ویزای توریستی

مکان های دیدنی استرالیا

مکان های دیدنی استرالیا

مکان های دیدنی استرالیا بی نظیر هستند. استرالیا که بین اقیانوس آرام و هند واقع شده، بزرگترین جزیره جهان و کوچکترین قاره است. استرالیا دارای خشکی تقریباً به اندازه برزیل یا 48 ایالات متحده به هم پیوسته است، اما استرالیا با جمعیتی در حدود 22 میلیون نفر، یکی از کمترین تراکم جمعیت روی زمین را دارد. در استرالیا جاهای برای گردش وجود دارد و با وجود مناظر بسیار برای کشف و لذت بردن، انگیزه بزرگی برای رفتن به یک ماجراجویی پیاده روی وجود دارد. هر کجا که بازدیدکنندگان قدم می زنند، گرما، جذابیت و صمیمیت مردم این کشور مطمئناً تجربه سفر را افزایش می دهد. مناظر استرالیا از جنگل های بارانی در شمال گرفته تا مناطق بیابانی در فضای داخلی وسیع این کشور، از متنوع ترین مناظر روی زمین هستند. حدود 80% از گیاهان و جانوران این کشور در هیچ کجای دنیا وجود ندارد.

اگرچه بیشتر جمعیت این کشور در شهرهای بزرگ در امتداد خط ساحلی استرالیا به طول 50000 کیلومتر (30000 مایل) زندگی می کنند، عظمت طبیعت همیشه در یک رانندگی کوتاه فاصله دارد. بازدیدکنندگان می‌توانند روز را در میان بوته ‌ها سپری کنند و به موقع به شهر بازگردند تا از بهترین لذت ‌های آشپزی و جاذبه ‌های فرهنگی استرالیا در شب لذت ببرند. هر شهر استرالیا ویژگی خاص خود را دارد. پایتخت کانبرا برای بازدیدکنندگانی که می خواهند تاریخ 50000 ساله این کشور را کشف کنند، ایده آل است. قدیمی ترین و بزرگترین شهر استرالیا، سیدنی به خاطر بندر زیبا و زیبایی طبیعی اش معروف است. ملبورن آینده نگر، پایتخت فرهنگی درخشان استرالیا است. Cairns پایگاه اصلی خانه برای مسافران ماجراجو است. بهترین مکان های دیدنی استرالیا توسط متخصصان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این نوشتار معرفی شده اند تا هموطنان عزیز با آنها آشنا شوند.

سیدنی از بهترین مکان های دیدنی استرالیا

سیدنی یک شهر فوق العاده است که چیزهای زیادی برای انجام در آن وجود دارد. سیدنی شهری مدرن با تاریخ طولانی، با بندر خوش منظره اش تعریف شده است. اولین ساکنان منطقه برای هزاران سال در کنار ساحل بندر زندگی می کردند. این بندر همچنین محل فرود محکومینی بود که در دهه 1780 به استرالیا فرستاده می شدند. امروزه، کشتی‌ ها بازدید کنندگان را از زیر پل معروف بندرگاه سیدنی و از کنار ساختمان اپرای نمادین سیدنی می ‌برند. مسافران ماجراجو می ‌توانند با کشتی به اسکله مانلی بروند، جایی که می‌توانند برای پارو زدن در ورودی ‌های پارک ملی بندرگاه سیدنی کایاک کرایه کنند یا برای کلاس ‌های موج ‌سواری در ساحل مانلی ثبت ‌نام کنند.

سواحل سیدنی مکان مناسبی برای گذراندن یک روز گرم تابستانی، شنا یا استراحت روی شن‌ ها است. محبوب ترین آنها ساحل Bondi، Manly و Coogee هستند، اگرچه بسیاری دیگر جذابیت های خاص خود را دارند. هیچ بازدیدی از سیدنی بدون بازدید از خانه اپرای سیدنی کامل نمی شود. مجموعه هنرهای نمایشی الهام گرفته از کشتی بادبانی که توسط معمار دانمارکی یورن اوتزون طراحی و در سال 1973 تکمیل شد، یکی از متمایزترین سازه های معماری جهان در نظر گرفته می شود.

از برترین جاذبه های سیدنی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ساختمان ملکه ویکتوریا
  • برج سیدنی
  • پل بندرگاه سیدنی
  • بندرگاه دارلینگ
  • باغ گیاه شناسی سلطنتی
  • موزه ملی دریایی استرالیا
  • باغ وحش تارونگا
  • جزیره کاکادو
  • کلیسای جامع مریم مقدس

معرفی پارک ملی اولورا کاتا جوتا استرالیا

شهرت جهانی و تماشایی Uluru به دلیل رنگ قرمز مایل به قرمز فوراً قابل تشخیص است. این یکی از برجسته ترین نقاط دیدنی استرالیا است. بازدید از این صخره عظیم باورنکردنی است و دلیل اصلی این است که پارک ملی اولورا کاتا جوتا یک مقصد محبوب است. عظمت و منحصر به فرد بودن پارک ملی اولورا کاتا جوتا برای مدت طولانی در خاطر کسانی که به آن خیره می شوند زنده می ماند. در حالی که پارک ملی اولورا کاتا جوتا جاذبه اصلی است، صخره ‌های به همان اندازه مسحورکننده Kata Tijuta برای قدم زدن در اطراف فوق ‌العاده هستند و فعالیت‌ های زیادی برای بازدید کنندگان وجود دارد.

این بخش که متعلق به مردم بومی آنانگو است، برای آنها اهمیت فرهنگی و معنوی زیادی دارد. گردشگران می توانند در مرکز فرهنگی درخشان درباره شیوه زندگی آنها بیشتر بدانند. با تعداد زیادی مسیر پیاده ‌روی، دوچرخه ‌سواری و تور، زیبایی خیره‌کننده این پارک ملی واقعاً حیرت ‌انگیز است.

ملبورن یکی از مکان های دیدنی استرالیا

ملبورن یکی از مکان های دیدنی استرالیا

مهاجران و مسافران بین المللی چه به فکر سفر، کار یا تحصیل در استرالیا باشند و یا بخواهند چند روز از تعطیلات خود را در این کشور سپری کنند، حتما باید در نظر داشته باشند که ملبورن یک گزینه عالی و همچنین یکی از مکان های دیدنی استرالیا می باشد. مرکز ایالت ویکتوریا، ملبورن دومین شهر پر جمعیت استرالیا است. ملبورن که در نزدیکی نوک جنوب شرقی استرالیا در خلیج طبیعی بزرگ پورت فیلیپ واقع شده است، پایتخت فرهنگی کشور و همچنین یک بندر مهم در نظر گرفته می شود. به دلیل کیفیت بالای زندگی، شهروندان از سراسر جهان به خیابان ها هجوم آورده اند. جمعیت چند فرهنگی آن در غذاهای لذیذ و محله های منحصر به فرد آن منعکس شده است که آن را به مکانی جذاب برای کاوش تبدیل کرده است.

در جدول زیر به رشد جمعیت ملبورن در سال های اخیر اشاره شده است:

سالنرخ رشد جمعیتجمعیت (نفر)
19980.42%3.332.741
20021.43%3.423.318
20061.43%3.623.725
2010%2.063.932.257
20142.50%4.321.926
20182.50%4.770.894
20221.76%5.150.766

منطقه مرکز شهر ملبورن دارای بیشترین جاذبه‌ ها، از جمله شناخته ‌شده ‌ترین مکان دیدنی شهر، ایستگاه راه‌ آهن خیابان فلیندرز است. ساعت ‌های متعددی که بر روی ورودی ایستگاه ادواردیان آویزان شده است، یک مکان ملاقات محبوب است. آسمان ‌خراش برج اورکا دارای یک سکوی رصدی در طبقه ۸۸ است که بالاترین در نیمکره جنوبی است. بازدید کنندگان می ‌توانند برای تماشای مناظر پانوراما از خلیج و رشته کوه سرسبز Dandenong فراتر از آن، وارد محفظه‌ای شیشه ‌ای شوند. در منطقه کارلتون، بازدیدکنندگان می توانند بزرگترین موزه نیمکره جنوبی را کشف کنند. موزه ملبورن تاریخ اجتماعی غنی این کشور، از فرهنگ‌ های بومی تا شیفتگی آن به فوتبال و اسب‌ دوانی را به نمایش می‌ گذارد و نمایشگاه ‌های گسترده ‌ای دارد.

جزایر ویتساندی از مکان های دیدنی استرالیا

یکی از محبوب ‌ترین مقاصد توریستی استرالیا، جزایر ویتساندی است که در سواحل شمال شرقی کوئینزلند پراکنده شده و توسط آب ‌های آبزی گرم و جذاب احاطه شده است. از آنجایی که این مجمع ‌الجزایر بخشی از دیواره مرجانی بزرگ است، بیشتر مجمع ‌الجزایر در پارک ‌های ملی قرار دارد، بنابراین مناظر خیره‌کننده و سواحل بی ‌نظیر فراوان هستند. به دلیل فراوانی ثروت های زیر آب و صخره های مرجانی رنگارنگ، جزایر ویتساندی مکانی عالی برای غواصی است. قایقرانی در اطراف 74 جزیره و جزایر آن نیز بسیار پرطرفدار است، همانطور که در شن ‌های آفتابی آن نیز می توان استراحت کرد. در ساحل Whitehaven، مجمع الجزایر دارای یکی از زیباترین سواحل جهان است. در حالی که جزایر ویتساندی عمدتاً به دلیل زیبایی طبیعی برجسته خود شناخته می شوند، آنها همچنین به طور قابل توجهی خانه برخی از قدیمی ترین مکان های باستانی بومی در کشور هستند.

متخصصان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت آماده ارائه اطلاعات و راهنمایی هموطنان عزیز برای مهاجرت از طریق تحصیل یا کار در استرالیا و سایر کشورهای دنیا هستند و تمامی متقاضیان می توانند با مشورت با همکاران ما از تمامی روش های مهاجرت به بهترین کشورهای دنیا و هزینه ها و روند امور مربوطه مطلع شوند.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *