ویزای مسافرتی مجارستان

مکان های دیدنی مجارستان

مکان های دیدنی مجارستان

از آنجایی که مکان های دیدنی مجارستان دارای مجموعه ای خیره کننده از اماکن، شهرها و مناظر طبیعی باورنکردنی برای علاقه مندان است، جای تعجب نیست که بدانیم اروپا بیش از هر قاره دیگری گردشگران را جذب می کند. علاوه بر کاوش در میراث فرهنگی غنی و کاوش در مکان ‌های تاریخی چشمگیر قدیمی آن، بازدیدکنندگان مکان های دیدنی مجارستان می‌توانند از گنجینه‌ های هنری و معماری استثنایی، صحنه‌ های متنوع غذاخوری و مناظر شگفت ‌انگیز لذت ببرند. در حالی که مجارستان به خاطر گولاش و پاپریکا (که اتفاقاً در دنیای جدید سرچشمه می گیرد) مشهور است، اما به خاطر نوشیدنی های مرغوب در سطح جهانی و نوشیدنی معروف گلابی آن، یک دسر شیرین نارنجی رنگ، شهرت دارد (گاهی اوقات به عنوان پالینکا شناخته می شود).

بازدیدکنندگان مکان های دیدنی مجارستان به سرعت متوجه می‌ شوند که این کشور دارای فرهنگ ‌های بسیاری است که توسط رومی ‌ها، عثمانی ‌ها، مغول‌ ها، مجارها، چک‌ ها و شوروی اداره می‌ شد. بقایای استحکامات رومی و همچنین ساختمان ‌های بسیار دیدنی که قدمت آنها به قرون وسطی باز می‌گردد را می‌توان یافت. مجارستان همچنین سرزمین رودخانه زیبای آبی دانوب است. هیچ سفری به اینجا بدون قایق سواری کامل نخواهد بود. مجارستان تاریخ شگفت انگیزی دارد و این کشور مملو از سنت های فرهنگی غنی و متنوع است. از زمانی که این کشور از سایه کمونیسم در پایان دهه 1980 بیرون آمد، مقصد محبوب مسافران بوده است. در این مقاله تهیه شده توسط کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت، اطلاعات کاملی برای بازدیدکنندگان مکان های دیدنی مجارستان که ترکیبی از مکان ‌های طبیعی، تاریخی و فرهنگی می باشد، وجود دارد.

دریاچه بالاتون یکی از مکان های دیدنی مجارستان

دریاچه بالاتون یکی از مکان های دیدنی مجارستان می باشد که به عنوان یک استراحتگاه بی نظیر شناخته می شود و حتی ممکن است برای برخی از بازدیدکنندگان جذاب تر از قدم زدن در خیابان سنگفرش دیگری برای دیدن ساختمان قرون وسطایی باشد. دریاچه بالاتون بزرگترین دریاچه آب شیرین اروپا نیز محسوب می شود و محبوب ترین استراحتگاه تابستانی مجارستان است. این دریاچه آنقدر بزرگ است که گاهی اوقات به آن دریای مجارستان می گویند، که از آنجایی که این کشور محصور در خشکی است، یک نام اشتباه لذت بخش است. بسیاری از سواحل دریاچه بالاتون را چمن پوشانده است، اگرچه برخی از استراحتگاه ها سواحل شنی مصنوعی ایجاد کرده اند. سیوفوک پایتخت مهمانی‌ های دریاچه است، در حالی که کشتی ‌ها در Fonyod مسافران را به Badacsony، منطقه ‌ای بزرگ برای تولید نوشیدنی های مختلف می‌ برند.

از مجبوب ترین جاذبه های دریاچه بالاتون می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • گشت و گذار در ارتفاعات بالاتون
  • بازدید از Tihany
  • استحمام در بهترین سواحل
  • پیک نیک بالاتون
  • نمایش غذای خیابانی و کاخ Festetics در Keszthely

بوداپست یکی از بهترین مکان های دیدنی مجارستان

بوداپست، پایتخت و بزرگترین شهر مجارستان، یکی از زیباترین شهرهای اروپا محسوب می شود و یکی از بهترین مکان‌ های بازدید مجارستان و همچنین تحصیل در مجارستان می باشد که دارای بزرگترین سیستم غار آب حرارتی جهان و همچنین دومین کنیسه بزرگ جهان و سومین ساختمان پارلمان بزرگ جهان است که برترین جاذبه شهر است. از قلعه ماهیگیران، که در اصل بخشی از دیوار شهر است، مناظر تماشایی از دانوب و شهر را قابل مشاهده می باشند. همچنین یادبود تلخی برای یهودیان کشته شده در جنگ جهانی دوم را می توان در کفش های دانوب یافت، جایی که یهودیان کفش های خود را قبل از تیراندازی و شسته شدن توسط رودخانه درآوردند. بوداپست دو شهر بودا و پست است که توسط رودخانه دانوب از هم جدا شده اند اما در یک کلان شهر باشکوه ترکیب شده اند.

بیشتر بازدیدکنندگانی که برای بازدید از مکان های دیدنی مجارستان سفر خود را از بوداپست شروع می کنند، از کشورهای زیر هستند:

آمار کشور مبدا بازدید کنندگان از مجارستان

در جدول زیر به اطلاعات جزئی بوداپست در راستای اخذ ویزای توریستی مجارستان اشاره شده است:

اطلاعات جزئی بوداپست
منطقهمجارستان مرکزی
جمعیت1775000
مساحت کل7626 کیلومتر مربع (2,944 مایل مربع)
منطقه زمانیUTC +01:00 استاندارد و UTC +02:00 تابستانی
تعداد ناحیه ‌ها23
تاریخ اتحاد پست، ابودا و بودا17 نوامبر 1873

شهر اگر یکی دیگر از مکان های دیدنی مجارستان

اگر، دومین شهر بزرگ مجارستان شمالی، به چندین چیز معروف است و به عنوان یکی از مکان های دیدنی مجارستان شناخته می شود. این شهر که توسط اولین پادشاه مسیحی مجارستان، سنت استفان، در قرن دهم تأسیس شد، به دلیل ساختمان های با شکوه باروک خود مشهور است. پادشاه یک کلیسای جامع اسقفی را تأسیس کرد و اِگر یک مرکز مذهبی مهم امروزی باقی مانده است. کلیسای جامع بر روی تپه قلعه ساخته شده است و شهر در اطراف آن رشد می کند. قلعه و بازیلیکا به عنوان مهمترین مناظر شهر باقی مانده اند و پس از آن دره زنان، مجموعه ای از انبارهای نوشیدنی ها و رستوران هایی که در تپه های اطراف ساخته شده اند. مناره توروک کوری، شمالی ترین مناره ترکی در اروپا می باشد که بازدیدکنندگان می توانند از دیدن آن لذت ببرند. صعود 150 پله ای به قله شیب دار است، اما مناظر ارزشمند است.

شهر اگر یکی دیگر از مکان های دیدنی مجارستان

درباره پارک ملی Hortobagy مجارستان

پارک ملی Hortobagy به عنوان اولین پارک ملی مجارستان در سال 1973 تأسیس شد و در لیست بهترین مکان های دیدنی مجارستان قرار می گیرد. این پارک ملی بزرگترین منطقه حفاظت شده کشور و بزرگترین علفزار نیمه طبیعی اروپا است که قدمت استپ قلیایی آن به 10000 سال قبل می رسد. حیوانات از جمله اسب های وحشی در عصر یخبندان در استپ زندگی می کردند. اسب ها و همچنین گاوها و گاومیش های آبی هنوز در این زمین چرا می کنند. این پارک مکانی خوبی برای تماشای پرندگان است، زیرا 342 گونه در آن زندگی می کنند. یکی از جاذبه های کلیدی پل نه قوسی است که در اواسط قرن نوزدهم برای افرادی که نیاز به عبور از علفزارهای شدیداً سیل شده داشتند ساخته شد. یکی دیگر از مکان های برتر آسیاب بادی Kareag است که در قرن نوزدهم ساخته شده است.

پارک ملی Hortobagy در 1 دسامبر 1999 توسط یونسکو در فهرست مناظر فرهنگی براساس معیارهای فرهنگی IV و V در فهرست میراث جهانی ثبت شده است. طبق توضیحات مختصر آن، پارک ملی Hortobagy یک منطقه وسیع است. منطقه ای از دشت ها و تالاب هایی که بیش از دو هزار سال است که انسان ها برای چرای حیوانات اهلی خود از آن استفاده می کنند. متقاضیانی که مایل به کسب اطلاعات کامل تر از مکان های دیدنی مجارستان، شرایط مهاجرت به مجارستان، سفر به این کشور و یا سفر یا مهاجرت به سایر کشورهای دنیا هستند، می توانند از خدمات عالی کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت بهره مند شوند.

سوالات کلیدی در خصوص مکان های دیدنی مجارستان

در بخش پایانی مقاله قصد داریم تا به برخی از سوالات کلیدی شما عزیزان در خصوص مکان های دیدنی مجارستان پاسخی دقیق و جامع ارائه دهیم. این سوالات عبارت اند از:

  • بهترین زمان بازدید از مکان های دیدنی مجارستان در کدام فصل است؟ طبق گزارش های به دست آمده از بازدیدکنندگان بین المللی اغلب آنها بر این باور بوده اند که، بهترین فصل برای بازدید از مکان های دیدنی مجارستان در فصل تابستان می باشد.
  • زیرساخت های حمل و نقل برای بازدید از مکان های دیدنی مجارستان چگونه است؟ همانند اغلب کشورهای اروپایی مدرن، زیرساخت های حمل و نقل در مجارستان از کیفیت بالایی برخوردار است. که تمامی بازدیدکنندگان می توانند به راحتی از مکان های دیدنی مجارستان دیدن کنند.
5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *