشی بدجوربه سرم زده حاضرم توی کشور دیگه جارو بزنم ولی رییس یه کارخونه توایران نباشم چه راهی رابه من پیشنهادمیکنید.

    1. داوری گفت:

      سلام و عرض ادب
      موسسه سفیران هیچگونه خدماتی در خصوص مهاجرت قاچاقی ارائه نمیکنه
      اما تماس بگیرید شرایطتون رو بفرمائید تا مطابق با اون همکارانم بهترین روش قانونی رو بهتون معرفی کنن

  17. بهار گفت:

    سلام
    من دانشجو کارشناسی هستم و میخوام برای ادامه تحصیل به انگلستان مهاجرت کنم اما نمیدونم کدوم دانشگاه ایرانی ها رو اپلای میکنه . قطعا طبق رشته خودم قصد ادامه تحصیل در آکسفورد یا کمبریج رو دارم.
    حالا تو این شرایطی که ایران داره نمیدونم بشه رفت یا نه.
    میشه راهنمایی کنید

    1. داوری گفت:

      سلام و عرض ادب
      بستگی به رزومه تحصیلی شما و سن، مدرک تحصیلی و غیره داره
      لطفا اطلاعاتتون رو ارسال بفرمایید

      1. نثار احمد نورزایی گفت:

        سلام عرض ادب خدمت شما. .
        مهاجرت به مقصد انگلیس چقدر هزینه میخواد برای دو نفر با تشکر از شما

        1. امیر جلالی گفت:

          سلام در صورتی که مهاجرت به انگلستان از طریق قاچاقی رو مدنظر دارید، ما این روش رو توصیه نمی کنیم و به همین دلیل خدماتی در این رابطه هم نداریم

  18. sajad گفت:

    سلام من مشکل سیاسی دارم از هیچ راهی هم نمیتونم خارج شم .و قصد سفر به انگلستان دارم .میشه راهنمایی کنید ؟

    1. داوری گفت:

      سلام و عرض ادب
      موسسه سفیران هیچگونه خدماتی در خصوص پناهندگی نداره

  19. Mehran گفت:

    سلام من میخوام به کشور انگلیس قاچاقی سفر کنم هزینش چقدره؟ و چند روز در راه هستیم؟

    1. داوری گفت:

      درود بر شما
      موسسه سفیران هیچ خدماتی در این خصوص نداره لطفا از طرق قانونی اقدام کنید

      1. علی گفت:

        پس گه خوردید راجعبهش مطلب نوشتین و وقت مارو گرفتین

        1. داوری گفت:

          من راجع به خورد و خوراکتون اطلاعی ندارم اما پیشنهاد میکنم رژیم غذاییتون رو عوض کنید

  20. Mohammad گفت:

    سلام من میخوام برای کار به انگلستان مهاجرت کنم و پناهنده شم .کارت پایان خدمتم دارم .میشه راهنمایی کنید ؟

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما برای کار در انگلستان ابتدا باید یک کارفرما داشته باشید که از شما دعوت به همکاری کرده باشند

  21. باران گفت:

    من دخترم مریضه اینجا نمیتونن مداواش کنن الان پنج سالشه میخوام مهاجرت کنم بخاطر دخترم اگر میشه کمک کنید از چه راهی درضمن وضعیت مالی خوبی هم نداریم

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما ایشالا زودتر فرزندتون شفا پیدا کنند آیا میتونید از بیمارستان خارجی دعوت نامه داشته باشید؟

  22. داود گفت:

    سلام. بنده سابقه کاری12سال کار در پروژه های نفتی و گازی پتروشیمی و پالایشگاه و سکوهای دریایی در بخش های پایپینگ و مکانیکال دارم. از شاگردی تا سوپروایزری رسیدم که شامل pipe fitter helper . Pipe fitter . Supervisor یعنی از ساگردی تا سرپرستی قسمتهای پایپینگ و مکانیکال .سایقه کار با شرکتهای خارجی در مروژه های داخلی را دارم و تا حد خوب انگلیسی مسلط هستم. آیا به در مهاجرت کار به انگلستان یا سایر کشورها میخورم . کلا رزومه و گواهی کار مربوطه به تمام شرکتهایی که کار کرده ام موجود میباشد.با تشکر

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام خدمت شما برای مهاجرت کاری به انگلستان حتما باید کارفرما داشته باشید که از شما دعوت به همکاری کرده باشه ولی برای ویزای جستجوی کار آلمان میتونید اقدام کنید

  23. arj گفت:

    salam man mikham be englis mohajerat konam ba khanevade ..hazinehash cheghadre ? che ghanooni va che gheire ghanooni? mersi az saite khobetoon

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما مهاجرت کاری یا تحصیلی یا سرمایه گذاری کدوم مدنظرتون هست؟

  24. ابولفضل گفت:

    سلام من میخوام ب انگلیس برای کار مهاجرت کنم
    میخوام ببینم میشه از راه قانونی رفت
    اگه میشه هزینش چقده
    درضمن پایان خدمت هم ندارم
    ممنون میشم کمکم کنید
    با تشکر از سایت خوبتون

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما اگر ار انگلستان کارفرما ندارید باید با ویزای تحصیلی وارد شوید برای بررسی شرایطتتون با کارشناسان ارشد ما تماس بگیرید

  25. حامد گفت:

    سلام من در ترکیه زندگی میکنم اقارب درجه دو من هم در انگلستان زندگی میکند ودر بخش خیاطی تجربه کاری دارم میشه. وتا کلاس ۱۱هم دری خواندم به زبان انگلیسی و ترکی بلدیت دارم میشه راهنمایی ام کنید

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما شرایط شما برای سرمایه گذاری ۲۰۰ هزار پوندی انگلستان مناسب می باشد

      1. محمد امین گفت:

        سلام شغل من آزاد است میشه از یه راهی برم انگلیس اونجا شغل أباد داشته باشم مثلا راننده کامیون ،کارگر فروشگاه یا هتل

        1. امیر جلالی گفت:

          سلام
          تنها در صورتی این مسیر برای شما هموار هست که بتونید از یک کارفرما در انگلستان پیشنهاد کاری دریافت کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *