ویزای توریستی

مکان های دیدنی هنگ کنگ

مکان های دیدنی هنگ کنگ

مکان های دیدنی هنگ کنگ در یک جزیره در سواحل جنوب غربی چین قرار گرفته اند که سالیانه گردشگران بسیاری را به خود جذب میکند. هنگ کنگ که به خاطر خط افق بلندش که به بندر ویکتوریا می نگرد شهرت دارد، مکانی جذاب برای بازدید است که تاریخ، فرهنگ و سرگرمی را در یک بسته جذاب ترکیب می کند. هنگ کنگ که زمانی مستعمره بریتانیا بود، در سال 1997 به چین بازگردانده شد. قبل از اینکه اخیراً به چین بازگردانده شد، بیش از یک قرن یک قلمرو بریتانیا بود. این شهر از نظر فرهنگی متنوع با تاریخ غنی و ذوق معماری مدرن و الکترونیک است. سرگردانی در خیابان های شلوغ آن تجربه ای فریبنده است. گردشگران معابد تائوئیستی و بودایی را می‌توانند در کنار موزه ‌های خارق ‌العاده ‌ای مانند موزه تاریخ هنگ کنگ و غیره در تمام نقاط هنگ کنگ پیدا کنند.

در لیست مکان های دیدنی هنگ کنگ، اماکن سرگرم ‌کننده برای بازدید، رستوران‌ ها، کافه ها و گزینه ‌های سرگرمی بسیار خوبی در دسترس بازدیدکنندگان قرار دارد، مانند دیزنی لند و اوشن پارک و طبیعت به شکل پارک ‌های عمومی لذت ‌بخش. علاوه بر این جاذبه های توریستی در هنگ کنگ، مناظر خیره کننده ای از مکان هایی مانند پارک ویکتوریا و کشتی Star Ferry وجود دارد. هنگ کنگ با چیزهای زیادی برای دیدن و انجام دادن، واقعاً مکانی بی نظیر برای بازدید تمامی گردشگران و بازدیدکنندگان از نقاط مختلف دنیا می باشد. شایان ذکر است که هنوز هم می توان ریشه های باستانی شهر را از میان آسمان خراش های سر به فلک کشیده و درخشان دید. در ادامه کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت بهترین مکان های دیدنی هنگ کنگ را بررسی کرده اند.

قله ویکتوریا از بهترین مکان های دیدنی هنگ کنگ

این پارک که به افتخار ملکه ویکتوریا نامگذاری شده است، در شمال جزیره هنگ کنگ واقع شده است. مناظر خیره کننده از قله آن را به یکی از محبوب ترین جاذبه های گردشگری در شهر تبدیل کرده است. برای رسیدن به قله، بازدیدکنندگان می توانند با یکی از شیب دارترین فونیکولارهای جهان، پیک تراموا، سوار شوند. پانوراماها باورنکردنی هستند. بازدیدکنندگان می توانند هنگ کنگ و بندر را در زیر پای خود مشاهده کنند. مناظر در شب به همان اندازه تماشایی هستند که شهر جلوی چشمان شما روشن می شود. کارهای زیادی برای انجام دادن در پارک ویکتوریا وجود دارد. بسیاری از مردم محلی برای بازی فوتبال و بسکتبال یا شنا و تمرین تای چی به بزرگترین پارک عمومی هنگ کنگ می روند. هر ساله بیش از 8 میلیون نفر از قله ویکتوریا دیدن می کنند و این مکان از عوامل اصلی افزایش تعداد بازدیدکنندگان هنگ کنگ می باشد.

در نمودار زیر به طبقه بندی بازدیدکنندگان هنگ کنگ براساس کشور مبدا پرداخته شده است:

طبقه بندی بازدیدکنندگان هنگ کنگ براساس کشور مبدا

این پارک که مکانی آرام است، در طول سال میزبان رویدادهای متعددی است، که بدون شک نمایشگاه سال نو قمری محبوب ‌ترین آنها است زیرا آتش بازی‌ ها در اطراف شهر برپا می‌شوند و منظره ‌ای فراموش ‌نشدنی را رقم می ‌زنند.


آشنایی و معرفی پارک هنگ کنگ

این پارک زیبا که در مرکز هنگ کنگ قرار دارد، یک واحه واقعی در جنگل بلند مرتبه‌ و یکی از آرام ‌ترین مکان‌ ها برای بازدید در شهر است. این پارک بزرگ و سرسبز که در امتداد یک تپه کشیده شده است، شامل جنگل کوچکی از درختان بالغ، آب ‌نماها و تعدادی جاذبه مهم است. یکی از برجسته ترین ویژگی های پرندگان است. این منطقه بزرگ و بیرونی پوشیده از توری بیش از 80 گونه پرنده را در خود جای داده است و با سرگردانی در این فضا، گردشگران به سختی باور خواهند کرد که در یک جنگل نیستند. پیاده ‌روهای مرتفع گردشگران را به سطح سایبان می‌ رسانند، جایی که می‌توانند پرندگانی را ببینند که در درختان لانه می ‌کنند و استراحت می‌ کنند.

پارک هنک کنگ هم برای افرادی که اقدام به مهاجرت به هنگ کنگ می کنند و یا به هنگ کنگ سفر می کنند، مکانی عالی و جذاب برای بازدید می باشد.

جاذبه های اصلی پارک زیبای هنگ کنگ عبارتند از:

  • لاک پشت ها و کوی پارک هنگ کنگ
  • موزه ظروف چای خانه Flagstaff
  • آبشار
  • زمین بازی کودکان پارک هنگ کنگ
  • تراموا اوج
  • باغ پروانه ها

اسکای لاین در کشور هنگ کنگ

هنگ کنگ یکی از چشمگیرترین و زیباترین اسکای لاین ها در جهان است. مجموعه انبوه آسمان خراش ها، هم در جزیره هنگ کنگ و هم در کاولون، با کوه های اطراف و بندر، این شهر را از هم جدا کرده است. در این بندر، قایق های چینی با بادبان قرمز و کنتراست تاریخی ستاره فری با پس زمینه ساختمان های مرتفع و بلند ترکیب می شوند. در شب، آسمان هنگ کنگ تاریک می شود و چراغ های شهر و ساختمان های بلند هنگ کنگ قابل مشاهده می شوند. دو تا از بهترین مکان های هنگ کنگ برای دیدن اسکای لاین ویکتوریا یا آبشار کاولو است. همچنین یکی دیگر از جاذبه های هنگ کنگ ترکیب سمفونی چراغ ها و موسیقی است.

دیزنی لند یکی دیگر از مکان های دیدنی هنگ کنگ

دومین دیزنی‌ لند آسیا، نسخه هنگ ‌کنگ در جزیره لانتانو واقع شده است و تفریحات و جاذبه‌های فراوان آن، آن را به مکانی عالی برای لذت بردن تمام خانواده تبدیل کرده است و یکی از محبوب ترین مکان های دیدنی هنگ کنگ به شمار می رود. در دیزنی‌ لند هنگ کنگ در سال 2005 افتتاح شد، هفت منطقه موضوعی برای بازدید بازدیدکنندگان وجود دارد. فرهنگ چینی و اصول فنگ شویی که انرژی خوب را هدایت می کند، به طور هماهنگ در کنار بخش هایی مانند خیابان اصلی، ایالات متحده آمریکا، سرزمین فانتزی و سرزمین داستان اسباب بازی گنجانده شده است. اجراها در طول روز در سرزمین ‌های مختلف اجرا می‌شوند و همه چیز از رژه گرفته تا موزیکال، درست تا آتش ‌بازی عصر بر فراز قلعه را به نمایش می‌ گذارند.

در جدول زیر به اطلاعات جزئی دیزنی لند هنگ کنگ اشاره شده است:

اطلاعات جزئی دیزنی لند
محلاستراحتگاه دیزنی لند هنگ کنگ در جزیره لانتانو
وضعیتفعال
تاریخ تاسیس12 سپتامبر 2005 (16 سال پیش)
مالکدیزنی
ساختپارک های موضوعی بین المللی هنگ کنگ
موضوعداستان های پریان، ماجراجویی، آمریکا، آینده و شخصیت های دیزنی
شعارشادترین مکان روی زمین و به جادو ایمان داشته باشید

همچنین طیف گسترده ‌ای از ماجراجویی‌ ها، از سفرهای دریایی در جنگل گرفته تا سفر به خانه درختی تارزان و همچنین تفریحات مبتنی بر آب در لیکی تیکی، در دسترس است. یکی از مهمترین نکات برجسته ارتقاء دیزنی لند هنگ کنگ در سال 2019، ساخت قلعه رویاهای جادویی بود. در اینجا، گردشگران می توانند با هیبت به شگفتی هایی مانند مربی سیندرلا، سیب سفید برفی و گل رز خوشگل نگاه کنند. قلعه جدید همچنین محلی برای نمایش های موزیکال در روز و شب و نمایش های عجیب و غریب می باشد.

دیزنی لند یکی دیگر از مکان های دیدنی هنگ کنگ

بودای بزرگ یکی از مکان های دیدنی هنگ کنگ

مجسمه بودای بزرگ یا تیان تان که در جزیره لانتانو در غرب هنگ کنگ قرار دارد، بسیار دیدنی است و به دلیل اندازه عظیمش اغلب به عنوان بودای بزرگ شناخته می شود و یکی از مکان های دیدنی هنگ است. مجسمه برنزی که در سال 1993 تکمیل شد، به طرز چشمگیری در بالای تپه ای با درختان اطراف آن قرار گرفته است. موقعیت آرام آن بسیار مناسب است زیرا نمادی از رابطه هماهنگ بشر با جهان طبیعی است. این مجسمه سنگین با وزن بیش از 250 تن یک جاذبه گردشگری بسیار محبوب و یکی از مکان های دیدنی هنک گنک است. مناظر لذت بخش از سکوی بالایی تنها به صحنه عالی می افزاید. بودای بزرگ با ارتفاع 34 متر تا زمان ساخت مجسمه در سال 1993 مکانی نسبتاً خلوت بود. این یکی از بزرگترین مجسمه های بودا در نوع خود در جهان است و ساخت آن 12 سال طول کشید.

اندازه آن هم از نزدیک و هم از دور قابل مشاهده است. محیط این جاذبه گردشگری که احاطه شده توسط جنگل سبز و مناظر از اقیانوس و جزایر می باشد، باورنکردنی است. هموطنان محترم می توانند با کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرند و از شرایط مهاجرت، تحصیل و کار در هنگ کنگ و همچنین چین و سایر نقاط دنیا به طور کامل آگاه شوند.

پرسش های کلیدی درباره مکان های دیدنی هنگ کنگ

هنگ کنگ یکی از کشورهای کوچک جهان است. مکان های دیدنی زیادی در این کشور وجود ندارد. شهروندان خارجی نیز به صورت پیوسته برای بازدید از این کشور اقدام می کنند. افرادی که می خواهند در این کشور زندگی کنند نیز می توانند به این جاذبه ها به عنوان یک فرصت استفاده کنند. باید در نظر داشت که در شرایط کنونی، انتخاب هنگ کنگ برای سفرهای جذاب می تواند بسیار مناسب باشد. برخی از مهم ترین پرسش ها در این رابطه عبارتند از:

  • هنگ کنگ به چه عنوانی شناخته می شود؟ زندگی شبانه در این کشور رواج بسیار زیادی دارد. مناطق مختلف در این کشور جاذبه های زیادی را در خود جای داده اند. در شرایط کنونی می توان به این نکته توجه کرد کرد که رستوران ها و مراکز دیدنی زیاد می توانند جذابیت های سفر به این کشور را افزایش دهد.
  • آیا هنگ کنگ کشور مناسبی از نظر سفر مقرون به صرفه است؟ بید در نظر داشت که هنگ کنگ یکی از کشورهای گران قیمت جهان برای زندگی و سفر است.
  • آیا ایرانی ها نیز می توانند ویزای توریستی هنگ کنگ را به دست آورند؟ بله در صورت اثبات بازگشت به ایران پس از اقامت در این کشور، می توان ویزای آن را نیز به دست آورد.
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *