مهاجرت

وکیل مهاجرت در بندرعباس

اخذ ویزا به کمک وکیل مهاجرت در بندرعباس

یافتن وکیل مهاجرت در بندرعباس که هم آگاه و توانا باشد و هم با تجربه و قابل اعتماد، مسئله ای است که شهروندان مهاجر از این شهر کشورمان به دنبال آن هستند. استان هرمزگان یکی از استان هایی است که امر مهاجرت در آن مخاطب بالایی دارد. با این وجود دسترسی به وکیل مهاجرت در این استان به سختی ممکن می شود.

دلایل بسیار زیادی وجود دارد که هر فرد متقاضی مهاجرت، برای انجام امور خود به یک وکیل مهاجرت نیاز خواهد داشت. طبیعتا حضور وکیل مهاجرت در بندرعباس نیز بنا بر همین دلایل دارای اهمیت فراوانی است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در صدد ایجاد فرصتی است که شهروندان این شهر نیز به راحتی به یک وکیل مهاجرتی دسترسی داشته باشند.

اهمیت وکیل مهاجرت در بندرعباس

عمده افراد ولو بصورت نا خود آگاه به اهمیت وکیل مهاجرت و همراهی او در پروسه مهاجرت واقف هستند. اما ما در اینجا قصد داریم که اندکی و بطور مختصر به توضیح این مطلب بپردازیم. پروسه مهاجرت، پروسه ای است که می توان گفت بنیان آن مبتنی بر مسائل متعدد حقوقی است. وکیل، اصولا فردی است که با داشتن دانش حقوقی و تسلط بر قوانین می تواند افراد را در مسائل و مشکلات مختلف یاری نماید. وکیل مهاجرتی اما آن وکیلی است که علاوه بر تسلط بر کلیات علم حقوق، به طور تخصصی در زمینه مهاجرت کار و تحقیق کرده است و از این طریق، دانش و تجربه ارزشمندی را به دست آورده است.

نظر به اهمیت و جایگاه پروسه مهاجرت در زندگی افراد مهاجر، اهمیت مراجعه به وکیل مهاجرتی و مشورت و استمداد از او برای انجام یک مهاجرت موفق نیز به خوبی روشن می گردد. مهاجرت پدیده ای زمان بر و هزینه بردار است بنابراین برای هیچ کس خوشایند نیست که پس از صرف زمان زیاد و هزینه قابل توجه، نهایتا به نتیجه مطلوب خویش نرسد و ناکام بماند.

کلیات فرآیند مهاجرت به کمک وکیل مهاجرت در بندرعباس

یکی از ویژگی های وکیل مهاجرت در بندرعباس این است که به تمام فرآیند مهاجرت و کلیه جزئیات آن اشراف و تسلط کامل دارد و این بزرگ ترین نقطه قوت او و بزرگ ترین مزیت مراجعه به او و کمک گرفتن از وی می باشد. این اشرافیت بر اثر مطالعه زیاد و ممارست در کار برای وی به دست آمده است. پروسه مهاجرت، کلیتی است که جزئیات بسیاری دارد. به عبارت دیگر، پکیج و بسته ای است که اجزاء متعدد و متنوعی دارد و هر کدام از آنها شرایط خاص خود را دارند.

مهاجرت، فقط ویزا گرفتن نیست بلکه مقدم بر آن، نیازمند یک دلیل موجه و قانونی می باشد. وکیل طی مشاوره قبلی با متقاضی و بررسی شرایط وی، یک راه یا همان دلیل مهاجرات را معین می کند مثلا مهاجرت از طریق تحصیل یا مهاجرت از طریق کار. سپس اقدام به فراهم آوردن پیش شرط ها و الزامات قانونی آن می کند. مثلا برای مهاجرت از طریق تحصیل، نیاز به گرفتن پذیرش تحصیلی از یک دانشگاه مورد تایید می باشد. سپس در مرحله بعدی، نسبت به گرفتن ویزای متناسب با آن اقدام می کند که این مرحله شاید مهم ترین مرحله مهاجرتی می باشد.

کلیات فرآیند مهاجرت به کمک وکیل مهاجرت در بندرعباس

نقش موسسه مهاجرتی در رسیدن به اهداف مهاجرتی

همانطور که می دانید، موسسات مهاجرتی متعدد و فراوانی در سطح کشور و مخصوصا در پایتخت کشورمان مشغول فعالیت هستند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت یکی از این موسسات معتبر و با سابقه در امور مهاجرت می باشد که با توجه به سابقه خود می تواند امکان مهاجرت به اروپا را برای بسیاری از موکلین خود ایجاد کند. ما با در اختیار داشتن وکلا و مشاوران متبحر در این مسئله، راهنمای مهاجران بسیاری بوده ایم.

شهروندان عزیز ساکن شهر بندر عباس که در فکر مهاجرت می باشند، این امکان را دارند که با دفتر ما تماس گرفته و از مشاوره و همراهی ما برخوردار گردند. همچنین آن دسته از عزیزانی که احیانا در این زمینه و در این شهر فعال هستند نیز می توانند با ما همکاری کنند. بدین منظور باید رزومه خود را به آدرس safiran.soroush.saadat@gmail.com برای ما ارسال دارند.

امتیاز دهید

4 دیدگاه برای “وکیل مهاجرت در بندرعباس

  1. mrym گفت:

    سلام میشه یکیو معرفی کنید که بتونه توی زمینه مهاجرت تحصیلی برای رشته طراحی لباس ب کشور ترکیه و ایتالیا راهنمایی کنه

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      با شماره 02191003232 تماس بگیرید قطعا شما رو راهنمایی می کنند

  2. اشکان احمدی گفت:

    سلام درود بر شما من شغلم کاغذ دیواری پنج سال کار کردم من اتباع خارجی میشه بهم کمک کنید از چه راهی میتونم به کشور اروپایی مهاجرت کنم ممنون میشم مجردهستم اینم شمارم هست کمک کنید بهم ممنون میشم اگه میشه به من کمک کنید خواهش میکنم

    1. داوری گفت:

      سلام
      برای اطلاعات بیشتر با شماره 02191003232 تماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *