هزینه زندگی

هزینه زندگی در تاجیکستان

هزینه زندگی در تاجیکستان

ما در این نگارش قصد آنالیز و شرح کامل جزئیات مربوط به هزینه زندگی در تاجیکستان با توجه به تقاضای بالای متقاضیان طی سال 2024 را داریم. هزینه زندگی در کشور تاجیکستان بسیار پایین و مقرون به صرفه است. این امر مخصوصا زمانی مشهود می شود که ما هزینه های زندگی در جمهوری تاجیکستان را با کشورهای غربی یا حتی ایران مقایسه کنیم. در همین راستا و در ادامه این مبحث، کارشناسان ما به سوالات زیر که سوال اکثر متقاضیان است، پاسخ خواهند داد:

  • قیمت خانه در تاجیکستان به پول ایران چقدر است؟
  • آیا زندگی در تاجیکستان برای ایرانیان ارزان است؟
  • قیمت ماشین در تاجیکستان چقدر است؟
  • کیفیت زندگی در تاجیکستان چگونه است؟
  • شرایط زندگی در تاجیکستان به چه صورت است؟
  • قیمت گوشت در تاجیکستان با ایران چقدر فرق دارد؟
  • زندگی در تاجیکستان برای افغانها به چه صورت است؟

درباره کشور تاجیکستان

تاجیکستان کشوری از کشورهای جماهیر شوروی سابق که پس از فروپاشی به استقلال رسید. این کشور خوش آب و هوا و سرسبز در مرکز آسیا قرار دارد. تاجیکستان با وسعتی در حدود 143100 کیلومتر مربع دارای 7487489 نفر جمعیت می باشد. این کشور به پایتختی شهر دوشنبه با کشورهای مختلفی از جمله افغانستان، چین، قرقیزستان و ازبکستان دارای مرز مشترکی است. زبان رایج و رسمی مردمان تاجیکستان زبان های تاجیک و روسی است. بد نیست بدانید که واحد پول کشور تاجیکستان، سامانی (TJS) می باشد.

شاخص تعادل کار و زندگی در تاجیکستان غیرنرمال است. این بدان معناست که با وجود ارزانی و قیمت پایین اقلام زندگی در این کشور، اما قدرت خرید مردم در سطح پایینی قرار می گیرد. بنابراین جای تعجب هم نیست که کیفیت زندگی در این کشور در سطح متوسط به پایین قرار گیرد. برای انجام یک جمع بندی کلی از شرایط زندگی در تاجیکستان می توان این امر را از جدول زیر به راحتی استنباط نمود:

شاخص هارقمنسبت
قدرت خرید15.00خیلی پایین
امنیت44.12متوسط
مراقبت های درمانی35.19ضعیف
آب و هوا56.01بالا
هزینه زندگی26.85خیلی پایین
نسبت قیمت املاک به درآمد18.33ضعیف
زمان رفت و آمد ترافیکی27.00ضعیف
شاخص آلودگی60.30پایین

زندگی در تاجیکستان

در خارج از پایتخت کشور، دوشنبه، امکانات پزشکی یا بسیار ابتدایی هستند یا وجود ندارند. به این ترتیب، به مهاجران اکیدا توصیه می شود که مطمئن شوند که بیمه درمانی آنها هزینه های درمان پزشکی خصوصی در تاجیکستان را نیز پوشش می دهد و همچنین در صورت لزوم، گزینه جستجوی درمان های پزشکی در کشورهای دیگر را باز نگه دارند. فرودگاه بین المللی دوشنبه فرودگاه اصلی تاجیکستان و یکی از شلوغ ترین فرودگاه های اتحاد جماهیر شوروی سابق است. تاجیکستان یک کشور محصور در خشکی است، بنابراین بیشتر حمل و نقل از طریق راه آهن یا جاده انجام می شود. سیستم ریلی تاجیکستان تنها به 680 کیلومتر (420 مایل) مسیر محدود شده است و در برخی مناطق به دلیل قدیمی بودن و عدم نگهداری خطرناک است.

شرایط زندگی در تاجیکستان

تفلیس مکانی منحصر به فرد است. این جاده که در امتداد جاده ابریشم باستانی قرار دارد، بخشی از تاریخ بشر بوده است. تاریخ غنی تفلیس (و بقیه گرجستان) هم توسط ساکنان و هم بازدیدکنندگان لذت می برد. در حین انجام کار روزانه خود در گرجستان معمولاً به یک چیز قدیمی یا چیز دیگری برخورد می کنید که اهمیت خاصی دارد. تفلیس به عنوان پایتخت، اکثر امکانات مدرنی را دارد که انتظار دارید، مانند حمل ‌و نقل عمومی، زندگی شبانه قوی و دسترسی به محصولات و خدماتی که می ‌توانید در سایر نقاط جهان متمدن پیدا کنید.

قیمت ماشین در تاجیکستان

قیمت ماشین در تاجیکستان را می توان در 2 بخش هزینه و کرایه های حمل و نقل و قیمت یک ماشین برای خرید بررسی کرد. بلیط یک طرفه، حمل و نقل محلی 0.18$ (دلار) و کارت ماهانه، قیمت معمولی 2.22$ (دلار) و تاکسی استارت، تعرفه عادی 1.77$ (دلار) و تاکسی قیمت 1 کیلومتر تعرفه عادی 0.26$ (دلار) و تاکسی قیمت 1 ساعت انتظار تعرفه عادی 1.77 (دلار) و بنزین 1 لیتر 0.49$ (دلار) است. قیمت ماشین در تاجیکستان در خودرو فولکس واگن گلف 1.4 90 کیلووات ترند لاین (یا خودروی معادل آن) 12,969.19$( دلار) و هوندا سیویک 1.6 یا ماشین جدید جایگزین 11,977.09$ (دلار) است.

بررسی وضعیت هزینه زندگی در تاجیکستان در 2024

همانطوری که در مطالب فوق نیز بیان شد، شاخص هزینه زندگی با توجه به مهاجرت به تاجیکستان با عدد 26.85 خیلی پایین است. بنابراین، افراد با داشتن شغلی با میانگین درآمدی بالا می توانند یک زندگی مرفهی را برای خود دست و پا کنند. در بخش های زیر ما به بررسی جزء به جزء این هزینه ها در سال 2024 می پردازیم.

بررسی وضعیت هزینه زندگی در تاجیکستان

هزینه زندگی در بخش بازار در تاجیکستان

لازم به ذکر است که هزینه بازارها در کشور تاجیکستان بیشترین سهم از هزینه ها را به خود اختصاص می دهد. سهم این بخش از هزینه ها حدود 35.2% از کل هزینه ها می باشد. جزئیات مربوط به هزینه بازارها در تاجیکستان بدین صورت است:

  • شیر یک لیتری: TJS6.25 (سامانی)
  • یک قالب 500 گرمی نان: TJS4.09 (سامانی)
  • 1کیلوگرم برنج: TJS13.25 (سامانی)
  • یک کیلوگرم پنیر محلی: TJS12.30 (سامانی)
  • یک کیلوگرم سیب: TJS14.83 (سامانی)

هزینه زندگی در تاجیکستان و قیمت های بازار

قیمت های بازار در تاجیکستان بسته به عوامل مختلفی مانند فصلی بودن، در دسترس بودن و تقاضا می تواند متفاوت باشد. بازارها یا بازارهای سنتی همچنان مقاصد خرید محبوب برای مردم محلی و گردشگران هستند. در اینجا می توانید کالاهای متنوعی از محصولات تازه گرفته تا کالاهای دست ساز پیدا کنید. قیمت ها در بازارهای محلی در مقایسه با سوپرمارکت ها کمتر است.

سوپرمارکت ‌ها تجربه خرید راحت‌ تر و مدرن ‌تری را ارائه می ‌دهند، و در حالی که ممکن است انتخاب گسترده ‌تری از کالاها داشته باشند، قیمت‌ ها به دلیل هزینه ‌های واردات می‌ تواند بالاتر باشد. با این حال، سوپرمارکت ها اغلب دارای فروش و تخفیف هستند که می تواند برخی از محصولات را مقرون به صرفه تر کند. در سال های اخیر خرید اینترنتی به خصوص در مناطق شهری رواج بیشتری یافته است. پلتفرم های تجارت الکترونیک طیف وسیعی از محصولات را با قیمت های رقابتی ارائه می دهند و اغلب تحویل رایگان در داخل شهر ارائه می دهند.

هزینه زندگی در تاجیکستان برای دانشجویان بین المللی

همانطور که می دانید، تاجیکستان طی سالهای اخیر به دلیل پیشرفت های مهم آموزشی به یکی از قطب های تحصیلی در آسیا تبدیل شده است. به همین جهت، ضروری است که دانشجویان قبل از ورود به این کشور با هزینه زندگی در تاجیکستان به خوبی آشنا شوند. در غیر این صورت با چالش های متعددی حین تحصیل در تاجیکستان مواجه خواهند شد. هزینه زندگی در تاجیکستان به ویژه برای دانشجویان بین المللی بسیار مقرون به صرفه است. هر دانشجوی بین المللی در تاجیکستان می تواند با ماهانه مبلغ 2500TJS (سامانی تاجیکستان) زندگی خوبی را در این کشور تجربه کند. البته لازم به ذکر است که هزینه تحصیل در تاجیکستان بسته به سبک زندگی دانشجویان در این کشور متفاوت خواهد بود.

در نمودار زیر می توانید روند هزینه زندگی دانشجویی در تاجیکستان را طی سال های اخیر مشاهده فرمایید:

روند هزینه زندگی دانشجویی در تاجیکستان

شرایط و روش های مهاجرت به تاجیکستان در 2024

همانند هر کشور خارجی دیگر، تاجیکستان نیز سیاست مهاجرتی خاص خود را دارد. بسته به هدف مهاجرتی، متقاضیان برای مهاجرت به کشور تاجیکستان انواع مختلف ویزا را دراختیار دارند. ویزای دانشجوئی، ویزای مسافرتی، ویزای کاری، ویزای ترانزیت، ویزای تجاری، ویزای توریستی و غیره از انواع مختلف ویزای تاجیکستان به شمار می رود. سیاست ویزای کشور جمهوری تاجیکستان برای مهاجران خارجی در سال 2024 از این قرار است:

نوع اقامت لازمکشورها
اقامت نامحدود بدون ویزابلاروس، گرجستان، قزاقستان، قرقیزستان، مولداوی و روسیه
اقامت 90 روزه بدون ویزاارمنستان، آذربایجان و اوکراین
اقامت 30 روزه بدون ویزاازبکستان
اخذ ویزای لازم برای اقامتایران و سایر کشورهای خارجی

به طور کلی در حال حاضر جمهوری تاجیکستان یکی از کشورهایی است که در مسیر توسعه گام برمی دارد اما هنوز کیفیت لازم برای زندگی در این کشور وجود ندارد. جهت اطلاع از جزئیات انواع روش های مهاجرتی به کشور تاجیکستان و نیز اخذ ویزاهای مربوطه حتما با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید و یا به دفتر موسسه در تهران مراجعه نمایید.

سوالات متداول در باب هزینه زندگی در تاجیکستان

در این بخش مفتخر به پاسخگویی سوالات شما در باب هزینه زندگی تاجیکستان می باشیم:

  • آیا تاجیکستان برای زندگی و اقامت کشور ارزانی است؟ بله، شاخص هزینه زندگی در این کشور در حدود 26.85% و خیلی پایین تر از هزینه های زندگی در ترکیه و ملل غربی دیگر است.
  • بیشترین بخش از هزینه های زندگی در تاجیکستان مربوط به کدام هزینه ها است؟ هزینه های بازار 35.2% از کل هزینه ها در این کشور را به خود اختصاص می دهند.
4.3/5 - (9 امتیاز)

168 دیدگاه برای “هزینه زندگی در تاجیکستان

  1. قدمزن حرفه ای گفت:

    سلام من شغلم متر اکردن پیاده رو و ویترین واچینگ می‌باشد و درآمدم بد نیست آیا در تاجیکستان میتونم پیشرفت کنم و درآمدزایی داشته باشم به چه قسم است روند کاری

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      تاجیکستان وضعیت چندان مناسبی نداره و نمی تونید درآمد خوبی داشته باشید

  2. احمدرضا شریعتی گفت:

    سلام من کارشناس فیزیک و دبیر بازنشسته آموزش و پرورش هستم. با درآمد بین ۲۰ تا ۲۲میلیون تومان در ماه، آیا با این درآمد می توانیم به تنهایی در تاجیکستان زندگی کنم.
    در ضمن آیا می تونم در دبیرستان‌های این کشور فیزیک تدریس کنم.

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما تقریبا به 500-600 یورو در ماه نیاز دارید
      حدود قمیت 25-30 میلیون در ماه
      برای کار هم اجازه ندارید

  3. مسعود ثابت گفت:

    سلام، امیدوارم خوب وسلامت باشید. من مسعود ۶۸ ساله و مقیم کشور آلمان شهر مونيخ می‌باشم سوال من از شما اینکه من با داشتن ملیت المانی و با حقوق بازنشستگی ۱۲۰۰ یورو آیا میتوانم بدون ویزا در کشور تاجیکستان اقامت داشته‌ باشم ؟ یا نه

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      خیر
      شما نهایتا 90 روز می تونید توی این کشور باشید و بعد از اون باید مجدد خارج بشید و بعد از اون دوباره وارد بشید

  4. رضا گفت:

    سلام من فرهنگی باز نشسته هستم بادوفرزند وخانمم که چهار نفرهستیم آیا بادرامد 20میلیون تومان در ایران زندگی مناسبی در تاجیکستان خواهم داشت یانه

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      خیر متاسفانه برای زندگی معمولی یک نفر کفایت می کنه

  5. مریم گفت:

    سلام. من دکترای ادبیات فارسی دارم و به خط و زبان های ایران باستان هم مسلطم. به نظرتون برای کار می تونم به تاجیکستان مهاجرت کنم؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      در صورتی که پیشنهاد کاری مرتبط با رشته شما وجود داشته باشد بله.

  6. مصطفی الوند گفت:

    سلام من ایرانی کانادایی هستم ۳۵ سلا در کانادا شهر ونکوور زندگی میکنم پاسپورت کانادایی دارم با خانمم ۳۱ سال است که سی تی زن کانادا هستیم الانه باز نشسته شدیم اگر با ۵۰۰ هزار دلار بیاییم تاجیکستان می توانیم زندگی بازنشستگی داشته باشیم ؟ دولت کانادا حقوق بازنشستگی مان را هر ماه برامون به اونجا می فرسته منتظر جواب شما هستم مرسی

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      این مبلغ برای یک زندگی بسیار خوب در تاجیکستان کفایت می کنه

  7. علی واحدی گفت:

    وقت بخیر
    من و خانمم هردو پرستار هستیم
    سابقه کار خودم ۱۰ و خانم ۳ سال هست
    آیا راهی برای مهاجرت ما به تاجیکستان هست و اینکه ماهیانه میانگین درآمد ما چقدر هست?

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      مسئله اصلی معادلسازی مدرک تحصیلی در این کشور هست که شما باید پیگیری کنید که بتونید مدرکتون رو معادلسازی کنید وبعد از اون برای کار اقدام کنید

  8. آرمان محمدی گفت:

    سلام عرض ادب خدمت شما
    یسوال خدمت‌شما داشتم آلمان در تاجیکستان سفارت داره ؟میخوام برای آلمان رفتن از سفارت آلمان در تاجیکستان اقدام کنم و اینکه هزینه زندگی متوسط ماهانه در تاجیکستان چند میلیون هزینه داره؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      حدودا ماهی 400$ تا 500$ (دلار) که در حدود 12 میلیون تومان در ماه میشه.
      شما برای این که بتونید از سفارت آلمان توی این کشور استفاده کنید، باید اقامت قانونی داشته باشید توی این کشور

  9. بهرام گفت:

    درود بر شما
    آمار مهاجرت و درخواست مهاجرت تاجیک ها به کشورهای دیگه مخصوصن روسیه یا غرب چه گونه است؟

    1. امیر جلالی گفت:

      درود
      تاجیکستان یکی از کشورهای جدا شده از شوروی هست و مردم این کشور بدون محدودیت می تونن به روسیه مهاجرت کرده و اقامت بگیرند.
      روند مهاجرت از تاجیکستان در سال های اخیر به دلیل رشد اقتصادی تاجیسکتان کم شده!

  10. رقیه گفت:

    سلام من باردارم و میخوام فرزندم در تاجیکستان به دنیا بیاید، شرایط رو لطف میکنید؟ و حداقل سرمایه برای ورود به این کشور چقدر است؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما باید ویزای توریستی بگیرید ولی در نظر داشته باشید که بعد از یک بازه زمانی دکتر اجازه پرواز به شما نخواهد داد و تاجیکستان هم به شما ویزای 4 ماهه نمی ده که بتونید توی این کشور باشید

  11. Mohammad Arif گفت:

    سلام
    امید است جور و صحت مند باشید میخواستم معلومات در باره حفر چاه ها آب آشامیدنی و زراعت دستگاه حفردکاری را با لوله پلاستیکی بخاطر چاه فعالیت کنم میشه معلومات دهید که اصول و پرنسیب چقسم است و کار حفر کاری چاه ها خوب است یاخیر میخواستم یک نمایندگی لوله های پلاستیکی باز کنم

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      متاسفانه در این زمینه فعالیتی نداریم

  12. میم گفت:

    سلام و ادب
    برای گرفتن مجوز مؤسسه تبلیغاتی و سینمایی شرایط سختگیرانه‌ای دارند؟ به نظرتون شرایط این کسب و کار در تاجیکستان از ایران بهتره؟ با توجه به سبقۀ چشمگیر نداشتن نوپا بودن این صنعت در اون کشور عرض می‌کنم.

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      تاجیکستان شرایط خاصثی برای فعالیت داره و به همین دلیل کمتر فعالیتی در این زمینه انجام میشه.

  13. رضایی گفت:

    کار سیم پیچی الکتروموتور در تاجیکستان هست من میخام‌ در این رشته فعالیت کنم

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      باید توی سایت های کاریابی تاجیکستان جستجو کنید و دنبال کار بگردید و در صورتی که پیشنهاد کاری دریافت کردید، برای ویزای کار اقدام کنید

  14. نوروز علی حسن زاده گفت:

    سلام من یه شهروند افغان هستم و در ایران بدنیا آمدم و در ایران بزرگ شدم.وبه خاطر شرایط بد اقتصادی ایران می خواهم به تاجیکستان مهاجرت کنم.وهمچنین به دلیل سختگیری برای افغانها دیگر ماندن در ایران به صلاح نیست.ومن پاسپورت اقامتی ایران رو دارم یعنی پاسپورت افغانستان.وخواستم بدونم چطور میتونم به تاجیکستان مهاجرت کنم من یه جوان مجرد هستم

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      عوامل متعددی می تونن در این زمینه دخیل باشند و مهم ترینش این هست که شما از چه طریقی قصد مهاجرت دارید.

  15. والی الله جمالی گفت:

    درود من راننده بیل مکانیکی هستم و میخواهم در کشور تاجیکستان مشغول کار شوم باید چکار کنم

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      به سایت های کاریابی تاجیکستان مراجعه بفرمایید، اون جا می تونید پیشنهادهای کاری در این زمینه رو مشاهده کنید

  16. مهیار گفت:

    هر 1 سامانی چند تومان است

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      این رو باید از طریق صرافی ها پیگیری بفرمایید

  17. بهزاد فروغی نیا گفت:

    من میخواهم با سرمایه گذاری و سپرده گذاری در بانکهای دولتی تاجیکستان اقامت دریافت نمایم .
    آیا این کار میسر میباشد جهت اخذ اقامت یا خیر ؟؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما با سرمایه گذاری از طرق مختلفی می تونید اقامت بگیرید.

  18. یاسی گفت:

    من شامل دربرداشت ودرمان هستم‌ چطور میتونم در اونجا دربخش بهداشت کار کنم

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما باید یک پیشنهاد کاری از این کشور داشته باشید و اگر سطح دانشگاهی مدرک دارید، مدرکتون رو توی این کشور معادل سازی کنید

  19. اکبر گفت:

    سلام من می خواهم در کشور تاجیکستان شرکت بازرگانی صادرات و واردات ثبت نمایم آیا با ثبت شرکت می توانم اقامت بگیرم و وضعیت تجارت در آنجا چگونه است ؟ تشکر

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما نباید از این کشور انتظار شرایط بسیار متفاوت از ایران رو داشته باشید

  20. مسعود گفت:

    سلام می‌خوام با یکی از زنان تاجیک ازدواج کنم آیا موسسه یا جایی برای معرفی پیدا میشه

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      موسسه ما در این رابطه خدماتی ارائه نمی کنه

  21. فاطمه گفت:

    سلام من در افغانستان زندگی میکنم و مشاوره میخوام چطور باید با شما تماس بگیرم؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما می تونید با شماره 00982191003232 تماس بگیرید

  22. رضا گفت:

    سلام
    من در افغانستان زندگی می کنم و می خواهم بهدتاجیکستان بروم. ولی بنابر روابط سیاسی میان افغانستان و تاجیکستان، امکان گذر قانونی وجود ندارد. برای اینکه به طور قانونی وارد تاجیکستان شوم، ایا ممکن است اول قانونا به ایران پرواز کنم و بعد بطور قانونی از ایران به تاجیکستان سفر کنم؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      برای این کار شما بایدحداقل 6 ماه به صورت قانونی در ایران اقامت داشته باشید تا بتونید برای ورود به تاجیکستان از ایران اقدام کنید.

  23. اریا گفت:

    سلام فامیل مادر بنده در شناسنامه اش تاجیک بوده است و ایشان فوت نموده ،همسر بنده هم فامیلش تاجیک است ایا من از طریق مادرم و همسرم می توانیم تقاضای پاسپورت کشور تاجیکستان را داشته باشیم ،اگر می شود به کجا باید مراجعه کنیم ؟؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      در صورتی که مدارک رسمی دال بر اینکه مادر شما شهروند تاجیکستان بوده یا اجداد شما تاجیک بوده اند شما می تونید از طریق خون پاسپورت کشور تاجیکستان رو دریافت کنید

  24. حسین گفت:

    سلام بنده سدله سازی دارم می تونم تجهیزات کارم را ببرم اونجا ایا در این زمینه می شود کار کرد

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      برای شروع هر تجارتی در این کشور شما باید یک طرح تجاری در اختیار داشته باشید که بتونید از اون طریق فعالیت خودتون رو شروع کنید.

  25. رضا گفت:

    من یک بازنشسته ارتش هستم و نماینده بیمه و از فروشندگان برتر کشور در زمینه بیمه عمر و در کار آموزش بازاریابی فروش و فنون ارتباطات هم تبحر دارم آیا در آنجا میتونم اقامت بگیرم و کار کنم

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما چون بازنشسته هستید بهتر هست مسیرهای دیگه مهاجرتی مثل استارت آپ و کارآفرینی رو در دستور کار قرار بدید

  26. Yasin haidari گفت:

    سلام من 15ساله ام همراه یک خانواده چهار نفری در افغانستان ببخشید هزینه اقامت دائم تاجیکستان چنده؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      در مورد هزینه ها این مقاله رو تا انتها مطالعه کنید اما قبل از اون ابتدا باید مشاوره بشید که این کشور برای شما مناسب هست و ویزا صادر میکنه یا خیر

  27. علیرضا شمس گفت:

    با درود . خواستم بپرسم که میتونم در تاجیکستان کسب و کار کشاورزی راه اندازی کنم و آیا زمین توسط دولت در شهرکهای صنعتی یا افراد شخصی فروخته میشه که بتوان کار کشاورزی کرد و در ادامه آن صادرات و توسعه کار داد؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      برای کار در تاجیکستان ابتدا باید دعوتنامه کاری داشته باشید
      لطفا در ابتدا مقاله کار در تاجیکستان رو مطالعه نمایید

  28. مریم گفت:

    سلام من یک پزشک متخصص زنان فارغ التحصیل دانشگاه تهران هستم آیا میتونم اقامت تاجیکستان رو بگیرم و اونجا کار کنم ؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شرایط اقتصادی و بازار کار در کشور تاجیکستان به صورتی نیست که شما بتونید به راحتی به عنوان یک شهروند خارجی توی این کشور کار پیدا کنید حتی به عنوان یک پزشک

  29. مجتبی کدخدایی گفت:

    سلام و عرض ادب
    من یک مغازه کوچک خوراک طیور دارم و بازاری هستم متاهل هستم و دارای یک فرزند آیا میشود در آنجا با هشتصد میلیون تومان سرمایه‌گذاری کرد و اقامت گرفت؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      بله این امکان برای شماوجود داره اما برای آینده بهتر فرزندتون، توصیه می کنم حتما با ما در تماس باشید

  30. Mahi گفت:

    برای بورسیه تحصیلی کسی که دیپلم داره کدوم کشورو توصیه میکنید.با سرمایه حدودا صفر

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      تحصیل در ایتالیا می تونه شرایط خوبی رو برای شما ایجاد کنه اما به طور کلی با سرمایه صفر مهاجرت کردن کار درستی نیست.

  31. ati گفت:

    سلام وقتتون بخیر
    من 16سالم هست پدرم در زمینه سقف کاذب مشغول هستن ومادرم خانه دارهستن ودرحدود یک میلیارد سرمایه داریم میخواستم بدونم شرایط زندگی دراونجا چجوری هست واینکه من میتونم ویزای تحصیلی بگیرم وپدرمم هم همچنان به کارش مشغول باشه دراونجایانه؟
    ممنونم ازپاسخگوییتون

    1. داوری گفت:

      سلام
      این کشور رو برای مهاجرت توصیه نمیکنم اما بهتره که در ابتدا روزمه تون بررسی شه

  32. امیر گفت:

    سلام. من مدرک خلبانی دارم و مدرک استاد خلبانی هم دارم. دو سال هم تجربه بعنوان معلم دارم. متاهل 33 ساله و بدون فرزند. بنظرتون شرایط دریافت اقامت رو دارم

    1. داوری گفت:

      سلام
      برای اقامت کاری نیاز به دعوتنامه کاری خواهید داشت

  33. عباس گفت:

    سلام. اگر با ویزای توریستی به این کشور سفر کنیم و سپس بخواهیم در دفتر کمیساریای عالی سازمان ملل متحد برای پناهندگی ثبت نام کنیم، آیا این کار عملی و یا شدنی است؟
    مدت زمان رسیدگی به کیس پناهندگی چقدر زمان می برد؟
    لازم به ذکر است که اهل کشور افغانستانم و دارای یک همسر و یک فرزند 4 ساله هستم.

    1. داوری گفت:

      سلام
      موسسه سفیران خدماتی در خصوص پناهندگی نداره متاسفانه

  34. داود گفت:

    آیا تاجیکستان معلم ایرانی میپذیرد

    1. داوری گفت:

      سلام
      باید به سایت های کاریابی این کشور درخواست بدید

  35. مددکار گفت:

    سلام ، وقت بخیر
    اگه ویزای مسافرتی گرفتیم
    و رفتیم و یه ملک خریدیم ، اقامت دائم میدن تاجیکستان؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      برای اطلاعات بیشتر در این زمینه با ما در تماس باشبد

      1. محمد گفت:

        سلام
        جهت احداث کارخانه آیا دولت تاجیکستان حمایت میکند یا برای ثبت شرکت به ایرانیها اجازه داده میشه

        1. داوری گفت:

          سلام
          خیر حمایتی در این زمینه وجود نداره

  36. Aryoubarzan گفت:

    من در تاجیکستان چگونه میتوانم خانه بخرم از این راه میشه اقامت گرفت نزدیک ده میلیارد هم دارم

    1. داوری گفت:

      سلام
      برای اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید

  37. امیر گفت:

    سلام آیا برای کشاورزی در تاجیکستان دولت از اتباع خارجی مثل ایران حمایت میکنه

    1. داوری گفت:

      سلام
      خیر متاسفانه

  38. حمیدرصا گفت:

    درود
    من و همسرم (من ۵۰ سال سن دارم و همسرم ۳۰ سال) بت درآمدی در حدود ماهی هزار دلار از ایران دوست داریم ب ای یک زندگی معمولی به کشوری مثل ارمنستان یا تاجیکستان بریم و خواستیم بدانیم با درآمد ماهی هزار دلار از ایران آیا میشه تو تاجیکستان زندگی کرد ؟ و چطوره ممکنه راهنمایی بفرمائید

    1. داوری گفت:

      سلام
      برای زندگی در تاجیکستان اگر این مقاله رو به دقت مطالعه فرمودید باید خدمتتون عرض کنم که امکانپذیر خواهد بود

  39. حافظ گفت:

    من شاطر نان باگتم تا جیکستان کار گیرم میاد

    1. داوری گفت:

      سلام
      بستگی به توانمندی خودتون داره

  40. داریوش گفت:

    سلام.من برادرم برنامه نویسه و تونسته از یه شرکت آمریکایی پیشنهاد کار بگیره.(دورکاری).اما به دلیل شرایط تحریم ها امکان جابه جایی پول وجود نداره.میخواستم ببینم آیا این امکان در تاجیکستان وجود داره؟ و این که با ۱۰۰۰ دلار میشه زندگی خوبی داشت؟و این که گرجستان به نظرتون بهتر نیست؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      اگر صرفا به خاطرز انتقال و جابجایی پول میفرمائیدبه نظرم بهتره که یک حساب بین المللی افتتاح کنید در صورت نیاز میتونید با ما تماس بگیرید

  41. سینا گفت:

    سلام من مجرد هستم و ۳۲ سالم هست، شغلم تعمیرات موبایل، چطور میتونم به تاجیکستان برم؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      اگر بخواین از روش کاری برید دعوتنامه کاری نیاز دارید اگر بخواین تحصیلی برید بایستی با پذیرش تحصیلی اقدام کنید

  42. نگین گفت:

    سلام متاهل هستم هم خودم وهم همسرم مهندس کامپیوتر هستیم میخواستم بدونم شرایط زندگی در تاجیکستان چطور هست؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      برای کارو زندگی در تاجیکستان نیاز به دعوتنامه کاری خواهید داشت اما در ابتدا باید مقاله کار در تاجیکستانرو مطالعه نمایید اگر سوالی بود در خدمتتون هستم

  43. محمود گفت:

    سلام آموزگاربازنشسته هستم مجرد میخواهم برای زندگی مقیم تاجیکستان شوم حدود۲میلیاردسرمایه دارم آیا میتونم اقامت بگیرم؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      بهتره که به کشورهایی فکر کنید که شرایطشون با شما سازگارتر باشه برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید

  44. Gita گفت:

    سلام برای تاسیس رستوران ایرانی بنطرتون میتوان درتاجیکستان اقامت گرفت من جدیدا بازنشسته شدم

    1. داوری گفت:

      سلام
      در این مورد ابتدا مقاله مهاجرت به تاجیکستانرو مطالعه کنید اگر سوالی بود در خدمتتون هستم

  45. بی نام گفت:

    با ماهی ۱۰ میلیون تومان میشه اونجا زندگی کرد

    1. داوری گفت:

      سلام
      اگر به کار برسید بله امکان زندگی رو خواهید داشت

  46. اعظم گفت:

    سلام برای ماما کدام کشور مناسبتر است

    1. داوری گفت:

      سلام
      سوال شما خیلی کلی هست اما کادر درمان به کشورهایی چون آلمان سوئد و دانمارک راحتتر مهاجرت می کنند

  47. پروانه گفت:

    سلام من 32 سالم هست و متاهلم، در زمینه صنایع چوب mdf, به مدت 12 سال سابقه کاری دارم تمام مراحل کار رو به طور حرفه ای بلد هستم ، زبان انگلیسی من ضعیف هست می خواستم بدانم با توجه به سرمایه حدودی 400 میلیون تومان با خانواده ام به کدام کشور می توانم بروم و اقامت بگیرم

    1. داوری گفت:

      سلام
      در حال حاضر کشور تاجیکستان بخواین کار کنید نیاز به دعوتنامه کاری خواهید داشت و اینکه رشته کاری شما در کشور آلمان بسیار قویه
      به نظر من این کشور در خصوص کار شما بسیار شرایط بهتری داره

  48. اکبر گفت:

    سلام
    در مورد اقامت از طریق سرمایه گذاری و افتتاح کارخانه در زمینه پارکت سازی در این کشور میخواستم ببینم حمایت از طریق دولت تاجیکستان صورت می‌گیرد؟ و تجارت در این کشور و مجوزهای لازم برای شروع تولید و تجارت (هم صادرات و هم واردات) دارای چه قوانینی است

    1. داوری گفت:

      سلام
      کشور تاجیکستان در چند وقت اخیر به ایرانیها یه مقدار سختگیر شده اما ابتدا مقاله سرمایه گذاری در تاجیکستان و ثبت شرکت در تاجیکستان رو مطالعه کنید و اگر سوالی بود در خدمتتون هستم

  49. ایمان گفت:

    سلام اگر بعنوان مثال کسی غیر قانونی یه تاجیکستان بره و شرایط اونجا و قوانین چطور باهاش برخورد میکنن و آیا دیپرت میشه به ایران یا نه در همون کشور مجازات میشه یا نه کاری بهش ندا ن

    1. داوری گفت:

      سلام
      موسسه سفیران هیچگونه خدماتی در خصوص مهاجرت قاچاقی یا غیرقانونی ارائه نمیکنه

  50. امین گفت:

    سلام
    من لیسانس حسابداری دارم کارمند موسسه مالی هستم ویه شرکت هم بصورت پاره وقت کار می کنم بنظرتون کجا می تونم برای اقامت اقدام کنم

    1. داوری گفت:

      سلام
      در جه زمینه ای بزرگوار؟ کاری، تحصیلی یا سرمایه گذاری؟ رزومه تون رو هم ارسال کنید تا خدمتتون عرض کنم

  51. محمد.اهواز گفت:

    سلام من تعمیرکار موبایل هستم چ پیشناهادی واسه مهاجرت دارید به چ کشورهایی میتونم مهاجرت کنم و چ شرایطی باید داشته باشم

    1. داوری گفت:

      سلام
      بهتره برای کشور آلمان از طریق کار در آلمان بدون مدرک زبان اقدام کیند
      برای اطلاعات بیشتر با شماره 02191003232 تماس بگیرید

  52. امیر گفت:

    سلام من تازه نامزد کردم با 200میلیون میتونم اونجا یه زندگی خوب فراهم کنم؟شغل من نقاشی اتومبیله مچکرم

    1. داوری گفت:

      سلام
      برای زندگی در تاجیکستان شرایطتون رو بفرمائید تا بررسی کنم که امکان مهاجرت رو دارید یا خیر

  53. عباس گفت:

    سلام من مهندس معماری وتعمیر کار ماشینهای اداری فتوکپی و پرینتر هستم لطفا راهنمایی بفرمایید که به کدوم کشور ها میتونم مهاجرت کنم که نیاز به این کار داشته باشن.سپاسگذارم

    1. داوری گفت:

      سلام
      برای مهاجرت کاری به هر کشوری اول نیاز به دعوتنامه کاری دارید دوست من یعنی کارفرمایی از اون کشور برای شما قرارداد کاری ارسال کنه

  54. سپه گفت:

    سلام ممنونم از راهنمایی هاتون
    با اپارتمان میانگین متری چنده؟
    و پاسپورت امریکایی میتونم اقامت اونجا رو بگیرم؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      با پاسپورت امریکایی میتونید اقامت هر جایی رو بگیرید اما در مقاله ما هزینه ها رو آورده
      برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرید

  55. شهره گفت:

    با سلام و احترام
    نحوه گرفتن اقامت از طریق سرمایه گذاری به چه شکل هست .اینجانب قصد راه اندازی کارخانه کنستانتره را دارم . شنیدم بازار میوه اونجا عالی هست ولی متاسفانه به دلیل عدم امکانات کشور تاجیکستان دور ریز میوه زیاد هست . هزینه راه اندازی کارخانه و مراتب راه اندازی و گرفتن اقامت در اونجا به چه شکل هست
    ممنون

    1. داوری گفت:

      سلام
      در این زمینه مقاله ثبت شرکت در تاجیکستانرو مطالعه نمایید

  56. شهره گفت:

    سلام
    از بخش سرمایه گذاری چگونه میشه اقامت گرفت قصد من ایجاد کارخانه کستانتره هست چون شنیدم اونجا میوه های خوبی داره که متاسفانه در کشورشون به علت نداشت امکانات دور ریز زیاد دارن . حدودا برای ایجاد کارخانه چقدر بودجه لازم هست و سیاست کشورشون در قبال اینگونه سرمایه گذاری و گرفتن اقامت چگونه است.
    با تشکر

    1. داوری گفت:

      سلام
      لطفا مقاله ثبت شرکت در تاجیکستان رو مطالعه کنید

  57. پروانه گفت:

    سلام خسته نباشید
    من مدرس محاسبات سریع ذهنی برای کودکان (چرتکه) هستم که در تاجیکستان نمایندگی داره
    به نظر شما بازار کار برای من وجود داره؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      شما برای کار در این کشور نیاز به دعوتنامه کاری دارید

  58. کمال عبداله پور گفت:

    درود.من تعمیرکار اتوموبیل هستم با بیشتر ۲۰ سال سابقه ی کاری قابل اثبات.مدرس آموزشگاه های فنی هم‌ بوده ام.به شکل حق التدریسی.یه خانواده چهار نفره دارم.شاهنامه خوان نیز هستم.سن نزدیک ۵۰ .مدرک‌دانشگاهی فوق دیپلم از دانشگاه علمی کاربردی. به نظر شما تاجیکستان میتواند انتخاب درستی برای مهاجرت باشد؟ آیا شما کشور دیگری را پیشنهاد میکنید

    1. داوری گفت:

      سلام و درود
      من به شما پیشنهاد میکنم از راه های اقامت از طریق تمکن مالی در کشورهای اروپایی مهاجرت کنید
      لطفا برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما در تماس باشید

  59. مینا گفت:

    با سلام من فوق لیسانس مدیریت جهانگردی دارم میخواستم بپرسم بازار کار برای این رشته در تاجیکستان هست یا خیر

    1. داوری گفت:

      سلام و درود
      هزاران رشته وجود داره که طبیعتا هیچکس از بازار کار همه اون رشته ها در همه کشورهای دنیا اطلاع نداره لطفا خودتون در این خصوص تحقیقات بیشتری بفرمائید

    2. مصطفی گفت:

      سلام.میتوان با دکترای مهندسی محیط زیست دانشگاه تهران جذب هیات علمی دانشگاههای تاجیکستان شد؟یا دانشگاههای دیگه شد؟

      1. داوری گفت:

        سلام و عرض ادب
        باید برای دانشگاه هاشون درخواست بفرستید و منتظر پاسخ از طرف اونها باشید

  60. سپیده گفت:

    درود بر شما ،من لیسانس روانشناسی دارم و ۴۰سالمه متاهلم می خواستم بدونم برای ادامه زندگی ارام و با هزینه متوسط تاجیکستان گزینه خوبیه ؟برای کار هم می خواستم بدونم میشه به راحتی یک رستوران راه اندازی کنم و چه نوع ویزایی رو بگیرم راحتر اقامتم درست میشه؟!ممنون میشم راهنمایی بفرمایید?

    1. داوری گفت:

      سلام و درود
      کشور تاجیکستان گزینه خوبی برای مهاجرت نیست چون با ایران تفاوتی نداره ضمن اینکه جدیدا با تبعه ایران خیلی رفتار مناسبی ندارن
      به همین خاطر کشورهای دیگه رو توصیه میکنم.
      برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرید

  61. ایمان گفت:

    سلام من ۳۲سالمه مهندس نفتم و خانمم ماما هستن یه فرزند دارم آیا کار واسه خودم و همسرم تاجیکستان پیدا میشه مرتبط با تحصیلاتمون؟

    1. داوری گفت:

      سلام و درود
      شرایط کار در تاجیکستان ضعیفه و بهتره به کشورهای دیگه ای برای کار و زندگی فکر کنید
      رشته تحصیلی شما برای کشورهای آلمان و نروژ خوبه

  62. امیر میرزایی گفت:

    با عرض سلام
    واحد پول کشور تاجیکستان سامانی میباشد که در گفتارهای شما ((سومونی)) بیان شده است و فکر می کنم علت خطای شما آن باشد که خط تاجیکها به سیرلیک بوده و در آنجا حرف (( o )) ،. (( آ )) تلفظ می شود ولی شما آنرا (( او )) خوانده اید.

    1. داوری گفت:

      سلام و درود
      مرسی از اطلاع رسانی شما

  63. Grigor گفت:

    سلام،
    من مربی اسب سواری هستم و رد باشگاه سوارکاری کار می کنم. آیا می توانم به راحتی کار پیدا کنم یا ‌در صورت تاسیس باشگاه سوارکاری در آمد مناسبی خواهم داشت؟

    1. داوری گفت:

      سلام و درود
      برای کار کردن در کشوری نیاز دارید که از یک باشگاه برای شما قرارداد کاری ارسال بشه

  64. نسرین گفت:

    سلام وقت بخیر من ۳۴ ساله هستم لیسانس مامایی دارم متاهل و یک فرزند و زبان انگلیسی ضعیف و در بهداشت مشغول به کارم برای شغل من مهاجرت با هزینه زندگی مناسب شرایط در اون کشور چطور هست

    1. داوری گفت:

      سلام و عرض ادب
      شما ابتدا باید بررسی کنید که در چه کشوری میتونید مدارکتون رو معادلسازی کنید و ویزا بگیرید
      بهتون پیشنهاد میکنم به عنوان مثال ابتدا مقاله ویزای A17 پزشکان آلمان رو مطالعه بفرمائید
      برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرید

  65. رضا گفت:

    سلام وقت بخیر
    من متاهل هستم ، من و همسرم دندانپزشک هستیم.
    سن من 30 و همسرم 28 سال هست.
    بنظرتون در کشورهای اطراف ایران کجا بهتره واسه مهاجرت؟

    1. داوری گفت:

      سلام و عرض ادب
      در هر کشوری برای کار ابتدا باید مدارکتون رو معادلسازی کنید که اکثر کشورها برنامه ای برای این نوع ویزا و کادر درمان ایرانی ندارن
      اما خبر خوب اینه که کشور آلمان شرایط بسیار خوبی رو فعلا فراهم کرده که من هم بطور کلی همین کشور رو به شما توصیه میکنم
      برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید

      1. رضا گفت:

        باسلام و عرض خسته نباشی از اینکه با صبر و شکیبایی پاسخگوی کامنتها میباشید بینهایت سپاسگذارم

        بنده راننده ی تریلی هستم درحال حاظر 35ساله

        در ضمینه ی ترانزیت کالا قصد خرید کشنده ی تریلی در کشور تاجیکستان با پلاک کاپوتاژ، را دارم
        ممنون میشم راهنمایی بفرمایید که باید از کجا شروع کنم و ایا امکان خرید وجود دارد یاخیر

        1. داوری گفت:

          سلام و عرض ادب
          این سوالی که مطرح کردید در خصوص مهاجرت نیست متاسفانه دوست عزیز
          بایستی با افرادی که در این زمینه کار کردن مطرح کنید

  66. غلامرضا اميرى گفت:

    سلام عزيز
    من در ونكوور كانادا زندگى ميكنم بيشتر از ٤٠ ساله مه در صنعت شيرينى پزى مشغول هستم براى يك كانادايى چه مراحلى بايد سپرى بشود .آيا گشايش يك قنادى با توجه به ارزونى آنجا ميتونه سودآور باشه؟
    اگر بله كسى هست تو اين زمينه راهنمايى كنه؟

    1. داوری گفت:

      سلام و درود
      در حال حاضر کشور تاجیکستان رو توصیه نمیکنم برای شمایی که اقامت کانادا رو دارید
      اما برای راهنمایی بهتر پیشنهاد میکنم که مقاله کار در تاجیکستان رو هم مطالعه بفرمائید

  67. میثم گفت:

    سلام.من مهندس عمران هستم و تقریبا 14 سال سابقه کار مهندسی دارم.چطور میتونم برای اشتغال در آنجا اقدام کنم

    1. داوری گفت:

      سلام و درود
      با داشتن کارفرمایی از تاجیکستان که برای شما قرارداد کاری بنویسه

  68. هادی گفت:

    با سلام و خسته نباشید
    من قصد دارم برای مدت یک سال یا کمی بیشتر به یکی از کشورهای ازبکستان یا تاجیکستان مهاجرت کنم. نیاز به کار یا کسب در آمد از آنجا را ندارم چون برای یک شرکت بین المللی دور کاری میکنم. میخواستم ببینم از چه طریقی میتوانم اقدام کنم و کدام یک از این کشورها برای این موضوع مناسب تر هستند. منظورم از بابت هزینه‌های زندگی، آسایش و امکانات و سهولت در گرفتن اقامت موقت است.
    ممنون.

    1. داوری گفت:

      سلام و درود
      بطور کلی برای اخذ اقامت بلند مدت در هر کشوری باید از طریق تحصیل، کار یا سرمایه گذاری اقدام کنید
      که کم هزینه ترین و در عین حال بهترین روش برای شما که کار دارید همون روش تحصیلیه

  69. مجید گفت:

    باسلام من کارم تولید وفروش لوازم موسیقی است من میتونم سرمایه گذاری کنم واونجا این کارراانجام بدم سرمایه اینکارم دارم

    1. داوری گفت:

      سلام و عرض ادب
      پیشنهاد میکنم ایتدا مقاله سرمایه گذاری در تاجیکستان را مطالعه کنید

  70. نیکان گفت:

    سلام من ۳۶ سالمه متاهل و یه فرزند دارم و دکتری مدیریت ورزشی دارم هیات علمی دانشگاه هستم برای کار اونجا میشه تو دانشگاه ها اقدام کرد؟ اصلا شرایط کاری برای من اونجا چجوریه
    ممنونم

    1. داوری گفت:

      سلام و درود
      برای کار در دانشگاه باید از اون دانشگاه دعوتنامه کاری داشته باشید

  71. محمد گفت:

    سلام بنده 22 سالمه و می خواستم از ایران خارج شم و در تاجیکستان مشغول یه کار بشم آیا میشه با کار کردن در هایپرمارکت پناهندگی بگیریم

    1. داوری گفت:

      سلام و درود
      پناهندگی روش مناسبی برای مهاجرت نیست
      برای اطلاع از روش های مناسب جهت مهاجرت شما با موسسه تماس بگیرید

  72. مرجان گفت:

    سلام شخصی که برنامه نویس هست آیا در این کشور کاری براش وجود داره؟درضمن آیلتس هم دارن

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما بله هست اما بیاد کاریابی خودتونو انجام بدین ما برای آلمان میتونیم کمکتون کنیم برای اطلاعات بیشتر با شماره های موسسه تماس بگیرید

  73. MLar گفت:

    دروود
    34 سالمه متاهل . دو فرزند دارم .فوق دیپلم عمران .وارد به کارای ساختمان از جمله کاشی کاری ونمای سنگ واجر وچوب . عضو اتحادیه استاد کاران شیراز

    5 سال فست فود داشتم با پروانه کسب واشپزی فست فود هم بلدم

    واسه اقامت تاجیکستان راهی وجود داره با این کارایی که وارد هستم
    با سپاس از شما

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما برای اخذ ویزای کار قطر و عمان در ابتدا باید کفیل داشته باشید و ویزای جستجوی کار قطر و عمان بگیرید که بهتر یا به زبان عربی یا انگلیسی مسلط باشید ما برای شما کفیل میگیریم

  74. شهره گفت:

    سلام

    ایا با خرید ملک میتوان اقامت گرفت؟
    چگونه میتوان کارفرما در تاجیکستان پیدا نمود؟

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما لطفا این مقالات را مطالعه بفرماییدhttps://emigrationplus.com/سرمایه-گذاری-در-تاجیکستان/ وhttps://emigrationplus.com/کار-در-تاجیکستان/

  75. صبوری گفت:

    با سلام. من 48 ساله هستم. لیسانس حقوق و مددکاری اجتماعی دارم. دیپلم زبان انگلیسی هم دارم. ضمنا دارای مدرک ICDL در کامپیوتر هستم. همسرم مشاور و دارای فوق لیسانس روان شناسی بالینی میباشد.ایا ماشانسی برای دریافت اقامت و اشتغال در تاجیکستان را داریم؟ چگونه میتوانیم پیشنهاد کار را به کارفرمایان تاجیکستان ارسال کرد. ممنون

    1. داوری گفت:

      سلام
      بایستی رزومه کاری خودتون رو به کارفرماهایی که در سایت های کاریابی تاجیکستان آفر کاری ارائه میدن بفرستید تا به شما
      قرارداد کاری بدن

  76. کوروش گفت:

    سلام من لیسانس برق برق دارم و یکسال سابقه کار چطور میشه اقامت تاجیکستان گرفت لطفا پاسخ دهید

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما اگر کارفرما داشته باشید میتویند

  77. محمد گفت:

    با سلام من کارم تتو است چجوری میشه در تاجیکستان تابعیت بگیرم .میشه اینکارو اونجا انجام داد و از این کار اونجا درآمد کسب کرد.یک سوال دیگه با چقدر سرمایه میشه اونجا سرمایه گذاری کرد.ممنون.

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما باید یک کارفرما از تاجیکستان از شما دعوت به همکاری کنه

    2. حسام گفت:

      درود وقت شما بخیر

      من ساکن ایران و وکیل دادگستری هستم
      ایا امکان اقامت در تاجیکستان دارم… ایا میتوانم با شغلم در امد کسب کنم… خرید منزل و ماشین خوب چقدر باید هزینه کرد؟

      1. امیر جلالی گفت:

        سلام
        بله این امکان رو دارید ولی باید بدونید که کیفیت زندگی شما بهبود پیدا نمی کنه

  78. حسین بوستانی راد گفت:

    باسلام
    -اطلاعات کافی و لازم و گویا هست با تشکر
    -من یک بازنشسته هستم دارای مدرک انگلیسی Master Mariner و. HND
    ایا میتوانم بعنوان English teacher درخواست بدهم
    متولد ۲۴/۰۹/۱۹۵۶ و شانس اسپانسر را خواهم داشت.

    1. ف.فرجی گفت:

      برای تاجیکستان باید کارفرما داشته باشید که از شما دعوت به همکاری کرده باشه

      1. سعید گفت:

        سلام من 38سال سن دارم لیسانس مکانیک جامدات متاهل دوتا دختر دارم گواهی نامه پایه یک راهنمایی رانندگی رادارم وباکامیون واتوبوس کارکردم زبان انگلیسی ضعیفم درضمن درشرکت ملی مس کارمیکنم وآخرسال99بازنشست میشوم به نظرشمابرای اقامت تاجیکستان میتوانم اقدام کنم پیشنهاد شما چیست

        1. ف.فرجی گفت:

          سلام و عرض ادب خدمت شما چه نوع اقامتی مد نظرتون هست تحصیل؟ کار؟ سرمایه گذاری؟

        2. رضا گفت:

          سلام به طور دقیق یا حدودا میفرمایید هزینه زندگی 4نفر در تاجیکستان چه قدر به پول ایران میشود
          تا یک زندگی متوسط به بالا داشت

          1. امیر جلالی گفت:

            سلام
            بین 1400$ تا 1600$ (دلار) در ماه که با نرخ امروز حدودا میشه بین 69.400.000 تا 79.700.000 تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *