مهاجرت

ویزای همراه سنت لوسیا

ویزای همراه سنت لوسیا

با دریافت ویزای همراه سنت لوسیا متقاضیان می توانند به همراه خانواده خود به این کشور سفر یا مهاجرت کنند. برای دریافت ویزای همراه سنت لوسیا اعضای خانواده فردی که به این کشور مهاجرت یا سفر کرده است حتما باید شرایط و الزامات مربوطه را رعایت کنند. در این نوشتار، متخصصان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت هموطنان عزیز را به طور کامل با ویزای همراه سنت لوسیا آشنا می سازند و اطلاعات کاملی درباره آن ارائه می دهند. سنت لوسیا کشور جزیره ای می باشد که با ارائه فرصت های مختلف تحصیلی، کاری و سرمایه گذاری مقصد مناسبی برای مهاجرت از کشورهای مختلف به شمار می رود و هر ساله جمعیت این کشور با مهاجرت مهاجران خارجی به سنت لوسیا افزایش می یابد.

با توجه به کاهش نرخ تولد در این کشور، مهاجرت شهروندان خارجی به سنت لوسیا در 2 دهه اخیر از دلایل اصلی افزایش جمعیت آن بوده است.

  • چه امتیازهایی برای مهاجرت به سنت لوسیا وجود دارد؟
  • چگونه می توان به همراه خانواده به سنت لوسیا مهاجرت کرد؟
  • بهترین مسیرهای ورود خانوادگی به سنت لوسیا چیست؟

اینفوگرافیک ویزای همراه سنت لوسیا

آشنایی با ویزای همراه سنت لوسیا

روادید همراه سنت لوسیا مدرکی است که به اعضای خانواده افرادی که به این کشور مهاجرت کرده اند و موفق به کسب اقامت شده اند اجازه می دهد تا به همزمان به سنت لوسیا سفر کنند. ویزای همراه این کشور طبق شرایط و قوانین خاصی قابل دریافت می باشد و رایج ترین روش های اخذ ویزای همراه آن از طریق سرمایه گذاری و کار می باشد. برای موفقیت آمیز بودن درخواست اخذ ویزای همراه این کشور، وزارت کشور سنت لوسیا باید شواهد قابل توجهی را ببیند که نشان دهد فردی که مایل به دریافت ویزای همزمان است، یک رابطه واقعی با فردی دارد که به این کشور مهاجرت کرده است.

نمونه هایی از شواهدی که ممکن است افراد ارائه دهند عبارتند از:

  • صورت های بانکی مشترک
  • قراردادهای اجاره یا خرید مشترک
  • گواهی ازدواج یا مشارکت مدنی

اگرچه ممکن است به دست آوردن این مدرک دشوار باشد، به خصوص اگر گم شده یا دور ریخته شده باشد، اما بدون آن افراد شانس کمتری برای دریافت ویزای همراه سنت لوسیا خواهند داشت. وزارت کشور همچنین باید مدرکی ببیند که گواهی ازدواج به طور قانونی توسط دولت کشور مبدا به رسمیت شناخته شده است و همچنین به طور رسمی ترجمه و تایید شده است. همانطور که ذکر شد، متقاضیان می توانند از دو روش اصلی اقدام به دریافت ویزای همراه سنت لوسیا کنند.

دو روش اصلی دریافت ویزای همراه سنت لوسیا عبارتند از:

روش هاشرایط
سرمایه گذاریسرمایه گذاری در پروژه سازمانی، املاک، اوراق قرضه دولتی یا کمک غیر قابل استرداد بهNEF
کار در سنت لوسیااثبات اقامت و اشتغال همسر یا اعضای خانواده (درجه 1 در سنت لوسیا)

در بخش های بعدی روش های اصلی دریافت ویزای همراه  به طور دقیق مورد بررسی قرار می گیرند.

آشنایی با ویزای همراه سنت لوسیا

دریافت ویزای همراه سنت لوسیا از طریق سرمایه گذاری

سرمایه گذاری در سنت لوسیا نه تنها باعث کسب اقامت و تابعیت می شود، بلکه می تواند راهی برای دریافت ویزای سنت لوسیا باشد. البته باید در نظر داشته که هزینه دریافت روادید همراه این کشور از طریق سرمایه گذاری با توجه به روش سرمایه گذاری متفاوت است. متقاضیان می توانند با سرمایه گذاری در املاک و مستغلات به ارزش حداقل 300000$ (دلار) و همچنین سرمایه گذاری در یک پروژه سازمانی مصوب (طبق مقررات) با حداقل سرمایه گذاری 3500000$ (دلار) به اضافه ایجاد حداقل سه شغل دائمی اقدام به دریافت ویزای همراه سنت لوسیا کنند.

هزینه دریافت ویزای همراه سنت لوسیا با 2 روش ذکر شده در بالا به صورت زیر است:

هزینه دریافت ویزای همراه سنت لوسیا

علاوه بر این، کمک غیر قابل استرداد به NEF به ارزش 100000$ (دلار) نیز (برای یک متقاضی) راه دیگر اخذ ویزای همراه است.

هزینه های اخذ ویزای همراه سنت لوسیا از طریق این روش به صورت زیر است:

مواردهزینه ها
متقاضی اصلی$100000 (دلار)
متقاضی اصلی و همسر$140000 (دلار)
متقاضی اصلی، همسر، و حداکثر 2 وابستگان واجد شرایط دیگر$150000 (دلار)
هر فرد واجد شرایط اضافی که با متقاضی اصلی، همسر و 2 وابستگان واجد شرایط دیگر درخواست می‌ کند$15000 (دلار)
هر فرد واجد شرایط اضافی$25000 (دلار)

سرمایه گذاری در اوراق قرضه دولتی که باید به مدت 5 سال نگهداری شود نیز روش چهارم سرمایه گذاری در سنت لوسیا می باشد و می توند موجب دریافت ویزای همراه سنت لوسیا شود.

هزینه های اخذ ویزای همراه سنت لوسیا از طریق این روش به صورت زیر است:

مواردهزینه ها
متقاضی اصلی$500000 (دلار)
متقاضی اصلی و همسر$535000 (دلار)
متقاضی اصلی، همسر، و حداکثر 2 وابستگان واجد شرایط دیگر$550000 (دلار)
هر واجد شرایط اضافی در هر سنی$25000 (دلار)
هزینه دولت$50000 (دلار)

مدارک مورد نیاز در شرایط ویزای همراه سنت لوسیا

یکی از اصلی ترین مراحل در روند درخواست ویزای همراه سنت لوسیا، جمع آوری اسناد و مدارک مورد نیاز برای شروع روند دریافت ویزا می باشد. مدارک مورد نیاز برای درخواست ویزای همراه سنت لوسیا عبارت اند از:

اسناد و مدارک مورد نیاز برای درخواست ویزای همراه سنت لوسیاتوضیحات
ارائه پاسپورت معتبر بین المللیارائه پاسپروت به همراه کپی آن الزامی است. علاوه بر این گذرنامه متقاضیان باید حداقل 3 ماه پس از انقاضای ویزا معتبر باشد و دارای حدالق 2 صفحه خالی باشد.
فرم درخواستفرم درخواست تکمیل شده ویزای همراه سنت لوسیا
عکسارائه 2 قطعه عکس در اندازه پاسپورت که اخیرا گرفته شده است.
ارائه مدارک روابط خانوادگیمدارک مربوط به روابط خانوادگی در صورت لزوم مانند گواهی تولد برای فرزندان
اثبات تمکن مالیمدارکی جهت اثبات بودجه کافی و محل اقامت مناسب در سنت لوسیا

مدت زمان پردازش در شرایط ویزای همراه سنت لوسیا

تمامی متقاضیان دریافت ویزای همراه سنت لوسیا، باید در قدم اول مدت زمان پردازش ویزای همراه این کشور را با شرایط خود بررسی کنند. به همین چهت همواره توصیه می شوود که چندنی ماه قبل از اعزام به این کشور برای درخواست ویزای همراه سنت لوسیا اقدام نمایید. به طور کلی مدت زمان پردازش ویزای همراه سنت لوسیا حداکثر 90 روز می باشد. که به نسبت اغلب کشورهای حوزه دریای کارائیب طولانی تر است. البته لازم به ذکر است که عواملی متعددی همچون محل قرار ملاقات و مفقودی مدارک می توانید روند پردازش ویزای همراه این کشور را طولانی تر کند.

در نمودار زیر می توانید مدت زمان پردازش ویزای همراه کشورهای مختلف جهان را با یکدیگر مقایسه کنید:

مدت زمان پردازش ویزای همراه در کشورهای مختلف جهان

روند درخواست ویزای همراه سنت لوسیا

تمامی اتباع کشورهای خارجی که به دنبال دریافت ویزای همراه سنت لوسیا هستند، در قدم اول باید با روند درخواست این نوع از ویزا به خوبی آشنا شوند. به عبارت دیگر، بدون رعایت روند درخواست ویزای همراه سنت لوسیا اجازه درخواست ویزای همراه این کشور را نخواهید داشت. روند درخواست ویزای همراه سنت لوسیا به شرح زیر می باشد:

روند درخواست ویزای همراه سنت لوسیاتوضیحات
وقت ویزامتقاضیان دریافت ویزای همراه سنت لوسیا باید وقت ویزای خود را رد نزدیک ترین کنسولگری سنت لوسیا در کشور محل اقامت خود تنظیم کنند.
فرم درخواستمتقاضیان می توانند فرم درخواست ویزای همراه سنت لوسیا را به صورت آنلاین دانلود کنند و در آخر پرینت گرفته و امضا کنند.
جمع آوری مدارک مورد نیازتمامی مدارک مورد نیاز ویزای همراه سنت لوسیا را جمع آوری کنید.
منتظر جواب باشید.در مرجله آخر تمامی متقاضیان باید منتظر پردازش ویزای همراه خود باشند.

هزینه درخواست ویزای همراه سنت لوسیا

یکی از مهمترین مواردی که اغلب متقاضیان دریافت ویزای همراه سنت لوسیا نادیده می گیرند، هزینه درخواست ویزای همراه سنت لوسیا می باشد. به عبارت دیگر، توصیه می شود که قبل از درخواست ویزای همراه سنت لوسیا با هزینه درخواست این نوع از ویزا به خوبی آشنا شوید. در غیر این صورت با مشکلات گسترده ای در طول درخواست خود مواجه خواهید شد. البته لازم به ذکر است که، هزینه درخواست ویزای همراه سنت لوسیا بسته به کنسولگری که از آن درخواست می کنید متفاوت خواهد بود. اما به طور معمول، هزینه درخواست ویزای همراه سنت لوسیا برای هر تبعه خارجی 490XCD (دلار کارائیب شرقی) خواهد بود.

اخذ روادید همراه از طریق کار در سنت لوسیا

به طور کلی، همانند اکثر کشورهای دنیا، همسر افرادی که برای کار در سنت لوسیا موفق به مهاجرت کاری به این کشور می شوند، می توانند طبق شرایط خاص اقدام به دریافت ویزای همراه سنت لوسیا کنند. برای انجام این کار، همسر فرد متقاضی باید ثابت کند که در سنت لوسیا به طور رسمی مشغول به کار می باشد و دارای مجوز اقامت معتبر می باشد. علاوه بر این، وی باید ثبات کند که در سنت لوسیا درآمد و توان مالی کافی برای حمایت از اعضای خانواده خود دارد و محل زندگی که باید به همراه خانواده خود در آن زندگی کند، مناسب می باشد. همه افرادی که به فکر دریافت این ویزا هستند و واجد شرایط می باشند باید دارای سوابق شخصی پاک و بدون سابقه کیفری باشند و تحت هیچ گونه تحقیقات کیفری قرار نگیرند.

فردی که به عنوان یک خطر امنیتی بالقوه تلقی می شود یا در هر فعالیتی که به احتمال زیاد باعث بدنامی سنت لوسیا می شود درگیر است یا درگیر بوده است، برای دریافت ویزا و اقامت سنت لوسیا و همچنین تابعیت این کشور تایید نمی شود. شایان ذکر است که هیچ محدودیتی برای تابعیت دوگانه در سنت لوسیا وجود ندارد و افرادی که به همراه همسر و اعضای خانواده خود اقدام به مهاجرت و اقامت در سنت لوسیا می کنند، می توانند با داشتن شرایط مورد نیاز، پاسپورت سنت لوسیا را دریافت کنند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خدمت هموطنان عزیز می باشد تا اطلاعات تکمیلی درباره شرایط و قوانین مهاجرت به سنت لوسیا و سایر کشورهای دنیا ارائه دهد.

سوالات پرتکرار ویزای همراه سنت لوسیا

در این بخش به پرتکرارترین سوالات شما پاسخ می دهیم:

  • مدارک مورد نیاز در شرایط ویزای همراه سنت لوسیا کدام اند؟ ارائه پاسپورت معتبر بین المللی، فرم درخواست، عکس، ارائه مدارک روابط خانوادگی و اثبات تمکن مالی
  • دریافت ویزای همراه سنت لوسیا از طریق سرمایه گذاری به چه صورت می باشد؟ سرمایه گذاری در سنت لوسیا نه تنها باعث کسب اقامت و تابعیت می شود، بلکه می تواند راهی برای دریافت ویزای سنت لوسیا باشد. البته باید در نظر داشته که هزینه دریافت روادید همراه این کشور از طریق سرمایه گذاری با توجه به روش سرمایه گذاری متفاوت است. متقاضیان می توانند با سرمایه گذاری در املاک و مستغلات به ارزش حداقل 300000$ (دلار) و همچنین سرمایه گذاری در یک پروژه سازمانی مصوب (طبق مقررات) با حداقل سرمایه گذاری 3500000$ (دلار) به اضافه ایجاد حداقل سه شغل دائمی اقدام به دریافت ویزای همراه سنت لوسیا کنند.
5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *