ویزای توریستی

مکان های دیدنی دانمارک

مکان های دیدنی دانمارک

اگرچه مکان های دیدنی دانمارک هنوز با جنگجویان وایکینگ های سرسختی که از سرزمین هایش بیرون می آمدند در ارتباط می باشد، اما اکنون به خاطر شهرهای جذاب بین المللی، میراث فرهنگی غنی و صحنه طراحی خلاقانه اش شناخته شده است. جنوبی‌ ترین کشور اسکاندیناوی، مکانی بسیار مرفه و آرام، با دهکده‌ های ماهیگیری زیبا، کاخ‌ ها و قلعه ‌هایی که در کنار سواحل بادگیر آن قرار گرفته ‌اند، چیزهای زیادی برای دیدن و انجام دادن دارد. شبه جزیره آن که در بین آب های سرد دریاهای شمال و بالتیک قرار دارد، از شمال آلمان بیرون زده و صدها جزیره عمدتاً کوچکتر در اطراف آن قرار دارند. در حالی که بسیاری از خلیج ‌ها و ورودی ‌های زیبا در امتداد خط ساحلی طویل و تو رفته آن قرار دارند، بیشتر قسمت‌ های داخلی آن از دشت‌ های موج دار و مزارع حاصلخیز تشکیل شده است.

قلمرو خودمختار عظیم گرینلند در دایره قطب شمال و مجمع الجزایر دور افتاده و ناهموار جزایر فارو نیز بخشی از این کشور را تشکیل می دهند. کپنهاگ پایتخت دانمارک که مرتباً در میان قابل زندگی ‌ترین شهرهای جهان رتبه ‌بندی می ‌شود، دارای پارک ‌ها و آبراه ‌های زیبای بی‌ شماری با فروشگاه ‌های شیک، رستوران ‌ها و بارهایی است که در سطح شهر پراکنده ‌اند. دانمارک کشوری است که اسکاندیناوی در آن آغاز می شود. در طول قرن ها بسیار تغییر کرده است. این کشور که زمانی به ‌خاطر جنگجویان سرسختش، وایکینگ ‌ها شناخته می ‌شد، اکنون به یک کشور مدرن صلح‌آمیز تبدیل شده است که در آن معماری نوآورانه فضایی را با ساختمان‌ های قرون وسطایی به اشتراک می ‌گذارد. در این مقاله، متخصصان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت به بررسی بهترین و جذاب ترین مکان های دیدنی دانمارک پرداخته اند.

آرهوس از بهترین مکان های دیدنی دانمارک

آرهوس از بهترین مکان های دیدنی دانمارک

آرهوس با 350000 نفر دومین شهر بزرگ دانمارک است. قدمت آن به قرن هشتم باز می گردد و زندگی خود را به عنوان یک شهرک مستحکم وایکینگ ها آغاز کرد.

در جدول زیر به رشد جمعیت آرهوس اشاره شده است:

سالجمعیت (نفر)
2006295513
2011310956
2016330639
2021352751
2022355238

آرهوس قرن ها مرکز تجارت بوده و به خاطر صحنه موسیقی پر جنب و جوشش شناخته شده است. این شهر سالانه میزبان یک جشنواره بین المللی جاز هشت روزه است. آرهوس پایتخت فرهنگی اروپا برای سال 2017 است. این شهر از نظر معماری شهری جالب است که همه سبک ‌ها از وایکینگ ‌ها تا امروز را نشان می ‌دهد. قدیمی ترین خانه های حفظ شده را می توان در داخل شهر یافت. کلیسای جامع آرهوس قرن سیزدهمی که طولانی ترین و بلندترین کلیسای شهر است، بر منظره شهر غالب است. مناظری که ارزش دیدن دارند در سراسر خط ساحلی شنی آرهوس، تا جنگل های اطراف شهر گسترش می یابند. درست در جنوب مرکز شهر، می توان از خانه تابستانی ملکه مارگرت دانمارک دیدن کرد.

آرهوس دارای یکی از بزرگترین موزه ‌های هنری در اروپا است و همچنین یک نقطه عطف متمایز در شهر به لطف منظره‌ی رنگین کمان شما، یک سکوی دید دایره‌ ای و مسیر پیاده ‌روی با شیشه ‌ای است که تمام طیف نور را می‌ تاباند.

آشنایی با کپنهاگ یکی از مکان های دیدنی دانمارک

بیشتر مسافران سفر خود به دانمارک را در کپنهاگ، بزرگترین شهر و پایتخت این کشور، آغاز می کنند. همانطور که آنها باید همانطور که کپنهاگ یک شهر پر جنب و جوش با چیزهای زیادی برای ارائه است. دهکده ماهیگیری سابق وایکینگ ها اکنون مرکز فرهنگی و مالی و کار در دانمارک است. بیشتر بازدیدکنندگان برای دو چیز به کپنهاگ می آیند که شامل لذت بردن از باغ های تیوولی، پربازدیدترین پارک موضوعی در اسکاندیناوی و دیدن پری دریایی کوچک، مجسمه ای برنزی بر اساس افسانه هانس کریستین اندرسن. کپنهاگ که به‌ خاطر معماری رنسانس هلندی در محله کریستین‌ هاون شناخته می ‌شود، منظره ‌ای افقی دارد که با برخی قلعه‌ های منظم و کلیساهای قرون وسطایی مشخص شده است. علاوه بر این که پایتخت دانمارک یکی از مکان های دیدنی دانمارک می باشد، همچنین مقصد مهاجران خارجی بی شمار از کشورهای مخلتف است.

در نمودار زیر طبقه بندی تعداد برجسته ترین مهاجران در دانمارک براساس کشور مبدا پرداخته ایم:

تعداد برجسته ترین مهاجران در دانمارک براساس کشور مبدا

کپنهاگ یکی از خارق العاده ترین شهرهای اسکاندیناوی و مرکز پویاترین منطقه اروپا، منطقه اورسوند است. این شهر یکی از قدیمی ترین پایتخت های اروپا با رنگ سلطنتی منحصر به فرد است. به دلیل معماری جذاب، بسیاری از پارک ها، رستوران های لذیذ و سایر جاذبه های کپنهاگ مکان بسیار محبوبی است. کپنهاگ توسط چندین سازمان از نظر زیست‌پذیری، پایداری و عوامل دیگر به عنوان بهترین شهر انتخاب شده است. در کپنهاگ طیف وسیعی از سرگرمی، فرهنگ و خرید می توان یافت. همچنین گردشگران می توانند از فضای قاره ای لذت ببرند و از مقاصد کلاسیک مانند پارک تفریحی باغ تیوولی و باغ وحش کپنهاگ دیدن کنند. این شهر تاریخی و در عین حال بسیار جوان و نوآور است. بسیاری از بازدیدکنندگان برای لذت بردن از غذاهای عالی به اینجا می آیند.

ادنسه یکی دیگر از زیباترین مکان های دیدنی دانمارک

ادنسه یکی دیگر از زیباترین مکان های دیدنی دانمارک می باشد که معرفی آن بسیار الزامی است. ادنسه به عنوان جایگاه ادین ترجمه می شود، اما به دلیل چیزهای دیگری بیش از یک پناهگاه امن برای پرستندگان این خدای نورس مشهور است. این مکان زادگاه و خانه کودکی داستان ‌گوی معروف هانس کریستین اندرسن است، بنابراین گردشگران می‌توانند منتظر دیدن مجسمه ‌های شخصیت‌ های او در اطراف شهر باشند. سومین شهر بزرگ دانمارک نیز به خاطر شیرینی مارزیپان معروف است. به علاوه، بسیاری از جاذبه های آن برای چشمان گردشگران لذت بخش است. این لیست شامل یک قلعه قدیمی وایکینگ ها است. موزه دهکده فونن، که زندگی را در طول سال های اندرسن در آنجا بازسازی می کند. ابی فونن، یکی از قدیمی ‌ترین موزه ‌های هنری دانمارک و کلیسای جامع سنت کانوت در قرن یازدهم.

برخی از محبوب ترین مکان های دیدنی ادنسه عبارتند از:

  • قلعه Egeskov
  • موزه هانس کریستین اندرسن
  • کارخانه پوشاک برندتس
  • باغ وحش ادنسه
  • باشگاه فوتبال ادنسه
  • موزه راه آهن دانمارک

آشنایی با برنهلم دانمارک

برنهلم که از مکان های دیدنی دانمارک می باشد، جزیره ‌ای در دریای بالتیک است که از دانمارک به سواحل لهستان و سوئد نزدیک ‌تر است و به‌ خاطر اقلام هنری و صنایع دستی ‌اش، به ‌ویژه شیشه و سفال، شهرت دارد. این جزیره خانه چندین شهر با آسیاب های بادی زیبا و چندین کلیسای قرون وسطایی است که چهار تای آنها گرد هستند. این جزیره که در جنگ جهانی دوم توسط آلمانی ‌ها و بعداً توسط شوروی اشغال شد، به دلیل مناظر فوق ‌العاده ‌اش از صخره های دریا و جنگل‌ها گرفته تا دره‌ های سرسبز و سواحل مورد توجه است. شایان ذکر است که برنهلم از دانمارک و سوئد با کشتی قابل دسترسی است. در اینجا، گردشگران و بازدیدکنندگان خارجی دژهای قرون وسطایی و معابد خورشید از عصر نوسنگی را خواهند دید. برنهلم همچنین صحنه فیلم هیجان انگیز کن فولت، پرواز هورنت بود.

هموطنان محترم برای مطلع شدن از هزینه ها و روش های مهاجرت به دانمارک، تحصیل در بهترین دانشگاه های این کشور و همچنین شروع کسب و کار در دانمارک می توانند با مشاورین موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس حاصل فرمایند و اطلاعات کامل در این زمینه کسب کنند و از روند امور مربوطه به طور کامل آگاه شوند.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *