مهاجرت

ویزای همراه مونته نگرو

ویزای همراه مونته نگرو

ویزای همراه مونته نگرو برای آن دسته از افراد می تواند ارزشمند باشد که قصد دارند به همراه خانواده خود به این کشور سفر کنند. در حال حاضر روش های مختلفی برای مهاجرت به مونته نگرو وجود دارد و به همین دلیل شهروندان خارجی می توانند با آسودگی خاطر این کشور را به عنوان مقصد نهایی خود برای مهاجرت انتخاب کنند. با این حال این مسئله ممکن است برای آن ها به یک دغدغه تبدیل شود که آیا فرد می تواند به همراه خانواده خود به این کشور وارد شود یا خیر. باید به این نکته اشاره کرد که روش های مختلف مهاجرتی به مونته نگرو، شرایط متفاوتی دارد و به همین دلیل نمی توان به راحتی گفت که در مونته نگرو امکان دریافت ویزای همراه وجود خواهد داشت.

ویزای همراه، یکی از انواع ویزاهایی است که می توان برای مهاجرت به آن دست پیدا کرد و در حقیقت به همسر و فرزندان مهاجر اجازه می دهد تا در کوتاه ترین زمان ممکن، در کنار خانواده خود در مونته نگرو زندگی کنند. برخی از امتیازهایی که ویزای همراه به همراه خواهد داشت به گونه ای است که فرد می تواند از تمامی امتیازهای زندگی در این کشور استفاده کند و به همراه همسر خود حتی به کار نیز مشغول شود. به دلیل اهمیت بسیار زیادی که دریافت ویزای همراه در مونته نگرو دارد، مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت به بررسی این موضوع خواهند پرداخت.

  • شرایط زندگی در مونته نگرو چیست؟
  • چه کسانی بیشترین شانس برای دریافت ویزای همراه در مونته نگرو را دارند؟
  • آیا دانشجویان می توانند از ویزای همراه مونته نگرو استفاده کنند؟
  • محدودیت های استفاده از ویزای همراه مونته نگرو چیست؟
  • بهترین روش برای دریافت ویزای همراه مونته نگرو چیست؟

شرایط سرمایه گذاری در مونته نگرو و دریافت ویزای همراه

افرادی که قصد دارند با استفاده از سرمایه خود به خارج از کشور مهاجرت کنند، این فرصت را خواهند داشت که مونته نگرو را به عنوان مقصد نهایی خود انتخاب کنند. در حال حاضر مونته نگرو یکی از کشورهایی است که با بودجه نسبتا کمتر نسبت به بسیاری از کشورهای جهان، این فرصت را خواهند داشت که اقامت مونته نگرو را به دست آورند.

شرایط سرمایه گذاری در مونته نگرو و دریافت ویزای همراه

این امکان برای فرد وجود خواهد داشت که با بودجه ای معادل 450000€ (یورو) یا کمتر و با خرید ملک در این کشور، خود را به مونته نگرو رسانده و اقامت این کشور را به دست آورند. در حال حاضر یکی از مهم ترین امکاناتی که خرید ملک در این کشور به همراه خواهد داشت آن است که فرد می تواند به راحتی شرایط اقامت همسر و فرزندان زیر 18 سال خود را فراهم آورد. سایر افرادی که از نظر اقتصادی به فرد سرمایه گذار وابسته هستند، می توانند با استفاده از این روش مهاجرتی خود را به مونته نگرو برسانند.

فرصت طلائی مهاجرت به سوئد با خانواده

دریافت ویزای همراه از طریق ازدواج

افرادی که قصد دارند در مونته نگرو زندگی کنند، می توانند با استفاده از روش ازدواج، به خواسته خود در این کشور دست پیدا کنند. از این طریق فرد باید نشان دهد که همسر او در شرایطی استاندارد در مونته نگرو اقامت دارد و می خواهد از این طریق اقامت این کشور را در کنار همسر خود تجربه کند. البته این امکان برای فرزندان و فرزندخواندگان زیر 18 سال نیز وجود دارد که بتوانند از همین طریق خود را به کشور مونته نگرو برسانند. باید به این نکته توجه داشت که قوانین ازدواج در مونته نگرو تنها اجازه ازدواج با یک نفر را به فرد می دهد و فرد نیز تنها برای یک همسر خود می تواند درخواستی برای دریافت ویزا به ثبت برساند.

باید توجه داشت که در این مسیر، شرایط ازدواج افراد بررسی خواهد شد تا اطمینان حاصل شود که ازدواج به منظور دریافت اقامت و استفاده از منافع نباشد. شرایط زیر را می توان به عنوان عوامل منفی در این رابطه دانست:

عوامل منفی اقامت در مونته نگرو از طریق ازدواج

ویزای کاری و فراخوان همسر در مونته نگرو

افرادی که برای کار در مونته نگرو مهاجرت می کنند، یکی دیگر از گروه هایی هستند که می توانند از ویزای همراه این کشور استفاده کنند. باید به این نکته اشاره کرد که در بسیاری از موارد، امکان استفاده از ویزای همراه بلافاصله بعد از این که نفر اصلی ویزای کاری را دریافت کرد وجود نخواهد داشت و فرد باید شخصا وارد مونته نگرو شده و اقدامات لازم برای دریافت ویزای همراه برای همسر و فرزندان خود را انجام دهد.

باید به این نکته توجه داشت که در حال حاضر، مهم ترین عامل برای دریافت ویزای همراه از این طریق، در اختیار داشتن تمکن مالی کافی است و دستمزد فرد در مونته نگرو نیز از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. در روند اعطای ویزای همراه از این طریق، سفارت توجهی به توانمندی همراه در کار کردن در این کشور ندارد و صرفا درآمد نفر اصلی است که در روز درخواست برای دریافت ویزا مورد توجه قرار می گیرد. به هر ترتیب باید به این نکته توجه داشت که مونته نگرو یکی از کشورهایی است که آینده اقامتی بسیار مناسبی را ایجاد می کند و به همین دلیل می توان به افراد زیادی آن را توصیه کرد. در صورتی که به دنبال بهترین مسیرهای مهاجرتی به خارج از کشور هستید، با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *