ویزای کاری

موسسات کاریابی در دومنیکن

موسسات کاریابی در دومنیکن

موسسات کاریابی در دومنیکن ارائه دهنده فرصت های شغلی مختلف و متنوع براساس دانش، تحصیلات و تجربه متقاضیان می باشند. هنگامی که افراد در جمهوری دومنیکن کار می کنند، ممکن است در حال کار با کامپیوتر یا مشغول به تدریس در کلاس باشند، اما وقت آزاد افرادی که در این کشور کار می کنند به آنها این امکان را می دهد که دوباره با طبیعت ارتباط برقرار کنند. افرادی که موفق به یافتن شغل مناسب در جمهوری دومنیکن می شوند، می توانند روز خود را صرف لذت بردن از طبیعت کنند و شب ها در بهترین کافه ها با مناظر بی نظیر مشغول صرف غذای مورد علاقه با دوستان خود باشند. افرادی که تصمیم می گیرند با مهاجرت کاری به جمهوری دومنیکن این کشور را به خانه خود تبدیل کنند، علاوه بر سواحل بزرگ و زیبا، از فرصت های تفریحی و همچنین کاری عالی بهره مند می شوند.

اما اولین موضوع برای هر مهاجری که قصد دارد اقدام به مهاجرت کاری به جمهوری دومنیکن کند، یافتن شغل مناسب در دومنیکن می باشد. جمهوری دومنیکن یکی از زیباترین کشورهای کارائیب می باشد. در کارائیب که از بیش از ۷۰ جزیره تشکیل شده است و کمتر از 10% آنها جمعیت دارند، مقاصد مختلفی برای مهاجرت کاری وجود دارند که با توجه به شرایط اقتصادی بسیار خوب جمهوری دومنیکن، این کشور در صدر لیست بهترین مقاصد کارائیب جهت کسب و کار به شمار می رود. از باهاما تا هائیتی تا دومنیکن، کارائیب ویژگی های مشابهی را در سراسر منطقه به اشتراک می گذارد، با این حال هر مکان به طور مشخص منحصر به فرد، و نسبتاً بدون تغییر از زمان استعمار است. در این نوشتار، متخصصان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت اطلاعات کاملی درباره موسسات کاریابی در دومنیکن و شرایط یافتن شغل در این کشور زیبا جمع آوری کرده اند.

شرایط کاریابی در دومنیکن

افرادی که به دنبال یک شغل در دومنیکن به عنوان یک شهروند خارجی هستند، حتما باید در مورد فرصت های شغلی، حقوق، شرایط اشتغال، الزامات شغلی و مزایای، صنایع کلیدی و غیره اطلاعات کامل داشته باشند. فرصت های فراوان دومنیکن برای کسانی که واجد شرایط هستند، این کشور را به مقصدی جذاب برای مهاجرت کاری تبدیل کرده است. کاریابی در دومنیکن برای مهاجر خارجی جویای کار آسان نیست، به خصوص اگر فرد هنوز مجوز کار برای این کشور را نداشته باشد. اما اگر افراد به خوبی واجد شرایط و مهارت های مورد نیاز و یا تجربه کار خوب باشند، شانس زیادی برای پیدا کردن یک کار در دومنیکن، به خصوص در برخی از بخش های خاص با کمبود نیروی کار محلی ایستاده است خواهند داشت.

به خاطر داشته باشید که اگر فرد به زبان اسپانیایی مسلط نباشد، گزینه های وی در دومنیکن محدود به کاریابی در صنعت توریسم و گردشگری، IT، یا برای یک شرکت بین المللی است، جایی که زبان انگلیسی یک زبان تجاری است، خواهد بود.

فرصت های شغلی بسیاری در بخش های زیر در جمهوری دومنیکن وجود دارد:

  • گردشگری
  • تولید دخانیات
  • تجارت
  • کشاورزی
  • ماهیگیری
  • معدن
  • منسوجات
  • تولید مواد غذایی
  • پالایش فلزات
  • آموزش
  • امور مالی

بیشتر افرادی که در دومنیکن به ویژه کارگران خارجی کار می کنند، در صنعت گردشگری استخدام می شوند زیرا این نیروی محرکه عمده پشت اقتصاد این کشور است. مهاجران در جمهوری دومنیکن بهترین شانس را برای به دست آوردن یک کار در این بخش دارند. جمهوری دومنیکن به عنوان کانون گردشگری مشهور است و تعداد زیادی بازدید کننده از نقاط مختلف جهان را به خود جلب می کند، بنابراین تقاضای مداومی برای کار محلی و متخصصان خارجی برای پر کردن گشایش های شغلی در کسب و کارهایی مانند استراحتگاه های توریستی، هتل ها، رستوران ها، بارها، و آژانس های مسافرتی محلی وجود دارد.

آشنایی کامل با شرایط کار در آلمان

بررسی موسسات کاریابی در دومنیکن

موسسه های کاریابی آنلاین و فهرست ها، آژانس های استخدامی و روزنامه های روزانه محلی در جمهوری دومنیکن مهم ترین منابع برای افراد جویای کار هستند. درخواست شغل در جمهوری دومنیکن از خارج از کشور ایده آل است، اما اگر در جمهوری دومنیکن اقامت داشته باشد، جستجو برای یک کار و گرفتن کار کمی آسان تر است. بسیاری از مشاغل در جمهوری دومنیکن به طور غیررسمی از طریق ارجاعات شخصی پر می شوند. افراد همچنین می توانند از خدمات کار سازمان های استخدامی محلی استفاده کند. سازمان های استخدامی در جمهوری دومننیکن کمک های استخدامی، کمک به پیدا کردن شغل و برنامه ریزی گام های شغلی به مهاجران شغلی ارائه می دهند، بلکه به شرکت های کوچک برای یافتن کارکنان واجد شرایط کمک می کنند، چرا که اغلب فاقد منابع برای ایجاد فرایند انتخاب پرسنل خود هستند.

شناخته شده ترین موسسات کاریابی در دومنیکن طبق رتبه بندی عبارتند از:

نام موسسات کاریابی در دومنیکنرتبه در جمهوری دومنیکن
Plaza de empleo RD1
Agencia De Empleo Betermi2
InfoEmpleos3
MRINetwork CARICAM4
People Group Dominicana5

علاوه بر این، پورتال های تخصصی جستجوی کار برای جستجوگران کار در جمهوری دومنیکن نیز برای مهاجران خارجی وجود دارد. اگر افراد به دنبال یافتن شغل در جمهوری دومنیکن قبل از مهاجرت به این کشور باشند، می توانند از منابع آنلاین مانند پورتال های شغلی و موتورهای جستجوی کار مانند BuscoJobs یا CompuTrabajo یا از موتورهای جستجوی کار بین المللی، با استفاده از شرایط مانند عناوین شغلی، نام شرکت، مهارت های مورد نیاز و یا حرفه های مختلف برای تولید لیست کار محلی استفاده کنند.

بررسی موسسات کاریابی در دومنیکن

بازار کار و موسسات کاریابی در دومنیکن

جمهوری دومنیکن کشوری است که در جزیره هیسبانیولا قرار دارد و دومین کشور بزرگ جزیره ای در کارائیب است که 48315 کیلومتر مربع (18655 مایل مربع) مساحت دارد. دومینیکن 10850000 نفر جمعیت دارد و با اینکه زبان رسمی در این کشور اسپانیایی است، اما زبان انگلیسی نیز به ویژه به عنوان یک زبان تجاری در شرکت های بزرگ بین المللی مورد استفاده قرار می گیرد، بنابراین مسلط شدن به زبان انگلیسی و حداقل دانش پایه اسپانیایی شانس پیدا کردن شغل در جمهوری دومنیکن را افزایش خواهد داد. جمهوری دومینیکن نرخ بیکاری بالایی دارد، اما بزرگترین اقتصاد کارائیب است، بنابراین بخش های اصلی مانند گردشگری، کشاورزی و تجارت، هم برای نیروی کار محلی و هم برای کارگران ماهر خارجی اشتغال فراهم می کنند.

در نمودار زیر به نرخ بیکاری در دومنیکن در 4 سال اخیر اشاره شده است:

بررسی نرخ بیکاری در دومنیکن در سال های اخیر

هموطنان محترم می توانند با تماس با مشاورین موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت از بهترین خدمات حقوقی و مهاجرتی بهره مند شوند.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *