ویزای کاری

موسسات کاریابی در وانوآتو

موسسات کاریابی در وانوآتو

موسسات کاریابی در وانوآتو یکی از بهترین گزینه هایی می باشند که می توان برای یافتن شغل مناسب در این کشور از آنها بهره مند شد. در وانوآتو همانند سایر کشورهای دنیا می توان برای یافت شغل از روش های مختلفی اقدام کرد، اما مراجعه به موسسات کاریابی در وانوآتو یکی از برجسته ترین ترین روش هایی می باشد که می تواند هم به صورت آنلاین و هم به صورت حضوری انجام داد. در این نوشتار، متخصصان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مهمترین موسسات کاریابی در وانوآتو را مورد بررسی قرار می دهند و هموطنان عزیز را که به فکر مهاجرت کاری به وانوآتو هستند، با این موسسات آشنا می سازند. وانوآتو یک جمهوری جزیره ای در اقیانوس آرام جنوبی است که به طور رسمی با نام جمهوری وانواتو شناخته می شود.

مجمع الجزایر آتشفشانی در 1750 کیلومتری (1090 مایلی) شرق شمال استرالیا، 540 کیلومتری (340 مایلی) شمال شرقی کالدونیای جدید، شرق گینه نو، جنوب شرقی جزایر سلیمان و غرب فیجی قرار دارد. وانواتو، مانند پالائو و سایر کشورهای گرمسیری، کشوری زیبا با فرصت های شغلی مختلف است.

Link Personnel Services از بهترین موسسات کاریابی در وانوآتو

Link Personnel Servicesیکی از بهترین و محبوب ترین و همچنین شناخته شده ترین موسسات کاریابی در وانوآتو می باشد که خدمات استخدام و یافتن نیروی کار را به نمایندگی از مشتریان محلی و بین المللی مدیریت می کند. Link Personnel Services از سال 2013 شروع به کار کرده است و شهرت قوی خود را حول ارائه خدمات استخدام موفق و تعامل و مدیریت کارکنان به ‌دست آورده است تا سازمان ‌ها بتوانند بر کسب ‌و کار اصلی خود تمرکز کنند. Link Personnel Services پیچیدگی های بازار کار محلی وانوآتو را درک می کند و از نیاز به کمک به مشتریان برای یافتن افراد مناسب که زمینه وانواتو را درک می کنند، قدردانی می کند. Link Personnel Services می تواند در مدیریت انتظارات متقاضیان قبل از شروع به کار کمک کند.

آشنایی با شرایط کار در کانادا

با بیش از 3000 نفر ثبت ‌نام شده در پایگاه داده مهارت ‌های وانوآتو ، این موسسه کاریابی استعداد زیادی برای استفاده دارد و دسترسی بی ‌نظیری به متقاضیان بالقوه دارد. Link Personnel Services فرآیند تبلیغات و درخواست را ساده و خودکار کرده است تا زمانبرترین بخش فرآیند استخدام مدیریت برنامه ‌ها و فهرست کوتاه اولیه را کاهش دهد.

علاوه بر خدمات اصلی کاریابی و استخدام در وانوآتو، خدمات موسسه Link Personnel Services عبارتند از:

  • ارائه مشاوره به متقاضیان
  • تبلیغات اضافی در در صفحات مجازی با تخفیف های مختلف
  • کمک در قراردادهای کاری
  • کمک به درخواست های مهاجرت و اجازه کار
  • طراحی و تسهیل فعالیت های ارزیابی اضافی
  • مشاوره و پشتیبانی گسترده برای استخدام در طول فرآیند

همچنین در نمودار زیر به امتیاز موسسه کاریابی Link Personnel Services در بخش های مختلف اشاره شده است:

امتیاز موسسه کاریابی Link Personnel Services در بخش های مختلف

Employment Vanuatu یکی دیگر از موسسات کاریابی در وانوآتو

وب سایت Employment Vanuatu توسط اداره کار و خدمات استخدامی وزارت امور داخلی وانوآتو ایجاد شده است. هدف Employment Vanuatu با همکاری اتاق بازرگانی و صنعت وانوآتو و شورای اتحادیه کارگران وانوآتو ، دسترسی کامل به اطلاعات بازار کار وانوآتو است. ماموریت Employment Vanuatu ارائه اطلاعات قابل اعتماد، دقیق و کامل به کارگران و کارفرمایان در مورد موقعیت های شغلی خالی بازار کار، نامزدهای شغلی، مشاوره تجاری، قوانین استخدامی و برنامه های تحرک نیروی کار و غیره است. در آینده نزدیک، Employment Vanuatu به عنوان پلت فرم مرکزی برای ارائه خدمات استخدامی مورد استفاده برای اکثر کارگران در وانوآتو قرار خواهد گرفت. این سیستم در میان مدت به افزایش بهره وری کارگران و در نتیجه افزایش حقوق پرداختی کمک می کند. وب سایت Employment Vanuatu برای همه کارگران در وانوآتو باز است.

تمامی کارگران از جمله کشاورزی، صنایع دستی، ارائه دهندگان خدمات، متخصصان، کارگران پاره وقت، کارمندان دولت، افرادی که برای مشاغل معمولی در دسترس هستند، می توانند در Employment Vanuatu ثبت نام کنند و از امکانات آن بهره مند شوند. خدمات ارائه شده Employment Vanuatu شامل آگهی فرصت های شغلی، ثبت نام مشخصات جویندگان کار، تطبیق شغل با نامزد و پشتیبانی حضوری رایگان می باشد. Employment Vanuatu حفاظت از داده ها را بسیار جدی می گیرد و کلیه اطلاعات جمع آوری شده توسط ثبت نام کارگران و کارفرمایان با اشخاص ثالث به اشتراک گذاشته نمی شود. علاوه بر این، شرکای Employment Vanuatu (DOL، VCCI و VCTU)، هیچ تأثیری در روند انتخاب، مصاحبه یا انتخاب نامزدها ندارند.

آشنایی با WeXpats Jobs در وانوآتو

WeXpats Jobs یک وب سایت کاریابی است که متخصص خارجی هایی است که به دنبال یافتن کار در وانوآتو و سایر نقاط دنیا می باشند. WeXpats Jobs تعداد زیادی شغل را به خارجی ها ارائه می دهد که قصد دارند در وانوآتو مشغول به کار شوند و آن را به یکی از برجسته ترین موسسات کاریابی در وانوآتو تبدیل می کند. برخی از این مشاغل عبارتند از مهندس فناوری اطلاعات، مشاغل کشاورزی، مشاغل رستوران، کار اداری، نظافت، معلم زبان انگلیسی، کارخانه و تولید، تجارت تجارت و موارد دیگر. در WeXpats Jobs، متقاضیان همچنین می توانند انواع مختلف شغل را از مشاغل پاره وقت گرفته تا مشاغل تمام وقت پیدا کنند. در این وب سایت، راه های مختلفی وجود دارد که می توان به دنبال کار گشت. افراد می توانند شغل ها را بر اساس نوع شغل، موقعیت مکانی، مهارت های مشخص شده و غیره جستجو کنند.

آشنایی با WeXpats Jobs در وانوآتو

در جدول زیر به رتبه بندی 6 منطقه برتر معرفی شده توسط WeXpats Jobs برای کاریابی در وانوآتو اشاره شده است:

رتبه بندیمناطق
1Torba
2Tafea
3Shefa
4Sanma
5Penama
6Malampa

WeXpats Jobs نه تنها به متقاضیان کمک می‌کنند شغلی متناسب با نیازهای خود پیدا کنند، بلکه پس از انجام مصاحبه با یک شرکت، بازخورد ارزشمندی را نیز ارائه می ‌دهد. حتی می توان قبل انجام مصاحبه، درخواست یک تمرین مصاحبه شغلی ثبت کرد. این سرویس برای کسانی است که به دنبال شغل تمام وقت هستند. افرادی که مطمئن نیستند که می‌خواهند برای چه نوع شغلی درخواست دهند یا با نحوه انجام فرآیند کاریابی در کاریابی آشنا نیستند، می ‌توانند با WeXpats Jobs مشاوره تلفنی داشته باشند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت آماده یاری متقاضیان و هموطنان گرامی برای اخذ ویزا و مهاجرت کاری به وانوآتو و همچنین کشورهای دیگر دنیا می باشد.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *