ویترین

ویزای همراه نیجریه

ویزای همراه نیجریه

ویزای همراه نیجریه به اعضای خانواده افرادی که در نیجریه مشغول به کار هستند و مقیم این کشور محسوب می شوند اجازه می دهد تا وارد خاک آن شوند. بسیاری از خانواده ها نیجریه لاگوس را انتخاب خوبی برای جابجایی می دانند. به طور کلی، مهاجرت خانوادگی یک موضوع بسیار حساس است که قبل از تصمیم گیری باید در مورد آن فکر کرد. این به این دلیل است که تصمیم افراد به عنوان یک خانواده بر دیگران نیز تأثیر می گذارد، به خصوص اگر متقاضیان فرزندانی داشته باشند که هنوز در سنین حساس خود هستند. نقل مکان به نیجریه تصمیمی است که باید پس از بررسی کامل توانایی مالی اتخاذ شود. علاوه بر این، نقل مکان به نیجریه بدون شغل ایمن یا یک تجارت ثابت توصیه نمی شود.

اطلاعات کاملی در این نوشتار توسط متخصصان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت جمع آوری شده است که راهنمای عالی برای هموطنان عزیز جهت اخذ ویزای همراه نیجریه و به طور کلی مهاجرت به این کشور می باشد. علاوه بر مواردی که ذکر شد، افرادی که به فکر دریافت این ویزا هستند، و اگر فرزند یا فرزندانی به عنوان عضوی از خانواده خود دارند، فاکتور مهم دیگری که باید در نظر بگیرند، تحصیلات آنها می باشد. بسیاری از مهاجران در نیجریه توسط کارفرمایان و استخدام در شرکت های مختلف در این کشور اقدام به مهاجرت به نیجریه کرده اند. یکی از مزایای استخدام در شرکت های معتبر مستقر در نیجریه این است که اعضای خانواده آنها می توانند با دریافت ویزا، به همراه فرد استخدام شده به نیجریه مهاجرت کنند. در ادامه به صورت دقیق تر شرایط ویزای همراه نیجریه مورد بررسی قرار گرفته است.

ویزای همراه برای مهاجرت به نیجریه

نیجریه به لطف صنایع پر رونق نفت و گاز که در خط ساحلی آن وجود دارد، تعداد رو به رشدی از جوامع مهاجر دارد. زندگی به عنوان یک خارجی در نیجریه ممکن است کمی احساس انزوا کند زیرا مهاجران در حومه شهرها و مجتمع های مسکونی دور هم جمع شده اند. اما فراتر از دیوارهای بلوک های آپارتمانی، کشوری پر نشاط قرار دارد. صنایع شهری در شهرهای بزرگ به وجود می آیند، اما نیجریه فراتر از زیرساخت های مدرن است. در حومه شهر شلوغ، میراث آفریقایی اگر کشور هنوز قابل توجه است و نباید از دست داد. کسب ویزای همراه نیجریه و نقل مکان به این کشور یا هر کشوری ممکن است دشوار شود، اما کسب اطلاعات کامل موجب آسان شدن این پروسه برای متقاضیان می شود. جهت دریافت ویزای همراه این کشور، 2 روش اصلی برای متقاضیان موجود می باشد.

دو روش اصلی دریافت ویزای همراه نیجریه عبارتند از:

  • دریافت ویزای همراه نیجریه برای اعضای خانواده فردی که در نیجریه مشغول به کار و تجارت است.
  • دریافت ویزای همراه نیجریه برای همسر خارجی فردی که شهروند نیجریه می باشد و در این کشور ساکن است.

شرایط دریافت ویزای همراه از هر 2 روش ذکر شده تقریبا مشابه است اما متقاضیان حتما باید از جزئیات آن کاملا مطلع باشند.

ویزای همراه برای مهاجرت به نیجریه

مراحل دریافت ویزای همراه نیجریه

به طور کلی، مراحل دریافت ویزای همراه نیجریه در هر شرایط با مراحل اخذ سایر ویزا های نیجریه شباهت زیادی دارد اما با تفاوت های بسیار کوچک همراه می باشد.

در جدول زیر به مراحل دریافت ویزای همراه نیجریه اشاره شده است:

مراحلامور
1جمع آوری مدارک مورد نیاز
2ترجمه و تایید مدارک مورد نیاز به زبان انگلیسی
3ارائه مدارک، تکمیل فرم درخواست ویزای همراه و پرداخت هزینه درخواست ویزا
4رزرو وقت ملاقات در سفارت یا کنسولگری نیجریه
5مراجعه به سفارت نیجریه حضور در جلسه ملاقات
6انتظار برای پردازش درخواست
7اخد ویزای همراه و سفر به این کشور

شایان ذکر است که متقاضیان می توانند به صورت آنلاین نیز با مراجعه به وب سایت مهاجرت نیجریه، انتخاب کشور و طی کردن مراحل درخواست ویزا، درخواست ویزای همراه نیجریه خود را به صورت آنلاین اعلام کنند. لطفاً توجه داشته باشید که پس از ارسال درخواست ‌ها به سفارت، هزینه های درخواست ویزای همراه این کشور و هزینه ‌های رسیدگی قابل استرداد نیستند. صرف نظر از اینکه آیا ویزا داده می شود یا خیر. شایان ذکر است که متقاضیان فقط می‌توانند قبل از ارسال یا آپلود درخواست‌ ها به سفارت، هزینه ‌های پرداخت شده را به‌ صورت آنلاین لغو کرده و بازپرداخت کنند.

مزایای مهاجرت به مجارستان

مهاجرت به نیجریه با ویزای همراه

ویزای همراه نیجریه از دو روش رایج قابل اخذ می باشد. در روشی که همسر فرد متقاضی مقیم نیجریه می باشد، باید ثابت شود که فرد مقیم نیجریه دارای شغل مناسب، محل اقامت مشخص و همچنین مجوز و ویزای اقامت قانونی در نیجریه می باشد. مهاجرت کاری به نیجریه همانند اکثر کشورهای دنیا در صورتی امکان پذیر می باشد که متقاضیان موفق به کاریابی در این کشور شوند و بعد از عقد قرار کاری رسمی با کارفرمایان در نیجریه، اقدام به دریافت ویزای کاری و مهاجرت به نیجریه کنند. قبل از مهاجرت کاری به نیجریه، کسب اطلاعات کامل درباره شرایط کار و حقوق کار در نیجریه الزامی می باشد.

در نمودار زیر به متوسط حقوق ماهیانه در نیجریه در زمینه های مختلف اشاره شده است:

بررسی متوسط درآمد برخی مشاغل در نیجریه

علاوه بر این، متقاضیان می توانند با ازدواج با فردی که شهروند نیجریه می باشد، اقدام به دریافت ویزای همراه نیجریه کنند و سپس بعد از ورود به خاک این کشور، اقامت دائم نیجریه را بدست آورند. به طور کلی با ازدواج با یک شهروند نیجریه متقاضیان قادر به اخذ پاسپورت نیجریه خواهند بود اما باید زندگی مشترک و رابطه واقعی آنها اثبات شود و برای اثبات این موضوع نیر حتما باید مدارک و اسناد مورد نیاز ارائه داده شوند.

انتخاب فرانسه برای مهاجرت

هموطنان محترمی که مایل به مهاجرت به نیجریه به همراه اعضای خانواده خود هستند و یا قصد دارند با اهداف مختلف مانند ادامه تحصیل، کار، سرمایه گذاری یا ازدواج اقدام به مهاجرت به نیجریه کنند و اقامت این کشور را بدست آورند، می توانند با تماس با مشاورین موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت، اطلاعات تکمیلی از شرایط و قوانین تمامی امور مرتبط دریافت کنند.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *