ویزای توریستی

مکان های دیدنی انگلستان

مکان های دیدنی انگلستان

مکان های دیدنی انگلستان در طیف گسترده ای از گزینه ها در دسترس گردشگران هستند و بازدید از آنها برای گردشگران بسیار جذاب است. از آنجایی که انگلستان خانه همه چیز از کاخ باکینگهام و بیتلز گرفته تا میخانه ها، هری پاتر و لیگ برتر است، جای تعجب نیست که انگلستان مدت هاست مکانی محبوب برای بازدید بوده است. در حالی که افراد زیادی برای تجربه فرهنگ غنی آن و دیدن مناظر تاریخی چشمگیر، موزه ها و شهرهای انگلستان به این کشور سفر می کنند، دیگران ترجیح می دهند حومه روستایی زیبا و شهرها و روستاهای جذاب آن را کشف کنند.

بخشی از بریتانیا توسط انگلستان که شامل دو سوم مرکزی و جنوبی جزیره بریتانیای کبیر را با قلمرو خود و چندین جزیره کوچکتر و مجمع الجزایر می شود، اشغال شده است. انگلستان با کانال های باریک و دریاهای از سرزمین اصلی اروپا و ایرلند جدا شده و از شمال با اسکاتلند و از غرب با ولز همسایه است. در حالی که بیشتر آن از مزارع سرسبز تشکیل شده است، تپه ‌ها و دریاچه ‌های درخشان مانند پناینز و ناحیه دریاچه‌ ها نیز پر از چاله‌ ها و جنگل‌ های آن هستند در حالی که سواحل آرام و خلیج‌ های دیدنی در کنار ساحل قرار دارند.

با توجه به تمام مکان ‌های تاریخی و مکان‌های فرهنگی مشهور جهان، بازدید از پایتخت پر جنب و جوش این کشور، لندن، واقعاً ضروری است. علاوه بر توقف در برخی از موزه‌ های عالی آن یا تماشای یک نمایش زنده تئاتر، برخی از مراکز خرید عالی، رستوران‌ ها و تفریحات شبانه برای بازدیدکنندگان وجود دارد که بیگ بن، کلیسای وست مینستر و برج لندن از جاذبه ‌های اصلی آن هستند. با متخصصان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت همراه باشید تا به طور کامل با مکان های دیدنی انگلستان آشنا شوید.

استون‌ هنج و ایوبری از مکان های دیدنی انگلستان

یکی از محبوب ترین مکان ها برای بازدید در انگلستان، استون هنج یک بنای ماقبل تاریخ است که در ویلتشر یافت شده است. از حدود 2500 سال قبل از میلاد، انسان عصر نوسنگی و عصر برنز شروع به آوردن سنگ های غول پیکر از ولز و مارلبورو داونز کرد. تا سال 1600 قبل از میلاد بود که استون هنج تکمیل شد. سفر به استون هنج بهتر است با سفر به ایوبری ماقبل تاریخ در شمال ترکیب شود، که دایره سنگی حتی بزرگتر، با محدودیت های کمتر، و گردشگران بسیار کمتر دارد. استون‌ هنج و ایوبری با هم به عنوان یک مکان میراث جهانی یونسکو ثبت شده اند. این سایت به دلیل دایره سنگی که فوراً قابل تشخیص است در سطح جهانی مشهور و یکی از پیچیده ترین و با دقت مهندسی شده بناهای ماقبل تاریخ در جهان است.

مناظر اطراف استون‌ هنج و ایوبری از اهمیت باستان شناسی بی نظیری برخوردار هستند و به دلیل وضعیت میراث جهانی آنها، هر اثری که در آنها انجام می شود از نظر ملاحظات تحقیقاتی، برنامه ریزی، اجرا، تجزیه و تحلیل پس از کاوش و بررسی دقیق ترین آنها مورد بررسی قرار می گیرد. ایوبری بخشی از مجموعه خارق ‌العاده مکان ‌های تشریفاتی عصر نوسنگی و عصر برنز است که ظاهراً منظره‌ای مقدس را تشکیل می‌ دهند که شامل خیابان وست کنت، وست کنت لانگ بارو، پناهگاه، تپه آسیاب بادی و تپه اسرارآمیز سیلبری هستند و با پای پیاده از روستا می توان به بسیاری از آنها رسید.

لندن یکی از بهترین مکان های دیدنی انگلستان

لندن قطعا یکی از بهترین مکان های دیدنی انگلستان می باشد که سالانه گردشگران بی شماری را به خود جذب می کند. وقتی صحبت از توصیف لندن، پایتخت انگلستان و بریتانیا به میان می آید، هیچ چیز عالی است. لندن شهر شلوغ و تاریخی است که از کلیسای وست مینستر تا کاخ باکینگهام را به تصویر می کشد. خرید، از نایت بریج تا خیابان کارنابی، مانند سوار شدن بر اتوبوس دوطبقه قرمز و تیوب یا مترو ضروری است. لندن همچنین برای تئاتر زنده مشهور است. از هر پنج مسافر، چهار نفر دلیل اصلی سفر به لندن را فرهنگ می ‌دانند. 20 جاذبه برتر لندن 90% از بازدیدهای گردشگران را به خود اختصاص می دهند، اما موفقیت رویدادها و جاذبه هایی مانند سینمای مخفی که تقریباً 50% از مخاطبان خود را از خارج از پایتخت جذب می کند و جمعیتی که آخر هفته به مکان هایی مانند بریک لین می روند.

در نمودار زیر به تعداد بازدیدکنندگان از جاذبه های لندن براساس محل بازدید اشاره شده است:

تعداد بازدیدکنندگان از جاذبه های لندن براساس محل بازدید

لندن مملو از نقاط توریستی بی نظیر است و بهترین راه برای کاوش در شهر، کشف گوشه و کنارهای کمتر شناخته شده است. پایتخت به خاطر غذاهای درجه یک، مد روز و خریدهای فوق العاده اش معروف است. علاوه بر این، لندن مقصدی عالی برای ادامه تحصیل در انگلستان می باشد و دانشجویان بین المللی زیادی را به این کشور جذب می کند.

در نمودار زیر به دانشگاه های برتر لندن اشاره شده است:

نام دانشگاهرتبه جهانیرتبه در لندن
Imperial College London71
University College London82
King’s College London353
The London School of Economics and Political Science494

قلعه وارویک یکی دیگر از مکان های دیدنی انگلستان

قلعه وارویک که در اصل یک سازه چوبی بود که توسط ویلیام فاتح در سال 1068 ساخته شد، در قرن دوازدهم با سنگ بازسازی شد. در طول جنگ صد ساله، نمای روبروی شهر مستحکم شد و در نتیجه یکی از قابل تشخیص‌ ترین نمونه ‌های معماری نظامی قرن چهاردهم به وجود آمد. در سال 2001، قلعه وارویک به عنوان یکی از 10 خانه و بنای تاریخی برتر بریتانیا انتخاب شد و یکی از جاذبه و مکان های دیدنی انگلستان است. قلعه وارویک با بیش از 1000 سال ساخت، تجربه تاریخی عالی بریتانیا برای دوستان و خانواده است. قلعه وارویک 364 روز در سال باز است و در موقعیت ایده آلی در قلب انگلستان قرار دارد. تنها 40 دقیقه از بیرمنگام و 1 ساعت و 40 دقیقه از لندن، قلعه وارویک که یکی دیگر از مکان های دیدنی انگلستان می باشد، به راحتی قابل دسترسی است.

از زمان ساخت آن در قرن یازدهم، قلعه با افزودن برج ها و ساختمان های مسکونی باز طراحی شده دستخوش تغییرات ساختاری شده است. در اصل یک سازه چوبی بود و در قرن دوازدهم با سنگ بازسازی شد. در طول جنگ صد ساله، نمای روبروی شهر مستحکم شد و در نتیجه یکی از قابل تشخیص ‌ترین نمونه ‌های معماری نظامی قرن چهاردهم به وجود آمد.

در لیست زیر به واقعیت های مختلف و عجیب درباره قلعه وارویک اشاره شده است:

  • قلعه وارویک از بسیاری از کشورها قدیمی تر است.
  • قلعه وارویک زمانی متعلق به یک دختر دو ساله بود.
  • قلعه وارویک قدرتمندترین منجنیق جهان را در خود جای داده است.
  • در قلعه وارویک ساختمان جدیدی برای ملکه الیزابت اول ساختند.

قلعه وارویک یکی دیگر از مکان های دیدنی انگلستان

آشنایی با بیگ بن انگلستان در لندن

برج ساعت بیگ بن با قدمت 150 ساله یکی از برترین جاذبه های لندن و یکی از مکان های دیدنی انگلستان است. نام بیگ بن در واقع به خود برج ساعت اشاره نمی کند، بلکه به ناقوس 13 تنی موجود در برج اشاره دارد و نام خود را از مردی که برای اولین بار این زنگ را سفارش داد، سر بنجامین هال، گرفته است. این برج سومین برج ساعت آزاد ایستاده در جهان است. ساعت به نماد انگلستان و لندن تبدیل شده است و در بسیاری از فیلم ها ظاهر شده است. در فیلم حملات مریخ به عنوان مثال بیگ بن توسط یک حمله بشقاب پرنده نابود می شود. در حالی که همه این نقطه عطف نمادین را با نام بیگ بن می شناسند، این سازه قبلاً به عنوان برج ساعت شناخته می شد.

با این حال، در سال 2012، نام رسمی به برج الیزابت تغییر یافت و جشن الماس تاریخی ملکه الیزابت دوم را رقم زد. جدای از ظاهر زیبا، ساعتی که بر روی برج قرار دارد به دلیل دقت خود مشهور است. پس از تکمیل، این ساعت در سراسر جهان به عنوان بزرگ‌ ترین و دقیق ‌ترین ساعت روی این سیاره شناخته شد. بیگ بن هنوز از مکانیسم اصلی ویکتوریایی خود برای به صدا درآوردن زنگ ها استفاده می کند. با این حال، برج دارای یک موتور الکتریکی مدرن به عنوان پشتیبان در مواقعی که مکانیسم قدیمی از کار بیفتد دارد. مشاورین موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت قادر به ارائه خدمات به تمامی هموطنان عزیز برای مهاجرت به انگلستان و کسب اقامت این کشور و همچنین تحصیل، کار و سرمایه گذاری در نقاط مختلف دنیا هستند.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *