هزینه زندگی

هزینه زندگی در اروگوئه

هزینه زندگی در اروگوئه

اروگوئه یکی از کشورهای کوچک آمریکای لاتین است، پایتخت این کشور مونته ویدئو می باشد و هزینه زندگی در اروگوئه در مقایسه با دیگر کشورها مناسب است. مردم این کشور به زبان اسپانیایی صحبت می­کنند و دارای 3 میلیون جمعیت می باشد که بیشترین جمعیت این کشور در پایتخت یا شهر مونته ویدئو اقامت دارند. این کشور ابتدا توسط پرتغالی ها کشف گردید و شهرکولونیا در سال 1860 توسط پرتغالی تبارها تأسیس گردید. چندی بعد نیز با ورود اسپانیایی ها به این کشور شهر مونته ویدئو بنیان نهاده شد. در قرون هفدهم و هجدهم جنگی میان پرتغالی ها و اسپانیایی ها بر سر مالکیت این کشور در گرفت که در نهایت به پیروزی اسپانیایی ها منجر شد. در سال 1820 باری دیگر این کشور به اشغال کشور برزیل درآمد و بعنوان یکی از ایالت های برزیل محسوب می­شد.

سرانجام در سال 1825 انقلابی به رهبری فردی بنام خوان آنتونیو صورت گرفت و پس از آن اروگوئه توانست بعنوان کشوری مستقل در آمریکای لاتین ایفای نقش نماید. پس از آنکه اروگوئه توانست استقلال خود را بدست آورد در قرن بیستم به پیشرفت های چشمگیر سیاسی، اقتصادی و فرهنگی دست یافت که از این کشور بعنوان سوئیس آمریکای لاتین یاد می شد. در حال حاضر نیز اروگوئه یکی از پیشرفته ترین و مرفه ترین کشورهای آمریکای جنوبی است و از اقتصاد بسیار مناسبی در منطقه برخوردار است. البته در سال های 1999-2001 آسیب هایی به اقتصاد این کشور وارد شد. اما در سال های اخیر تلاش های زیادی برای بهبود اوضاع اقتصادی انجام گردیده است. در این مقاله کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت اطلاعاتی در خصوص هزینه زندگی در اروگوئه ارائه نموده اند.

  • آیا اروگوئه کشور مناسبی برای زندگی است؟
  • شرایط اقتصادی زندگی در پاراگوئه چگونه است؟
  • مقرون به صرفه ترین شهرهای اروگوئه کدامند؟
  • متوسط هزینه زندگی در اروگوئه چقدر است؟

نظام سیاسی و اقتصادی اروگوئه

نظام سیاسی اروگوئه بر پایه نظام پارلمانی است و توسط یک رئیس جمهور اداره می­گردد. اقتصاد این کشور بر پایه کشاورزی، ماهیگیری و دامداری است و با صادرات محصولات کشاورزی به کشورهایی همچون برزیل و آرژانتین کسب درآمد می نماید. کاهش تقاضای کشورهای ذکر شده از مهمترین دلایل آسیب های اقتصادی در اروگوئه محسوب می­شد. اما در حال حاضر اروگوئه با دریافت وام های خارجی و ایجاد اشتغال تا حد زیادی مشکلات اقتصادی خود را بهبود بخشد. مهمترین محصولات کشاورزی صادراتی اروگوئه به دیگر کشورها عبارتند از:

  • گندم
  • برنج
  • تخم آفتاب گردان
  • حبوبات
  • توتون
  • تنباکو
  • دانه های روغنی

هزینه زندگی در اروگوئه نسبت به همسایگانش مناسب تر است و تحصیل در این کشور برای دانشجویان بومی بصورت رایگان است. اما دانشجویان بین المللی با پرداخت شهریه تحصیلی امکان ادامه تحصیل در این کشور را خواهند داشت. اگر چه تحصیل برای دانشجویان بین المللی رایگان نیست، اما شهریه های تحصیلی در این کشور بسیار مناسب است. علاوه بر این برخی از برنامه های تحصیلی در این کشور بصورت فشرده برگزار می­گردد.

اهمیت تامین هزینه زندگی در اروگوئه

هزینه زندگی در اروگوئه در بخش مسکن

بر خلاف اغلب کشروهای آمریکایی، هزینه زندگی در اروگوئه به ویژه در بخش مسکن بسیار مقرون به صرفه تر است. البته لازم به ذکر است که، هزینه زندگی در اروگوئه در بخش مسکن، بسته به سبک زندگی و منطقه ای که در آن زندگی می کنید متفاوت خواهد بود. به طور مثال، در حالی که برخی از مهاجران در خانه های تک خانواده و املاک روستایی زندگی می کنند محبوب ترین نوع مسکن در اروگوئه آپارتمان است. هزینه یک آپارتمان در اروگوئه مانند یک واحد مسکونی در آمریکای شمالی است. به طور متوسط هزینه احاره اقامتگاه در اروگوئه برای یک خانواده 4 نفره بین 1500UYU تا 2500UYU (پزو اروگوئه) در ماه می باشد.

در جدول زیر می توایند هزینه مسکن در اروگوئه را با توجه به مناطق مختلف این کشور با یکدیگر مقایسه کنید:

انواع اقامتگاه ها در اروگوئههزینه ماهانه به (پزو اروگوئه)خصوصیات
اجاره آپارتمان در مونته ویدئو اروگوئه2200UYUهنگامی که اتباع خارجی در یک آپارتمان در مونته ویدئو، پایتخت اروگوئه زندگی می کنند، باید تعمیر و نگهداری ساختمان، زمین ها مناطق مشترک را نیز اداره کنند.
خرید آپارتمان در مونته ویدئو15000UYU برای هر متر مربعخرید آپارتمان در مونته ویدئو، به دلیل کیفیت بالای زندگی در این کشور هواره مورد توجه اتباع خارجی قرار گرفته است.
اجاره آپارتمان در آیدی گریل1900UYUمهاجران در این منطقه زیبای ساحلی می توانند مجموعه ای از آپارتمان های مبله را برای اجاره انتخاب کنند.
اجاره خانه ها ویلایی در مونته ویدئو2500UYUخانه های ویلایی خصوص عموما در شرق مونته ویدئو قرار دارند.

در نمودار زیر می توانید محبوب ترین نوع اقامتگاه در اروگوئه را از دیدگاه مهاجران مشاهده فرمایید:

محبوب ترین نوع اقامتگاه در اروگوئه

اهمیت تامین هزینه زندگی در اروگوئه 2023

افرادی که در 2023 قصد مهاجرت به اروگوئه را دارند، با ارائه مدارک زیر امکان دریافت یکی از ویزاهای این کشور را با توجه به هدف سفر خود به این کشور دارند:

  • پاسپورت معتبر
  • عکس
  • دعوتنامه (در صورت لزوم با توجه به هدف سفر)
  • گواهی سلامت متقاضی
  • گواهی عدم سوء سابقه کیفری
  • ارائه مدارکی که تمکن مالی متقاضی برای مدت زمان اقامت وی در این کشور را بیان می­نماید.

این افراد همچنین باید تمکن مالی لازم برای پرداخت هزینه های زندگی در اروگوئه را داشته باشند که در ادامه به آن اشاره می شود.

متوسط هزینه زندگی در اروگوئه

متوسط هزینه زندگی در اروگوئه طی سال 2023 به شرح نمودار ذیل است:

متوسط هزینه زندگی در اروگوئه

میزان درآمد و حقوق افراد در این کشور بسته به شغل و مهارت آنان دارد. افرادی که دارای مهارت های مورد نیاز این کشور هستند، امکان درآمدزایی بیشتری خواهند داشت. رشته های فنی و مهندسی و پزشکی از مهمترین مشاغلی مورد نیاز این کشور است. دانشجویان نیز در اروگوئه اجازه انجام کار را خواهند داشت. با مشغول شدن به کار دانشجویی افراد می توانند بخشی از هزینه های زندگی خود در اروگوئه را تامین نمایند. دوستان عزیزی که قصد مهاجرت به کشورهای دیگر را دارند، می­توانند جهت آگاهی  با مشاوران و کارشناسان ارشد موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت ارتباط برقرار نمایند.

مهم ترین سوالات هزینه زندگی در اروگوئه

در بخش پایانی به مهم ترین سوالات شما پاسخ می دهیم:

  • هزینه زندگی در اروگوئه در بخش مسکن به چه صورت است؟ بر خلاف اغلب کشروهای آمریکایی، هزینه زندگی در اروگوئه به ویژه در بخش مسکن بسیار مقرون به صرفه تر است. البته لازم به ذکر است که، هزینه زندگی در اروگوئه در بخش مسکن، بسته به سبک زندگی و منطقه ای که در آن زندگی می کنید متفاوت خواهد بود. به طور مثال، در حالی که برخی از مهاجران در خانه های تک خانواده و املاک روستایی زندگی می کنند محبوب ترین نوع مسکن در اروگوئه آپارتمان است. هزینه یک آپارتمان در اروگوئه مانند یک واحد مسکونی در آمریکای شمالی است. به طور متوسط هزینه احاره اقامتگاه در اروگوئه برای یک خانواده 4 نفره بین 1500UYU تا 2500UYU (پزو اروگوئه) در ماه می باشد.
  • نظام سیاسی و اقتصادی اروگوئه به چه صورت است؟ نظام سیاسی اروگوئه بر پایه نظام پارلمانی است و توسط یک رئیس جمهور اداره می­گردد. اقتصاد این کشور بر پایه کشاورزی، ماهیگیری و دامداری است و با صادرات محصولات کشاورزی به کشورهایی همچون برزیل و آرژانتین کسب درآمد می نماید. کاهش تقاضای کشورهای ذکر شده از مهمترین دلایل آسیب های اقتصادی در اروگوئه محسوب می­شد. اما در حال حاضر اروگوئه با دریافت وام های خارجی و ایجاد اشتغال تا حد زیادی مشکلات اقتصادی خود را بهبود بخشد.
4/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *