هزینه زندگی

هزینه زندگی در کلمبیا

هزینه زندگی در کلمبیا

هزینه زندگی در کلمبیا با در نظر گرفتن شرایط زندگی متقاضیان، مختلف است. عادات زندگی، محل سکونت، تغذیه و غیره در هزینه ها بسیار موثر می باشند. کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ادامه شما عزیزان را با هزینه های زندگی در کلمبیا در 2024 آشنا خواهد ساخت. کلمبیا در شمال غربی آمریکای جنوبی واقع شده است و یک کشور مناسب برای بازنشستگان و افرادی می باشد که به دنبال زندگی در یک محل کم هزینه اما راحت در خارج از کشور خود هستند. البته زندگی در کلمبیا نمی تواند با داشتن کیفیت عالی با هزینه نه چندان بالا همراه باشد چرا که نرخ جرم و جنایت در این کشور بالا است. هزینه زندگی در کلمبیا احتمالاً بسیار کمتر از اکثر کشورهای دنیا باشد. کم هزینه بودن زندگی در کلمبیا یکی از دلایل جذب مهاجران خارجی به این کشور می باشد.

هزینه های مسکن جهت زندگی در کلمبیا در 2024

هزینه های مسکن با کیفیت در کلمبیا در 2024 برای مهاجران در اکثر شهرهای این کشور بسیار مقرون به صرفه است. براساس داده های جمع آوری شده توسط یک وب سایت مقایسه بین المللی قیمت مسکن، میانگین هزینه برای یک آپارتمان یک خوابه در کلمبیا به شرح نمودار ذیل می باشد:

میانگین هزینه برای یک آپارتمان یک خوابه در کلمبیا

برخی از شهرهای کلمبیا ممکن است برای کسی که تنها با بودجه 1000$ (دلار آمریکا) در ماه زندگی می کند کمی گران باشد. به عنوان مثال، یک آپارتمان یک خوابه در مرکز کارتاژنا در ساحل کارائیب کلمبیا به طور متوسط ​​بیش از 600$ (دلار آمریکا) هزینه دارد. با این حال، هزینه های اجاره مسکن در برخی از دیگر شهرهای محبوب در ساحل کارائیب، از جمله سانتا مارتا، قیمت مسکن و هزینه های اجاره آپارتمان بسیار مناسب می باشد.

به طور کلی افراد و مهاجران مختلف می توانند با جستجو و تحقیق درباره میزان قیمت مسکن در بخش های مختلف کشور کلمبیا حتی با بودجه 1000$ (دلار آمریکا) در ماه به راحتی در این کشور زندگی کنند و هزینه زندگی در کلمبیا در بخش های مختلف را پرداخت کنند. با توجه به پایین بودن نرخ تورم هزینه زندگی در کلمبیا به مرور افزایش زیادی ندارد. این موضوع در نمودار ذیل بررسی گردیده است:

نرخ تورم در کلمبیا

هزینه های خدمات رفاهی در کشور کلمبیا

بطور کلی هزینه های خدمات رفاهی از جمله آب، برق، گاز، سرویس زباله و سرویس اینترنت به طور متوسط ​​حدود در کشور کلمبیا 289$ (دلار آمریکا) در ماه می باشد. نرخ تلفن همراه بستگی به خدمات و برنامه ای دارد که متقاضی آن را انتخاب می کند و خدمات پیش پرداخت به طور متوسط ​​در حدود 7 سنت در دقیقه است. تلویزیون ماهواره ای DirecTV در بسیاری از مناطق کلمبیا در دسترس می باشد. بسته های خدمات شامل کانال های اسپانیایی کلمبیایی و بین المللی به زبان اسپانیایی و همچنین کانال های بین المللی انگلیسی زبان شامل بسیاری از محبوب ترین پیشنهادات آمریکایی در دسته بندی اخبار، ورزش و سرگرمی می شوند.

هزینه های مسکن جهت زندگی در کلمبیا

هزینه های مراقبت های بهداشتی در کشور کلمبیا

،مجله بین المللی Living کلمبیا را به عنوان هشتمین مقصد بین المللی بازنشستگی در جهان و دومین مقصد در آمریکای جنوبی پس از اکوادور نامید. این مجله به ویژه از کلمبیا بخاطر سیستم مراقبت های بهداشتی با کیفیت و در عین حال کم هزینه، که متخصصان پزشکی بسیار ماهر و تجهیزات و فناوری مدرن پزشکی را به شهرهای سراسر کشور ارائه می دهد، ستایش می کند. بیمه سلامت عمومی، دندانپزشکی و بینایی برای مهاجران ساکن با شرایطی مشابه اتباع کلمبیا در این کشور در دسترس می باشد. حق بیمه در کلمبیا براساس درآمد می باشد، همانطور که برای پرداخت ویزیت ها و داروهای پزشکی و هزینه های مشترک برای معالجات، آزمایش های آزمایشگاهی و بستری در بیمارستان، هزینه های مشترک پرداخت می شود.

حمل و نقل بخشی از هزینه زندگی در کلمبیا

همواره اتباع کشورهای خارجی که در کلمبیا زندگی می کنند، هزینه زندگی در کلمبیا را به ویژه در بخش حمل و نقل نادیده می گیرند. با اینکه زیرساخت های حمل و نقل در کلمبیا به نسبت اغلب کشورهای همسایه آمریکایی خود ضعیف تر است، اما هزینه حمل و نقل در این کشور بسیار بالا است. بنابراین اتباع کشورهای خارجی قبل از ورود به این کشور باید هزینه زندگی در کلمبیا را به ویژه در بخش حمل و نقل به خوبی مورد بررسی قرار دهند. هزینه حمل و نقل در کلمبیا برا هر تبعه خارجی در این کشور حدود 750COP (پزو کلمبیا) می باشد. البته لازم به ذکر است که، اغلب مردم کلمبیا به دلیل بالا بودن قیمت سوخت در این کشور، از وسایل حمل و نقل عمومی برای رفت و آمد خود استفاده می کنند.

از سوی دیگر، هزینه زندگی در کلمبیا به ویژه در بخش حمل و نقلف به سبک زندگی افراد در این کشور ارتباط مستقیمی دارد. به طور مثال افرادی که از اتوبوس های عمومی در این کشور برای حمل و نقل استفاده می کنند، ماهانه پول بیشتری را در این کشور پس انداز خواهند کرد. هزینه بلیط اتوبوس یک طرفه در کلمبیا برای شهروندان 15COP (پزو کلمبیا) می باشد. که به نسبت سایر وسایل حمل و نقل عمومی در کلمبیا که شهروندان این کشرو استفاده می کنند مناسب تر است.

در تصویر زیر می تواند انواع و سایر حمل و نقل در کلمبیا را مشاهده فرمایید:

انواع و سایر حمل و نقل در کلمبیا

هزینه حمل و نقل در کشور کلمبیا

هزینه حمل و نقل با وسایل عمومی یکی از هزینه هایی است که متقاضیان باید به آن توجه داشته باشند. این هزینه ها در سال 2024 عبارتند از:

حمل و نقل(پزوی کلمبیا) هزینه
هزینه بلیت یک طرفهCOP2900
هزینه بلیت ماهانهCOP142000
هزینه تاکسی (تعرفه عادی)COP6000
هزینه تاکسی (1 کیلومتر)COP6500
هزینه یک ساعت انتظار تاکسیCOP25000
هزینه یک لیتر بنزینCOP3457

سایر هزینه های زندگی در کلمبیا

هزینه های شخصی و خانگی شامل محصولات بهداشتی، نظافت، سوغات و موارد دیگر می باشد. بیشتر این محصولات در کلمبیا نسبتاً ارزان هستند تا زمانی که متقاضیان اقدام به خرید محصولات داخلی و محلی کنند و لازم به ذکر است که تقریبا 100$ (دلار آمریکا) در ماه می بایست صرف این هزینه ها شود. برای هزینه های اضافی مانند لباس، محصولات آرایشی، وسایل تزئینی منزل و موارد دیگر متقاضیان می بایست هزینه های بیشتری پرداخت کنند. برای مطلع شدن روش های ورود به خاک کشور کلمبیا و همچنین مهاجرت به کلمبیا و کسب اطلاعات از شرایط کسب اقامت و ویزای کاری کلمبیا می توانید با مشاورین موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید.

متدوال ترین سوالات در خصوص هزینه زندگی در کلمبیا

در این بخش به مهم ترین سوالات شما پاسخ می دهیم:

  • هزینه های مراقبت های بهداشتی در کشور کلمبیا به چه صورت است؟ ،مجله بین المللی Living کلمبیا را به عنوان هشتمین مقصد بین المللی بازنشستگی در جهان و دومین مقصد در آمریکای جنوبی پس از اکوادور نامید. این مجله به ویژه از کلمبیا بخاطر سیستم مراقبت های بهداشتی با کیفیت و در عین حال کم هزینه، که متخصصان پزشکی بسیار ماهر و تجهیزات و فناوری مدرن پزشکی را به شهرهای سراسر کشور ارائه می دهد، ستایش می کند. بیمه سلامت عمومی، دندانپزشکی و بینایی برای مهاجران ساکن با شرایطی مشابه اتباع کلمبیا در این کشور در دسترس می باشد. حق بیمه در کلمبیا براساس درآمد می باشد، همانطور که برای پرداخت ویزیت ها و داروهای پزشکی و هزینه های مشترک برای معالجات، آزمایش های آزمایشگاهی و بستری در بیمارستان، هزینه های مشترک پرداخت می شود.
  • جزییات هزینه حمل و نقل بخشی از هزینه زندگی در کلمبیا به چه صورت است؟ همواره اتباع کشورهای خارجی که در کلمبیا زندگی می کنند، هزینه زندگی در کلمبیا را به ویژه در بخش حمل و نقل نادیده می گیرند. اتباع کشورهای خارجی قبل از ورود به این کشور باید هزینه زندگی در کلمبیا را به ویژه در بخش حمل و نقل به خوبی مورد بررسی قرار دهند. هزینه حمل و نقل در کلمبیا برا هر تبعه خارجی در این کشور حدود 750COP (پزو کلمبیا) می باشد. البته لازم به ذکر است که، اغلب مردم کلمبیا به دلیل بالا بودن قیمت سوخت در این کشور، از وسایل حمل و نقل عمومی برای رفت و آمد خود استفاده می کنند.
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *