ویزای سرمایه گذاری و ثبت شرکت

نوآفرینی در نیوزلند

نوآفرینی در نیوزلند

نوآفرینی در نیوزلند می تواند بسیار استرس زا باشد چون شرکت های قدیمی و جدید زیادی در این کشور هستند که فضای نیوزلند را بسیار رقابتی می نمایند. در این ماه، نظرسنجی جدید کیفیت زندگی توسط دویچه بانک، ولینگتون را در رتبه اول قرار داد؛ این شهر 46 شهر را شکست داده تا در رتبه اول قرار بگیرد؛ ولینگتون مرکز رشد استارت‌آپ‌های فناوری و به‌ ویژه شرکت‌های SaaS است. حال این سوال مطرح می شود که آیا یک خارجی می تواند یک شرکت در نیوزلند راه اندازی کند؟ بله، سرمایه‌گذاران و کسب‌وکارها می‌توانند تا زمانی که شرایط ویزای کارآفرینی را برآورده کنند، در نیوزیلند کسب‌وکار ایجاد، مالک و راه‌اندازی کنند. برخی از نوآفرینی ‌های موفق اخیر ولینگتون عبارتند از: Wipster، PledgeMe، Paper Kite، Touchtech و Publons؛ اینها فقط نوک کوه یخ هستند.

قبل از شروع یک برنامه کاربردی برای ادغام یک شرکت نیوزلند با دفتر شرکت ها، باید یک حساب خدمات آنلاین ایجاد کنید و نام شرکت را رزرو کنید. 10$ (دلار نیوزلند) برای رزرو نام شرکت و 114.39$ (دلار نیوزلند) برای درخواست برای ادغام یک شرکت هزینه دارد. راهنمای راه اندازی کسب و کار در این کشور بدین شرح است:

  • مطمئن شوید که ایده شما قابل اجرا است. بهتر است مطمئن باشید که ایده کسب و کار شما جواب می دهد.
  • نام تجاری را انتخاب کنید.
  • یک ساختار تجاری را انتخاب کنید.
  • یک ورود به سیستم RealMe® دریافت کنید.
  • یک شماره تجاری نیوزلند دریافت کنید.
  • به مقررات نگاه کنید.
  • شرکت خود را ثبت کنید.

در این مقاله که توسط موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تهیه شده به سوالاتی در خصوص نیوزلند پاسخ داده شده است:

  • هزینه های نوآفرینی در نیوزلند چقدر است؟
  • قوانین 2022 برای نوآفرینی در نیوزلند چیست؟

هزینه نوآفرینی در نیوزلند

به منظور بهتر کردن شرایط کار در نیوزلند این کشور از طرح های تجاری سودآور حمایت می کند و با صدور ویزا برای نوآفرینانی که شانس موفقیت دارد، در کم کردن نرخ بیکاری تلاش می شود. یک کسب و کار کوچک به طور متوسط ​​به حدود 10000$ (دلار نیوزلند) سرمایه راه اندازی نیاز دارد. تنها 0.05% از نوآفرینی ها سرمایه های خطرپذیر را افزایش می دهند. حال این سوال مطرح می شود که در سال 2022 آیا راه اندازی کسب و کار در NZ آسان است؟

اگر قصد راه اندازی یا خرید یک کسب و کار را دارید، نیوزلند یک انتخاب عالی است؛ طبق مطالعه انجام شده در سال 2022 بانک جهانی، نیوزلند ساده ترین کشور جهان برای انجام تجارت است. آنها همچنین نیوزلند را آسان ترین مکان در جهان برای شروع یک تجارت ارزیابی می کنند. در خصوص هزینه های نوآفرینی در نیوزلند، هزینه زندگی در نیوزلند، حقوق کارمندان و مالیات نیز از جمله مهم ترین مواردی است که قبل از نوآفرینی در این کشور باید مورد نظر افراد قرار داشته باشد. در نموداری که در ادامه ترسیم شده است مالیات موجود در سال 2022 بیان شده است:

نرخ مالیات در نیوزلند

قوانین نوآفرینی در نیوزلند

به منظور مهاجرت به نیوزلند از طریق نوآفرینی باید مراحل قانونی متعددی طی شود که به طور خلاصه می توان به شرح ذیل دانست:

  1. یک حساب خدمات آنلاین راه اندازی کنید. برای ثبت درخواست آنلاین برای ادغام یک شرکت در دفتر شرکت ها، باید موارد زیر را داشته باشید:
  • ورود به سیستم RealMe®
  • یک حساب خدمات آنلاین با ثبت شرکت ها
  1. نام شرکت را رزرو کنید. قبل از رزرو نام شرکت، بررسی کنید که نامی که می‌ خواهید رزرو کنید موجود باشد و مطمئن شوید که تمام معیارهای ما برای یک نام مناسب را برآورده می‌ کند
  1. اطلاعات مورد نیاز خود را جمع آوری کنید. هنگامی که نام شرکت را رزرو کردید، می توانید به ثبت شرکت خود ادامه دهید. در این مرحله می تواند مفید باشد:
  • بررسی کنید که آیا تمام اطلاعاتی را که باید ارائه کنید دارید.
  • اطمینان حاصل کنید که هر مدیر و سهامدار برای امضا و بازگرداندن فرم رضایت ظرف 20 روز کاری در دسترس هستند.

شما باید اطلاعات تماس شرکت خود، از جمله آدرس دفتر ثبت شده، خدمات و مکاتبات خود را ارائه دهید؛ همچنین باید یک آدرس ایمیل ارائه دهید. این آدرسی است که ما گواهی ثبت شرکت و مکاتبات آتی شرکت شما را برای مثال به یادآوری‌های بازگشت سالانه ارسال می‌کنیم. می توانید برای یک شماره درآمد داخلی، یک شماره مالیات کالا و خدمات (GST) ثبت نام کنید و به عنوان کارفرما ثبت نام کنید؛ شما باید تمام مدیران شرکت خود را ثبت کنید؛ هر مدیر باید رضایت نامه ای را امضا کند و برگرداند که تأیید می کند که می تواند، و موافقت کند که مدیر باشد. باید همه سهامداران شرکت خود را ثبت کنید و هر سهامدار باید یک فرم رضایت نامه را امضا و ارسال کند؛ همچنین باید جزئیات مربوط به تعداد سهام هر سهامدار را ارائه دهید.

قوانین نوآفرینی در نیوزلند

سایر قوانین در خصوص اقدامات نوآفرینان در نیوزلند

هر شرکتی که در ثبت شرکت ها ثبت شده است، از جمله شرکت های خارج از کشور، باید اظهارنامه سالانه ارائه دهد؛ این یک صورت مالی نیست و به روز رسانی سالانه اطلاعات عمومی در مورد شرکت شما است. شما می توانید ماه بایگانی خود را پس از ثبت شرکت خود تغییر دهید؛ یک اساسنامه حقوق، اختیارات و وظایف شرکت، هیئت مدیره، مدیران و سهامداران آن را مشخص می کند. هنگامی که به عنوان یک شرکت محدود ثبت نام می کنید، می توانید:

  • این کار را بدون اساسنامه انجام دهید.
  • یکی از شخص ثالث بخرید و آن را به عنوان بخشی از برنامه خود آپلود کنید.
  • یک نسخه از اساسنامه خود را تهیه و آپلود کنید.

هنگامی که درخواست آنلاین خود را برای ادغام ارسال کردید، ظرف چند دقیقه برای شما ایمیلی ارسال می شود؛ ضمیمه ایمیل فرم های رضایت فردی برای هر مدیر و سهامداری است که ثبت نام می کنید. در نیوزلند هر مدیر یا سهامدار باید حداکثر ظرف 20 روز کاری فرم خود را امضا کرده و به دفتر شرکت ها تحویل دهد تا از لغو ثبت نام خود جلوگیری شود. در این مقاله راجع به نوآفرینی در نیوزلند و قوانین سال 2022 اطلاعاتی ارائه گردید. طرفداران تحصیل در نیوزلند، مجارستان، انگلیس، استرالیا، کانادا، ایتالیا و غیره می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس حاصل نمایند.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *