ویزای کاری

موسسات معتبر کاریابی در اروگوئه

موسسات معتبر کاریابی در اروگوئه

برای متقاضیان اشتغال در اروگوئه مطلع بودن از شرایط موسسات معتبر کاریابی در اروگوئه برای کاریابی در این کشور و آشنایی با روند آن الزامی است. در این مقاله که با تلاش اعضای موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تنظیم شده است، سعی داریم شما را با فرصت های شغلی مناسب و همچنین قابل اطمینان ترین دفاتر کاریابی سال 2022 در اروگوئه آشنا کنیم. شرایط نسبتا پیچیده و مراحل متعدد پیش روی متقاضی جهت اشتغال در این کشور، موضوع چگونگی دست یابی به شغل مورد نظر را به بحثی قابل پردازش با جزئیات بدل می کند. در اروگوئه نیز همچون سایر کشورهای آمریکای لاتین، مراحل اولیه تقاضای کار توسط کارفرما انجام می گیرد و فرد متقاضی ملزم به تکمیل فرمی شامل نام شرکت هدف، مدت زمان درخواستی برای کار و نوع شغل می باشد. پس از اخذ نامه تاییدیه، فرد می تواند جهت انجام دیگر مراحل دریافت ویزای کاری اقدام کند.

  • شرایط کار در اروگوئه چیست؟
  • بهترین شهرهای اروگوئه برای کار کدامند؟
  • دستمزد نیروی کار در کدام شهرهای اروگوئه بیشتر است؟
  •  شرایط رسیدن به کار در اروگوئه چگونه است؟
  • میزان درآمد در شغل ها و موسسات گوناگون به چه صورتی است؟
  • سایت های معتبر کاریابی در اروگوئه کدامند؟
  • مدت زمان اشتغال در انواع ویزای کاری چگونه است؟
  • آیا زمان اقامت در اروگوئه قابل تمدید می باشد؟

اقتصاد و کار در کشور اروگوئه

کشاورزی و صنعت دو قطب مهم در اقتصاد اروگوئه هستند. به گونه ای که اغلب افراد ساکن در شهرهای بزرگ به فعالیت در زمینه هایی چون کاشت گندم و برنج مشغولند. ثروت حاصل صادرات محصولاتی از قبیل گوشت، عمده ذخایر ارزی اروگوئه را تشکیل می دهد. به دلیل ثبات اقتصادی موجود در سال های اخیر، افراد زیادی جهت ثبت شرکت، سرمایه خود را وارد این کشور می کنند که در نوع خود جالب است. به دلیل میانگین سوادی بالا بین افراد شاغل در کسب و کارهای گوناگون، فرصت شغلی مناسب تنها نصیب کسانی می گردد که در حرفه خود دارای مهارت و توانایی بالایی باشند. برخورد یکسان دولت پارلمانی این کشور با سرمایه گذاران داخلی و خارجی از دیگر مزیت های اشتغال در اروگوئه به حساب می آید.

دولت اروگوئه موفق شده است در 5 سال اخیر نرخ بیکاری و همچنین فقر را کاهش دهد. به گونه ای که هم اکنون تنها 7% جمعیت این کشور زیر خط فقر زندگی می کنند که رقم قابل توجهی است.

درصد افراد فقیر در جامعهسال میلادی
32%2016
8%2019
7%2020

با توجه به شواهد می توان چنین نتیجه گرفت که اروگوئه دارای ثبات اقتصادی مطلوبی می باشد و متقاضیان جهت کار در این کشور می توانند با خیالی آسوده در این مسیر گام بردارند.

معرفی بهترین موسسات معتبر کاریابی در اروگوئه

کشور اروگوئه در زمینه های گوناگون به جذب افراد متخصص و ماهر می پردازد. متقاضیان بین المللی جهت یافتن حرفه مورد نظر خود و بررسی نیاز کشور اروگوئه در هر یک از مشاغل، باید با موسسات گوناگونی که به معرفی مشاغل و همچنین جذب افراد می پردازند در ارتباط باشند. در ادامه به معرفی تعدادی چند از این موسسات معتبر جهت آشنایی شما عزیزان می پردازیم:

  • Craigslist
  • ESL Employment
  • Tesall
  • Overseas Jobs
  • Go Abroad

موسسات ذکر شده هریک در زمینه خاصی فعالیت می کنند. به عنوان مثال Tesall در زمینه آموزش زبان انگلیسی به شهروندان اروگوئه، شرایط را برای مهاجران حاضر در این کشور فراهم آورده است. Go Abroad شرکتی است که در زمینه ارائه اطلاعات برای متقاضیان سفرهای خارجی فعالیت داشته و همچنین برای شهروندان اروگوئه ای ویزا صادر می کند. لازم به ذکر است اغلب این موسسات خصوصی محسوب می شوند؛ میانگین درآمد افراد شاغل در این موسسات 10% کمتر از میانگین شاغلین در کارهای دولتی می باشد. همچنین تعداد موسسات و فرصت های شغلی به فراخور شهرهای مختلف، متفاوت می باشد؛ برای کسب اطلاعات درباره چگونگی توزیع شغل در هر شهر می توانید مقاله بهترین شهرهای اروگوئه برای کار را مطالعه بفرمایید.

معرفی بهترین موسسات معتبر کاریابی در اروگوئه

آشنایی با سایت های موسسات معتبر کاریابی در اروگوئه

به مثابه موسسات کاریابی، سایت های فعال در این زمینه نیز سعی کرده اند با درنظر داشتن انواع حرفه ها، فرصت های شغلی مناسبی را برای اشخاص ایجاد کنند. روال کاری این سایت ها بدین صورت است که پس از ارسال مدارک و مشخصات، در صورت تایید استخدام، فرد می تواند برای اخذ یکی از انواع ویزای کاری اقدام نماید. شایان ذکر است ویزای کاری در اروگوئه به سه نوع مشروط، موقت و دائم موجود می باشد. سایت هایی که در زمینه کاریابی فعالیت دارند عبارتند از:

  • Opcion Empleo
  • Busco Jobs
  • International Living
  • Linkedin
  • Smart Talent Uruguay

افراد به عنوان متقاضی می توانند پیش از اقدام جهت اخذ اقامت به جستجوی شغل مورد نظر خود و ظرفیت های آن در اروگوئه بپردازند. ذکر این نکته حائز اهمیت می باشد که درصورت موفقیت در دست یابی به شغل و دریافت ویزا، اقامت در کشور اروگوئه تنها به مدت 90 روز امکانپذیر بوده و فرد ملزم می باشد برای تمدید آن و یا تبدیل اقامت موقت به دائمی اقدام نماید.

شرایط کاریابی در اروگوئه

بازار کار اروگوئه نیز همچون سایر کشورهای آمریکای جنوبی برای افراد با تخصص ویژه در یک زمینه خاص بسیار مطلوب می باشد. به عنوان مثال درآمد ماهانه شغل مدیریت هتل 200000UYU (پزوی اروگوئه) می باشد که رقم چشمگیری است. فعالیت در زمینه هایی چون حسابداری، تدریس و پرستاری بچه درآمدی به اندازه ایجاد توانایی تشکیل یک خانواده را ایجاد نخواهد کرد. شغل هایی چون مهندسی برق و مهندسی عمران دارای پرداختی مطلوبی بوده و همچنان فضا برای رشد در آن ها ایده آل می باشد. نرخ بیکاری در اروگوئه همچنان برقرار است اما با این وجود می توان آینده شغلی مناسبی را در شهرهایی از این کشور مانند مونته ویدئو برای افراد باتجربه متصور شد.

میانگین حقوق در اروگوئه 133000UYU (پزوی اروگوئه) اعلام شده است و میزان مالیات به تناسب هر فرد بین 10% الی 30% متغیر می باشد. تا به اینجا سعی کردیم شما را با انواع مسیرهای دست یابی به شغل ایده آل در کشور اروگوئه همراهی نماییم؛ برای کسب اطلاعاتی بیشتر در همین جهت می توانید با همکاران مجرب و کاردان ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت ارتباط برقرار کنید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *