ویزای توریستی

مکان های دیدنی کانادا

مکان های دیدنی کانادا

مناظر شگفت انگیز، شهرهای پر جنب و جوش و فضایی دلپذیر، همگی مکان های دیدنی کانادا را به یک مقصد گردشگری محبوب تبدیل کرده اند. کانادا به عنوان بزرگترین کشور آمریکای شمالی در شمالی ترین منطقه قاره واقع شده است که از شمال با اقیانوس منجمد شمالی و از جنوب با ایالات متحده همسایه است. کانادا سرزمین وسیعی است که کوه های با شکوه، خطوط ساحلی دیدنی، جنگل های بکر، دشت های وسیع و تاندرای قطبی را در بر می گیرد. در حالی که بیشتر مردم این کشور اصالتاً انگلیسی و فرانسوی هستند، کانادا خانه موزاییکی از جوامع چند فرهنگی است. رفاه و مهمان نوازی این کشور افراد زیادی را از سراسر جهان به خود جلب می کند. اگرچه اتاوا پایتخت کشور و مقر دولت است، تورنتو بزرگترین شهر و پایتخت برای فرهنگ، خرید، سرگرمی و رسانه است.

سایر شهرهای بزرگ عبارتند از:

  • مونترال با پارک های زیبا
  • ونکوور با کوه های ارزشمند
  • شهر کبک با میراث و معماری فرانسوی اش معروف

کانادا بیشتر به خاطر ورزش های زمستانی مانند اسکی آلپاین و هاکی روی یخ و همچنین جشنواره های معروفی مانند Calgary Stampede و جشنواره فیلم تورنتو شناخته شده است. جاذبه های محبوب خارج از شهرهای بزرگ آبشار نیاگارا، پیست اسکی ویستلر و پارک ملی بنف هستند. برای آشنایی بیشتر با مکان های دیدنی کانادا، کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت اطلاعات بسیار مفیدی در این زمینه تا انتهای این نوشتار جمع آوری کرده اند که شامل اطلاعات کاملی درباره بهترین جاذبه ها و مکان های دیدنی کانادا می شود.

پارک ملی بنف از مکان های دیدنی کانادا

پارک ملی بنف که در صخره‌ های راکی ​​کانادا قرار دارد، قدیمی ‌ترین پارک ملی کانادا و همچنین یکی از بزرگترین آن است که به عنوان یکی از بهترین مکان های دیدنی کانادا شناخته می شود. به دلیل وسعت زیاد و موقعیت دورافتاده آن، بسیاری از مردم برای زیبایی به سمت این قطعه دست نخورده از کره زمین جذب می شوند. دو مسیر محبوب از طریق پارک وجود دارد، اما خیلی مهم نیست که گردشگران کدام را انتخاب کنند. هر دو مملو از مناظر خیره کننده هستند، از دریاچه های درخشان و چند رنگ و دره های چشمگیر گرفته تا مناظر زیبا و آبشارهای باشکوه. همچنین اینکه آیا گردشگران ماشین شخصی خود را دارند مهم نیست، زیرا شاتل ها به بسیاری از جاذبه های اصلی پارک خدمات رسانی می کنند.

مسافران فعال در اینجا با فرصتی برای کفش برفی یا پارو زدن در دریاچه در عنصر خود خواهند بود، در حالی که ناظران حیات وحش ماجراجویی خود را خواهند داشت. پارک ملی بنف مملو از حیوانات است و البته خرس گریزلی از محبوب ترین حیواناتی می باشد که در این منطقه دیده شده است. شهر بنف محل سکونت اصلی پارک است که بیشترین تنوع اقامتی، خرید و رستوران ها را ارائه می دهد. دریاچه لوئیز که از طریق Icefields Parkway قابل دسترسی است، اقامتگاهی مجلل در محیطی با شکوه از دریاچه های فیروزه ای و کوه های با شکوه ارائه می دهد. دریاچه Minnewanka و Sunshine Meadows دیگر روستاهای کوچکتر هستند.

مهمترین جاذبه های پارک ملی بنف عبارتند از:

  • آبشار باو
  • آبشار باو
  • چشمه های آب گرم بالا بنف
  • دریاچه مینوانکا
  • گوندولا بنف

ونکوور یکی دیگر از مکان های دیدنی کانادا

شهر بزرگ ونکوور یکی از بزرگترین شهرهای کانادا است و از جذاب ترین مکان های دیدنی کانادا به شمار می رود. این منطقه که در جنوب غربی بریتیش کلمبیا واقع شده، یک مرکز غذاخوری معروف است، به ویژه برای غذاهای دریایی، مانند میگوهای تازه صید شده مشهور و ماهی قزل آلا وحشی. به دلیل وجود فرهنگ ‌های مختلف، در ونکوور هیچ کمبودی در غذاهای ترکیبی پیدا نمی شود و ناهار خوری یکی از لذت ‌های ساده در این شهر به شمار می رود.

در نمودار زیر به بررسی جمعیت وونکور و بررسی قوم ها پرداخته ایم:

بررسی جمعیت وونکور و بررسی قوم ها

جاذبه ستاره ونکوور استنلی پارک است. این پارک که 1000 هکتار از جنگل‌ ها، باغ ‌ها و فضای سبز را پوشش می‌ دهد، دارای آکواریوم، پارک آبی و دیوار زیبای دریا است. همان برخی از دیگر سایت‌ های برتر ونکوور عبارتند از بازار غذای قابل توجه جزیره گرانویل، مجموعه ‌ای پر جنب و جوش از فروشگاه‌ ها، رستوران ‌ها و باغ ‌های خیره ‌کننده محله چینی ‌ها و مجتمع ساحلی Canada Place که مرکز همایش ونکوور را در خود جای داده است. ونکوور که به دلیل صنعت تلویزیون و فیلم عظیمش به هالیوود شمال ملقب شده است، چهارمین ترمینال بزرگ کشتی های کروز در جهان را نیز در خود جای داده است. سالانه حدود 900000 مسافر از ترمینال عبور می کنند و بسیاری از کشتی های دریایی مسیر خود را به سمت آلاسکا می گذرانند.

آبشار نیاگارا از محبوب ترین جاذبه های دیدنی کانادا

آبشار نیاگارا که از مکان های دیدنی کانادا می باشد و بسیار محبوب است، مجموعه ای از سه آبشار شگفت انگیز است که در مرز انتاریو کانادا و نیویورک ایالات متحده واقع شده است. سمت انتاریو آبشار نامیده می شود و بهترین مناظر و بیشترین جاذبه ها را ارائه می دهد. منطقه نزدیک اطراف آبشار یک نقطه توریستی برتر است که در برج ‌های مشاهده، رستوران‌ ها، فروشگاه‌ های سوغاتی، کازینو و هتل ‌های بلندمرتبه پر شده است.

خواهرخواندگی آن در نیویورک به عنوان پایتخت ماه عسل جهان و یکی از تنها مکان هایی است که می توان بدون دوره انتظار مجوز ازدواج گرفت. کسانی که به دنبال عاشقانه و ماجراجویی هستند، آن را در اینجا با فهرستی طولانی از چیزهای هیجان انگیز برای دیدن و انجام خواهند یافت. یکی از بهترین مکان‌ ها برای تماشای آبشار نیاگارا در سمت انتاریو، پارک ملکه ویکتوریا است که در آن آبشارها نورانی می ‌شوند و در طول تابستان هر شب آتش‌ بازی نمایش داده می ‌شود.

آبشار نیاگارا از محبوب ترین جاذبه های دیدنی کانادا

اتاوا از برجسته ترین جاذبه های کانادا

اتاوا که در نقطه تلاقی سه رودخانه واقع شده است، پایتخت کانادا است و ششمین جمعیت بزرگ این کشور را در خود جای داده است و در حال رشد است. به طور غیر معمول، شهر دو زبانه است. گردشگران نباید از شنیدن افرادی که ترکیبی از انگلیسی و فرانسوی صحبت می کنند تعجب کنند زیرا هر دو زبان در این شهر زبان اول هستند. اتاوا که قبلا به نام بای ‌تاون شناخته می ‌شد، زمانی یک شهر چوب بود و آسیاب ‌های بسیاری در امتداد رودخانه اتاوا در اواسط قرن نوزدهم ساخته شدند. امروز، این شهر زیبا و سرسبز پر از پارک‌ های شاد و آبراه ‌ها است. دوچرخه سواری در ماه های تابستان محبوب است و در زمستان این مسیرها به مسیرهای اسکی تبدیل می شوند. یکی از کارهای اصلی بازدید از بازار بایوارد است. اما اگر مسافران به تاریخ علاقه مند باشند، بازار در انتظار شما آنها است.

اگرچه ممکن است پایتخت فرهنگی رسمی کانادا نباشد، اتاوا خانه برخی از ساختمان ‌های تاریخی دیدنی است، مانند کتابخانه ملی و آرشیو که چهارمین کتابخانه بزرگ جهان است. به عنوان پایتخت کشور، اتاوا خانه بسیاری از مؤسسات فدرال از جمله پارلمان هیل است، مقر دولتی که در آن هر روز در تابستان مراسم تعویض گارد برگزار می شود. روش های مختلفی برای سفر و مهاجرت به کانادا وجود دارند که متقاضیان می توانند برای مطلع شدن از آنها با کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس و ارتباط باشند و برای رزرو وقت مشاوره با مشاورین ما تماس حاصل فرمایند.

سوالات تخصصی در خصوص مکان های دیدنی کانادا

در این بخش به مهم ترین سوالات شما پاسخ داده خواهد شد:

  • ونکوور از مکان های دیدنی کانادا به چه صورت است؟ شهر بزرگ ونکوور یکی از بزرگترین شهرهای کانادا است و از جذاب ترین مکان های دیدنی کانادا به شمار می رود. این منطقه که در جنوب غربی بریتیش کلمبیا واقع شده، یک مرکز غذاخوری معروف است، به ویژه برای غذاهای دریایی، مانند میگوهای تازه صید شده مشهور و ماهی قزل آلا وحشی. به دلیل وجود فرهنگ ‌های مختلف، در ونکوور هیچ کمبودی در غذاهای ترکیبی پیدا نمی شود و ناهار خوری یکی از لذت ‌های ساده در این شهر به شمار می رود.
  • چرا اتاوا از برجسته ترین جاذبه های کانادا است؟ اتاوا که در نقطه تلاقی سه رودخانه واقع شده است، پایتخت کانادا است و ششمین جمعیت بزرگ این کشور را در خود جای داده است و در حال رشد است. به طور غیر معمول، شهر دو زبانه است. گردشگران نباید از شنیدن افرادی که ترکیبی از انگلیسی و فرانسوی صحبت می کنند تعجب کنند زیرا هر دو زبان در این شهر زبان اول هستند. اتاوا که قبلا به نام بای ‌تاون شناخته می ‌شد، زمانی یک شهر چوب بود و آسیاب ‌های بسیاری در امتداد رودخانه اتاوا در اواسط قرن نوزدهم ساخته شدند. امروز، این شهر زیبا و سرسبز پر از پارک‌ های شاد و آبراه ‌ها است. دوچرخه سواری در ماه های تابستان محبوب است و در زمستان این مسیرها به مسیرهای اسکی تبدیل می شوند. یکی از کارهای اصلی بازدید از بازار بایوارد است. اما اگر مسافران به تاریخ علاقه مند باشند، بازار در انتظار شما آنها است.
5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *