ویزای کاری

موسسات کاریابی در فرانسه

موسسات کاریابی در فرانسه

مهاجرت کاری به فرانسه با یافتن موسسات کاریابی در فرانسه در سال 2024 آسان تر می شود؛ زیرا کمک گرفتن از موسسات یکی از رایج ترین راه هاست. استفاده از موسسات کاریابی هر کشور راهی بسیار عالی برای یافتن شغل در هر آن می باشد. همه نسبت به این موضوع آگاهند که میزان تقاضا برای مهاجرت به فرانسه بسیار بالاست. بنابراین بر خود واجب می دانیم تا موسسات کاریابی در فرانسه را به شما معرفی نماییم.

در ادامه با مقالات ما در سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت همراه باشید تا شما را از مهمترین نکات در رابطه با کار در فرانسه آگاه ساخته و پاسخ سوالات شما را ارائه نمایم:

  • شرایط بازار کار فرانسه برای مهاجران خارجی به چه صورتی است؟
  • مهمترین موسسات کاریابی در فرانسه و نحوه کار آنها چگونه می باشد؟
  • نحوه اخذ ویزای کار فرانسه چگونه است؟

معرفی سایت های کاریابی در فرانسه

Le Figaro Emploi، وابسته به روزنامه Le Figaro، بیش از 300000 فرصت شغلی را ارائه می دهد. هر ماه 3 میلیون بازدید کننده را جذب می کند. نامزدها هشدارهایی را دریافت می کنند که با مشخصات آنها مطابقت دارد. ارسال آگهی های شغلی آسان شده است. چه نیاز به استخدام خود به خودی داشته باشید و چه تعداد تکراری در طول سال، راه حل های مختلفی در دسترس شماست.HelloWork یک سایت عمومی است که به شما امکان می دهد پروفایل ها را بر اساس منطقه یا شهر هدف قرار دهید. اگر به دنبال یک عضو تیم در یک منطقه جغرافیایی خاص هستید، این سایت برای شما مناسب است. علاوه بر این، سایت هشدارهای شغلی را برای داوطلبانی که به طور فعال جستجو می کنند و همچنین کسانی که به طور منفعل به دنبال آن هستند ارسال می کند. پایگاه داده CV از 3 میلیون پروفایل تشکیل شده است.

Meteojob یکی از پر استفاده ترین سایت های استخدام در فرانسه است. این به شما امکان می دهد به ویدیوهای نامزد و یک پایگاه داده CV با بیش از 6 میلیون نمایه دسترسی داشته باشید. علاوه بر این، الگوریتم تطبیق آنها فوراً پروفایل های نامزد را با پیشنهادات شغلی منتشر شده شما مقایسه می کند. نمایه هایی را خواهید دید که برای جستجوی شما مناسب هستند.France Travail که قبلاً با نام Pôle Emploi شناخته می شد، خدمات استخدامی عمومی در فرانسه است. بسیاری از جویندگان کار در آنجا ثبت نام کرده اند. پیشنهادات از طیف بسیار متنوعی از بخش ها ارائه می شود. این سایت برای نوشتن آگهی های شغلی شما و یافتن نمایه ای که نیازهای شما را برآورده می کند، کمک می کند.

روند راه اندازی موسسات کاریابی در فرانسه

یکی از اصلی ترین دلایل سرمایه گذاران در فرانسه برای متقاضی بین الملل برای ورود، امکان راه اندازی موسسات کاریابی در فرانسه به بهترین شکل می باشد. از سوی دیگر، روند راه اندازی موسسات کاریابی در فرانسه به نسبت اغلب کشورهای اروپایی مدرن به شکل بسیار ساده ای صورت می گیرد. زیرا در روند راه اندازی موسسه کاریابی در این کشور از بوروکراسی های اداری پیچیده خبری نخواهد بود. به طور کلی اولین قدم برای افتتاح یک موسسه کاریابی در فرانسه ثبت شرکت در اتاق بازرگانی است، زیرا موسسات کاریابی در فرانسه اغلب فعالیت های تجاری نیز انجام می دهند.

برای درک بهتر از شرایط راه اندازی موسسه کاریابی، در نمودار زیر می توانید روند راه اندازی موسسات کاریابی در فرانسه را طی سال های اخیر مشاهده فرمایید:

روند راه اندازی موسسات کاریابی در فرانسه

یکی دیگر از دلایل راه اندازی موسسات کاریابی در فرانسه این است که، قانون کار فرانسه استخدام کارگران موقت از طریق آژانس های کاریابی را پیش بینی کرده است. البته لازم به ذکر است که، با سرمایه گذاران بین المللی که موسسات کاریابی را در فرانسه افتتاح می کنند، با سرمایه گذاران محلی متفاوت تر رفتار نمی شود. که این مورد یک مزیت بسیار برجسته برای افرادی که به دنبال راه اندازی موسسه کاریابی در فرانسه هستند می باشد. با این اغلب مموسسات کاریابی در فرانسه باید صلاحیت های خاص مربوط به استخدام پرسنل را داشته باشند. البته لازم به ذکر است که، در مورد کارگران موقت، موسسه کاریابی فرانسوی وظیفه تنظیم قرارداد های کاری کارکنان را بر عهده خواهد داشت.

مراحل درخواست کار از سایت های کاریابی در فرانسه

یک هفته کاری 35 ساعته در فرانسه استاندارد است. این با هدف بالا بردن استانداردهای زندگی معرفی شد. علاوه بر این، شما حق مرخصی به صورت 30 روز (5 هفته) مرخصی استحقاقی در یک دوره 12 ماهه و همچنین 11 تعطیلات رسمی را خواهید داشت. در سال 2017، قانون «حق قطع ارتباط» معرفی شد که تضمین می ‌کرد شرکتی با بیش از 50 کارمند از ارسال ایمیل پیام‌ های کاری بعد از ساعات کاری منع شود. محل کار معمولاً ساختار سلسله مراتبی قوی دارد. موقعیت ‌ها و قدرت مربوط به آن‌ ها کاملاً واضح است. به احتمال زیاد شما تماس شخصی بسیار کمی با رئیس خود خواهید داشت و می ‌توانید انتظار داشته باشید که در یک محیط رسمی کار کنید.

مالیات برای ساکنان رسمی در سیستم پرداخت به عنوان درآمد (PAYE) در 5 باند مالیات بر درآمد محاسبه می شود. تا پایان سال 2024، هنوز کمبود استعداد در بازار کار فرانسه وجود دارد و این احتمال وجود دارد که ادامه یابد. نرخ بیکاری در حدود 7.4% است و در زمینه های خاصی که در عرضه و تقاضا برای استعدادهای واجد شرایط ناهماهنگی وجود دارد، کارگران جوان برای ارائه اولین پیشنهاد خود در تلاش هستند. علاوه بر این، شرکت ها عموماً نامزدهای با تجربه ای را که دامنه خود را به خوبی می شناسند، اولویت می دهند. در فرانسه، سال ها تجربه و کیفیت پیشینه آموزشی به همان اندازه مهم است. بنابراین بسته به رشته خاص، کاندیداها ممکن است نیاز به تمرین صبر و حوصله داشته باشند، خود را بازاریابی کنند و نامه های پوششی محکمی بنویسند.

موسسات کاریابی در فرانسه در 2024 و ماقبل

همه ساله لیستی از سوی دولت فرانسه مبنی بر کمبودهای بازار کار منتشر می شود. بر این اساس افراد می توانند با مهاجرت به فرانسه از طریق کار و پیدا کردن یک شغل مناسب برای خود در این کشور به اقامت فرانسه دست پیدا کنند. برخی صنایع مانند برق، متالوژی، صنعت کشاورزی و مکانیک بالاترین میزان تقاضای کار در فرانسه را در سال 2024 دارند. همچنین توزیع خدمات، حوزه بهداشت و درمان، بانکداری و صنایع IT نیز از دیگر مشاغل پر اهمیت در کشور فرانسه هستند.

از سوی دیگر مشاغلی در صنعت توریسم مانند کار در هتل ها و رستوران ها نیز امکان پذیر است. انجام امور پرستاری و مراقبت از کودکان و افراد ناتوان نیز برای نیروی کار خارجی فراهم شده است. خرده فروش، امور کشاورزی و دامداری و همچنین تدریس زبان انگلیسی برای انگلیسی زبان ها و مدرسان حرفه ای از دیگر گزینه های کار در کشور فرانسه است، در صورتی که افراد ویزای تحصیلی فرانسه را داشته باشند و از دانشگاه فارغ التحصیل شده باشند نیز می توانند در شرکت های بزرگ ملی و چند ملیتی مشغول کار شوند.

بررسی موسسات کاریابی در فرانسه

محیط کاری در فرانسه

بر اساس قوانین اداره کار در کشور فرانسه، کلیه کارگران و کارمندان که به صورت تمام وقت مشغول کار هستند باید 35 ساعت در هفته کار کنند. در هر روز برای صرف ناهار، بسته به سیاست های هر شرکت، 1 تا 2 ساعت وقت ناهار و استراحت وجود دارد. همچنین افراد می توانند به مدت 5 هفته مرخصی قانونی در سال داشته باشند. در صورتی که برای یک شرکت با بیش از 50 نیرو کار کنید، شما از حمایت اتحادیه شاغلین برخوردار خواهید بود. برای این کار حتی نیازی به پیوستن به این اتحادیه ها نخواهید داشت و این اتفاق به صورت خودکار رخ می دهد.

بررسی موسسات کاریابی در فرانسه

در کشور فرانسه، موسسات کاریابی بسیار زیادی وجود دارد. افراد می توانند با مراجعه به این موسسات شغل مناسب و مورد نظر خود را بیابند. اگر شهروند یکی از کشورهای اروپایی هستید بهتر است طبق اطلاعات در موسسات کاریابی در فرانسه در سال 2024 استفاده کنید. Pole Emploi نیز یک سایت فرانسوی بسیار خوب برای یافتن شغل برای همه است. در صورتی که تخصص ویژه ای دارید حتما از سایت موسسه APEC دیدن کنید. علاوه بر موسساتی که گفته شد، سایت های بسیار زیادی در کشور فرانسه وجود دارد که فرصت های شغلی را ارئه می کنند. از جمله این سایت ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

سایتمشاغل مربوط
ABG L’intelli’agenceمربوط به مشاغل علمی و پزشکی
ANEFAمربوط به مشاغل کشاورزی
Craigslistبیشتر مشاغل موجود در این سایت در شهر پاریس قرار دارد.
Emploi Annonces
Emplois Verts
(IAPA (International Au Pair Organisationلیست موسسات مربوط به انجام امور خانه داری و پرستاری
Indeed France
Keljob
Les Jeudis
L’Etudiantکارهای دانشجویی و مربوط به کسانی که به تازگی فارغ التحصیل شده اند.
L’Hôtellerie Restaurationمشاغل رستورانی و هتل
Monster
Recrut
Stratégies Emploiبازاریابی و تجارت
The Local
Option Carriere
Jobbydo
Trovit

روش های کاریابی در فرانسه

با وجود بسیاری از سایت ‌های کار، که به عنوان تابلوهای شغلی نیز شناخته می ‌شوند، پیمایش در مسیر شما دشوار است. با این حال، با توجه به نکات زیر می توانید موردی را پیدا کنید که نیازهای شما را برآورده کند. به دنبال چه پروفایلی هستید؟ اگر به دنبال یک توسعه دهنده، یک مدیر اجرایی، یک مهندس یا حتی یک کشاورز هستید، اغلب از یک پلتفرم استفاده نمی کنید. سایت ‌هایی وجود دارند که در بخش ‌های خاصی تخصص دارند (به نام تابلوهای شغلی طاقچه) بودجه شما چقدر است؟ اگر نیازهای استخدامی شما گاه به گاه است، می توانید فقط از سایت های کاریابی رایگان استفاده کنید که می توانید به صورت رایگان شغل ارسال کنید. با این حال، اگر نیازهای شما قابل توجه است، بهتر است از راه حل های چندپست ممتاز نیز استفاده کنید.

کجا دنبال کاندیدا می گردید؟ اغلب ممکن است از یک سایت شغلی بر اساس منطقه جغرافیایی که در آن عضو تیم بعدی خود را جستجو می کنید استفاده کنید. نرم افزار استخدام رایگان JOIN که مورد اعتماد بیش از 80000 شرکت است، به شما این امکان را می دهد که به راحتی آگهی های شغلی خود را تنها با یک کلیک در 15+ تابلوی شغلی رایگان و بیش از 250+ پست چندپست کنید. رایگان ثبت نام کنید و دریابید که چگونه نرم افزار جذب استعداد می تواند به شما در یافتن، جذب و استخدام سریع تر استعدادهای بزرگ کمک کند.

درخواست استخدام در فرانسه

رفت ‌وآمدهای ارزان ‌تر، کمبود کار در بخش‌ های مختلف و سیاست ‌هایی که به تعادل کار و زندگی اهمیت می‌ دهند. از همه این مزایا لذت ببرید در حالی که در اولین مقصد گردشگری جهان زندگی می کنید. با جمعیتی نزدیک به 66 میلیون نفر که آن را به سومین کشور بزرگ اروپا تبدیل می کند، هرگز برای دیدن و انجام دادن در فرانسه گم نخواهید شد. اطلاعات بیشتر در باب جمعیت فرانسه را در لینک فوق بخوانید. از مکان ‌های دیدنی پاریس که شهرت جهانی دارد، از جمله معماری شگفت ‌انگیز گوتیک به شکل سنت شاپل و کلیسای نوتردام، تا سواحل شنی و آب ‌های آبی ریویرای ساحلی فرانسه، و پیست ‌های اسکی دیدنی آلپ و پیرنه.

با این حال، ضروری است که قبل از حرکت، زبان را یاد بگیرید، به خصوص که قراردادهای کوتاه مدت راحت تر از موقعیت های دائمی در دسترس هستند. هنگامی که آنجا هستید، با بهره مندی از یک سیستم مراقبت های بهداشتی قوی و کمک هزینه تعطیلات سخاوتمندانه، از استاندارد زندگی بالایی برخوردار خواهید شد. مشارکت کنندگان عمده در اقتصاد فرانسه عبارتند از گردشگری، کشاورزی، انرژی، تولید، حمل و نقل و فناوری. این کشور به خاطر کالاهای لوکس، مد و صنایع آرایشی شهرت دارد. گردشگری بخش مهمی از اقتصاد است، بنابراین به راحتی می توانید مشاغل فصلی را در کمپینگ ها یا استراحتگاه های اسکی پیدا کنید، در حالی که فرصت هایی برای آموزش زبان انگلیسی به عنوان یک زبان خارجی نیز وجود دارد.

بسیاری از شرکت های بزرگ و چند ملیتی در فرانسه مستقر هستند، از جمله:

  • ایرباس
  • AXA
  • سیتروئن
  • دانون
  • لورآل
  • میشلن
  • پژو
  • رنو
  • جمع
  • یوبی سافت

مشاورین خبره ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت پاسخگوی سوالات شما در خصوص مهاجرت به فرانسه، آلمان، دانمارک، سوئد، هلند، کانادا و غیره از راه های قانونی می باشند.

متداول ترین سوالات موسسات کاریابی در فرانسه

در این بخش به عمده ترین سوالات شما پاسخ می دهیم:

  • روند راه اندازی موسسات کاریابی در فرانسه به چه صورت است؟ یکی از اصلی ترین دلایل سرمایه گذاران بین المللی برای ورود به فرانسه، امکان راه اندازی موسسات کاریابی در فرانسه به بهترین شکل می باشد. از سوی دیگر، روند راه اندازی موسسات کاریابی در فرانسه به نسبت اغلب کشورهای اروپایی مدرن به شکل بسیار ساده ای صورت می گیرد. زیرا در روند راه اندازی موسسه کاریابی در این کشور از بوروکراسی های اداری پیچیده خبری نخواهد بود. به طور کلی اولین قدم برای افتتاح یک موسسه کاریابی در فرانسه ثبت شرکت در اتاق بازرگانی است، زیرا موسسات کاریابی در فرانسه اغلب فعالیت های تجاری نیز انجام می دهند.
  • بررسی موسسات کاریابی در فرانسه چگونه است؟ در کشور فرانسه، موسسات کاریابی بسیار زیادی وجود دارد. افراد می توانند با مراجعه به این موسسات شغل مناسب و مورد نظر خود را بیابند. اگر شهروند یکی از کشورهای اروپایی هستید بهتر است طبق اطلاعات در موسسات کاریابی در فرانسه در سال 2024 استفاده کنید. Pole Emploi نیز یک سایت فرانسوی بسیار خوب برای یافتن شغل برای همه است. در صورتی که تخصص ویژه ای دارید حتما از سایت موسسه APEC دیدن کنید. علاوه بر موسساتی که گفته شد، سایت های بسیار زیادی در کشور فرانسه وجود دارد که فرصت های شغلی را ارئه می کنند.
5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *