هزینه زندگی

هزینه زندگی در دانمارک

هزینه زندگی در دانمارک

دانمارک شادترین کشور دنیا است و سطح امید به زندگی و رفاه اجتماعی آن در صدر کشورها قرار دارد. منتهی هزینه زندگی در دانمارک بالا می باشد. شاید استانداردهای بالای زندگی در این کشور اروپای شمالی نظر بسیاری از متقاضیان مهاجرت به اروپا را به خود جلب نماید. در مقاله پیش رو که توسط تیم ترجمه موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تهیه شده اطلاعاتی در خصوص هزینه زندگی در دانمارک ارائه شده و امید است مطالعه آن مفید باشد. در این مقاله سعی بر این است تا پاسخ سوالات ذیل داده شود:

  1. هزینه زندگی در بهترین شهرهای دانمارک چقدر است؟
  2. هزینه حمل و نقل در دانمارک به چه نحوی است؟
  3. هزینه تحصیل در دانمارک برای افراد خارجی؟
  4. حمل و نقل در دانمارک چکونه است؟
  5. درآمد در دانمارک چقدر است؟
  6. 5 اصل مهم هزینه های دانمارک چیست؟

هزینه زندگی در دانمارک

دانمارک قوانین سختگیرانه ای در مورد قیمت گذاری و حمایت از مصرف کننده دارد. به عنوان مثال، افزایش قیمت در زمان‌های تقاضای بالا غیرقانونی است و محدودیت‌هایی در مورد اینکه خرده‌فروشان چقدر می‌توانند برای اقلام خاص هزینه کنند وجود دارد. این کمک می کند تا قیمت ها نسبتاً ثابت و منصفانه برای مصرف کنندگان باقی بماند. علاوه بر این، دانمارک تمرکز زیادی بر روی پایداری و محیط زیست دارد، به این معنی که ممکن است قیمت‌های بالاتری برای محصولات سازگار با محیط زیست یا محصولات محلی وجود داشته باشد. به طور کلی، در حالی که قیمت ها در دانمارک ممکن است بالاتر از برخی از کشورها باشد، کیفیت زندگی و حمایت از مصرف کننده آن را به یک معامله ارزشمند تبدیل می کند.

دانمارک بهترین کشور اروپایی

تمامی عوامل و شاخصه های اقتصادی، اجتماعی و سیاسی دست در دست هم میدهد که تا کشور دانمارک را به یکی از بهترین کشور برای زندگی مهاجران تبدیل کند. نرخ بیکاری پایین، درآمد بالاتر، سرمایه گذاری بیشتر، فرصت های شغلی فراوان برای متخصصان، رفاه اجتماعی و غیره همگی از شاخص های زندگی در دانمارک 2024 می باشد. به همین دلیل است که سایت معتبر numbeo در رنکینگ کشورهای جهان از نظر شاخص کیفیت زندگی کشور دانمارک را با شاخص کیفیت زندگی 192.36 دومین کشور جهان و کشور لوکزامبورگ را با شاخص 195.27 به عنوان بهترین کشور جهان معرفی کرده است.

شاخص کیفیت زندگی در دانمارک

زندگی در کشور دانمارک

دانمارک یکی از کشورهای موسس ناتو و سازمان ملل است. دولت این کشور به نام دولت رفاه معروف است و این به جهت آمارهایی است که در سال های اخیر از خود به جای گذاشته است. این کشور دارای کمترین اختلاف درآمد در میان شهروندان خود در میان تمام کشورهای دنیاست و همچنین از لحاظ درآمد سرانه رتبه تک رقمی را همواره دارا بوده است.


مردم این کشور به عنوان شادترین مردم دنیا و راضی ترین نیروهای کار هم شناخته می شوند و نظام اداری این کشور نیز کمترین فساد را در میان نظام های اداری دنیا دارد. بر اساس آخرین آمار که از مجله مرکر در سال 2024 اعلام شده شهر کپنهاگ، پایتختِ گران قیمت دانمارک در میان 209 شهری که در این رتبه بندی اعلام شده به عنوان پانزدهمین شهر گران قیمت دنیا معرفی شده است. اگر چه زندگی در شهرهای دیگر دانمارک ارزان تر از کپنهاگ است اما بر اساس شاخص های هزینه زندگی در اروپا در مقایسه با کشورهای دیگر میزان هزینه ها در سایر شهرهای دانمارک نیز پایین نیست.

اینفوگرافیک هزینه زندگی در دانمارک

لیست هزینه زندگی در دانمارک

سطح بالای توسعه اقتصادی همراه با کیفیت خوب زندگی و مالیات بالا، هزینه زندگی در دانمارک را به شدت تحت تاثیر قرار می دهند. در کپنهاگ قیمت املاک، مستغلات و خدماتی مانند رستوران و سرگرمی ها بالاست. با این حال قیمت مواد غذایی در دانمارک با سایر کشورهای اتحادیه اروپا مثل آلمان و بلژیک قابل مقایسه است و از آنجا که حقوق شهروندان نیز بالاست، کسانی که درآمد به پول محلی دارند می توانند یک سبک زندگی راحت در دانمارک داشته باشند. هزینه تحصیل در دانمارک نیز نسبت به بسیاری دیگر از کشورها از جمله هلند بالاتر است یعنی کسانی باید این کشور را به عنوان مقصد خود انتخاب کنند که تمکن مالی بالایی دارند.

5 پارامتر مهم هزینه های زندگی در دانمارک:

  1. هزینه تحصیل در دانمارک
  2. هزینه خورد و خوراک و غذا و رستوران و سوپر مارکت در دانمارک
  3. هزینه حمل و نقل در دانمارک
  4. هزینه درمان در دانمارک
  5. هزینه مسکن در دانمارک

هزینه اقامت در کشور دانمارک در سال 2024

با توجه به مساحت کوچک کشور دانمارک هزینه های املاک و مستغلات بالاست و مواردی شامل هزینه های آب، برق و تلفن در میزان اجاره محاسبه نشده و یک هزینه اضافی محسوب می شود. در سال 2024 برای اجاره یک ملک باید مبلغی را به مقدار اجاره سه ماه به عنوان پول پیش پرداخت کرد. علاوه بر اجاره منزل، خرید اقلام خوراکی نیز پرهزینه خواهد بود که لیست آن در جدول ذیل آورده شده:

سوپر مارکت در دانمارکقیمت به یورو
شیر (عادی)، 1 لیتر1.84€
قرص نان تازه2.94€
تخم مرغ (12)4.09€
پنیر تازه (1kg)11.31€
فیله مرغ (1kg)10.22€
آب (1.5 لیتری بطری)1.29€

غذا و رستوران در هزینه زندگی در دانمارک

غذا و رستوران در هزینه زندگی در دانمارک

بودجه مورد نیاز برای تامین وعده های غذایی را میتوان با مدیریت کردن در تهیه اقلام مورد نیاز به حداقل رساند اما با این حال هزینه های خورد و خوراک در دانمارک کم نبوده اکثر مردم با خرید تولیدات فصلی و کالاهای محلی از خرید کالاهای وارداتی از میزان هزینه ها تا حد ممکن می کاهند.

رستوران در دانمارکقیمت به یورو
غذا، رستوران معمولی20.11€
سه وعده غذا برای 2 نفر در رستوران معمولی93.86€
پپسی (0.33 لیتری بطری)3.55€
آب (0.33 لیتر بطری)2.75€

حمل و نقل در هزینه زندگی در دانمارک

در بحث هزینه زندگی در دانمارک هزینه حمل و نقل عمومی بسیار ارزان است و به همین میزان حمل و نقل خصوصی بسیار گران. برای مثال هزینه تاکسی بسیار بالاست. همچنین در شهر کپنهاگ معروف به شهر دوچرخه ها بسیاری از مردم با دوچرخه رفت و آمد می کنند. جدول زیر هزینه های حمل و نقل عمومی در دانمارک را مشاهده می کنید.

حمل و نقل در دانمارکقیمت به یورو
یك بلیط یكسره (حمل و نقل محلی)3.22€
بلیط 30 روزه68.38€
تاكسی (1km در مركز)2€
بنزین (1 لیتر)1.95€
فولكس واگن گلف 1.4 (یا معادل آن اتومبیل جدید)40226€

بخش مسکن در هزینه زندگی در دانمارک

در زیر قیمت اجاره و خرید مسکن را در دانمارک تحلیل شده:

اجاره بها قیمت به یورو
اجاره ماهیانه آپارتمان یک اتاق خوابه در مرکز شهر1050€
اجاره ماهیانه آپارتمان یک اتاق خوابه در اطراف شهر772€
اجاره ماهیانه آپارتمان سه اتاق خوابه در مرکز شهر1802€
اجاره ماهیانه آپارتمان سه اتاق خوابه در اطراف شهر1372€
قیمت خرید مسکن در مرکز شهر برای هر مترمربع5192€
قیمت خرید مسکن در خارج از شهر برای هر مترمربع3612€

هزینه پوشاک در دانمارک عبارت است از:

پوشاك و كفشقیمت به یورو
1 جفت Levis 50197.9€
لباس در فروشگاه های زنجیره ای41.75€
1 جفت كفش نایك98.94€
1 جفت كفش چرم مردانه140.67€

هزینه تحصیل در دانمارک در 2024

شهریه سال 2024 بسته به رشته و دانشگاه متفاوت است ولی به صورت کلی در جدول زیر هزینه تحصیل در برخی رشته ها و مقاطع ارائه شده است:

هزینه تحصیل در مقطع AP (فوق دیپلم) رشته های بازاریابی و طراحی مد به شرح ذیل است:

زمانهزینه به یوروهزینه به کرون دانمارک
ترم اول€6200DKK46500
ترم دوم€3600DKK27000
سال دوم€6000DKK45000
اخذ یک سال مجدد€6000DKK45000

هزینه تحصیل در مقطع AP (فوق دیپلم) رشته های علوم کامپیوتر، مولتی مدیا و تکنیکال به شرح ذیل است:

زمانهزینه به یوروهزینه به کرون دانمارک
ترم اول€7500DKK56250
سال اول (ترم 1 + ترم 2)€4900DKK36750
سال دوم (ترم 3 + ترم 4)€8000DKK60000
ترم 5€2000DKK15000
اخذ یک سال مجدد€8000DKK60000

هزینه تحصیل در مقطع کارشناسی در دانشگاه های دانمارک به شرح ذیل است:

زمانهزینه به یوروهزینه به کرون دانمارک
ترم اول و دوم€7800DKK58500
ترم سوم€2500DKK18750

متقاضیان بین المللی تحصیل در دانمارک که عضو اتحادیه اروپا و سوئیس هستند، رایگان تحصیل خواهند کرد. مبلغ شهریه در دانمارک پیشتر اعلام گردید، این مقدار باید در هنگام تقاضای ویزای تحصیلی پرداخت شده باشد.

بورسیه و کمک هزینه تحصیلی در دانمارک

امکان استفاده از بورس و کمک هزینه ها برای متقاضیان بین المللی فراهم شده است. طرح های مختلفی برای این افراد در نظر گرفته شده است. این طرح ها به شرح زیر می باشند:

  • طرح Nordplus: این طرح مربوط به شهروندان با تابعیت کشورهای منطقه بالتیک و اسکاندیناوی می باشد.
  • طرح Erasmus: این طرح نیز به دانشجویان عضو اتحادیه اروپا و کشور سوئیس تعلق می گیرد. این بورسیه تا مدت 3-12 ماه به این دانشجویان برای اتمام تحصیل فرصت می دهد.
  • طرح Erasmus Mundus: این طرح بطور مشترک برای تمام دانشجویان بین المللی در مقطع کارشناسی ارشد طراحی گردیده است. این طرح برای رشته های خاصی در این مقطع قابل استفاده می باشد.

درآمد در کشور دانمارک

نرخ بیکاری در دانمارک حدود 2.5% برآور شده است. به دلیل افول سنی جامعه دانمارک، اقتصاد قوی دانمارک باعث شده افراد مهاجر هم در این کشور به راحتی به درآمد برسند. سختی موضوع تسلط بر زبان دانمارکی است. هر چه مسلط تر شانس کاریابی بالاتر. بر اساس آمارهای دولتی در سال 2024، میانگین درآمد ماهانه در کشور حدود 5457€ (یورو) می باشد که یکی از بالاترین درآمدها در اتحادیه اروپایی (EU) است. به طوریکه حتی از متوسط درآمدی در اقتصاد اول اروپا یعنی آلمان نیز بالا است:

مقایسه درآمد در دانمارک و چند کشور اروپایی به یورو

اما باید دانست که سطح درآمدی بین انواع مشاغل ملی دانمارک یکسان نبوده و ممکن است بسته به تخصص و سابقه کاری متفاوت باشد. بر این اساس، بالاترین درآمدها در دانمارک متعلق به سه دهک شغلی زیر است:

پردرآمدترین مشاغل دانمارک

دانمارک یکی از کشورهای حوزه اسکاندیناوی است که نسبتا هزینه های زندگی در آن در مقایسه با سایر کشورهای اروپایی بالا و نسبت به سایر کشورهای حوزه اسکاندیناوی تقریبا کمتر است. متوسط هزینه ماهیانه در آن حدود 1700€ (یورو) می باشد، منتهی دانشجویان با ثبت نام در خوابگاه یا تهیه منزل اشتراکی با دانشجویان دیگر می توانند هزینه های خود را تا ماهی 1300€ (یورو) نیز کاهش دهند.

پس از اتمام تحصیل، شانس بالایی برای پیدا کردن کار در دانمارک وجود دارد نتیجتا مهاجرت به دانمارک پروسه سختی نیست و تنها نکته مهم آن برخورداری از تمکن مالی مناسب است. متقاضیان می توانند به منظور کسب اطلاعات بیشتر در خصوص تحصیل و زندگی در دانمارک با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرند.

سوالات متداول درباب هزینه زندگی در دانمارک

برای اطلاع از میزان هزینه زندگی در دانمارک در 2024 موارد زیر را مطالعه نمایید:

  • میانگین هزینه زندگی در دانمارک چقدر است؟ این امر ارتباط مستقیمی با سبک زندگی دارد که به مقدار 1300€ الی 2000€ (یورو) است.
  • قیمت اجاره ملک در کپنهاگ چقدر با تهران اختلاف دارد؟ شاخص قیمت اجاره در تهران به میزان 55.19% پائین تر از کپنهاگ است.
  • هزینه حمل و نقل در دانمارک چقدر است؟ میزان هزینه های حمل و نقل عمومی در کشور دانمارک ارزان است و هزینه های حمل و نقل خصوصی بالا است و به میزان تقریبی 50% اختلاف دارد.
  • بالاترین درآمدها در کشور دانمارک چقدر است؟ بالاترین درآمد در این کشور متعلق به دندانپزشکان، مدیران اجرایی و مالی است. میزان درآمد دندانپزشکان به مقدار 107182$ (دلار) است.
  • شرایط کار در دانمارک چقدر است؟ میزان نرخ بیکاری در این کشور به مقدار 4.85% است که این میزان دلیل اصلی استقبال از مهاجرت کاری شده است.
4.7/5 - (27 امتیاز)

49 دیدگاه برای “هزینه زندگی در دانمارک

  1. ZAHRA گفت:

    سلام. من کارشناس علوم آزمایشگاهی و ارشد ویروس شناسی دارم. 38 سالمه. میخوام برای دکتری اقدام کنم. یه پوزیشن پیدا کردم نوشته ماهیانه 3700 یورو میده. آیا این برای زندگی کافیه؟ میشه پس انداز کرد؟ با این سن شرایط ویزا شدن دارم؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      بله این پول برای زندگی تک نفره و حتی دو نفره کفایت می کنه.
      برای سن شما مشکلی نیست به شرط این که بتونید گپ تحصیلی نداشته باشید.
      سفارت ها روی مقطع دکترا سخت گیری کمی دارند و گرفتن ویزای تحصیلی دانمارک در این مقطع هم ساده تر هست

  2. سامان گفت:

    سلام وقت بخیر، من طراح گرافیک هستم و مسلط به فتوشاپ و نرم افزارهای ساخت موشن ویدیو افترافکت، همچنین طراحی سایت هم انجام میدم
    آیا برای زندگی در دانمارک شرایطش محیا هست؟ درامدش چطور هست؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      درآمد این دست از مشاغل به شدت وابسته به مهارت های فردی شما هست.
      شما برای این که بتونید به کار در دانمارک دست پیدا کنید، باید از طریق سایت های کاریابی یا حتی آشنایان و دوستان یک پیشنهاد کاری دریافت کنید.
      در غیر این صورت می تونید از مسیر تحصیل در دانمارک خودتون رو به این کشور برسونید

  3. لادن گفت:

    با سلام خسته نباشید من پزشک هستم میخوام با ویزای مخصوص کادر درمان بیام دانمارک و مشغول به کار بشم خیلی هم به زبان مسلط هستم و 52 ساله هستم با تخصص جراحی میخواستم ببینم میتونم با این شرایط تو دانمارک کار پیدا کنم و هزینه های زندگی در دانمارک پرداخت کنم؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شرایط سنی شما مناسب نیست و باید راهکارهای دیگه ای برای مهاجرت به دانمارک در نظر بگرید

  4. ارش گفت:

    سلام وقت بخیر
    حقوق پرستار در دانمارک چقدره؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      در حدود 39500DKK (کرون دانمارک)

    2. آزیتا گفت:

      سلام من پرستار هستم و ۱۵ سال سابقه کار دارم.همسرم شغل ازاد هست و پسر شش ساله دارم اگر بخوام مهاجرت به دانمارک داشته باشم چقدر باید هزینه کنم و ایا انقدر میتونم درامد داشته باشم که خونمونو اینجا نفروشیم؟.و تا چند سال اجازه خروج نداریم؟

      1. امیر جلالی گفت:

        سلام
        شما به عنوان پرستار باید مدرک تحصیلی خودتون رو معادلسازی کنید. معادلسازی می تونه حداقل یک سال زمان ببره و شما هم می تونید همراه داشته باشید. همراه شما به هیچ وجه اجازه کار ندارند. بعد از عبور از این مرحله می تونید برای کار اقدام کنید و بمونید. زبان دانمارکی رو هم باید بلد باشید.
        همسرتون اگر توی این مدت بتونه یک پیشنهاد کاری دریافت کنه، می تونه تلاش کنه که ویزای کاری دانمارک رو به دست بیاره.
        شما در نظر داشته باشید که هزینه زندگی ماهانه یک خانواده 3 نفره می تونه در حدود 2000 یورو در ماه باشه در دانمارک و شما حدودا 24000 یورو در سال نیاز دارید که این فقط یک کیفیت ساده و حداقلی زندگی رو به دست بیارید.
        اجازه خروج هم دارید. هر زمان که تعطیلاتی باشه یا مرخصی دریافت کنید، به راحتی می تونید خارج بشید. مشکل خروج از دانمارک برای پناهندگان هست که اون هم فقط برای کشور مبدا هست و این بابت اصلا نگرانی نداره

  5. شبنم خاموشیان گفت:

    سلام.وقت بخیر،در آمد پزشک عمومی در دانمارک؟و آیا کار در همه شهر ها هست یا به شهر های خاصی باید رفت؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      درآمد یک پزشک در این کشور در حدود 100000DKK (کرون) در ماه هست.
      برای مهاجرت به دانمارک باید بررسی کنید که کدوم مناطق به پزشک بیشتر نیاز دارن و کیفیت زندگی در کدوم شهر برای شما بهتر هست.

  6. مهین گفت:

    سلام بنده ۳۶ ساله ام پرستار هستم با ۱۲ سال سابقه بیمه پیوسته تا الان در بیمارستان دولتی قصد مهاجرت به دانمارک رو دارم میخواستم بفرمایین راحت ویزا میدن یا نه ؟ و اینکه همسرم ۳۹ ساله هستن با مدرک مهندس عمران برای همسرم هم اجازه کار داده میشه یا،نه ؟
    و دو فرزند داریم
    سپاسگذارم

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      توی این زمینه راحت ویزا می دن ولی برای ایرانی ها سخت گیری بیشتر هست.
      شما اول باید مدرک خودتون رو معادلسازی کنید
      همسرتون هم بعد از به دست اوردن اقامت می تونن کار کنند. فرزندانتون هم می تونن کنارتون باشن

  7. الناز گفت:

    سلام
    همسر من مهندس هواپیما هستن (تعمیر و نگهداری هواپیما) شرایط کاری ایشون این امکان رو میده برای مهاجرت به دانمارک همین شغل هم اونجا داشته باشن البته ما بچه هم نداریم

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      ایشون باید یک پیشنهاد کاری از دانمارک دریافت کنند. در نظر داشته باشید که باید سایت های مربوط به کاریابی در این کشور رو جستجو کنید و مشاغلی که برای خارجی ها منتشر شده رو مورد بررسی قرار بدید

  8. آتنا قاسمی گفت:

    من متخصص اطفال هستم. آیا دانمارک مدرک تخصص ایران رو قبول داره؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما باید مدرک خودتون رو معادلسازی کنید تا بتونید از این طریق اقدام کنید

      1. hadi ahmadi گفت:

        سلام من میخواستم بگم که پرستار در دانمارک حقوقش چنده ؟وبااین حقوقی که میدن میتونیم خانه اجاره کنیم همراه با خوردو خوراک خودمون
        هزینه ش بالاست دانمارک ؟؟؟

        1. امیر جلالی گفت:

          سلام
          در حدود 40000 کرون دانمارک و بله کفایت می کنه

  9. مسعود گفت:

    شرایط سنی برای دانمارک حداکثر چند سال است.بنده دندانپزشک و فلوشیپ ایمپلنت دارم.با ۴۰ سال سن و همسرم.ممنون میشم جواب بدین.

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما برای معادلسازی باید اقدام کنید در ابتدای امر و فعلا شرایط مناسبی دارید تا 5 سال آینده

  10. ادیب گفت:

    سلام وقت بخیر
    بنده دکتری تخصصی دامپزشکی از دانشگاه تهران دارم و ۳۰ سالم همسرم هم دکتر عمومی هستن میخواستم بدونم شانس گرفتن ویزا کار یا پستاک برای ما هست و میانگین درامد دامپزشکی تو این کشور میدونید .سپاس

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      بله می شه از این طریق اقدام کنید اما به معادلسازی هم نیاز خواهید داشت احتمالا
      درآمد یک دامپزشک در حدود 46000 کرون دانمارک هست

  11. Milad گفت:

    با سلام و خسته نباشید.
    داروساز هستم ۲۹ ساله. با ۴ سال سابقه کار. قصد مهاجرت کاری به دانمارک رو دارم
    تا اونجا اطلاع دارم پروسه معادل سازی برای رشته ما دو سال زمان میبره که تامین هزینه های خوراک و مسکن رو محبت کردید نوشتید. راحب هزینه های کلاس زبان دانمارکی و هزینه های معادل سازی مدارک سوال داشتم که چقدر هست و اینکه کارهای نه چندان سیاهیی مث مراقبت سالمندان و بچه ها چقدر درامد داره میشه عایا روش حساب کرد یا خیر. ممنون از محبت و پاسخگویی شما

    1. داوری گفت:

      سلام
      لطفا برای اطلاع بیشتر در مورد درآمدهای پاره وقت و کارهای پاره وقت در این کشور با ما تماس بگیرید

  12. پژمان گفت:

    با عرض سلام و خسته نباشید
    ممنون باعث راهنمایی که انجام میدید
    بنده ۳۳ سال دارم با مدرک کارشناسی ارشد مدیریت دولتی گرایش منابع انسانی و حدودا ۱۲ سال سابقه کار در شرکت توزیع برق(دفتری) و همسرم ۲۹ سال و لیسانس پرستاری و حدودا ۵ سال سابقه کار همراه با فرزند ۲ ساله خود قصد مهاجرت داریم با سرمایه ای حدودا یک ملیارد
    میخواستم بدونم پیشنهاد شما کدام کشور هست
    شراط شغلی من و همسرم چطور است
    و با این سرمایه میشه تا قبل از پیدا کردن و اجازه کار زندگی بدون دغدغه ای داشته باشیم
    و اینکه پیشنهاد میکنید مدرک زبان تو ایران بگیرم یا تو کشور مقصد

    1. داوری گفت:

      سلام
      شما میخواین از چه طریقی به دانمارک مهاجرت کنید بزرگوار؟ به روشش فکر کردید

  13. شایسته گفت:

    سلام وقت بخیر
    من متاهل هستم و چهل سال سن دارم لیسانس مترجمی زبان انگلیسی و ده سال سابقه کار دارم و حدود هشتصد میلیون سرمایه. شانس دریافت ویزای تحصیلی چقدر هست برای من ؟ ممنون از پاسخگویی

    1. داوری گفت:

      سلام
      برای کشور دانمارک شررایط سنی شما مناسب نیست متاسفانه به همین خاطر بهتره که کشور دیگه ای رو انتخاب کنید که شانس ویزای بیشتری داشته باشید

  14. فاطیما گفت:

    سلام خسته نباشید.۳۱ سال سن دارم و پرستار هستم و همسر و فرزند دارم. آیا امکان گرفتم ویزا واسه دانمارک برای کار دارم؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      برای کشور دانمارک هم میشه اقدام کرد و در کل کادر درمان امکان مهاجرت به دانمارک رو دارن
      لطفا برای اطلاعات بیشتر با شماره 02191003232 تماس بگیرید

  15. حسین گفت:

    سلام خسته نباشید
    دو سوال مهم داشتم که در نوشته شما اشاره ای بهش نشده بود.
    باتوجه به سرد بودن دانمارک، هزینه های گرمایشی به چه صورت هست؟
    و اینکه اجاره آپارتمان به همراه وسایل هست یا بدون وسایل؟
    اگر بدون وسایل است، هزینه تهیه لوازم چقدر است؟
    ممنون

    1. داوری گفت:

      سلام و درود
      دوست من شما اصل قضیه رو رها کردید و به فکر گرمایش هستید. با درآمدی که دارید از پس همه هزینه های زندگی از جمله حرارت و برودت برمیاید نگران نباشید
      شما در ابتدا باید دغدغه این رو داشته باشید که ویزا میشید یا خیر. ضمن اینکه در اونجا اکثر خانه ها فرنیش هستن

  16. مهدی خداپرست گفت:

    سلام
    پرستارمرد50ساله هستم میتونم براادامه کاربه دانمارک مهاجرت کنم ؟حقوق ماهیانه ام چقدراست؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      لطفا مقاله حقوق ماهیانه کار در دانمارک رو مطالعه کنید سوالی بود در خدمتتون هستم

  17. فاطمه گفت:

    سلام خسته نباشید.. من پزشک عمومی هستم خواستم بدونم برای مهاجرت به دانمارک برای کر و ادامه تحصیل شانسی دارم؟ و اینک درآمد یک پزشک عمومی مهاجر در چ حد هست

  18. امین گفت:

    سلام خسته نباشید ۳۰ سالم هست لیسانس برق الکترونیک دارم ولی با رشته تحصیلیم فعالیت ندارم در حوزه معامله گری در فارکس فعالیت میکنم درآمد ثابت ماهیانه ۵هزار دلار و یک میلیارد سرمایه دارم و مجرد هستم سطح زبان آلمانی B1 هستم خواستم بدونم با شرایط من میتونم شانسی واسه اخذ ویزا داشته باشم

    1. داوری گفت:

      سلام و عرض ادب
      اگر برای کار در دانمارک میفرمائید نیاز به جاب آفر دارید
      در رابطه با آلمان اگر میپرسید اگر باقی شرایطتون هم خوب باشه این امکان وجود داره
      برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرید

  19. مهران گفت:

    سلام حدود ۴۰ سال سن دارم و اینجا درآمد حدود ۵ ملیونی دارم لیسانس علوم آزمایشگاهی دارم با ۱۵ سال سابقه کار و حدود ۳۰۰ ملیون کل سرمایه که دارم زبان اونجا هم مجبور باشم میتونم یکساله یاد بگیرم،
    آیا با داشتن همسر و یک فرزند میتونم اونجا دوام بیارم؟ ممنون میشم راهنمایی کنید

    1. داوری گفت:

      سلام و عرض ادب
      دوست عزیز شما ابتدا باید بررسی کنید ببینید اصلا شانس ویزا شدن رو دارید برای دانمارک؟
      اگر دارید از چه روشی و با چه شرایطی؟
      بطور کلی با توجه به شرایطی که میفرمائید این شرایط برای دانمارک وجود نداره متاسفانه

  20. سارا گفت:

    سلام .مثلا برای خانواده ۳نفره .یک زوج و یک کودک.اجاره منزل همون معادل یک نفرهست؟و خرج متوسط ماهیانه چقدرمیشه؟.ممنون

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما هر چیزی که در مقاله نوشته به صورت ماهانه درست می باشد

  21. میلاد گفت:

    با سلام به نظره من این هزینه ها را نباید با حقوق و درامد و هزینه های ایران مقایسه کرد..بهتره که با حقوق همانجا مقایسه بشوند.مثلا شما در دانمارک با یک شغل متوسط حداقل حقوق ماهیانه معادل 3500 یورو است که با احتساب هر یورو 15500 تومان معادل درامد ماهیانه 54 میلیون تومانی میشود که قطعا با این درامد اجاره ی 15 میلیونی و هزینه های 2 تا 3 میلیونی به چشم نمی آیند.

    1. صدرا گفت:

      سلام علیکم

      1. Asdukv گفت:

        سلام من ۴۴ سالمه و شغلم آزاده میخواستم ببینم شرایط مهاجرت رو با خانوادم دارم ؟ و چقدر هزینه میشه و هزینه ی درآمد ی شغل معمولی چقدره اونجا؟؟؟
        ۳ فرزند باخانمم

        1. امیر جلالی گفت:

          سلام
          شما فقط از طریق سرمایه گذاری امکان مهاجرت خواهید داشت و مسیر دیگه ای برای شما فراهم نیست

  22. sohrab گفت:

    آیا میشه از دولت وام گرفت تا هزینه ها را کاهش داد ؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      خیر متاسفانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *