مهاجرت

ویزای همراه آنتیگوا و باربودا

ویزای همراه آنتیگوا و باربودا

ویزای همراه آنتیگوا و باربودا در اختیار افرادی قرار می گیرد که قصد دارند به صورت خانوادگی به این کشور ورود کنند. در حال حاضر آنتیگوا و باربودا یکی از مهم ترین کشورهای حوزه کارائیب است که مسیرهای مختلفی برای مهاجرت شهروندان خارجی در نظر گرفته است. باید به این نکته توجه کرد که در اکثر پروسه های مهاجرتی، ویزا تنها به یک نفر تعلق می گیرد اما زمانی که صحبت از ویزای همراه در میان باشد، سایر اعضای خانواده نیز می توانند به همراه فرد اصلی وارد کشور ثانویه شوند و از مزایای نسبتا یکسانی بهره ببرند. در چنین شرایطی باید به این نکته اشاره کرد که دریافت ویزای همراه برای افرادی که قصد مهاجرت خانوادگی به این کشور را دارند از درجه اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

افرادی که قصد دارند در آنتیگوا و باربودا سرمایه گذاری کنند، بیش از سایرین به دنبال راهی هستند تا بتوانند خانواده خود را نیز به این کشور منتقل کنند تا بتوانند برای همه افراد خانواده خود پاسپورت معتبر آنتیگوا و باربودا را به دست آورند. ویزای همراه بیشتر برای افرادی است که می خواهند همسر و فرزندان خود را به این کشور منتقل کنند ولی در آنتیگوا و باربودا این فرصت وجود دارد که فرد برای والدین خود نیز ویزای همراه دریافت کند. در چنین شرایطی است که مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت به بررسی روند دریافت ویزای همراه در آنتیگوا و باربودا پرداخته اند.

  • شرایط دریافت ویزای همراه آنتیگوا و باربودا چیست؟
  • چه کسانی می توانند ویزای همراه آنتیگوا و باربودا را به دست آورند؟
  • محدودیت های ویزای همراه آنتیگوا و باربودا چیست؟
  • سرمایه گذاری در آنتیگوا و باربودا و شرایط ویزای همراه آنتیگوا و باربودا چگونه است؟

فرایند سرمایه گذاری و دریافت ویزای همراه آنتیگوا و باربودا

در حال حاضر، یکی از بهترین و اصلی ترین روش های مهاجرت به آنتیگوا و باربودا، از طریق سرمایه گذاری امکان پذیر می شود. افرادی که قصد ورود سرمایه خود به آنتیگوا و باربودا را دارند، می توانند با در اختیار داشتن حدود 200000$ (دلار) سرمایه گذاری خود در این کشور را در بخش های مختلف انجام دهند و از این طریق به اقامت این کشور دسترسی پیدا کنند.

افرادی که به آنتیگوا و باربودا مهاجرت می کنند، ممکن است تمایل داشته باشند که همراهان خود را به این کشور منتقل کنند و این امکانی است که دولت آنتیگوا و باربودا در اختیار علاقمندان قرار داده است. افراد زیادی می توانند به عنوان همراه به آنتیگوا و باربودا وارد شوند و این در حالی است که در بسیاری از کشورهای جهان این امکان وجود ندارد.

جدول زیر به خوبی نشان می دهد که چه کسانی و با چه شرایطی می توانند به عنوان همراه به آنتیگوا و باربودا وارد شوند:

نسبت همراهمحدودیت سنی
همسربدون محدودیت سنی
پدر و مادرحداقل 55 سال سن
خواهر و برادرحداکثر 30 سال
فرزند و فرزند خواندهحداکثر 30 سال

در چنین شرایطی می توان گفت که سرمایه گذاری در آنتیگوا و باربودا یکی از بهترین مسیرهایی است که می تواند به دریافت ویزای همراه ختم شود. این افراد می توانند به صورت همزمان با فرد اصلی به این کشور وارد شوند ولی به ازای هر فرد اضافه، بودجه بیشتری برای سرمایه گذاری نیاز خواهد بود.

شرایط ویزای خانواده نیروی کار در آنتیگوا و باربودا

یکی از انواع ویزاهای موجود در آنتیگوا و باربودا، ویزای کاری است و افرادی که برای کار به این کشور مهاجرت می کنند نیز تمایل دارند تا همراه با خانواده خود این مسیر را طی کنند. باید به این نکته توجه داشت که ویزای کاری آنتیگوا و باربودا یکی از سخت ترین ویزاهای این کشور برای دریافت است چراکه نرخ بیکاری در این کشور با شیوع بیماری کرونا رو به افزایش بود و در نتیجه دولت این کشور برای بهبود بخشیدن به این روند، امکان مهاجرت کاری به این کشور را به شدت محدود کرد.

شرایط ویزای همراه نیروی کار در آنتیگوا و باربودا

به طور کلی افرادی که ویزای کاری آنتیگوا و باربودا را به دست می آورند، این امکان را خواهند داشت که از ویزای همراه برای همسر و فرزندان خود استفاده کنند. برای همسر در این مسیر محدودیت سنی وجود ندارد ولی فرزندان باید کمتر از 30 سال داشته باشند. شرط اصلی برای دریافت ویزای همراه در این مسیر آن است که فرد دستمزد کافی دریافت کند.

این شرایط رو با ویزای همراه کانادا مقایسه کن

مزایای مهاجرت خانوادگی به آنتیگوا و باربودا

افرادی که قصد دارند به آنتیگوا و باربودا مهاجرت کنند، می توانند در مسیرهای مختلف ویزای همراه این کشور را دریافت کنند و در این مسیر امتیازهای بسیار زیادی وجود دارد. مهاجرت به آنتیگوا و باربودا از طریق خانوادگی می تواند امتیازهای بسیار زیادی را به همراه داشته باشد. برخی از مهم ترین امتیازهایی که در این مسیر وجود دارد عبارتند از:

امتیازهای دریافت ویزای همراه در آنتیگوا و باربودا

اکنون باید به این نکته اشاره کرد که آنتیگوا و باربودا یکی از کشورهای حوزه کارائیب است که می تواند امتیازهای بسیاری را در اختیار شهروندان خود قرار دهد. در چنین شرایطی می توان به بسیاری توصیه کرد که این کشور را برای مهاجرت خود انتخاب کنند. در صورتی که قصد دارید در بهترین مسیر برای مهاجرت به خارج از کشور گام بردارید، با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید تا شما را در این زمینه راهنمایی کنند.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *