ویزای سرمایه گذاری و ثبت شرکت

نوآفرینی در اسپانیا

نوآفرینی در اسپانیا

نوآفرینی در اسپانیا چندان مورد استقبال نیست چون اسپانیا کشوری با اقتصاد ضعیف می باشد و نرخ بیکاری بالایی برای علاقه مندان به این کشور دارد. اسپانیا دارای یک اکوسیستم به سرعت در حال رشد از کارآفرینان، سرمایه گذاران، انکوباتورهای مراحل اولیه و صندوق های سرمایه گذاری خطرپذیر است. در سال جاری تاکنون، استارت آپ های اسپانیایی رکورد را از صندوق های سرمایه گذاری VC جمع آوری کرده اند که بیش از 950000000€ (یورو) در کل 2022 است. در حالیکه ممکن است مدتی طول بکشد تا با شیوه های تجاری در اسپانیا سازگار شوید، اما نیازی به تعویق نیست. نظرسنجی سهولت انجام کسب و کار بانک جهانی در سال 2018، اسپانیا را در بین 190 کشور در رده 28 قرار داد، به این معنی که تجارت در اینجا به طور قابل توجهی راحت تر از اکثر کشورهای همسایه است.

مهم نیست که شما یک خارجی یا شهروند محلی اسپانیا هستید، همه مجاز به راه اندازی کسب و کار شما در این کشور هستند. تنها شرط این است که شما مقیم قانونی باشید. ویزای کارآفرین اجازه اقامتی است که به شما امکان میدهد در طی یک دوره 2 ساله در اسپانیا زندگی کنید مشروط بر اینکه پروژه ای را در این کشور شروع کنید که مطابق با منافع عمومی اقتصاد اسپانیا باشد. اما با فرض اینکه بازار شما بین المللی است، اگر ایده کسب و کار شما قابل اجرا باشد، مطمئناً اسپانیا مکانی عالی برای قرار گرفتن است – تا زمانی که از آب و هوای آفتابی، زندگی شبانه پر جنب و جوش، حمل و نقل عمومی عالی و مکان خوبی برای تشکیل خانواده لذت ببرید.

  • هزینه نوآفرینی در اسپانیا چقدر است؟
  • نوآفرینی در اسپانیا چگونه است؟

هزینه نوآفرینی در اسپانیا

برای نوآفرینی در اسپانیا در سال 2022 هیچ هزینه ثابتی وجود ندارد این امر به عوامل متعددی بستگی دارد (مانند: سرمایه اولیه، تعداد شرکا، تمدید اسناد شرکت و غیره). هزینه های راه اندازی یک شرکت سهامی خاص با 1 تا 4 سهامدار معمولاً 3000€ (یورو) (سرمایه سهام اولیه) است. به این مبلغ باید موارد زیادی از جمله مالیات، حقوق کارمندان، هزینه زندگی در اسپانیا و غیر نیز افزوده شود. در نموداری که در ادامه ترسیم شده است هزینه زندگی در کشور اسپانیا بیان شده است:

حداقل و حداکثر هزینه زندگی در اسپانیا

روش های نوآفرینی در اسپانیا

به منظور مهاجرت به اسپانیا از طریق نوآفرینی روش ثبت شرکت با مسئولیت محدود علاقمندان بیشتری دارد چون کم هزینه تر و کم ریسک تر می باشد. تشکیل شرکت محدود با راهنمای گام به گام به شرح ذیل می باشد:

  • مرحله 1 – یک وکیل یا حسابدار استخدام کنید.
  • مرحله 2 – گواهی منحصر به فرد
  • مرحله 3 – دریافت کد شناسایی مالیاتی (CIF)
  • مرحله 4 – افتتاح حساب بانکی
  • مرحله 5 – سند عمومی شرکت
  • مرحله 6 – شرکت خود را ثبت کنید.
  • مرحله 7 – در سازمان تامین اجتماعی ثبت نام کنید.

Sociedad Limitada، یعنی یک شرکت با مسئولیت محدود (از این پس “LLC”)، گسترده ترین نوع شرکت شرکتی در اسپانیا است. لازم به ذکر است که این سوال مطرح می شود آیا می توانم بعد از برگزیت در اسپانیا کسب و کار راه اندازی کنم؟ شما همچنان می توانید یک کسب و کار در اسپانیا راه اندازی کنید زیرا برای راه اندازی کسب و کار در اسپانیا نیازی به اقامت ندارید.

راه اندازی یک کسب و کار در اسپانیا همیشه نیازی به فرآیند سختی ندارد. با این حال، بسته به نوع شرکتی که راه اندازی می کنید، ممکن است این سفر تا حدودی بوروکراتیک و طولانی باشد. شهروندان اتحادیه اروپا که به عنوان تاجر یا شراکت انحصاری راه اندازی می شوند، می توانند نسبتاً سریع از حلقه های مورد نیاز عبور کنند. مهم نیست که شما یک خارجی یا شهروند محلی اسپانیا هستید، همه مجاز به راه اندازی کسب و کار شما در این کشور هستند؛ تنها شرط این است که شما مقیم قانونی باشید. با این وجود، با توجه به کشور مبدا شما، این روند می تواند پیچیده تر شود.

روش های نوآفرینی در اسپانیا

اقامت با خرید ملک در اسپانیا

بهترین راه برای مهاجرت به اسپانیا برای کسانی که تمکن مالی خیلی خوبی دارند خرید ملک است که 350000€ تا 500000€ (یورو) هزینه خواهد داشت. با این حال راه های دیگری مثل نوآفرینی از طریق ثبت شرکت وجود دارد. اگر می‌خواهید کسب‌وکاری را در اسپانیا راه‌اندازی یا خریداری کنید، اما واجد شرایط ویزای اقامت برای کارآفرینان و فعالیت‌های تجاری نیستید، یا می‌خواهید به‌عنوان یک پیمانکار مستقل یا مستقل در اسپانیا کار کنید، می‌توانید برای خود درخواست دهید، اعتبار ویزای صادر شده یکسال خواهد بود.

از لازمه های ثبت شرکت یا خرید ملک در اسپانیا را می توان داشتن تمکن مالی کافی به همراه باز کردن حساب دانست؛ بله، افراد خارجی غیر مقیم اسپانیا می توانند حساب بانکی باز کنند. برای انجام این کار، آنها باید یک مدرک شناسایی (معمولا یک پاسپورت) و یک گواهی عدم اقامت به هر یک از شعب ما ببرند. ممکن است اسناد دیگری با توجه به محصولی که می خواهند قرارداد ببندند درخواست شود. در این مقاله که توسط موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تهیه شده راجع به نوآفرینی در اسپانیا اطلاعاتی ارائه گردید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *