ویزای کاری

موسسات معتبر کاریابی در روسیه

موسسات معتبر کاریابی در روسیه

موسسات معتبر کاریابی در روسیه به طور انحصاری در استخدام برای ایفای نقش سطح های بالا و مدیریت میانی تمرکز داشته و توجه می نمایند. راه حل های انسانی برای بخش کسب و کار و انتخاب ماهر از جمله وظایف موسسات معتبر کاریابی در روسیه نیز می باشد. رسمیت شناختن و ارزش گذاری مورد نیاز برای پیشرفت در موقعیت های سطح بالا و بررسی شرایط متقاضیان قبل از اقدام در باب مهاجرت از سایر خدمات موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت است که مفتخر به مشاوره ای فوق العاده در باب صلاحیت افراد برای مهاجرت و اخذ اقامت و تابعیت نیز می باشد.

روسیه Russia (رسما موسوم به فدراسیون روسیه) کشوری معروف بخاطر آب و هوای سرد در شرق اروپا و شمال آسیا قرار دارد. این کشور بزرگترین کشور جهان به لحاظ وسعت قلمرویی می باشد. (حدودا 11.5% از سطح کره زمین) مسکو Moscow پایتخت این کشور است. جمعیت روسیه در حدود 144300000 (2015) و مساحت آن 17098246 کیلومتر مربع می باشد. کشور روسیه یکی از چند کشور صنعتی جهان می باشد. این کشور یکی از پیشگامان در استخراج الماس، نفت، گاز طبیعی بوده و صادرکننده بزرگ فولاد، غله، سلاح می باشد. به همین دلیل این کشور بازار کار خوبی برای جویندگان شغل محسوب می شود.

کاریابی در کشور روسیه

بسته به تجربه و پس زمینه افراد، کاریابی در روسیه برای خارجی ها ممکن است کار آسانی نباشد. تقاضای بالایی برای افراد ماهر خارجی در مسکو وجود دارد، اما آن محدود به بخش های خاص می باشد. منابع انسانی، IT، توسعه تجاری و امور مالی در اولویت قرار دارند. سایر گزینه ها برای کارجویان خارجی شامل آموزش زبان بومی، پرستار بچه یا کار برای شرکت های چند ملیتی که به دنبال استخدام گویندگان به زبان مادری هستند، می باشد.

NGO یا شرکت های روسی که در بخش انرژی، امور مالی و ساخت و ساز کار می کنند، همچنین ممکن است که فرصت هایی را ارائه دهند. بزرگترین تقاضا برای کارگران در شغل های زیر است: مدیران فروش، فروشندگان، رانندگان، کارکنان و مهندسان ماهر و کاربلد. بخش پزشکی و دارویی با کمبود نیروی کار ماهر مواجه هستند، در حالیکه کارشناسان بازاریابی، وکلا و متخصصان تبلیغ در حد اشباع هستند. مشاغل بسیار رقابتی در روسیه برای انگلیسی زبانان در موسسات دولتی، شرکتهای انتشاراتی و رسانه های جمعی است. درصد بالایی از مشاغل انگلیسی زبانان در روسیه تدریس زبان انگلیسی و کار ترجمه است.

راه های کاریابی در روسیه در 2024

طرق مختلف برای جستجوی شغل در روسیه در سال 2024 وجود دارد که از آن جمله عبارتند از:

  • موسسات معتبر کاریابی در روسیه (که به تفضیل شرح داده می شود)
  • وب سایت های شغلی
  • نیازمندی های روزانه روزنامه های روسی مثل Moscow Times
  • تماس مستقیم با شرکت های بین المللی

شرایط موسسات معتبر کاریابی در روسیه

شرایط موسسات معتبر کاریابی در روسیه

جستجوی کار روندی سهل نمی باشد، امروزه شرکت های ویژه، موسسات کاریابی، برای تامین این نیاز کارجویان تشکیل شده اند. با کمک یک موسسه کاریابی، افراد نیز می توانند شغل جدیدی، حتی قبل از ترک شغل قدیمی پیدا کنند که این امر باعث صرفه جویی در وقت و بودجه خانوادگی می گردد. چنین موسسه می تواند کاری با موقعیت بالاتر یا کار در خانه را برای متقاضیان پیدا کند. ساز و کار عملکردی آنها چنان است که اکثر آنها از شما CV یا رزومه کاری را به زبان انگلیسی ارسال شده با ایمیل یا تکمیل شده در وب سایت را می خواهند. در روسیه، موسسات کاریابی کانال خوبی برای یافتن مشاغل روسی بشمار می روند. اکثر ثبت نام در این موسسات آنلاین است و این قادر می سازد تا CV را به آسانی آپلود کنند.

انواع موسسات معتبر کاریابی در روسیه

برخی از بهترین موسسات معتبر کاریابی در روسیه که به ارائه خدمات کارآفرینی در روسیه مشغول هستند عبارتند از:

نام موسسه کاریابی در روسیهتوضیحات
Anchorاین شرکت نه تنها به کارجویان شغل و به کارفرمایان کارمندان با استعدادی را پیشنهاد می کند، بلکه همچنین کارشناسان آتی شرکت ها را تست و ارزیابی می کنند. این شرکت آمارهای بازار کار را نگهداری کرده، روندها در دستمزدها و حقوق را پیگیری می کند.
Kelly Servicesبرای مدت زمان طولانی در زمینه فروش و بازاریابی، استخدام کارکنان اداری، متخصصان مالی، حسابداری، آمار و برنامه ریزان کار می کند. این سازمان همچنین کارکنان را برای شرکت های صنعتی انتخاب می کند و مستقیما با آنها کار می کند.
Empire of cadresاین آژانس کاریابی تاسیس شده در سال 1995 می باشد شاید تنها آژانسی است که دارای قانون اخلاقیات خودش می باشد. Empire نه تنها افرادی را انتخاب می کند که با معیارها سازگارند بلکه همچنین قابلیت آتی افراد را برای رشد و توسعه شرکت لحاظ می کند.
Consrtموسسه کاریابی معتبر مستقر در بسیاری از نقاط و شهرهای روسیه که مستقیما با انتخاب مدیران ارشد و مدیران شرکت های بزرگ سرو کار دارد.
Maximaشرکت کاریابی روسی که به انتخاب افراد متخصص سطح متوسط و بالاتر می پردازد. اما علاوه بر کار با کارکنان، این شرکت کاریابی آنالیزش را از بازار کار و دستمزدها مرتبا انجام می دهد.
Viva Staffشرکتی جوان و بزرگ در زمینه کاریابی روسیه است که در زمینه انتخاب مدیران اجرایی ارشد و پرسنل کارمندی و منابع انسانی در روسیه فعالیت می کند.

موسسات معتبر بین المللی کاریابی در روسیه

برخی از موسسات بین المللی کاریابی در روسیه عبارتند از:

نام موسسه بین المللی کاریابی در روسیهتوضیحات
NefteGasKadryدر تمامی سطوح شغلی از خدمه حفاری تا مدیران ارشد را هم از شهروندان روسی و هم از مهاجرین بین المللی استخدام می کند. این موسسه تامین کننده نیروی انسانی برای حفاری و استخراج نفت، مشاغل در روسیه، مشاغل در قزاقستان،مشاغل حوزه نفتی، مشاغل حوزه گازی است.
G-NIUS RUSSIAدر حقیقت یک موسسه کاریابی هلندی است که از سال 2006 در بازار کار روسیه کار می کند. آنها تجربه وسیعی در بازار کار روسیه، تیم کاریابی بین المللی و روش مشخصی در فرایند کاریابی دارند. تهیه کننده کاریابی پرسنل، اداره کاریابی بین المللی، استخدام کارمند در روسیه می باشند.
HRPARTموسسه یا آژانس کاریابی بین المللی متخصص در کاریابی خطی، استخدام مدیران ارشد و استخدام در IT می باشد. حوزه کاری این موسسه بیشتر کاریابی پرسنل کامپیوتر است.
Baronaیک موسسه کاریابی فنلاندی مستقر در روسیه، ارائه دهنده خدمات معتبر کاریابی و استخدام برای شرکتهای بین المللی مسقر در روسیه کاریابی، جستجوی اجرایی، استخدام گروهی، استخدام پرسنل، تامین منبع از خارج نیز است.

روسیه دارای فرصت های شغلی متنوعی است و یکی از راه های کاریابی در روسیه استفاده از موسسات معتبر کاریابی در روسیه می باشد. در این مقاله ما به توضیح در این باره پرداختیم و توصیه می کنیم برای دست یابی به اطلاعات تکمیلی در خصوص موسسات معتبر کاریابی در روسیه و شرایط کار در روسیه پس از تحصیل با کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مشاوره نمائید.

5/5 - (29 امتیاز)

22 دیدگاه برای “موسسات معتبر کاریابی در روسیه

  1. سحر گفت:

    سلام

    لطفا در مورد ویزای تحصیلی این کشور توضیح دهید.

    ممنون از مطالب خوبتون

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      توصیه می کنم مقاله ویزای تحصیلی روسیه رو مطالعه بفرمایید.

  2. sohrab گفت:

    اگر برای یادگیری دوره پیش از دانشگاه بیایم روسیه و بعد از اتمام تحصیل اونجا موقعیت کاری بدست بیاریم میشه این ویزا رو تبدیل کرد؟

    1. شاهرخ گفت:

      کارفرما ایرانی هست به ما معرفی بشه کارهای تاسیساتی

      1. داوری گفت:

        سلام و درود
        کارفرمای روسیه قطعا ایرانی نیست و باید خودتون براش رزومه کاری بفرستید
        اگر نیاز دارید اطلاعاتتون رو در این زمینه بیشتر کنید برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرید

    2. امیر جلالی گفت:

      سلام
      در صورتی که قرارداد تمام وقت امضا کنید و مراحل رو به صورت قانونی طی کنید می تونید ویزای خودتون رو تبدیل کنید

  3. امیرحسین گفت:

    با سلام
    مقاله خوبی بود.
    مرسی

  4. Hp گفت:

    بسیار عالی

  5. عرشیا گفت:

    موسسات کاریابی در روسیه چقدر موفق عمل می کنند؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      بهتر هست شما در این موسسات به دنبال کار بگردید و رزومه خودتون رو برای کاریابی اون ها در اختیار قرار ندید. در این صورت شانس بیشتری خواهید داشت

  6. ali ram گفت:

    بابت مطلب جالبتون در مورد موسسات معتبر کاریابی در روسیه تشکر می کنم اگه امکانش هست در مورد ثبت شرکت در این کشور هم مطلبب بذارید

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      در صورت تمایل می تونید مقاله ثبت شرکت در روسیه رو مطالعه کنید.

  7. صابر گفت:

    شانس کاریابی چقدر است؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      بستگی به رزومه تحصیلی و کاری شما داره. هرچه مهارت های بیشتری در اختیار داشته باشید شانس کاریابی شما هم افزایش پیدا می کنه.

  8. ناصر زارعی گفت:

    سلام
    مقاله خوبی بود
    ولی در مورد روسیه این قدر که گفتین نکات مثبت وجود داره؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      سپاس از توجه شما
      روسیه برای بسیاری از افراد می تونه مقصد مناسبی باشه. بستگی به شرایط فرد و حالت روحی اون داره که بتونه در روسیه زندگی خوبی داشته باشه یا خیر

  9. طلایی پور گفت:

    ممنون ازتون
    برای کاریابی چقدر تقریبا زمان خواهیم داشت؟ بعد از فارغ التحصیلی

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام در حدود 6 ماه. البته بستگی به شرایط فارغ التحصیلی شما هم داره.

  10. محسن سماواتی گفت:

    این موسسات معتبر کاریابی در روسیه برای کار چقدر هزینه دریافت میکنند؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      پرداخت هزینه های مربوط به کاریابی برعهده کارفرما هست. در صورتی که موسسه کاریابی از فرد جویای کار طلب پول کنه اون سایت می تونه مشکلاتی داشته باشه.

  11. قراری گفت:

    سلام لطفا درباره هزینه ثبت نام در موسسات کاریابی بگید که چند روبل میشه

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      زمانی که شما از طریق موسسات کاریابی به جستجوی کار مشغول میشید، نیازی به پرداخت هزینه ندارید چراکه کارفرما تمام هزینه ها رو پرداخت می کنه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *