ویزای سرمایه گذاری و ثبت شرکت

نوآفرینی در کره جنوبی

نوآفرینی در کره جنوبی

نوآفرینی در کره جنوبی برای برخی از ملل از جمله چینی ها و مالزیایی ها اهمیت زیادی دارد. کره کشوری است که 11 شرکت نوآفرینی دارد؛ اکوسیستم نوآفرینی کره فعال و به خوبی طراحی شده است و توجه سرمایه گذاران، شتاب دهنده ها و انکوباتورها را از سراسر جهان به خود جلب می کند. پروژه های بین کنگلومراها و نوآفرینی ها تحت دستور دولت فعال هستند. اتباع خارجی می توانند با خرید سهام جدید یا موجود طبق قانون تشویق سرمایه گذاری خارجی، یا با ایجاد شعبه داخلی یا دفتر رابط در کره طبق قانون معاملات ارزی، تجارت خود را در کره (از جمله تأسیس شرکت ها) شروع کنند؛ اگر مایل به تاسیس یک نهاد تجاری یا شرکت با مسئولیت محدود هستید، به حداقل سرمایه 50 میلیون وون کره ای (حدود 36000 یورو) نیاز دارید.

سرمایه گذاران خارجی مجاز به سرمایه گذاری در بازار اوراق بهادار کره بدون هیچ محدودیتی هستند؛ تنها استثناها تعداد کمی از شرکت‌های دارای اهمیت ملی و برخی صنایع (مانند هوانوردی، ارتباطات و پخش) هستند که محدودیت‌هایی از صفر تا 49.99% اعمال می‌شود. برای سرمایه گذاری در بازار اوراق بهادار کره، یک خارجی باید حسابی برای معاملات سهام یا معاملات اوراق قرضه باز کند؛ سپس سفارشات را می توان از طریق تلفن، تلکس، فکس، رایانه شخصی یا به صورت مکتوب انجام داد. در سال 2022 با توجه به قوانین موجود، اصولاً خارجی ها فقط در بازار KSE می توانند سهام معامله کنند. در این مقاله که توسط موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت به سوالاتی در خصوص کره جنوبی 2022 پاسخ داده می شود؛ از جمله:

  • قوانین نوآفرینی در کره جنوبی در سال 2022 چگونه هستند؟
  • شرایط نوآفرینی در کره جنوبی به چه صورت می باشد؟
  • نرخ مالیات در کره جنوبی چقدر است؟

درباره نوآفرینی در کره جنوبی

تولیدات تولیدی برای اولین بار در چهار ماه گذشته (ژوئن 2021) رشد کرد و نسبت به ماه قبل 0.7% افزایش یافت. افزایش 3.2% صادرات بخش عمده ای از این افزایش در تولید را به خود اختصاص داده است که ناشی از تقاضای قوی در چین و آسه آن است؛ دولت جدید کره جنوبی دارای بودجه دولتی قوی برای مقابله با چالش های آینده از جمله پیری جمعیت و هزینه احتمالی اتحاد با کره شمالی است،کارشناسان گفتند که بدهی ناخالص دولت کره جنوبی باید تا سال گذشته حدود 30% تولید ناخالص داخلی باشد. منابع مالی بخش عمومی همچنان قوی است و از سال 2010 مازاد بودجه ثبت شده است. تا این سال، بیش از 1.87 میلیون نوآفرینی وجود داشت که نزدیک به سه میلیون نفر را استخدام کردند؛ اکثر نوآفرینی های کره جنوبی توسط افراد و نه شخصیت های حقوقی دیگر تاسیس شده اند.

درباره نوآفرینی در کره جنوبی

قوانین نوآفرینی در کره جنوبی بدون مجوز معتبر برای تجارت، نمی توانید هیچ رستورانی در کره باز کنید؛ البته شما می توانید به نام یک دوست کره ای تجارت کنید. با این حال، به پول زیادی نیاز دارد و ممکن است تجارت شما به دلیل رقابت شدید در کره جنوبی موفق نباشد. کره جنوبی در زمینه فراهم کردن محیط مناسب برای کارآفرینان، نقاط قوت بسیاری دارد؛ سیستم نظارتی برای تجارت مناسب است، مالیات ها پایین است و دولت همچنین حمایت مالی قوی از شرکت هایی که در تحقیق و توسعه (R&D) سرمایه گذاری می کنند ارائه می کند. بر اساس مدل‌های کلان جهانی Trading Economics و انتظارات تحلیلگران، انتظار می‌رود نرخ مالیات بر فروش در کره جنوبی تا پایان سال 2021 به 10% برسد. طبق مدل‌های اقتصادسنجی ما، در بلندمدت، نرخ مالیات بر فروش کره جنوبی، (مالیات بر ارزش افزوده) در سال 2022 حدود 10% خواهد بود.

قوانین نوآفرینی در کره جنوبی

ساده ترین راه برای سرمایه گذاری در کل بازار سهام کره جنوبی، سرمایه گذاری در یک شاخص بازار گسترده است، با استفاده از ETF می توان این کار را با هزینه کم انجام داد. در بازار سهام کره جنوبی 3 شاخص پیدا خواهید کرد که توسط ETF ها ردیابی می شوند؛ از طرف دیگر، می‌توانید در شاخص‌های منطقه آسیا و اقیانوسیه و بازارهای نوظهور سرمایه‌گذاری کنید. بر اساس شاخص جهانی کارآفرینی که اخیرا منتشر شده است، کره جنوبی در محیط کارآفرینی با امتیاز 54% در صدر این منطقه قرار دارد. این کشور نسبت به سال گذشته سه پله صعود کرد؛ این غول فناوری در تولید فناوری های جدید و معرفی محصولات جدید به مشتریان پیشی گرفته است. قوانین مالیاتی در کره جنوبی در سال 2022 نیز به شرح نمودار ذیل می باشد:

قوانین مالیاتی در کره جنوبی

ویزای مخصوص نوآفرینان در کره جنوبی

اتباع خارجی می توانند با خرید سهام جدید یا موجود طبق قانون تشویق سرمایه گذاری خارجی، یا با ایجاد شعبه داخلی یا دفتر رابط در کره طبق قانون معاملات ارزی، تجارت خود را در کره (از جمله تأسیس شرکت ها) شروع کنند. به منظور مهاجرت به کره جنوبی از طریق نوآفرینی ضروری است فرد ویزا اخذ نماید؛ فردی که به دنبال راه اندازی کسب و کار یا سرمایه گذاری در کره جنوبی است باید یکی از موارد زیر را داشته باشد: ویزای D-8 (سرمایه گذاری شرکتی). ویزای F-5 (اقامت دائم). ویزای F-6 (مهاجرت ازدواج). در این مقاله که توسط موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تهیه شده برای علاقمندان راجع به نوآفرینی در کره جنوبی و قوانین موجود در سال 2022 اطلاعاتی ارائه شده ولی معمولا افراد علاقمند تحصیل در کره جنوبی هستند.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *