ویزای تحصیلی

مهندسی شیمی در مجارستان

مهندسی شیمی در مجارستان

مهندسی شیمی در مجارستان یکی از برنامه های تحصیلی آینده دار در اروپا محسوب می شود و همواره متقاضیان فراوانی دارد. با تحصیل مهندسی شیمی در این کشور علاوه بر اخذ اقامت اروپایی به سرعت جذب صنایع تولیدی در اروپا میشوید. برای تحصیل مهندسی شیمی در کشور مجارستان، بایستی مدارک پذیرش دانشگاهی از جمله مدرک زبان و مدرک دیپلم دبیرستان خود را به همراه فرم درخواست پذیرش به دانشگاه مربوطه تحویل دهید. در صورت تمایل به اخذ مشاوره های تخصصی در این زمینه، با کارشناسان حرفه ای مان در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید.

معرفی رشته مهندسی شیمی در مجارستان

هدف از تحصیل در مجارستان در رشته مهندسی شیمی، تربیت فارغ التحصیلانی با توانایی درک کنترل فرآیند تولید، تهیه ضمانت کیفی و ارائه خدمات فنی و انجام کارهایی در رابطه با برنامه ریزی و توسعه می باشد.

مولفه های اجباری اصلی تشکیل دهنده برنامه مهندسی شیمی در مجارستان شامل موارد زیر می باشند:

  • مبانی عمومی و علمی
  • علوم اقتصادی و انسانی
  • دانش حرفه ای
  • مهندسی عالی
  • پایان نامه

علاوه بر این موضوعات، دانشجویان ثبت نامی در مقطع لیسانس BSc مهندسی شیمی در این کشور، از پایان نامه خود در پایان دوره دفاع می کنند و می توانند درجه مهندسی شیمی را با موضوعات انتخابی به اتمام برسانند.

برنامه های رشته مهندسی شیمی در دانشگاه های مجارستان به صورت زیر ارائه می شود:

شمارهنام برنامه تحصیلیدانشگاهمحل
1مهندسی بیوشیمیدانشگاه دبرسندبرسن، مجارستان
2مهندسی شیمیدانشگاه صنعت و اقتصاد بوداپستبوداپست، مجارستان
دانشگاه دبرسندبرسن، مجارستان

معرفی مهندسی شیمی در مجارستان

شرایط پذیرش رشته مهندسی شیمی در مجارستان

اصولا، شرایط پذیرش در مجارستان بسته به دانشگاه و برنامه انتخابی متفاوت از هم می باشد. پس، اطمینان از مدارک مورد نیاز برای درخواست پذیرش دوره تحصیلی مورد نظر، امری ضروری است.

برای پذیرش مهندسی شیمی در این کشور بایستی مدارک زیر را تهیه کنید:

  • مدرک دیپلم دبیرستان و ریزنمرات مربوطه: هم مدرک دیپلم و هم ریزنمرات شما بسته به زبان تحصیل شما، بایستی به زبان مجاری یا انگلیسی ترجمه شود.
  • آزمون پذیرش: این تنها بخش از شرایط پذیرش در خصوص برخی دوره های خاص همانند مهندسی شیمی در کشور مجارستان می باشد.

اگر شما دانشجوی EU نبوده و آزمون ورودی در کشور خودتان نداده اید، قبل از طرح درخواست پذیرشتان، بایستی در دوره آمادگی در موسسه ای که علاقمند تحصیل در آنجا می باشید، ثبت نام کنید. این دوره ها 2 ساله بوده و از دانشجو شهریه اخذ می شود. لازم به یادآوری است که اعزام دانشجو به مجارستان، در خصوص آزمون پذیرش مهندسی شیمی در این کشور به صورت کتبی و شفاهی و محتوای آن از دروس ریاضیات و شیمی می باشد.

مدرک زبان، حداقل میانگین نمره آزمون زبان انگلیسی برای مقاطع لیسانس و فوق لیسانس مهندسی شیمی در این کشور عبارتند از:

برای مقطع لیسانسبرای مقطع فوق لیسانس
آزمون IELTS5.0- 6.0آزمون IELTS5.5-6.5
آزمون TOEFL60- 80آزمون TOEFL70-90

امتیاز رشته مهندسی شیمی در مجارستان

رشته مهندسی شیمی در کشور مجارستان می تواند کلید موفقیت شما در اروپا محسوب شود. چرا که با اخذ پذیرش از دانشگاه های مجاری و تحصیل در مجارستان، علاوه بر اخذ مدرکی معتبر از دانشگاه مجارستانی و اشتغال در صنایع بزرگ اروپایی، به راحتی می توانید روادید اقامت اتحادیه اروپایی خود را اخذ نموده و در سایر کشورهای عضو اتحادیه اروپایی مقیم شده و مشغول به کار شوید. در صورتی که شما نیز متقاضی تحصیل در رشته مهندسی شیمی در این کشور می باشید و نیازمند پذیرش مجارستان و اخذ ویزای تحصیلی از این کشور می باشید، پس قبل از هر گونه اقدامی با مشاوران و وکلای زبده و با سابقه موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید.

سوالات مهم درباب مهندسی شیمی در مجارستان

در این بخش به سوالات پرتکرار شما پاسخ می دهیم:

  • شرایط پذیرش رشته مهندسی شیمی در مجارستان چگونه است؟ اصولا، شرایط پذیرش در مجارستان بسته به دانشگاه و برنامه انتخابی متفاوت از هم می باشد. پس، اطمینان از مدارک مورد نیاز برای درخواست پذیرش دوره تحصیلی مورد نظر، امری ضروری است. برای پذیرش مهندسی شیمی در این کشور بایستی مدارک زیر را تهیه کنید. مدرک دیپلم دبیرستان و ریزنمرات مربوطه: هم مدرک دیپلم و هم ریزنمرات شما بسته به زبان تحصیل شما، بایستی به زبان مجاری یا انگلیسی ترجمه شود. آزمون پذیرش، این تنها بخش از شرایط پذیرش در خصوص برخی دوره های خاص همانند مهندسی شیمی در کشور مجارستان می باشد.
  • معرفی رشته مهندسی شیمی در مجارستان به چه صورت است؟ هدف از تحصیل مهندسی شیمی در این کشور، تربیت فارغ التحصیلانی با توانایی درک کنترل فرآیند تولید، تهیه ضمانت کیفی و ارائه خدمات فنی و انجام کارهایی در رابطه با برنامه ریزی و توسعه می باشد. علاوه بر این موضوعات، دانشجویان ثبت نامی در مقطع لیسانس BSc مهندسی شیمی در این کشور، از پایان نامه خود در پایان دوره دفاع می کنند و می توانند درجه مهندسی شیمی را با موضوعات انتخابی به اتمام برسانند.
5/5 - (13 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *