مهاجرت

ویزای همراه امارات

ویزای همراه امارات

مطلع بودن از شرایط ویزای همراه امارات به متقاضیانی که قصد دارند به خانواده خود در امارات متحده عربی ملحق شوند امری الزامی محسوب می شود. پیشرفت های چشمگیر امارات متحده عربی در بخش های مختلف آموزشی، اقتصادی و سیاسی باعث افزایش جذابیت این کشور در بین مهاجران خارجی شده است. در این مقاله متقاضیان و هموطنان عزیز می توانند با همراهی کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت از شرایط مهاجرت به امارات متحده عربی و زندگی در این کشور، شرایط کسب ویزای همراه، هزینه های کسب این ویزای و سایر موارد مربوطه مطلع شوند.

  • شرایط دریافت ویزای همراه در کشور امارات چیست؟
  • آیا امارات ویزای همراه را به شهروندان خارجی در این کشور اهدا می کند؟
  • مزیت های دریافت این ویزا در کشور امارات چیست؟
  • آیا می توان از طریق این ویزا به اقامت دائم امارات رسید؟
  • آیا سرمایه گذاران در این کشور می توانند با خانواده خود به امارات وارد شوند؟
  • آیا دانشجویان بین المللی می توانند همسر خود را به کشور امارات فرا بخوانند؟
  • شرایط اقامت فرزندان در کشور امارات برای شهروندان خارجی چیست؟

مهاجرت به امارات متحده عربی

برای مهاجرت به کشور امارات و زندگی در این کشور متقاضیان ممکن است نیاز به ویزا داشته باشند. امارات متحده عربی یکی از پیشرفته ترین کشورهای آسیایی می باشد و به دلیل وجود جاذبه های گردشگری و توریستی مختلف گردشگران زیادی راهی این کشور می شوند. روند مهاجرت به امارات برای بسیاری از مهاجران و متقاضیان بین المللی بسیار آسان است. امارات متحده عربی با قول حقوق بدون مالیات و گرمای هوا و آفتابی در تمام سال، مقصدی جذاب برای بسیاری از مردم جهان است.

از آنجا که امارات متحده عربی یک کشور فوق پیشرفته است، مهاجران به توان مالی کافی برای زندگی در این کشور نیاز دارند. اگرچه قیمت خرید مسکن در این کشور زیاد است، اما هزینه اجاره آپارتمان در امارات نسبتاً ارزان است. به طور کلی هزینه زندگی در امارات متحده عربی زیاد است، اما کیفیت زندگی بالایی در این کشور وجود دارد. در نمودار ذیل هزینه زندگی در امارات و ترکیه مقایسه شده است:

هزینه زندگی در امارات و ترکیه

شرایط کلی امارات متحده عربی

زندگی در امارات متحده عربی وابسته به درآمد شخص، ترجیحات جغرافیایی و چشم انداز شغلی است. میزان بسیار پایین جرم و جنایات در امارات متحده عربی یک زندگی سالم و امن را به ساکنین این کشور ارائه می دهد. به عنوان مهاجر، متقاضیان در امارات متحده عرب راحت تر می توانند در اجتماع مستقر شوند زیرا حدود 70% الی 80% از جمعیت در این کشور مهاجران هستند. همانطور که گفته شد، ممکن است هزینه های زندگی در امارات متحده عربی برای اکثر متقاضیان زیادی باشد.

اما اگر متقاضیان اهل شهر بزرگی مانند لندن یا لس آنجلس باشند، برای این نوع قیمت ها آماده خواهند بود. متقاضیان قبل از مهاجرت به کشور امارات باید از شرایط کار، حقوق، درآمد، هزینه های اجاره مسکن، قیمت خانه و آپارتمان ها و مخارج و هزینه های زندگی در این کشور اطلاعات کاملی داشته باشند و سپس اقدام به کسب ویزای امارات متحده عربی کنند.

الزامات و شرایط ویزای همراه امارات

هر ساله افراد زیادی برای اشتغال در زمینه های مختلف، کسب درآمد، سرمایه گذاری، کارآفرینی، ازدواج، تحصیل و سایر اهداف اقدام به مهاجرت به امارات می کنند. متقاضیانی که قصد دارند به عنوان همراه با مهاجران و بستگان خود وارد خاک امارات متحده عربی شوند، می بایست اقدام به ویزای همراه این کشور کنند. کسب این ویزای همراه با سپری کردن مراحل مختلفی انجام می شود و افراد می توانند با کسب این ویزا به خانواده، همسر، والدین و فرزندان خود در امارات متحده امارات ملحق شوند.

به یاد داشته باشید فرزندان برای کسب این ویزا جهت ملحق شدن به خانواده و یا والدین خود باید کمتر از 18 سال سن داشته باشند. به یاد داشته باشید که علاوه بر ویزای همراه کشور امارات، در صورتی که متقاضیان و افراد بیش از 1100$ (دلار آمریکا) در این کشور درآمد داشته باشند می توانند به همراه خانواده خود وارد خاک امارات شوند.

مدارک لازم برای ویزای همراه امارات

ویزای همراه معمولا برای ملحق شدن به اعضای خانواده در امارات متحده عربی دریافت می شود و متقاضیان برای کسب این ویزا باید در حساب بانکی خود حداقل 1600$ (دلار آمریکا) پول داشته باشند. علاوه بر این، متقاضیان باید به طور کلی درآمد کافی برای حمایت از اعضای خانواده خود داشته باشند و با در نظر گرفتن تعداد اعضای خانواده خود، خانه ای مناسب با اتاق خواب های کافی و امکانات کامل داشته باشند و مدارک و اسناد زیر را برای کسب ویزای همراه امارات متحده عربی ارائه دهند:

  • تکمیل کردن فرم های ویزا
  • پاسپورت فرد اسپانسر و اعضو خانواده وی
  • پاسپورت والدین (به همراه یک قطعه عکس جدید)
  • ارائه مدارک لازم برای اثبات خویشاوندی
  • ارائه یک نسخه کپی از قرارداد کاری
  • ارائه مدارک لازم برای اثبات داشتن خانه مناسب جهت زندگی
  • پرداخت هزینه های درخواست فرم و کسب ویزای همراه برای ورود به امارات متحده عربی

مدارک لازم برای ویزای همراه امارات

روند کسب ویزای همراه امارات در 2022

در سال 2022 متقاضیان برای کسب ویزای همراه امارات باید مدارک ذکر شده در بخش قبلی را به سفارت امارات متحده عربی ارائه دهند و درخواست ورود اعضای خانواده خود به خاک این کشور را ارسال کنند. به طور کلی پردازش پرونده های متقاضیان و افراد 2 هفته به طول می انجامد تا بررسی و تایید شود و لازم به ذکر است که در برخی از موارد ممکن است درخواست کسب ویزای همراه امارات متحده متقاضیان و مهاجران رد شود.

در صورتی که درخواست متقاضیان برای کسب این ویزا تایید شود، مهاجران باید به سفارت امارات متحده عربی مراجعه کنند تا هزینه های مربوطه را پرداخت کنند و مدارک مورد نیاز را ارائه دهند. مجوز ورود به خاک امارات با ویزای همراه معمولا طی 2 روز ارائه می شود؛ اما در صورتی که که درخواست این ویزا به صورت فوری ارائه شود، ویزای همراه امارات تا چند ساعت برای متقاضیان صادر می شود.

هزینه های اخذ ویزای همراه امارات

در صورتی که ویزای متقاضیان و افرادی که قصد دارند با ویزای همراه وارد خاک امارات متحده عربی شوند صادر نشود، می توانند مبلغ پرداخت شده برای ویزای همراه را دریافت کنند. هزینه درخواست ویزا 29$ (دلار آمریکا) است و در صورتی که متقاضیان و مهاجران بخواهند اقدام به کسب ویزای فوری کنند و ویزای همراه خود را سریع تر کسب کنند باید 27$ (دلار آمریکا) بیشتر پرداخت کنند.

ویزای اقامت برای افرادی که قصد دارند به اعضای خانواده خود در امارات متحده عربی ملحق شوند با ارائه مدارک مورد نیاز، سپری کردن روند ویزا، ارائه مدارک پزشکی و اثبات داشتن مدارک بیمه درمانی، اثبات هویت و ارائه پاسپورت معتبر می توانند این کار را انجام دهند. لازم به ذکر است که خانم ها در صورتی می توانند اسپانسر اعضای خانواده خود (والدین، فرزندان و غیره) برای مهاجرات به امارات متحده عربی شوند که پزشک، معلم و یا پرستار حرفه ای باشند.

روند تمدید ویزای همراه امارات

ویزای اقامت اعضای خانواده در امارات متحده عربی معمولا با 2 سال اعتبار صادر می شوند و متقاضیان بعد از 2 سال 1 ماه مهلت دارند که اقدام به تمدید ویزای خود کنند. تمدید ویزا با مراجعه به یک بخش یا دفتر مهاجرتی معتبر و شناخته شده امکان پذیر است. به یاد داشته باشید که در صورت ترک امارات متحده عربی بعد از 6 ماه ویزای متقاضیان نامعتبر خواهد شد. هموطنان عزیز و گرامی برای مطلع شدن از شرایط کسب ویزای همراه امارات، ویزای کار، ویزای تحصیل در امارات و یا مهاجرت به کشورهای مختلف دنیا می توانید با کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرید.

1/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *