ویزای کاری

موسسات معتبر کاریابی در بلاروس

موسسات معتبر کاریابی در بلاروس

جهت ایجاد اشتغال برخی موسسات معتبر کاریابی در بلاروس برای ورود به بازار کار بستر مناسبی برای متقاضیان بین المللی کار فراهم کرده است. این موسسات به اشخاص بسیاری در عرصه انجام پروژه ­ها و نیروهای متخصص IT، نفت و گاز و دیگر پیمانکاران ایجاد اشتغال می­ نماید. افراد و پیمانکاران می ­توانند از فرصت­ های شغلی مناسب و از امنیت بالای مالی بهره مند شوند. موسسات کاریابی کشور بلاروس، علاقه مند به جذب و استخدام نیروهای خارجی و بین المللی دارند. نقش وکیل در این پروسه نیز جهت اخذ ویزا بسیار حیاتی خواهد بود، پس می توانید از مشاوران و وکلای ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت یاری بگیرید.

شرایط اقتصادی جمهوری بلاروس

کشور جمهوری بلاروس با توجه به بازار کار خوب، اشخاص علاقه مند و مسلط به زبان روسی را برای اشتغال در این کشور جذب می ­نماید. از طریق موسسات کاریابی فرصت­ های شغلی مناسب را برای متقاضیان فراهم می­ نماید. اقتصاد کشور جمهوری بلاروس توسط دولت این کشور کنترل می ­شود. بیش از 50% مردم این کشور با موسسات معتبر کاریابی تحت کنترل دولت در ارتباط می ­باشند. یکی از طرق مهاجرت به کشور بلاروس، اقامت از طریق ویزای کار این کشور می­ باشد. این کشور به دلیل داشتن دانشگاه ­های معتبر و هزینه تحصیلی پایین، متقاضیان زیادی برای مهاجرت از طریق تحصیل نیز دارد. برای تحصیل در این کشور باید مدرک پیش دانشگاهی روسی را ابتدا اخذ نمود.

نظم کاری و اقتصاد کشور بلاروس

در زمان شوروی سابق، این کشور یکی از صنعتی ترین بخش­ های شوروی به شما می ­آمد. پس از فروپاشی اتحادیه شوروی، کشور بلاروس کاملا مستقل شد و برای حفظ صنعت خود تلاش زیادی انجام داد. این کشور برای تولید کنندگان داخلی تسهیلات بسیاری را در نظر گرفت تا تولید کنندگان بتوانند کالاهای با کیفیت برای صادرات به سایر کشورها آماده نمایند. اقدامات و فعالیت­ های مثبت کشور بلاروس باعث شد تا این کشور در اروپای شرقی، در حال حاضر جزو صنعتی ترین کشورها محسوب شود. نرخ بیکاری در این کشور بسیار پایین است و همچنین متقاضیان کار کشورهای دیگر براحتی می­توانند در این کشور استخدام و مشغول به کار شوند.

در کشور جمهوری بلاروس، 90% اشخاص با قرارداد کاری، مشغول کار و فعالیت می­باشند و تمامی این قراردادها با مدت مشخصی در نظر گرفته می­شوند حدودا 30% از قراردادها اعتبار یک ساله، حدود 32% از قرار دادها اعتباری 3 ساله دارند و حدود 35% از قراردادها اعتباری 5 سال دارند. بر اساس قوانین کار در این کشور، عقد قرار داد برای انجام کار بدون در نظر گرفتن مدت معین، غیر قابل قبول می ­باشد.

اشتغال و حقوق بین المللی در موسسات معتبر کاریابی بلاروس

اشتغال و حقوق بین المللی در موسسات معتبر کاریابی بلاروس

کشور جمهوری بلاروس برای واردات نفت به کشور روسیه وابسته می ­باشد و روسیه، بزرگترین شریک تجاری بلاروس محسوب می­ شود. صادرات مهم و اصلی جمهوری بلاروس، ماشین آلات سنگین، محصولات کشاورزی و محصولات انرژی می ­باشد. موسسه کاریابی AcUMEN در کشور بلاروس، برای زمانیکه شرکت­ های مختلف، نیاز فوری به استخدام نیرو دارند با جذب نیروی کار بین المللی، می­ توانند به متقاضیان کمک نمایند. موسسات معتبر کاریابی در بلاروس با ارائه راه حل­ های اشتغال بین المللی به نهادها و عوامل زیر برای استخدام پرسنل و جذب نیرو کمک می نمایند.

  • کارفرما و شرکت­ های حقوقی و دستمزد
  • شرکت توسعه جهانی
  • استخدام پیمانکار و سازمان نیروی انسانی
  • شرکت­ های صادراتی
  • شرکت­ های بزرگ
  • کسب و کارهای کوچک و متوسط

موسسات کاریابی بلاروس ارائه دهنده خدمات بین المللی هستند که بیش از 150 کشور خارجی را پوشش می ­دهند. این موسسات می توانند شما در جستجوی کار در بلاروس یاری نمایند.

بررسی موسسات معتبر کاریابی در بلاروس

موسسات معتبر کاریابی در بلاروس خدمات زیر را به بیش از 150 کشور در سرتاسر دنیا ارائه می­ دهد:

  • استخدام و اشتغال
  • مجوز کار و شرح اشتغال
  • مشاور بین المللی انطباق HR

راه حل اشتغال موسسات کاریابی در کمک و یاری رساندن به شرکت ­های خارجی و رونق کسب و کار در سطح بین المللی با سرعت بالا و بدون خطر می­ باشد. از طریق این موسسات قادر خواهید بود کارکنان متخصص برای خود و یا مشتری خود در هر کشور با ملیت­ های متفاوت، به عنوان یک مدیر فروش یا نیروی کار موقت استخدام نمایید.

لینک وب سایت­ های معتبر کاریابی در کشور بلاروس به شرح زیر می­ باشد:

  • https://www.jobzella.com/search/belarus/jobs
  • http://www.by.undp.org/content/belarus/en/home/ourwork/overview.html
  • http://www.expressglobalemployment.com/solutions
  • http://belarusinfocus.info

در صورتی که خواستار کسب اطلاعات بیشتر در مورد موسسات معتبر کاریابی در بلاروس هستید؛ می‌توانید با وکلا و کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت جهت اخذ مشاوره تماس حاصل فرمایید. همچنین در این مشاوره شما از شرایط اقامت بلاروس و انواع اقامت در این کشور آگاه می شوید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *