ویزای مسافرتی امارات

مکان های دیدنی امارات

مکان های دیدنی امارات

هراز آسمان خراش ها، مراکز خرید گرفته تا سواحل شنی، فعالیت ها و مکان های دیدنی امارات بی شمار و منحصر به فرد هستند. امارات که به خاطر خط افق نمادین ساختمان‌های بلند، تپه ‌های قرمز و نقاط شگفت ‌انگیز برای همه سنین و علاقه ‌ها شناخته می‌شود، با پیشرفت‌ های مختلف خود توجه جهانیان را به خود جلب کرده است. مکان های دیدنی امارات متحده عربی از محبوب ترین مقاصد لوکس و ماجراجویی برای خانواده گردشگران هستند.

این کشور تاریخ غنی و خط ساحلی گسترده ای دارد حتی قبل از اینکه آسمان خراش های آن ساخته شوند. برای کسانی که به دنبال بهترین مکان های بازدید امارات هستند، کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت اطلاعات بسیار خوبی جمع آوری کرده اند که در ادامه در دسترس هستند.

امارات متحده عربی که جهان را با آسمان خراش ها، هتل های مجلل، مراکز خرید شیک، و خط ساحلی چشمگیرش مسحور می کند، بدون شک بخشی از گزینه های هر مسافر برای سفر می باشد. امارات متحده عربی که دارای برخی از بهترین استراحتگاه ها و هتل های جهان است، یک گالری معماری باور نکردنی است. در کنار سازه های آسمانی امارات، مساجد، موزه ها و از همه مهمتر جزایر معروف دست ساز هاله ای دارند که مردم را به این سرزمین می کشاند. فراری ورلد، لگولند و مرکز خرید مارینا مکان هایی هستند که گردشگران در تعطیلات خود در امارات می توانند از آنها دیدن کنند. کوه ها، بیابان ها و آب ها که از مکان های دیدنی امارات هستند فعالیت هایی مانند کایاک سواری، دوچرخه سواری در کوهستان، پیاده روی و زیپ لاین را به گردشگران و بازدیدکنندگانی که به این مناطق سفر می کنند، ارائه می دهند.

کویرها از مکان های دیدنی امارات

وقتی در مورد امارات صحبت می شود، بیابان ها از اصلی ترین موضوعات هستند زیرا به عنوان یکی از بهترین مکان های دیدنی امارات به شما می روند. این کشور منطقه بیابانی بسیار بیشتری نسبت به منطقه شهری دارد. در نتیجه این بیابان ها به امارات متحده عربی در آوردن گردشگران از سراسر جهان برای فعالیت های ورزشی کویر کمک می کند و بخش عمده ای از زیرساخت های گردشگری امارات است. از تماشای تپه‌ های شنی گرفته تا اقامت در زیر ستاره‌ ها و صبحانه ‌های متفاوت تا بعد از ظهرهای پر آدرنالین، تجربه ‌های بیابانی زیادی در کویرهای امارات وجود دارند که تمامی بازدیدکنندگان باید امتحان کنند.


از بهترین کویرهایی که می توان در امارات مراجعه کرد می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • صحرای بزرگ قرمز امارات
  • صحرای القدره امارات
  • صحرای لیوا با نام مستعار روب الخالی امارات
  • روستای مدفون آل مادام امارات
  • صحرای الفیا امارات
  • صحرای MLEIHA امارات
  • صحرای لهباب امارات
  • جنگل AL HAYER امارات

کویرها از مکان های دیدنی امارات

دبی از بهترین مکان های دیدنی امارات

یکی از بزرگترین شهرهای امارات متحده عربی، شهر دبی با بزرگترین ساخت و سازهای جهان مشخص شده است و تقریباً هر روز شخصیت خود را با ساخت و سازهای جدید تغییر می دهد. واقعاً جای تعجب است که ببینیم چگونه منطقه متروکه با انبوهی از آجرهای عظیم رشد کرده است. این شهر نه تنها به مرکزی برای انجام تجارت تبدیل شده است، بلکه توجه مسافران داخلی و بین المللی را نیز به خود جلب کرده است.

در جدول زیر تعداد مسافرانی که از ژانویه سال 2021 تا ژانویه سال 2024 به دبی سفر کرده اند براساس کشور مبدا طبقه بندی شده اند:

تعداد مسافران دبی براساس کشور مبدا
کشورتعداد (نفر)
هند910000
عربستان سعودی491000
روسیه444000
انگلستان420000
آمریکا311000
فرانسه291000
عمان280000
پاکستان247000
آلمان240000
مصر218000
سایر کشورها3428000

دبی می تواند یک برای خرید، ماه عسل، تفریحات مختلف، مرکز سرگرمی و سایر فعالیت ها باشد. دبی همه گردشگران را از سرزمین ‌های دور دعوت می‌ کند تا طعم فرهنگ را بچشند و زندگی را متفاوت بچشند. ش دبی در چهار ماه اول سال 2024 پذیرای 5.1 میلیون بازدیدکننده بود، زیرا امارت همچنان به بهبودی از تأثیر همه‌گیری کووید 19 ادامه می ‌دهد.

در نمودار زیر به منطقه ای که بازدیدکنندگان از آن برای بازدید از دبی به امارت پرواز کرده اند اشاره شده است:

منطقه ای که بازدیدکنندگان از آن برای بازدید از دبی به امارت پرواز کرده اند

علاوه بر این، افراد زیادی که به فکر کار در امارت هستند، دبی را به عنوان مقصد اصلی خود انتخاب می کنند.

دلایلی که باعث می شوند دبی علاوه بر گردشگری مقصد عالی برای کسب و کار باشد عبارتند از:

  • کیفیت زندگی بالا
  • سفر به کشورها و شهرهای اطراف
  • فرصت های شغلی بی نظیر
  • فرهنگ متنوع
  • مزایا و فرهنگ کاری

برج خلیقه از دیگر مکان های دیدنی امارات

برج خلیفه نمادین که در ارتفاع 830 متری (2723 فوت) بلندی، تقریباً سه برابر اندازه برج ایفل در پاریس، ابرها را سوراخ می‌کند، نه تنها به عنوان معروف ‌ترین نقطه دیدنی دبی، بلکه بلندترین ساختمان در جهان است و همانطور که افراد از آسمان خراشی با این وضعیت انتظار دارند، مناظر بالای عرشه رصد آن چیزی غیرعادی نیست. به عنوان بلندترین سکوی دید در فضای باز، با ارتفاع 1820 فوتی، بازدیدکنندگان با منظره 360 درجه از خط افق باشکوه دبی و مناظر متضاد بیابان و اقیانوس پذیرایی می شوند. بسیاری از جاذبه های دیگر دبی وجود دارند که مناظر خیره کننده ای را ارائه می دهند، اما تعداد کمی از آنها می توانند با مقیاس و عظمت بسیار برج خلیفه برابری کنند.

برج خلیفه نه تنها بلندترین ساختمان جهان (در حال حاضر) است، بلکه رکوردها و چهره های چشمگیر دیگری را نیز به نمایش می گذارد، از جمله موارد زیر:

  • بلندترین سازه مستقل
  • بالاترین عرشه دید در فضای باز (1820 فوت)
  • بالاترین طبقه ساخته شده (طبقه 160، در 1920 فوت)
  • طولانی ترین آسانسور (1653 فوت)
  • بیشترین تعداد طبقات (211)
  • بالاترین رستوران (طبقه 122، در 1483 فوت)
  • وزن بتن مصرفی معادل 100000 فیل
  • آسانسور سرویس دارای ظرفیت حمل 6 تن
  • بزرگترین نمایش نور و صدا در یک ساختمان در شب سال نو 2017

مسجد شیخ زاید ابوظبی در بین جاذبه های تفریحی امارات

مسجد بزرگ شیخ زاید مسجدی مدرن و مملو از زیبایی خارق العاده است. این مسجد با بهره گیری از طراحی معاصر و صنایع دستی باستانی، با ایجاد هماهنگی از سبک ها و فنون مدرن و باستانی برای ایجاد تفسیری جدید از معماری اسلامی استفاده می کند. بازدید از مکان برای هر برنامه سفر به ابوظبی ضروری است. فضای داخلی مسجد شیخ زاید ابوظبی با استفاده از مقادیر سنگین طلا، کاشی معرق، کارهای شیشه ای و سنگین سنگ مرمر و نمای بیرونی آن از سنگ سفید کرکره ای ساخته شده است. همچنین در زیر آسمان آبی اماراتی کاملاً چشمگیر است.

مسجد جامع شیخ زاید واقع در ابوظبی، بزرگترین مسجد در این کشور است. این مسجد بزرگ توسط یوسف عبدلکی معمار سوری طراحی شده است و بین سال های 1996 و 2007 ساخته شده است. مسجد بزرگ شیخ زاید به عنوان یکی از بزرگترین مساجد جهان و تنها مسجدی که تعامل بی نظیر بین اسلام و فرهنگ های جهانی را ثبت می کند، برجسته است. معماران این مسجد انگلیسی، ایتالیایی و اماراتی بودند. لازم به ذکر است که از طراحی در بخش هایی از ترکیه، مراکش، پاکستان و مصر در میان سایر کشورهای اسلامی الهام گرفته شده است.

آشنایی با آکواریوم دبی و باغ وحش زیر آب امارات

آکواریوم دبی و باغ وحش زیر آب با داشتن یک تونل تماشای زیر آب عظیم، تورهای جذاب با قایق با کف شیشه ای و بیش از 140 گونه مختلف از حیات دریایی یکی از بهترین مکان های دیدنی امارات می باشد. در سراسر آکواریوم وسیع 10 میلیون لیتری، بازدیدکنندگان این شانس نادر را دارند که از نزدیک با برخی از ترسناک ترین شکارچیان جهان، از جمله کوسه ها و پرتوها، در کنار هزاران موجود درخشان و پر جنب و جوش، از نزدیک آشنا شوند. همه چیز از اسب های دریایی گرفته تا ستاره های دریایی) در جنگل های بارانی و محیط های عمیق اقیانوسی که به طرز چشمگیری ساخته شده اند. آکواریوم دبی و باغ وحش زیر آب یکی از جذاب ترین مکان های امارات است که دبی مال (بزرگترین مرکز خرید جهان) واقع شده و سفری به یاد ماندنی را به زندگی اقیانوس ارائه می دهد.

آکواریوم دبی با ظرفیت نگهداری 10 میلیون لیتر آب، یکی از بزرگترین آکواریوم های سرپوشیده در جهان است و شگفتی های کف اقیانوس را روشن می کند. باغ وحش زیر آب که درست بالای آکواریوم قرار دارد، بازدیدکنندگان را با پنگوئن ها، پیراناها، خرچنگ ها، موش های آبی، اسب های دریایی، چتر دریایی و بسیاری دیگر از نزدیک می آورد.

موزه لوور ابوظبی از جاذبه های تفریحی امارات

لوور ابوظبی جدیدترین و دیدنی ترین موزه امارات است. همچنین تاریخ بشریت را به همراه اشیاء قدیمی و با ارزش از سراسر جهان و طی قرون گذشته برای نشان دادن پیوندها بین فرهنگ ها را به نمایش می گذارد. لوور ابوظبی یک موزه هنری و تمدن، واقع در ابوظبی، امارات متحده عربی است. موزه مزبور در 8 نوامبر 2017 توسط امانوئل ماکرون رئیس جمهور فرانسه و محمد بن راشد آل مکتوم معاون رئیس جمهور امارات متحده و ولیعهد ابوظبی محمد بن زید آل نهیان افتتاح شد. این موزه بخشی از یک توافقنامه سی ساله بین شهر ابوظبی و فرانسه است. این موزه در منطقه فرهنگی جزیره سعدیات واقع شده است. موزه لوور ابوظبی بزرگترین موزه هنر در شبه جزیره عربستان است. پیش بینی می شود هزینه نهایی ساخت آن حدود 600 میلیون یورو باشد. علاوه بر این، 525 میلیون دلار توسط ابوظبی برای استفاده از نام لوور پرداخت شد.

این موزه بخشی از صنعت توریستی و فرهنگی 27 میلیارد دلاری ایالات متحده برای جزیره سعدیات است. مجموعه ای که قرار است شامل سه موزه دیگر از جمله موزه گوگنهایم و موزه ملی زاید باشد. لوور ابوظبی همچنین با دانشگاه سوربن پوربن ابوظبی همکاری کرده است. چرا که بتواند یک برنامه کارشناسی ارشد را برای متخصصان موزه تنظیم کند. همچنین به آنها در پاسخگویی به نیازهای محلی کمک کند. هموطنان محترم می توانند با مشاورین موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشند تا از شرایط سفر یا مهاجرت به امارات به طور کامل آگاه و مطلع شوند و اطلاعات کافی از هزینه ها و روش ها داشته باشند.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *