ویزای کاری

نیازمندی های مجوز و آموزش آرایشگری در گرجستان

نیازمندی های مجوز و آموزش آرایشگری در گرجستان

نیازمندی های مجوز و آموزش آرایشگری در گرجستان برای آرایشگرهای متقاضی اخذ ویزای کار کشور گرجستان، امری حیاتی و مهم می باشد. اگر شما متقاضی کار آرایشگری در گرجستان می باشید، می توانید این کار را از دو طریق استخدام در سالن های آرایش گرجستان و نیز راه اندازی کسب و کار آرایشگری انجام دهید.

در ابتدا برای شروع کسب و کار آرایشگری خودتان در گرجستان بایستی مجوز لازم برای آرایشگری در گرجستان را اخذ نمایید و اخذ مجوز آرایشگری در گرجستان منوط به شرکت در دوره های آموزش آرایشگری در گرجستان و شرکت در آزمون های نظری و عملی می باشد. اگر جزو علاقه مندان و متقاضیان کار آرایشگری در گرجستان می باشید ولی اطلاعات کامل و دقیقی پیرامون اخذ مجوز آرایشگری در گرجستان ندارید، توصیه می شود که در اولین فرصت ممکن با کارشناسان برتر موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید تا آنها شما را با آخرین متدهای اخذ روادید اتحادیه اروپایی راهنمائی کنند.

گرجستان یا جمهوری گرجستان کشوری است که در منطقه قفقازی اورآسیا قرار دارد. این کشور درست در نقطه مرکزی و چهار راه بین شرق اروپا و غرب آسیا قرار گرفته است. موقعیت استراتژیک گرجستان بدان سبب است که این کشور از یک طرف در منطقه قفقاز واقع شده و با کشورهایی همچون ترکیه و روسیه مرز مشترک دارد و از طرف دیگر به دلیل داشتن نوار ساحلی با دریای سیاه دارای موقعیت دریایی برتری است.

آرایشگری در گرجستان در 2021

شما به عنوان شهروند خارجی در گرجستان اگر مایل به راه اندازی کسب و کار آرایشگری در گرجستان هستید، بایستی دوره آموزشی آرایشگری در گرجستان را سپری کرده و مجوز آرایشگری در گرجستان را اخذ نمائید. بنابرین، اگر شغل شما آرایشگری است و متقاضی کار در گرجستان به عنوان آرایشگردر 2021 میباشید حتما بایستی مجوز آرایشگری یا Barbering خودتان را از گرجستان اخذ نمائید. درباره این دوره های آموزش آرایشگری در گرجستان میتوان گفت که این دوره ها به دو صورت زیر برگزار می شود:

  • آرایشگر درجه 1
  • آرایشگر درجه 2

این دوره های آموزشی در مدارس حرفه ای گرجستان برگزار شده و کلیه دروس ارئه شده در دوره های آموزشی هم به صورت نظری و هم به صسورت عملی میباشد. شما برای اینکه مدرک آرایشگری درجه 2 را از این مدارس اخذ نمائید به 3000 ساعت حضور در کلاس های کارآموزی زیر نظر اساتید و مربیان درجه یک این حرفه نیازمندید. اما آرایشگران حرفه ای بایستی در دوره های آرایشگری درجه یک ثبت نام کنند که این دوره ها شامل 1500 ساعت آموزش آرایشگری می باشد که این آموزش همراه با ارائه خدمات و امکانات آموزشی و آشنایی با آخرین متدهای آرایشگری و مدل مو میباشد.

مهارتها و نیازمندی های مجوز و آموزش آرایشگری در گرجستان

آرایشگری از جمله مشاغل مهارتی و معروف در گرجستان محسوب می شود. انجام کار آرایشگری در گرجستان با اخذ مدرک آکادمیک و حضور در دوره های آموزشی ویژه امکان پذیر می باشد. شما در دوره های آموزشی شغل آرایشگری با مفاهیم آموزشی همچون موارد زیر آشنا خواهید شد:

  • رعایت نکات بهداشتی در هنگام آرایشگری و اصلاح مو
  • ایمنی در کار
  • خشک سازی موها
  • روش های مدلینگ و فر کردن مو و غیره

مهارتها و نیازمندی های مجوز و آموزش آرایشگری در گرجستان

روند صدور مجوز آرایشگری در گرجستان

از نیازمندی های مجوز و آموزش آرایشگری در گرجستان، ثبت نام در دوره های آموزشی و شرکت در آزمون های نظری و عملی نهایی و قبولی در این آزمون ها و صدور مجوز کار آرایشگری می باشد. فرآیند صدور مجوز آرایشگری در جمهوری گرجستان ویژه داوطلبان آرایشگری درجه 2 و متقاضیان آرایشگری حرفه ای می باشد. اما روند صدور مجوز آرایشگری در گرجستان به ترتیب زیر می باشد:

مراحلشرح
مرحله 1ثبت نام در دوره های آموزش آرایشگر درجه 2 (با 3000 ساعت کارآموزی)
مرحله 2گذراندن دوره آموزشی و اخذ مدرک آرایشگری درجه 2
مرحله 3تحویل مدارک به شورای نمایندگی آرایشگران گرجستان جهت صدور مجوز کار آرایشگری در گرجستان
مرحله 4شرکت در آزمون های آرایشگری
مرحله 5صدور مجوز کار آرایشگری در گرجستان، در صورت قبولی در آزمون های مذکور

شرایط صدور مجوز آرایشگری در گرجستان

شما برای شرکت در دوره های آموزش آرایشگری نیازمند اخذ ویزای بلند مدت و مسافرت به گرجستان می باشید. برای ثبت نام در این دوره های آموزشی و شرکت در آزمون نهاییتان نیازمند پرداخت هزینه ها و تامین نیازمندی ها و شرایطی می باشید که در مقررات نیز قید شده است:

  • روش های پرداخت هزینه: از طریق پرداخت با کارت های اعتباری بین المللی یا به صورت نقد و چک می باشد.
  • مدت زمان حضور در کلاس های کارآموزی: تا 3000 ساعت دوره کارآموزی برای اخذ مدرک آرایشگری درجه 2 و شرکت در آزمون های تعیین صلاحیت لازم است.

ما در این نگارش به بررسی نیازمندی های مجوز و آموزش آرایشگری در گرجستان پرداختیم تا بدین ترتیب متقاضیان اخذ اقامت گرجستان از طریق کار آرایشگری در این کشور با فرآیند اخذ مجوز کار آرایشگری و شرایط و مدارک مورد نیاز و همچنین دوره های آموزشی و هزینه های این دوره ها در گرجستان بیشتر آشنا شوند. در آخر، اگر شما هم آرایشگر می باشید و با مطالعه این مقاله علاقه مند مهاجرت کاری به گرجستان و شروع کسب و کار آرایشگری در گرجستان می باشید، کارشناسان ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت یهترین راه مهاجرتی را با توجه به شرایط شما ارائه خواهند داد.

4.5/5 - (4 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *