ویزای توریستی

مکان های دیدنی فنلاند

مکان های دیدنی فنلاند

مناظر باورنکردنی، طبیعت بکر و سیستم سیاسی نسبتا لیبرال و مدرن، همگی از ویژگی های مثبت و مکان های دیدنی فنلاند هستند. فنلاند در حالی که از نظر فنی بخشی از اسکاندیناوی نیست، برخی از ویژگی های کشورهای همسایه خود را دارد. در زمستان، شفق شمالی در شمالی‌ترین بخش کشور دیده می ‌شود، در حالی که در ماه‌ های گرم ‌تر، بسیاری از فنلاندی ‌ها دوست دارند به کلبه ‌های تابستانی خود بروند تا از شنا، ماهیگیری، باربیکیو و بیشتر از همه از سونا لذت ببرند. هنگام بازدید از فنلاند، طبیعی است که گردشگران به هلسینکی بروند، اما برنامه سفر آنها باید مقصدهای دیگری فراتر از پایتخت را نیز شامل شود. از شهرهای کوچک گرفته تا شگفتی های طبیعی، این فهرست تهیه شده توسط کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت بهترین مکان های دیدنی فنلاند را نشان می دهد.

فنلاند برای گردشگران همه چیز را دارد. از پراکندگی باورنکردنی جزایر در بزرگترین مجمع الجزایر اروپا، تا حومه تپه ای لاپلند فنلاند، چشم انداز فنلاند بهشتی بکر برای دوستداران طبیعت است. فنلاند با آفتاب نیمه شب در تابستان، و جذابیت زودگذر شفق های شمالی در زمستان، دارای زیبایی های کمیاب، محیطی واقعاً متمایز است. فنلاند مدرن هدایای طبیعی اعطا شده به زمین را با فناوری های مدرن ترکیب می کند که امکان کشف آن را آسان می کند. یک مقصد توریستی ایده آل برای مسافرانی که به دنبال چیزی متفاوت هستند، پاداش های کشف فنلاند بی پایان است.

رووانیمی یکی از مکان های دیدنی فنلاند

اگر گردشگران می‌خواهند زیبایی ‌های لاپلند را تجربه کنند، رووانیمی دروازه نهایی برای همه آن است. پایتخت لاپلند فنلاند، رووانیمی در پایان جنگ جهانی دوم به طور کامل ویران شد. در نتیجه، بسیاری از معماری ‌ها متعلق به اواسط قرن و طراحی وحشیانه هستند. در حالی که رووانیمی خانه تعدادی از جاذبه های شگفت انگیز است، بدون شک یکی از نکات برجسته این است که به عنوان خانه رسمی فنلاند برای بابانوئل عمل می کند. بازدیدکنندگان می توانند از دهکده بابا نوئل بازدید کنند، از اداره پست بابا نوئل تمبر بگیرند و حتی از شهربازی زیرزمینی با مضمون بابانوئل دیدن کنند. جاذبه ‌های غیر کریسمس در رووانیمی شامل خانه فرهنگ کوروندی، مرکز علمی پیلکه و شاهکار مهندسی معروف به پل Jätkänkynttilä است.

در جدول زیر به اطلاعات جزئی این شهر اشاره شده است:

اطلاعات جزئی رووانیمی
منطقهلاپلند
مساحت8016.75 کیلومتر مربع (3095.28 مایل مربع)
جمعیت براساس زبان مادریفنلاندی 97.6%
سوئدی 0.1%
زبان‌های سامی (اورالی) 0.2%
سایر 2.1%
منطقه زمانیUTC +02:00 استاندارد و UTC +03:00 تابستانی

هلسینکی از بهترین مکان های دیدنی فنلاند

به عنوان پایتخت این کشور، هلسینکی محبوب ترین مکان برای بازدید در فنلاند و مقصدی است که گردشگران نمی خواهد از دست بدهند و در لیست مکان های دیدنی فنلاند قرار می گیرد. اگر هلسینکی شباهت زیادی به سن پترزبورگ دارد، به این دلیل است که برای تکرار سبک شهر روسیه در سال 1812 ساخته شده است. امروزه برخی از جاذبه های اصلی هلسینکی شامل کلیساهای متعددی می شود که سه مورد از مهم ترین آنها شامل کلیسای جامع لوتری، کلیسای در صخره و کلیسای جامع اوسپنسکی است. استادیوم که به عنوان محل برگزاری بازی های المپیک 1952 خدمت می کرد، مانند معماری آرت دکو مجلس پارلمان ارزش بازدید را دارد. در حالی که ده ها موزه و گالری عالی در هلسینکی وجود دارد، یکی از بهترین ها برای دیدن، موزه ملی فنلاند است که در طول زمان کار بسیار خوبی برای ردیابی تاریخ فنلاند انجام می دهد.

در نمودار زیر به بازدیدکنندگان اصلی هلسینکی براساس کشور مبدا اشاره کرده ایم:

بازدیدکنندگان اصلی هلسینکی

هلسینکی به عنوان پایتخت فنلاند یکی از مهمترین شهرهای این کشور می باشد که دارای بهترین دانشگاه های فنلاند است به همین دلیل موجب جذب تعداد زیادی از دانشجویانی می شود که اقدام به مهاجرت از طریق تحصیل در فنلاند می کنند.

ساون‌ لینا از دیگر جاذبه ها و مکان های دیدنی فنلاند

شهر کوچکی در قلب دریاچه فنلاند، ساون‌لینا یک مقصد تاریخی جذاب است که ارزش دیدن در سفر بعدی خود به فنلاند را دارد چون از بهترین مکان های دیدنی فنلاند به شمار می رود. بزرگترین جاذبه این منطقه که در وسط دریاچه سایما در مجموعه ای از جزایر واقع شده است، بدون شک Olavinlinna یا قلعه سنت اولاف است که در قرن پانزدهم ساخته شده است. از آنجایی که مکان قلعه برای قرن ها از نظر نظامی یا سیاسی مهم نبود، در آزمون زمان مقاومت کرده و تا حد زیادی دست نخورده و مبله باقی مانده است. موزه ارتدکس، موزه استانی ساون‌ لینا و کریماکی در نزدیکی آن، جایی که بزرگترین کلیسای چوبی جهان در آن قرار دارد، ارزش دیدن در ساون‌ لینا را دارد.

در میدان بازار ساون‌لینا، توصیه می شود گردشگران حتماً از یکی از فروشندگان بسیار در این منطقه، muikku یا یک غذای شاه ماهی محلی را خریداری کنند. ساون‌ لینا یک شهر قدیمی خیره کننده است که در وسط دریاچه های Saimaa، بزرگترین سیستم دریاچه فنلاند واقع شده است. وقتی افراد از ساون‌ لینا دیدن می کنند به معنای واقعی کلمه توسط آب احاطه شده اند و می توانند خود را در یک شهر زیبا و در عین حال غیر توریستی فنلاند غوطه ور کنند. اگرچه ممکن است بسیاری از مردم قبل از سفر به فنلاند نام آن را نشنیده باشند، اما تعداد شگفت انگیزی از کارها برای انجام در ساون‌ لینا وجود دارد.

جاذبه های گردشگری ساون‌ لینا عبارتند از:

  • بازدید قلعه اولاوینلینا
  • سوار شدن کشتی بخار
  • پیاده روی در شهر
  • خوردن غذای لذیذ محلی ساون‌ لینا
  • اقامت در یک کابین کنار دریاچه
  • بازدید از بزرگترین کلیسای چوبی جهان (کلیسای Kerimäki)

ساون‌ لینا از دیگر جاذبه ها و مکان های دیدنی فنلاند

معرفی پوروو یکی از جاذبه های فنلاند

دومین شهر قدیمی در کل فنلاند پوروو است، مقصدی که به خاطر خانه های چوبی منحصر به فرد و دیدنی اش شناخته شده است. همانطور که گردشگران در خیابان های سنگ فرش قدیمی پوروو قدم می زنند، که برای مردم محلی به عنوان Vanha Porvoo شناخته می شود، می توانند نقاط دیدنی قرن سیزدهم را ببینند، اگرچه بسیاری از معماری های چوبی در پایان قرن نوزدهم ساخته شده است. دیگر راه‌ های عالی برای گذراندن وقت در پوروو شامل گشت و گذار در کلیسای جامع قرن یازدهمی پوروو، کاوش در هنر و میراث محلی در موزه پوروو و لذت بردن از شیرینی ‌ها و آب نبات‌ های محلی خوشمزه در فروشگاه برونبرگ است که یک تجارت نمادین در شهر است.

برای اطلاعات بیشتر از مکان های دیدنی فنلاند، شرایط سفر به این کشور یا شرایط مهاجرت به فنلاند از روش های مختلف، متقاضیان می توانند با متخصصان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس حاصل فرمایند و مشاوره عالی در این زمینه کسب کنند.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *