ویزای توریستی

ویزای توریستی پاراگوئه

ویزای توریستی پاراگوئه

جمهوری پاراگوئه دارای مناظر گردشگری بسیار زیبایی است که گردشگران خارجی را برای اخذ ویزای توریستی پاراگوئه و سفر به این کشور تشویق می نماید. صنعت تولید برق در این کشور بسیار پیشرفته است. به طوری که وجود رودخانه پارانا و سد احداث شده بر روی آن، موجب تشکیل بزرگترین نیروگاه های برقی جهان در پاراگوئه شده است. این کشور نیروی برق تولید شده را به کشورهای همسایه صادر می نماید. مکان های دیدنی مانند موزه دل بارو (Museo del Barro) در این کشور وجود دارند که گویای تاریخ و تمدن کلمبیایی این کشور هستند. با مطالعه مقالات نگارش شده توسط کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت می توانید به آسانی ویزای مورد نظر خود را از این کشور دریافت نمایید.

مختصری درباره کشور پاراگوئه

کشور جمهوری پاراگوئه از لحاظ موقعیت جغرافیایی در آمریکای جنوبی قرار گرفته است. کشورهایی مانند برزیل، آرژانتین و بولیوی از همسایگان این کشور محسوب می شوند که با پاراگوئه مرز مشترک دارند. از محصولات مهمی که موجب شده پاراگوئه زبانزد خاص و عام شود، تولید انبوه گوشت، سویا و نیشکر می باشد. به طوری که هرساله مقادیر زیادی از آن را به عنوان محصولات صادراتی، به سایر کشورها صادر می‌کند. شهر آسونسیون به عنوان پایتخت پاراگوئه شناخته می شود که جذابیت فراوانی برای توریست ها دارد. طبیعت بکر، غنی و جذابی در پاراگوئه وجود دارد که برای هر گردشگر خارجی چشم‌نواز است.

با این تفاسیر اگر برنامه ای را فراهم نموده و به کشور پاراگوئه سفر کنید، خاطرات به یاد ماندنی را برای خود رقم می‌زنید. برای مثال یک کشتی مسافربری چوبی و زیبا در شهر آسونسیون وجود دارد که به Crucero Del Paraguay معروف است. گردشگران با سوار شدن بر این کشتی می‌توانند از آسونسیون به شهرهای دیگری مانند چاکو و پانتانول یا سایر شهرها و مکان های دیدنی سفر کنند. بناهای تاریخی با عظمتی در پایتخت این کشور وجود دارد که با دیدن آنها پی خواهید برد که این سازه ها و بناها در گذشته های دور چه شکوه و جلالی داشته اند. البته توجه شود پاراگوئه کشور امنی نیست و و نرخ ارتکاب جرم در آن در سال 2022 به شرح نمودار ذیل می باشد:

نرخ ارتکاب جرم در پاراگوئه

کشورهای ملزم به دریافت ویزای پاراگوئه

با هدف سفر به پاراگوئه، این احتمال وجود دارد که الزام به دریافت ویزای پاراگوئه داشته باشید. چرا که سیاست های این کشور به صورتی است که شهروندان صرفا در 59 کشور جهان برای سفر به این کشور نیازی به دریافت ویزای این کشور ندارند. اما مابقی کشورها برای ورود به خاک پاراگوئه بایستی ویزای مربوطه را اخذ نمایند.

چگونگی اخذ ویزای توریستی پاراگوئه

کشورهایی که نیازی به دریافت ویزای توریستی پاراگوئه ندارند، برای مدت زمان حداکثر 3 ماه اجازه اقامت در این کشور را بدون اخذ ویزا خواهند داشت. در این میان 3 کشور دیگر این امکان را دارند که به محض ورود به کشور پاراگوئه، مجاز به دریافت ویزا هستند که اسامی این کشورها قطر، عمان و امارات متحده عربی می باشد. همچنین 7 کشور دیگر وجود دارند که در زمانی که به فرودگاه سیلویو پتروسی وارد شدند، می توانند نسبت به اخذ ویزا اقدام نمایند. مابقی کشورها جهت دریافت ویزای پاراگوئه نظیر ویزای توریستی پاراگوئه بایستی به سفارت یا کنسولگری این کشور در کشور مبدا مراجعه نموده و اقدامات لازم را به عمل آورند.

هزینه اخذ ویزای توریستی پاراگوئه

علاقمندان به سفر به پاراگوئه ابتدا بایستی ویزای توریستی پاراگوئه را دریافت نمایند. این ویزا در دو نوع سینگل و مولتی صادر می شود که هر یک از آنها مبالغ جداگانه ای را برای متقاضی در بر دارند. جهت اخذ ویزای تک ورودی Single Entry Visa که به ویزای سینگل خوانده می شود ، بایستی مبلغ 43€ (یورو) بابت هزینه درخواست ویزا پرداخت گردد. برای ویزای چند ورودی Multiple Entry Visa نیز باید مبلغ 67€ (یورو) در نظر گرفت. افرادی که جزو شهروندان ایالات متحده و استرالیا هستند، ملزم به پرداخت هزینه های بالاتری هستند.

هزینه اخذ ویزای توریستی پاراگوئه

ویزای توریستی پاراگوئه و مدت اعتبار

هر نوع ویزایی اعتبار مخصوص به خود را دارد. ویزای توریستی پاراگوئه نیز دارای اعتبار زمانی خاصی است. گردشگران با دریافت این ویزا مجاز به ورود به کشور پاراگوئه هستند. حداکثر به مدت 3 ماه (90 روز) اجازه دارند در این کشور به تفریح و بازدید بپردازند. پس از مدت زمان ذکر شده بایستی به کشور خود بازگردند. تنها در شرایط خاصی می توان این ویزا را برای 90 روز دیگر تمدید نمود. مدت زمانی که طول می کشد تا ویزای توریستی پاراگوئه توسط سفارت این کشور برای متقاضی صادر گردد، بین 2 الی 3 روز کاری می باشد. اما در برخی موارد نیز مشاهده شده است که این مدت زمان به یک ماه نیز افزایش یافته است. برای سفر به سایر کشورهای اروپایی نیز بایستی ویزا دریافت نمود. برای مثال اگر قصد بازدید و گردش در آلمان را در ذهن دارید، ملزم به اخذ ویزای توریستی آلمان هستید.

مدارک لازم جهت تقاضای ویزای توریستی پاراگوئه

مدارکی که در راستای اخذ ویزای توریستی پاراگوئه مورد نیاز است به شرح زیر بیان می گردد. این مدارک می بایست به صورت کامل و بدون نقص تحویل سفارت گردند:

  • ارائه پاسپورتی که حداقل به مدت یک سال پس از ورود به پاراگوئه دارای اعتبار باشد.
  • ارائه کپی صفحات اول، دوم و آخر گذرنامه درخواست دهنده
  • تکمیل دو فرم اصلی تقاضای ویزا به شکل الکترونیکی و امضای آن توسط فرد متقاضی
  • تعداد 3 قطعه عکس در سایز 4*6 با مشخصات پس زمینه سفید و جدید
  • ارائه توضیحاتی در خصوص انگیزه و هدف از دریافت ویزای توریستی پاراگوئه و سفر به این کشور
  • رسید رزرو هتل و اطلاعات مربوط به آن
  • ارائه بلیت پرواز هواپیما که تاریخ و اطلاعات مربوطه را شامل شود.
  • ارائه دعوتنامه (در صورت وجود)؛ این دعوتنامه مختص افرادی است که با هدف شرکت در کنفرانس، روادید ورزشی،‌ هنری و غیره قصد دارند به پاراگوئه سفر کنند.
  • ثابت نمودن تمکن مالی جهت پرداخت هزینه ها در مدت زمان اقامت در پاراگوئه. پرینت حساب از 3 ماه گذشته حساب بانکی متقاضی و مشخص شدن وضعیت حساب وی

بایدها و نبایدها و مکان های گردشگری پاراگوئه

برخی مکان های گردشگری و توریستی کشور پاراگوئه که جذابیت خاصی برای گردشگر دارند به شرح زیر می باشد:

  • گردش در پارک ملی کورا Cerro Cora National Park
  • بازدید از پانتئون ملی قهرمانان (national pantheon of the heroes)
  • موزه دل بارو (Museo del Barro)

لازم به ذکر است مدرک شناسایی خود را به صورت مداوم در کشور پاراگوئه همراه داشته باشید تا در صورت بروز مشکل، به پلیس نشان دهید. از انجام برخی رفتارهای ناپسند و زشت و همچنین خندیدن با صدای بلند بخصوص در هوای تاریک بپرهیزید. چرا که این رفتارها برای پلیس مشکوک به نظر می آید و ممکن است مشکلاتی را برای شما به وجود آورد. بنابراین کاملا احتیاط کنید. آب لوله کشی در پاراگوئه قابل آشامیدنی نیست. از خرید غذا در خیابان ها و دست فروشان پرهیز نمایید. مواد غذایی شامل گوشت، ماهی، میوه و سبزیجات در این کشور دارای کیفیت بالایی می باشند.

شاید بدانید که کشور پاراگوئه در ایران دارای سفارت نیست. بنابراین متقاضیان سفر به پارگوئه برای دریافت ویزای توریستی پاراگوئه بایستی به سفارت پاراگوئه در کشورهای دیگر درخواست دهند. لبنان و قطر کشورهای نزدیک ایران هستند که سفارت پاراگوئه در آنها وجود دارد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت هیچ گونه خدمات توریستی را به موکلین خود ارائه نمی دهد و مقاله پیش رو صرفا جهت افزایش سطح آگاهی متقاضیان نگارش شده است. برای مهاجرت بلند مدت به سایر کشورها از جمله مهاجرت به اتریش، مهاجرت به آمریکا و غیره از این موسسه مشاوره بگیرید و فرآیند را آغاز نمایید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *