ویزای توریستی

مکان ‌های دیدنی آمریکا

مکان ‌های دیدنی آمریکا

تلاش برای فهرست کردن بهترین مکان ‌های دیدنی آمریکا برای گذراندن تعطیلات کمی سخت می باشد زیرا تعداد آنها بسیار زیاد است. با این حال، کاری که کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت انجام داده اند، جمع‌ آوری فهرست نهایی برای بهترین مکان ‌های دیدنی آمریکا می باشد. با وجود ایالت های بسیار، انواع بی شماری از فعالیت ها و مکان های دیدنی آمریکا که در سرتاسر این کشور پراکنده شده اند، انتخاب بین آنها می تواند دشوار باشد. ایالات متحده آمریکا کشوری وسیع با مناظر و فرهنگ های بسیار متنوع است که اولین پارک ملی جهان (یلواستون) و زیرساخت پارک ملی و ایالتی عالی را در خود جای داده است که کارهای زیادی برای انجام و دیدن ارائه می دهد. شهرهای ساحلی از محبوب ترین مقاصد گردشگری و بهترین مکان های دیدنی آمریکا هستند، اما میانه این کشور دارای مقاصد روستایی و شهری است که شگفت انگیز هستند.

مکان های دیدنی آمریکا ترکیبی از شگفتی ‌های طبیعی، مناطق تفریحی شگفت ‌انگیز و شهرهای دلربا را می باشد که نشان ‌دهنده بهترین چیزی است که ایالات متحده ارائه می ‌کند. گاهی اوقات تصمیم گیری برای مسافران در مورد جایی که می خواهند برای تعطیلات بروند به اندازه زمان مسافرت بسیار مهم است. مطمئناً، برخی از مکان‌ ها ماه به ماه بسیار زیبا هستند اما تعیین زمان مناسب می‌تواند تعطیلات خوبی را ایجاد کند. آمریکا نیروی فرهنگی دوران مدرن است. سرزمینی که بر پایه مهاجرت و پیشگامی بنا شده است، آمریکا سنگر فرهنگ پاپ مدرن، تفکر آزاد و تعقیب بی امان رویای آمریکایی است. ایالات متحده متشکل از 50 ایالت، منطقه ای را اشغال می کند که فقط اندکی کوچکتر از اروپا است. در این کشور پهناور است که مجموعه ای باور نکردنی متنوع از مناظر طبیعی، مناظر شهری، مردم و فرهنگ ها را می توان دید.

شهر نیویورک از بهترین مکان های دیدنی آمریکا

جواهری که در تاج ایالات متحده آمریکا در مورد مناطق شهری به میان می آید، نیویورک یک ابرشهر است که به عنوان یکی از بهترین مکان های دیدنی آمریکا شناخته می شود و کاملاً مملو از مکان ها، مناطق و ساختمان های نمادین است. شهر نیویورک که به دلیل تمرکز آسمان‌ خراش‌ ها و جاذبه ‌های معروفش مشهور است، همان چیزی است که بسیاری از خارجی ‌ها وقتی به ایالات متحده فکر می‌کنند تصور می‌کنند. حتی پنج منطقه که نیویورک را تشکیل می دهند مشهور هستند.

این مناطق عبارتند از:

  • منهتن
  • بروکلین
  • کوئینز
  • برانکس
  • استاتن آیلند

از برجسته ترین مکان های دیدنی نیویورک که می توان از آنها بازدید کرد عبارتند از مجسمه آزادی، ساختمان امپایر استیت و مرکز راکفلر. یکی از مهم ترین اماکن تاریخی شهر، جزیره الیس است، جایی که میلیون ها مهاجر برای اولین بار وارد آمریکا شدند. نیویورک همچنین خانه برخی از برجسته ترین موزه ها و گالری های هنری در جهان مانند موزه متروپولیتن هنر، موزه گوگنهایم و موزه تاریخ طبیعی آمریکا است. علاوه بر این، منطقه تئاتر منهتن با مجموعه تئاترهای برادوی و دیگر مکان ‌های سرگرمی شهرت جهانی دارد. میدان تایمز که با چراغ ‌های نئون چشمک زن و بیلبوردهای درخشان تپش دارد، منطقه سرگرمی خیره‌کننده شهر است که گردشگران می‌توانند در آن اجرای برادوی را تماشا کنند و سوغاتی بخرند. برای کسانی که نیاز دارند از شلوغی شهر نیویورک نفسی تازه کنند، پارک مرکزی با فضاهای سبز وسیع، مسیرهای جنگلی و تفریحات در فضای باز گزینه مناسبی است.

شهر نیویورک از بهترین مکان های دیدنی آمریکا

گرند کنیون یکی دیگر از مکان های دیدنی آمریکا

گرند کنیون یکی دیگر از مکان های دیدنی آمریکا است که هم برای افرادی که اقدام به مهاجرت به آمریکا کرده اند و هم افرادی که در این کشور توریست هستند، شگفت انگیز می باشد. گرند کنیون که سالانه میلیون ها بازدیدکننده را به خود جذب می کند، یکی از جاذبه های گردشگری عالی در ایالات متحده است. این شگفتی طبیعی عظیم که در شمال آریزونا واقع شده است توسط رودخانه کلرادو در یک دوره چند میلیون ساله حک شده و اکنون 277 مایل (446 کیلومتر) طول، بیش از یک مایل (1.6 کیلومتر) عمق و تا 18 مایل (29 کیلومتر) وسعت دارد. این عمیق‌ترین یا طولانی‌ترین دره در جهان نیست، اما اندازه بسیار زیاد و چشم ‌انداز های رنگارنگ آن مناظری را برای بازدیدکنندگان به ارمغان می‌آورد که بسیار شگفت انگیز هستند.

گرند کنیون که توسط پارک ملی گرند کنیون مدیریت و محافظت می شود، در داخل پارک ملی و همچنین در منطقه رزرواسیون هندی هوآلاپای و هاواسوپای قرار دارد. مناظر شگفت انگیز، تماشای حیات وحش، مکان های تاریخی و فعالیت های ماجراجویانه تنها چند مورد از دلایلی است که گرند کنیون را به یکی از معروف ترین شگفتی های طبیعی جهان تبدیل می کند. کنیون توسط دو بخش اصلی تقسیم می شود، حاشیه محبوب جنوبی و حاشیه شمالی دور افتاده. به عنوان قابل دسترس ترین بخش برای گردشگران، حاشیه جنوبی دارای مکان های تاریخی بسیاری مانند هتل ال تووار، انبار راه آهن گرند کنیون و برج دیده بان نمای کویر است. همچنین در حاشیه جنوبی دهکده گراند کنیون قرار دارد که بسیاری از گردشگران می‌توانند در آن اقامتگاه ‌های فراوانی پیدا کنند.

سانفرانسیسکو در لیست بهترین مکان های دیدنی آمریکا

سانفرانسیسکو که در نوک یک شبه جزیره قرار دارد، شهری زیبا در شمال کالیفرنیا است که در لیست بهترین مکان های دیدنی آمریکا قرار می گیرد و با چیزهای زیادی معروف است. بدون شک پل گلدن گیت اولین جاذبه شهر است. در سانفرانسیسکو، گردشگران می‌توانند رانندگی کنند، دوچرخه ‌سواری کنند یا از طریق این پل معلق معروف قدم بزنند تا مناظر خیره‌کننده را تحسین کنند و از آن عکس بگیرند. یکی دیگر از برجسته ترین نقاط دیدنی شهر تله کابین های تاریخی آن است که راهی به یاد ماندنی برای تجربه شیب های تند و جاذبه های اصلی گردشگری ارائه می دهد. سانفرانسیسکو شهری غنی از تاریخ و فرهنگ است که به‌ خاطر خانه ‌های دوست‌ داشتنی ویکتوریایی و محله‌ های قومی شهرت دارد، که محله چینی‌ ها با مجموعه ‌ای از مغازه ‌ها و بازارهای رنگارنگ معروف ‌ترین آنها است.

طبق رتبه بندی، 5 جاذبه گردشگری عالی در سانفرانسیسکو عبارتند از:

رتبهنام جاذبه گردشگری
1پل گلدن گیت
2اسکله ماهیگیر
3جزیره کوچک آلکاتراز
4تله کابین
5پارک گلدن گیت

معرفی میامی یکی از جاذبه های گردشگری آمریکا

میامی که یکی از سرزنده ترین شهرهای ایالات متحده آمریکا است، بیشتر به خاطر فرهنگ لاتین و زندگی شبانه هیجان انگیزش به عنوان یکی از بهترین مکان های دیدنی آمریکا شناخته شده است. میامی که در جنوب شرقی فلوریدا در سواحل اقیانوس اطلس واقع شده است، همچنین یک شهر بندری بزرگ است که بیشترین تعداد کشتی های مسافربری جهان را مدیریت می کند. میامی که گردشگران را از سرتاسر کره زمین جذب می کند، دیگ ذوب فرهنگ های قومی با طیف گسترده ای از جاذبه ها و فعالیت های هیجان انگیز است. یکی از جاذبه های اصلی میامی سواحل آفتابی آن است که از استراحتگاه های خانوادگی گرفته تا صحنه های مهمانی را شامل می شود و همه چیز از ورزش های آبی گرفته تا خرید و سرگرمی را ارائه می دهد.

در سراسر خلیج میامی، در جزیره ‌ای حائل، ساحل میامی قرار دارد که به‌ خاطر معماری آرت دکو و ساحل جنوبی پر زرق و برق معروف است. بازدید از املاک زیبای Vizcaya نگاهی اجمالی به تاریخ اوایل قرن بیستم فلوریدا جنوبی را فراهم می کند. متقاضیانی که قصد دارند علاوه بر مکان های دیدنی آمریکا با شرایط و روش های مهاجرت به کشورآمریکا مانند مهاجرت تحصیلی به آمریکا، مهاجرت کاری و یا سرمایه گذاری در آمریکا اطلاعات مفید و دقیق کسب کنند، می توانند از خدمات موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت بهره مند شوند و با مشاورین ما در تماس باشند.

سوالات پرتکرار مکان ‌های دیدنی آمریکا

در بخش موخره مقاله مکان ‌های دیدنی آمریکا به سوالات پرتکرار شما پاسخ می دهیم:

  • معرفی میامی یکی از جاذبه های گردشگری آمریکا چگونه است؟ میامی که یکی از سرزنده ترین شهرهای ایالات متحده آمریکا است، بیشتر به خاطر فرهنگ لاتین و زندگی شبانه هیجان انگیزش به عنوان یکی از بهترین مکان های دیدنی آمریکا شناخته شده است. میامی که در جنوب شرقی فلوریدا در سواحل اقیانوس اطلس واقع شده است، همچنین یک شهر بندری بزرگ است که بیشترین تعداد کشتی های مسافربری جهان را مدیریت می کند. میامی که گردشگران را از سرتاسر کره زمین جذب می کند، دیگ ذوب فرهنگ های قومی با طیف گسترده ای از جاذبه ها و فعالیت های هیجان انگیز است. یکی از جاذبه های اصلی میامی سواحل آفتابی آن است که از استراحتگاه های خانوادگی گرفته تا صحنه های مهمانی را شامل می شود و همه چیز از ورزش های آبی گرفته تا خرید و سرگرمی را ارائه می دهد.
  • چرا سانفرانسیسکو در لیست بهترین مکان های دیدنی آمریکا قرار دارد؟ سانفرانسیسکو که در نوک یک شبه جزیره قرار دارد، شهری زیبا در شمال کالیفرنیا است که در لیست بهترین مکان های دیدنی آمریکا قرار می گیرد و با چیزهای زیادی معروف است. بدون شک پل گلدن گیت اولین جاذبه شهر است. در سانفرانسیسکو، گردشگران می‌توانند رانندگی کنند، دوچرخه ‌سواری کنند یا از طریق این پل معلق معروف قدم بزنند تا مناظر خیره‌کننده را تحسین کنند و از آن عکس بگیرند. یکی دیگر از برجسته ترین نقاط دیدنی شهر تله کابین های تاریخی آن است که راهی به یاد ماندنی برای تجربه شیب های تند و جاذبه های اصلی گردشگری ارائه می دهد.
5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *