ویزای سرمایه گذاری و ثبت شرکت

نوآفرینی در آمریکا

نوآفرینی در آمریکا

نوآفرینی در آمریکا بیشتر از بسیاری از کشورهای دیگر سودده است و احتمال موفقیت دارد؛ به همین دلیل است که آمریکا را سرزمین فرصت ها می دانند. بر اساس گزارش اداره کسب و کارهای کوچک ایالات متحده، بیشتر کسب و کارهای خرد یا میکروبیزینس ها برای شروع کار به حدود 3000$ (دلار آمریکا) سرمایه نیاز دارند، در حالی که بیشتر فرانشیزهای داخلی به سرمایه ای بین 2000$ تا 5000$ (دلار آمریکا) نیاز دارند دارند. پس هر نوع کسب‌وکاری در آمریکا نیازهای مالی خاص خود را دارد، کارشناسان نکاتی را ارائه می‌کنند که به شما کمک می‌کند بفهمید چقدر پول نقد نیاز دارید؛ هر کسی می تواند یک شرکت با مسئولیت محدود (LLC) در ایالات متحده تشکیل دهد. لازم نیست شهروند ایالات متحده یا یک شرکت آمریکایی باشید و شهروندان خارجی و شرکت های خارجی می توانند یک LLC در ایالات متحده تشکیل دهند.

ممکن است این سوال مطرح شود که آیا خارجی ها می توانند صاحب شرکت های آمریکایی باشند؟ پاسخ کوتاه بله است، افراد غیر مقیم می توانند در ایالات متحده کسب و کار داشته باشند حتی اگر شهروند نیستند یا در این کشور زندگی نمی کنند. با این حال، ممکن است محدودیت های خاصی در مورد نوع واحد تجاری که یک غیر مقیم می تواند تشکیل دهد وجود داشته باشد؛ اگر می خواهید کسب و کار کوچک خود را به ایالات متحده منتقل کنید، باید مسیر خود را برای دریافت ویزای کار و اجازه اقامت در ایالات متحده تعیین کنید. شما چندین گزینه برای انتقال کسب و کار خود به ایالات متحده دارید، از جمله ویزای L-1A، ویزای E-2 و ویزای E-B5، اما نه محدود به آن.

در این مقاله که توسط موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تهیه شده راجع به نوآفرینی در آمریکا به سوالات ذیل پاسخ داده شده است:

  • هزینه نوآفرینی در آمریکا چقدر است؟
  • بهترین ایده های تجاری برای ایالات متحده آمریکا کدام اند؟

سودآورترین نوآفرینی ها در آمریکا

30 بهترین ایده تجاری برای ایالات متحده طی سال 2024 و پس از آن به شرح ذیل می باشد:

  • مرکز توزیع تجارت الکترونیک برای مشاغل کوچک
  • مشاوره خرده فروشی و توزیع
  • شرکت مشاوره تجارت بین الملل
  • شرکت نرم افزار امنیت سایبری شخصی
  • موسسه یا شرکت نرم افزار امنیت سایبری مشاغل کوچک
  • شرکت امنیتی (پهپاد مجهز)

حداقل و حداکثر هزینه برای نوآفرینی در آمریکا و شروع یک کسب و کار  خوب در این کشور به شرح نمودار ذیل می باشد:

حداقل و حداکثر هزینه برای نوآفرینی در آمریکا

نوآفرینی در آمریکا با ثبت شرکت با مسئولیت محدود

ابتدائا لازم به توجه است که مراحل تشکیل شرکت LLC به شرح زیر است:

  • مرحله 1: انتخاب یک وضعیت
  • مرحله 2: LLC خود را نام ببرید.
  • مرحله 3: استخدام یک نماینده ثبت شده.
  • مرحله 4: LLC خود را با وضعیت انتخابی پرونده کنید.
  • مرحله 5: ایجاد یک قرارداد عملیاتی LLC
  • مرحله 6: دریافت شماره شناسایی کارفرما (EIN)
  • مرحله 7: یک آدرس پستی فیزیکی ایالات متحده دریافت کنید.

سایر مراحل قانونی این فرآیند را نیز می توان به شرح ذیل دانست:

  • یک LLC یا شرکت ایجاد کنید
  • نام کسب و کار خود را ثبت کنید.
  • برای شماره شناسه مالیاتی فدرال درخواست دهید.
  • تعیین کنید که آیا به شماره شناسه مالیاتی ایالتی نیاز دارید.
  • مجوزها و مجوزهای تجاری را دریافت کنید.
  • با انواع بیمه ها از کسب و کار خود محافظت کنید.
  • یک حساب بانکی تجاری باز کنید.

لازم به ذکر است مطابق قوانین اقامت آمریکا و تجارت در این کشور یک US LLC می تواند کاملاً متعلق به افراد خارجی باشد. قوانین مالیاتی ایالات متحده آمریکا را ملزم می کند که خارجی ها برای هر درآمدی که در ایالات متحده ایجاد می شود مالیات بپردازند و صرف نظر از وضعیت مهاجرت، ایالات متحده به خارجی ها اجازه می دهد تا زمانی که برای شماره شناسایی مالیات دهندگان ثبت نام کرده باشند، شرکتی تشکیل دهند. مالیات بر درآمد منابع خارجی یعنی درآمد بالاتر از 10% بازده – که به آن درآمد مالیاتی نامشهود جهانی (یا GILTI) می گویند – سالانه با نصف نرخ شرکت ایالات متحده 21% در درآمد داخلی، با اعتبار 80% مالیات بر درآمد خارجی پرداخت می شود.

نوآفرینی در آمریکا با ثبت شرکت با مسئولیت محدود

پرداخت مالیات دو تابعیتی ها در آمریکا

به طور کلی، امتناع عمدی از پرداخت مالیات بر درآمد غیرقانونی است. چنین رفتاری منجر به جرمی به نام “فرار مالیاتی” می شود. فرار مالیاتی به عنوان اقدامی تعریف می شود که در آن فرد از ابزارهای غیرقانونی برای سواستفاده عمدی یا اجتناب از پرداخت مالیات بر درآمد به IRS استفاده می کند. شهروندان ایالات متحده که تابعیت مضاعف در کشور دیگری دارند باید مالیات خود را در ایالات متحده ثبت کنند؛ تابعیت دوگانه که در خارج از کشور زندگی می کنند ممکن است هم به ایالات متحده و هم به کشوری که درآمد خود را در آن کسب می کنند، مالیات بدهند. با این حال اخذ تابعیت آمریکا در سال 2024 را می توان مزیت بزرگی دانست چون مستلزم ترک تابعیت قبلی نیست.

امکان نوآفرینی در آمریکا توسط مهاجران

آیا مهاجران برای راه اندازی کسب و کار پول از دولت آمریکا می گیرند؟ صاحبان مشاغل مهاجر به طور خودکار پولی برای راه اندازی یک تجارت دریافت نمی کنند؛ در عوض، آنها باید واجد شرایط بودن را تضمین کنند و برای برنامه هایی درخواست دهند تا برای کسب و کار کوچک خود بودجه داشته باشند. لازم به ذکر است به دلایل متعدد پیشنهاد می شود فرد ابتدائا مهاجرت به آمریکا را از طریق تحصیل در آمریکا یا کار شروع نماید. چرا که خارجی ها امکان اخذ کمک هزینه های دولتی را ندارند و همچنین خطرات و نیازهای بازار کار آمریکا را نمی دانند.

البته به لحاظ قانونی در سال 2024 شما می توانید یک تجارت شهروند خارجی را در ایالات متحده راه اندازی کنید و روش انجام این کار تقریباً مانند هر شهروند آمریکایی است که می خواهد تجارتی راه اندازی کند؛ آمریکا مکان خوبی برای رونق کسب و کار است. هرچند می توان برای سرمایه گذاری حتی توسط خارجی ها از برخی سرمایه گذاران خصوصی کمک گرفت. سرمایه‌گذاران خطرپذیر سرمایه‌گذاران خصوصی هستند که برای استارت‌آپ‌ها یا سایر مشاغل کوچک تأمین مالی ارائه می‌کنند؛ به طور معمول، این وام دهندگان در شراکت های محدود (LPs) شریک هستند و در یک صندوق سرمایه گذاری خطرپذیر سرمایه گذاری می کنند؛ سپس یک کمیسیون تصمیمات سرمایه گذاری صندوق ها را مدیریت و اتخاذ می کند. این مقاله توسط موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص نوآفرینی در آمریکا تهیه شده است.

سوالات مهم در خصوص نوآفرینی در آمریکا

در بخش موخره مقاله نوآفرینی در آمریکا به سوالات مهم شما پیش از مهاجرت پاسخ داده خواهد شد:

  • پرداخت مالیات دو تابعیتی ها در آمریکا چگونه است؟ به طور کلی، امتناع عمدی از پرداخت مالیات بر درآمد غیرقانونی است. چنین رفتاری منجر به جرمی به نام “فرار مالیاتی” می شود. فرار مالیاتی به عنوان اقدامی تعریف می شود که در آن فرد از ابزارهای غیرقانونی برای سواستفاده عمدی یا اجتناب از پرداخت مالیات بر درآمد به IRS استفاده می کند. شهروندان ایالات متحده که تابعیت مضاعف در کشور دیگری دارند باید مالیات خود را در ایالات متحده ثبت کنند؛ تابعیت دوگانه که در خارج از کشور زندگی می کنند ممکن است هم به ایالات متحده و هم به کشوری که درآمد خود را در آن کسب می کنند، مالیات بدهند. با این حال اخذ تابعیت آمریکا در سال 2024 را می توان مزیت بزرگی دانست چون مستلزم ترک تابعیت قبلی نیست.
  • امکان نوآفرینی در آمریکا توسط مهاجران به چه صورت است؟ آیا مهاجران برای راه اندازی کسب و کار پول از دولت آمریکا می گیرند؟ صاحبان مشاغل مهاجر به طور خودکار پولی برای راه اندازی یک تجارت دریافت نمی کنند؛ در عوض، آنها باید واجد شرایط بودن را تضمین کنند و برای برنامه هایی درخواست دهند تا برای کسب و کار کوچک خود بودجه داشته باشند. لازم به ذکر است به دلایل متعدد پیشنهاد می شود فرد ابتدائا مهاجرت به آمریکا را از طریق تحصیل در آمریکا یا کار شروع نماید. چرا که خارجی ها امکان اخذ کمک هزینه های دولتی را ندارند و همچنین خطرات و نیازهای بازار کار آمریکا را نمی دانند.
5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *