ویزای توریستی

جاذبه های گردشگری اکوادور

جاذبه های گردشگری اکوادور

اکوادور در آمریکای جنوبی واقع شده است با مناظر طبیعی و جاذبه های گردشگری فراوان در سواحل زیبا و جنگل های گرمسیری سالانه تعداد زیادی توریست جذب خود می کند. جاذبه های گردشگری اکوادور به سواحل دریا و جنگل ها محدود نمی شود. همچنین کوه های آند در این کشور مناطق توریستی جذابی به وجود آورده است. حیات وحش در کشور اکوادور به تنوع زیست بومی و شهرت جهانی دارد. انواع اقامتگاه لوکس یا روستایی در کشور اکوادور برای گردشگران وجود دارد. به طور کلی بازدید از اکوادور برای علاقه مندان به گردشگری می تواند تجربه خاطره انگیزی باشد. زیرا جغرافیای اکوادور منحصر به فرد است. این مقاله توسط وکلای با تجربه موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت برای راهنمایی علاقه مندان مهاجرت به اکوادور تهیه و تنظیم شده است.

معرفی جاذبه های گردشگری اکوادور 2024

جاذبه های اکوادور از جزیره مشهور گالاپاگوس که توسط چارلز داروین در سال 1835 میلادی بازدید شد تا شبه جزیره باهیا و مناظر طبیعی کم نظیر متغیر است. اکوادور برای گردشگران سطح قابل قبولی از امکانات رفاهی و تفریحات لوکس را فراهم کرده است. چرا که بدین وسیله به توسعه صنعت گردشگری در این کشور کمک قابل توجهی بکند‌. در لیست زیر برخی از زیباترین، خاص ترین و پرطرفدارترین جاذبه های اکوادور را به ترتیب میزان علاقه گردشگران معرفی خواهیم کرد.


جزیره گالاپاگوس و شهر کیتو در اکوادور

این جزیره که از 19 شبه جزیره کوچک تشکیل شده است که دارای حیات وحش منحصر به فرد می باشد که در دیگر نقاط جهان یافت نمی شود. نکته جالب این است که در سال 1835 میلادی چارلز داروین به این جزیره سفر کرد. همچنین تئوری معروف تکامل را با تحقیقاتی که در این جزیره انجام داد ارائه کرد. شهر کیتو در اکوادور بیش از 2800 متر از سطح دریا ارتفاع دارد و اینکه پایتخت کشور اکوادور می باشد مرتفع ترین پایتخت در جهان محسوب می شود. در واقع شهر کیتو بزرگ ترین و زیباترین منطقه تاریخی آمریکای جنوبی محسوب می شود.

معرفی جاذبه های گردشگری اکوادور

شهر کوئنکا از جاذبه های گردشگری اکوادور

وجود ساختمان های تاریخی که مربوط به دوره استعماری اکوادور است و مساحت بزرگ به اندازه سومین شهر بزرگ اکوادور از جاذبه های گردشگری کوئنکا می باشد. شهر کوئنکا به کوچه های باریک با سنگ فرش تاریخی و خانه هایی با تراس های پر از گلدان و کلیسا سفید شهرت جهانی دارد. در این شهر متوجه هیچ آلودگی صوتی یا شلوغی پایتخت نخواهید شد که این موضوع باعث می شود گردشگرانی که به سکوت و مناطق آرام علاقه مند هستند به کوئنکا سفر کنند. بهترین زمان برای سفر به کویت این کار در ماه ژانویه و ماه نوامبر است. زیرا جشنواره های رنگارنگ و بزرگ باعث می شوند از اخذ ویزای توریستی اکوادور و سفر به این کشور بیشتر لذت ببرید.

اوتاوالو یکی دیگر از مکان های دیدنی اکوادور

اوتاوالو خانه یکی از رنگارنگ ترین و مهم ترین بازارهای هفتگی در رشته کوه آند است. این مکانی است که می‌توان به سراغ اقلام صنایع دستی سنتی، از جمله منسوجات نفیس شهر، کالاهای چرمی و جواهرات رفت. این بازار قرن هاست که حتی قبل از اینکاها ادامه داشته است. این بهشت ​​عکاسان است که اکوادورایی‌ ها لباس ‌های سنتی خود را می ‌پوشند و کوه ‌های پوشیده از برف به عنوان پس ‌زمینه استفاده می شوند. بازار اصلی اوتاوالو شنبه‌ ها برگزار می‌شود، اما مسافران ممکن است در زمان‌های دیگر در Plaza de los Ponchos صنایع دستی پیدا کنند.

بهترین کارهایی که گردشگران می توانند در اوتاوالو انجام دهند عبارتند از:

  • بازدید از PARQUE CONDOR
  • پیاده روی تا آبشار پگوچه
  • بازدید از دریاچه موجاندا
  • پیاده روی در اطراف دریاچه CUICOCHA

اوتاوالو یک شهر بازار معروف در شمال اکوادور است که در ارتفاع 2500 متری از سطح دریا قرار دارد و توسط تپه ‌های سرسبز احاطه شده است. بازار اوتاوالو که این شهر بازار را مشهور کرده است، بدون شک یکی از مهم ترین و دیدنی ترین بازارها در کل آمریکای لاتین است. بازار اوتاوالو هم به دلیل خریدهای برجسته و هم به دلیل اهمیت فرهنگی برای بازدیدکنندگان جذاب است. مردم محلی از روز بازار مانند اجدادشان در طول تاریخ پیش از کلمبیا اکوادور استفاده می کنند. بازار اوتاوالو یک راه جذاب برای تجربه فرهنگ سنتی اکوادور و سنت های آند است.

کیتو از جذاب ترین مکان های دیدنی اکوادور

پایتخت اکوادور کیتو با ارتفاع 2800 متری (9350 فوت) از سطح دریا، مرتفع ‌ترین پایتخت جهان است. این شهر جهانی 2.2 میلیون نفری در بخش آتشفشانی فعال رشته کوه آند واقع شده است. کیتو دارای یکی از بزرگترین و بهترین مناطق تاریخی در آمریکای جنوبی است. این شهر که در سال 1534 تأسیس شد، کمتر از 20 کلیسای کاتولیک مربوط به دوران استعمار را در خود جای داده است و با وجود بازسازی شدید، شهر قدیمی طبقه کارگر پر جنب و جوش و شخصیت بومی را که همیشه آن را تعریف کرده است، حفظ کرده است. کاخ کاروندولت، مقر دولت اکوادور، در منطقه تاریخی واقع شده است. کیتو که در بالای دامنه‌ های کوه‌ های آند قرار دارد، کلان ‌شهری وسیع و پر از گنجینه‌ های فرهنگی و تاریخی است.

در نمودار توزیع گردشگران بین المللی در کیتو بر اساس کشور مبدا انجام شده است:

توزیع گردشگران بین المللی در کیتو

پایتخت اکوادور که توسط فاتحان اسپانیایی قرن شانزدهم در محل یک شهر باستانی اینکاها تأسیس شد، دارای بزرگترین و بهترین مرکز تاریخی در قاره آمریکا است. ده ‌ها کلیسا، موزه و عمارت استعماری با ترکیبی هنرمندانه از سبک ‌های معماری اروپایی و بومی، در خیابان‌ های سنگ ‌فرش دیده می ‌شوند. جاذبه ‌های مدرن زیادی نیز در کیتو وجود دارد، از جمله کافه های شبانه، رستوران ‌های مد روز و بوتیک‌ ها. پارک ‌ها و میدان ‌های متعدد کیتو، محیط ‌های زیبایی را فراهم می‌ کنند که گردشگران می ‌توانند در حین برنامه ‌ریزی برای سفر بعدی خود، در آن استراحت کنند. کیتو از طرفی مقصد توریستی عالی و از طرف دیگر مقصد بی نظیر برای ادامه تحصیل به شمار می رود به همین دلیل افراد زیادی اقدام به مهاجرت به اکوادور می کنند تا در کیتو مشغول به تحصیل شوند.

پارک ملی کوتوپاکسی و کاجاس از جاذبه های گردشگری اکوادور

این پارک های محلی که در فاصله نزدیک از شهرهای کوئنکا و کیتو قرار گرفته اند یکی از جذاب ترین جاذبه های گردشگری کشور اکوادور محسوب می شوند. وجود آتشفشان عظیم کوتوپاکسی در این پارک ملی که البته هنوز هم فعال است به همراه آتشفشان Ruminawi و آتشفشان Sincholagua از جاذبه های توریستی این پارک ملی می باشد. با وجود تپه ها و دره های بسیار می تواند تجربه خاطره انگیزی از سفر توریستی به اکوادور باشد. به یاد داشته باشید اگر به پارک ملی کوتوپاکسی سفر کردید حتما از باغ گیاه شناسی آمریکایی Podocarpus دیدن کنید. زیرا طیف وسیعی از گیاهان و جانوران در این پارک وجود دارد.

ناریز دل دیابلو ملقب به بینی شیطان

هر زمان بحث از جاذبه‌های گردشگری اکوادور باشد باید به ناریز دل دیابلو که ملقب به بینی شیطان است اشاره کنید. زیرا جاذبه های طبیعی گردشگری این منطقه بسیار است. با استفاده از سیستم راه آهن می توانید به این منطقه مراجعه کنید. ریل راه آهن که در این منطقه به صورت مارپیچ در دل کوه به سمت بالای قله صعود میکند از جاذبه های گردشگری جذاب برای توریست ها می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره مهاجرت به اکوادور یا هزینه زندگی در اکوادور می توانید با وکلای مجرب و کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *