ویزای کاری

موسسات کاریابی در هنگ کنگ

موسسات کاریابی در هنگ کنگ

آشنا بودن با موسسات کاریابی در هنگ کنگ به افراد جویای کار کمک می کند تا بتوانند شرایط بهتری برای یافتن شغل در این کشور داشته باشند. جستجوی شغل مناسب می تواند یک روند خسته کننده و نگران کننده باشد، به خصوص اگر قصد دارید در یک کشور جدید شروع جدیدی داشته باشید. این مقاله بهترین راهنما برای متقاضیان و افراد جویای کار در هنگ کنگ است که توسط کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت برای ارائه اطلاعات درباره موسسات کاریابی در هنگ کنگ و سایر موارد مربوطه تهیه شده است.

  • شرایط کاریابی در کشور هنگ کنگ چیست؟
  • شرایط اقامت در هنگ کنگ از طریق کار چیست؟
  • بهترین موسسات کاریابی در این کشور کدامند؟
  • هزینه استفاده از امکانات موسسات کاریابی در این کشور به عهده کیست؟
  • چه کسانی شانس بیشتری برای کاریابی در هنگ کنگ دارند؟

شرایط و انواع روش های کاریابی در هنگ کنگ

برای مشاغل سطح پایین و مبتدی، ممکن است نیازی به استخدام کنندگان نباشد؛ زیرا تعداد زیادی پست از بخش های مختلف در طبقه بندی آنلاین مانند مشاغل دی بی، کریر تایمز و طبقه بندی مشاغل در SCMP و روزنامه انگلیسی هنگ کنگ وجود دارد. بیش از صد فرصت شغلی در صنایع مختلف به صورت روزانه یا هفتگی در منابع ذکر شده آگهی می شوند و متقاضیان و افراد جویای کار می تواند برای یافتن شغل مناسب پرونده سابقه های کاری و مشخصات خود را به صورت آنلاین ارسال کنند. افرادی که به تازگی فارغ التحصیل شده اند می توانند برای سپری کردن دوره های کارآموزی که معمولا دو سال به طور می انجامند در وب سایت های جستجوی کار در هنگ کنگ جستجو کنند و مدارک تحصیلی خود را ارائه دهند تا موفق به ورود به دوره های کارآموزی در شرکت های معتبر شوند.

با این حال، اگر متقاضیان در سطح مدیریتی متوسط ​​یا ارشد مدیریتی هستند و قصد دارند برای مهاجرت در هنگ کنگ برنامه ریزی کنند، آژانس ها و موسسات کاریابی هنگ کنگ می توانند به متقاضیان در پیشرفت حرفه آنها کمک کرده و شرایط را برای مهاجرت افراد جویای کار به هنگ کنگ را آسان کنند. صنایع مالی، حقوقی و آموزشی زمینه های اصلی برای یافتن شغل مناسب از طریق موسسات کاریابی در هنگ کنگ هستند. هنگ کنگ به عنوان یک مرکز مالی بین المللی شناخته شده است و اکثر مهاجرانی که به این منطقه اداری مهاجرت می کنند در زمینه های ذکر شده مشغول به کار می شوند. هنگ کنگ یکی از پویاترین بازارها در تمام آسیا است. در ادامه به برجسته ترین موسسات کاریابی در هنگ کنگ اشاره خواهیم کرد.

تعهدات کلیدی موسسات کاریابی در هنگ کنگ

موسسات کاریابی در هنگ کنگ باید برخی از تعهدات کلیدی در زمینه های مختلف را به طور دقیق اجرایی کنند. به عبارت دیگر، موسسات کاریابی در هنگ کنگ باید نکات زیر را رعایت کنند:

  • موسسات کاریابی باید انطباق کامل با تمام قوانین هنگ کنگ از جمله فرمان استخدام، مقررات آژانس استخدام و دستورالعمل های تجاری را رعایت کنند.
  • انطباق کامل با استانداردهای تعیین شده در آیین نامه عملکرد موسسات کاریابی
  • ارائه مشاوره مناسب و واجد شرایط به متقاضیان کار در هنگ کنگ که شامل توصیف دقیق حقوق و تعهدات قانونی می شود.

برای آشنایی بیشتر با دیگر تعهدات کلیدی یک موسسه کاریابی در در هنگ هنگ به تصویر زیر توجه فرمایید:

تعهدات کلیدی موسسات کاریابی در هنگ کنگ

ایبان در لیست موسسات کاریابی در هنگ کنگ

ایبان در سال 2005 در هنگ کنگ تأسیس شد و در استخدام متخصصان اجرایی در بانکداری سرمایه گذاری، اوراق بهادار و مدیریت دارایی تخصص دارد. با همکاری های گسترده ای در سرتاسر جهان، ایبان می تواند یک روند تحقیقاتی فشرده را برای هر وظیفه از تعیین اهداف مشتری، تا حفظ روابط پیگیری نزدیک با مشتریان پس از پیشنهاد شغلی خود، فراهم آورد. ایبان در لندن، هنگ کنگ و سنگاپور شعبه دارد.

ایگرن زندر در لیست موسسات کاریابی در هنگ کنگ

ایگرن زندر (Egron Zehnder) یکی از بهترین موسسات کاریابی در هنگ کنگ برای یافتن شغل در سطح اجرایی و مدیریتی در امور مالی، فناوری، حقوقی، منابع انسانی، ارتباطات و محیط زیست است. با داشتن دفاتر در 5 قاره، آنچه ایگرن زندر را از سایر موسسات کاریابی در هنگ کنگ جدا می کند، شبکه جهانی آن، مشاوران مجرب و هزینه های ثابت است. بر خلاف بیشتر استخدام کننده ها و موسسات کاریابی که درصدی از حقوق متقاضیان را کسر می کنند، ایگرن زندر با تعیین قیمت ثابت مشاورانشان را قادر می سازد ارزیابی های کامل و عینی را بدون تضاد منافع تسهیل کنند.

ایگرن زندر در لیست موسسات کاریابی در هنگ کنگ

لوئیس سندرز در لیست موسسات کاریابی در هنگ کنگ

متخصصان حقوقی برای یافتن شغل مناسب در هنگ کنگ می توانند به موسسه کاریابی لوئیس سندرز مراجعه کنند. لوئیس سندرز به عنوان یک شرکت مشاوره استخدامی مستقر در هنگ کنگ، در استخدام متخصصان قانونی و ارائه فرصت های شغلی مناسب تخصص دارد. لوئیس سندرز با فرصت های شغلی مختلفی به متقاضیان ارائه می دهد و این موسسه آماده استخدام متخصصان حقوقی در تمام زمینه ها در شبکه های گسترده ای در آسیا و اروپا است و تجربه انتقال متقاضیان در خارج از کشور را دارد. این موسسه دارای سابقه عالی در استخدام متقاضیان و متخصصان در موسسات حقوقی بین المللی و داخلی است.

گروه متصل در لیست موسسات کاریابی در هنگ کنگ

یکی دیگر از آژانس های قابل توجه کاریابی گروه متصل است. گروه متصل با تأسیس دفتر خود در هنگ کنگ و بیش از 16 سال تجربه، مشتریان متنوعی از صنایع حقوقی، بانکی، مراقبت های بهداشتی و تولیدی دارد و راه حل های نوآوری برای کاریابی و بهره مند شدن از فرصت های شغلی را ارائه می دهد. علاوه بر جستجوی شغل و استخدام، این موسسه همچنین خدمات استخدام و مشاوره پروژه را ارائه می دهند که ممکن است برای مهاجران که مایل به داشتن تعادل و شرایط بهتری در زندگی کاری هستند، جذاب باشد. این موسسه کاریابی در سه زمینه اصلی کاریابی به متقاضیان و مهاجران خارجی خدمات ارائه می دهد و در ایجاد روابط پایدار با مشتریان کلیه صنایع خلاقیت دارد.

معرفی موسسات رابرت هتالف و مایکل پیج در هنگ کنگ

رابرت هالف به عنوان یک آژانس پیشرو استخدام متخصصان در هنگ کنگ، متخصصان ماهر و حرفه ای را با کارفرمایان در شغل های موقت و دائمی، برای زمینه های مختلفی از جمله حسابداری، امور مالی، خدمات مالی و فن آوری مرتبط می کند. افراد چه به دنبال فرصت شغلی جدید خود و چه به دنبال استخدام و جذب نیروی کار جدید باشند، خدمات استخدام رابرت هالف می تواند به متقاضیان، متخصصان و کارفرمایان کمک کند. رابرت هالف بیشتر روی صنایع بانکی، حسابداری و فناوری اطلاعات تمرکز دارد.

مایکل پیج یک مشاور برتر حرفه ای در زمینه استخدام است و متخصص در استخدام سمت های دائمی، قراردادی و موقت از طرف کارفرمایان برتر دنیا است. این موسسه در 36 کشور جهان فعالیت می کند. مایکل پیج اولین بار در سال 1976 در لندن تأسیس شد و بیش از 40 سال است که افراد متقاضی کار و کارفرمایان را گرد هم آورده است.

نقش مایکل پیج همکاری با کارفرمایان و افراد جویای کار برای یافتن شغل مناسب و یا جذب نیروی کار متخصص است. این موسسه می تواند از جذب نیروی کار برای یک شرکت جهانی گرفته تا کمک به یک فرد جستجوگر شغل برای یافتن شغل رویایی خود در هنگ کنگ فعالیت داشته باشد. هموطنان عزیز و گرامی اگر به فکر مهاجرت به هنگ کنگ و یا سایر نقاط پیشرفته دنیا هستید و قصد دارید از هزینه های مهاجرت به کشورهای خارجی آگاه شوید می توانید با کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید.

سوالات متداول در خصوص موسسات کاریابی در هنگ کنگ

در بخش پایانی مقاله مفتخریم تا به برخی از کلیدی ترین سوالات شما عزیزان در خصوص موسسات کاریابی در هنگ کنگ پاسخ دهیم، برخی از مهمترین سوالات شما در این زمینه عبارت اند از:

  • آیا روند مراجعه به موسسات کاریابی در هنگ کنگ کار ساده ای است؟ تمامی اتباع کشورهای خارجی که قصد مراجعه به موسسات کاریابی در هنگ کنگ را دارند، می توانند به راحتی از طریق سایت این موسسات از خدمات آنها بهره مند شوند.
  • وظایف موسسات کاریابی در هنگ کنگ چیست؟ اصلی ترین وظایف موسسات کاریابی در هنگ کنگ این است که، این شرکت ها به عنوان میانجی بین شرکت ها و کارمندانی که به دنبال شغل هستند عمل می کنند.
5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *