ویزای توریستی

ویزای توریستی کره جنوبی

ویزای توریستی کره جنوبی

کره جنوبی یکی از کشورهای واقع در قاره آسیا است که مورد توجه بسیاری از توریست ها قرار گرفته است. گردشگران زیادی با اخذ ویزای توریستی کره جنوبی به این کشور سفر مینمایند. این کشور از تاریخی کهن و آداب و رسوم سنتی جالبی برخوردار است. در شهرهای این کشور براحتی می­توان معماری های مدرن را در کنار بافت سنتی شهر مشاهده نمود. هر ساله مراسم و جشن های سنتی زیادی همراه با رقص با لباس های سنتی در سطح شهر برگزار می­گردد که برای توریستان و گردشگران بسیار جالب و دیدنی است. از سوی دیگر با گسترش محبوبیت این کشور در میان نوجوانان و جوانان امروزه متقاضیان بازدید از این کشور زیبا و مدرن طرفداران زیادی پیدا کرده است.  اخذ ویزای توریستی کره جنوبی کمی متفاوت از سایر کشورهاست.

افراد برای اخذ این ویزا می­باید هتلی را در این کشور رزرو نموده باشند. زیرا پلیس این کشور پس از ورود فرد به فرودگاه کره جنوبی رزرو هتل توسط شخص را بررسی می­نماید. در صورتیکه که خلاف آن اثبات گردد، فرد از این کشور اخراج و یا دیپورت خواهد شد. دوستان عزیزی که مایل به سفر به این کشور جالب و دیدنی را دارند، می­توانند در زمینه مراحل اخذ ویزای کره جنوبی با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس حاصل نموده و از سایر جزئیات آن آگاهی یابند. کره جنوبی یکی از کشورهای مدرن و صنعتی در قاره آسیا است که بیش از 10 میلیون جمعیت دارد. سئول بزرگترین و پرجمعیت ترین شهر این کشور است که پایتخت کره جنوبی نیز محسوب می­شود.

انواع ویزای توریستی کره جنوبی 2023

ویزای توریستی کشور کره جنوبی انواع مختلفی دارد و افراد می­توانند بسته به هدف سفر خود یکی از آنها را دریافت نمایند. این ویزاها عبارتند از:

  • سفر به کره جنوبی با هدف شرکت در سمینارها، همایش ها و یا نمایشگاه ها
  • دیدار با بستگان و یا اعضای خانواده
  • ویزای گردشگری

شهروندان برخی از کشورهای آمریکایی، اروپایی و آسیایی می­توانند بدون اخذ این ویزا به کره جنوبی سفر نمایند. از جمله کشورهای آسیایی که امکان سفر به کره جنوبی بدون اخذ روادید دارند، ژاپن، هنگ کنگ، ماکائو، سنگاپور، مالزی و تایلند هستند. هزینه ویزاهای توریستی این کشور بستگی به نوع آنها (یکبار ورود، دوبار ورود، چند بار ورود) با یکدیگر متفاوت بوده و به قرار زیر است:

انواع ویزا (از لحاظ ورود)هزینه درخواست (دلار)
ویزای یکبار ورود 90 روزه50
ویزای یکبار ورود بیش از 90 روز80
ویزای دو بار ورود کره جنوبی90
ویزای چند بار ورود120
ویزای یکبار ورود فشرده 90 روزه100
ویزای یکبار ورود فشرده بیش از 90 روز160
ویزای دوبار ورود فشرده180

ویزاهای توریستی کشور جنوبی قابلیت تمدید در خاک این کشور را ندارند و متقاضیانی که قصد تمدید مجدد این ویزا را دارند می­باید، به کشور مبدأ خود و یا کشور دیگری بغیر از کره جنوبی مراجعت نموده و درخواست تمدید این ویزا را بنمایند.

مدارک لازم جهت اخذ ویزای توریستی کره جنوبی

متقاضیانی که قصد سفر و گردشگری به کره جنوبی را دارند، ملزم به دریافت ویزای توریستی کشور کره جنوبی می­باشند. بدین منظور ارائه مدارک زیر به سفارت این کشور الزامی می­باشد:

  • ارائه اصل پاسپورت با حداقل اعتبار لازم
  • مدارک هویتی متقاضی (شناسنامه، کارت ملی)
  • 6 قطعه عکس
  • ارائه اصل حساب بانکی معتبر با رسید گردش مالی سه ماه اخیر
  • برخورداری از تمکن مالی لازم برای تأمین هزینه زندگی در کره جنوبی در طول اقامت (بیش از 40 میلیون تومان)
  • ارائه گواهی اشتغال به کار
  • ارائه گواهی اشتغال به تحصیل (دانش آموزان و دانشجویان)
  • اصل و ترجمه مدارک هویتی همسر برای افرادی که قصد سفر به همراه اعضای خانواده خود را دارند
  • ارائه مدارک مربوط به رزرو هتل در کره جنوبی

لازم است بدانید متقاضی می­بایست در زمان مقرر که بصورت آنلاین دریافت نموده است، به سفارت این کشور حاضر گردد و تمامی مدارک را بصورت کامل به این اداره تحویل نماید. در صورتیکه مدارک ارائه شده بصورت کامل ارائه نگردد، در روند اخذ ویزای توریستی کره جنوبی با مشکل روبرو خواهید شد. ناگفته نماند، حضور خود شخص برای اخذ این ویزا به سفارت کره جنوبی الزامی نیست. متقاضیان می­توانند انجام این امور را به وکیل و یا کارگزار خود بسپارند. از دیگر نکات ضروری در زمینه اخذ ویزای توریستی کره جنوبی تکمیل صحیح فرم درخواست ویزا می­باشد که باید بصورت دقیق و کامل تکمیل گردد. اعتبار ویزای توریستی کره جنوبی بمدت 30-90 روز است که فرد می­تواند در این کشور اقامت گزیند. این ویزا همانند ویزای تحصیلی و ویزای کاری کره جنوبی قابلیت تمدید ندارد.

مدارک لازم جهت اخذ ویزای توریستی کره جنوبی

ریجکت ویزای توریستی کره جنوبی

در برخی موارد مشاهده شده است که افراد با ریجکت درخواست ویزای خود روبرو شده اند. از مهمترین دلایل ریجکت ویزای چنین افرادی موارد زیر می­باشد:

  • نقص در ارائه اطلاعات ارائه شده در فرم درخواست ویزا
  • ارائه مدارک جعلی
  • عدم اطمینان آفیسر سفارت کره جنوبی از بازگشت متقاضی
  • داشتن سوابق کیفری فرد متقاضی
  • داشتن بیماری خاص و یا عدم ارائه فرم تایید سلامت

معرفی جاذبه های گردشگری در کره جنوبی

این کشور یکی از زیباترین کشورهای آسیایی بشمار می­رود که از فرهنگی متنوع و دیدنی برخودار می­باشد. جزیره جیجو یکی از معروفترین جاذبه های گردشگری در این کشور است که در بخش غربی کره جنوبی واقع شده است. تنها راه ورود به این جزیره از طریق قایق می­باشد. در گذشته از این جزیره برای تبعید مجرمان برای سال های طولانی استفاده می­گردید. اما هم اکنون جزیره جیجو یکی از جاذبه های گردشگری بینظیر در این کشور بشمار می­رود.

یکی دیگر جاذبه های گردشگری کره جنوبی می­توان به کلیسای یودوفوگاسپل را نام برد که بزرگترین کلیسای جهان است و دارای ظرفیتی برابر با یک میلیون نفر می­باشد. در این کلیسا افراد زیادی مشغول به کار می­باشند که تعداد آنها با 100 نفر می­رسد و مترجمانی مسلط به 16 زبان دنیا در این کلیسا مشغول به فعالیت می­باشند. از دیگر جاذبه های گردشگری کره جنوبی مقبره خانوادگی چوسان است که دارای قدمتی 500 ساله است . تمامی پادشاهان دوره­ی چوسان در این مقبره دفن گردیده اند. این مقبره واقع در پایتخت کره جنوبی شهر سئول است که از طبیعی زیبا و بکر برخوردار میباشد. هر ساله گردشگران زیادی با سفر به سئول از این مقبره دیدن می­نمایند. لازم به ذکر است که موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت، اقدامی در خصوص ویزای توریستی کشور کره جنوبی انجام نمی دهد.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *