ویزای کاری

ویزای کاری آلمان با مدرک دیپلم

ویزای کاری آلمان با مدرک دیپلم

از آنجایی که آلمان در صدر کشورهای مورد علاقه ایرانیان قرار دارد تلاش برای اخذ ویزای کاری آلمان با مدرک دیپلم توسط شهروندان ایرانی رایج است. اما حقیقت امر این است که دریافت ویزای کار آلمان تنها با مدرک دیپلم امکان پذیر نخواهد بود. پایین ترین مدرکی که برای یافتن کار در آلمان اعتبار دارد مدرک فوق دیپلم یا همان کاردانی آن هم تنها در رشته های مکانیک و فنی است. البته این بدان معنا نیست که برای افرادی که مدرک دیپلم دارند امکان مهاجرت به آلمان یا سایر کشورهای اروپایی وجود نداشته باشد.

پروسه مهاجرت امری بسیار مهم و گسترده است که به همین سادگی نمی توان از جزئیات آن مطلع شد. بدین جهت پیشنهاد می نماییم در وهله اول جهت شناخت بیشتر آلمان و اخذ ویزای کاری آلمان با مدرک دیپلم، مقاله پیش رو که توسط کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت نگاشته شده است را به دقت مطالعه نمایید.

  • شرایط اخذ ویزای 2023 با مدرک دیپلم برای ایرانی چیست؟
  • شرایط اخد اقامت آلمان با ویزای کار چیست؟
  • آیا می توان بدون مدرک دانشگاهی در کشور آلمان مشغول به کار شد؟
  • آیا در اختیار داشتن یک تخصص برای کار در آلمان کافی است؟
  • مهم ترین امتیازات کار در آلمان چیست؟

مهاجرت کاری به آلمان 2023

به طور کلی مهاجرت کاری به آلمان در مقایسه با مهاجرت کاری به سایر نقاط اروپا و یا حتی کانادا و استرالیا راحت تر است. زیرا از طرفی برای دریافت ویزای کار آلمان نیازی به مدارک عالیه زبان مثل سطح آیلتس 7 و یا تافل وجود ندارد. از طرفی ویزای جستجوی کاری که توسط سفارت آلمان در سال 2023 همانند گذشته اعطا می شود. البته لازم به ذکر است که در حال حاضر بسیار سخت تر و به میزان بسیار کمتری این ویزا صادر می گردد.

دست کم برای شهروندان ایرانی در هیچ کشور دیگری به جز آلمان اخذ ویزای جست و جوی کار با مدرک دیپلم وجود ندارد. همین فرصت 6 ماهه جستجوی کار شرایطی را برای ایرانیان متقاضی کار فراهم آورده تا با حضور در کشور آلمان به دنبال شغل مناسب خود بگردند. از طرفی طی آمارها حدود 70% از ویزای جستجوی کار در آلمان برای ایرانیان تا قبل از سال 2023 موفق بوده و به استخدام و دریافت اقامت منجر شده است.

وبینار تخصصی مهاجرت بدون مدرک زبان

اخذ ویزای کاری آلمان با مدرک دیپلم

کشور آلمان تنها به افرادی ویزای کاری اعطا می نماید که دارای تخصص و تجربه کاری باشند. یعنی در حقیقت آلمان به دلیل کمبود نیروی کار متخصص اقدام به پذیرش مهاجر می نماید. طبیعتا اخذ ویزای کاری آلمان با مدرک دیپلم به صورت مستقیم امری دشوار و در بسیاری از موارد غیرممکن است. البته افرادی زیادی در سراسر جهان ابتدا از طریق مهاجرت تحصیلی اقدام می نمایند سپس شرایط کار در حین تحصیل و کار پس از تحصیل را فراهم می کنند.

در برخی از موارد عده ای از طریق مهاجرت فرزندان خود برای تحصیل اقدام می نمایند. یعنی پس از دریافت اقامت تحصیلی برای فرزند خود درخواست ویزای همراه می نماید تا بتواند در آن کشور به کار مشغول شود. البته لازم به ذکر است کشورهای محدودی اجازه کار به همراه دانش آموز می دهند و لیست این کشورها در 2023 دارای تغییراتی است که ما پیشنهاد می نماییم در این خصوص با یک وکیل مهاجرتی متخصص مشورت نمایید.

اخذ ویزای کاری آلمان با مدرک دیپلم فنی

یکی از رایج ترین سوالاتی که متقاضیان مهاجرت مطرح می نمایند این است که آیا امکان اخذ ویزای کاری آلمان از طرق ارائه مدارک رسمی موسسات آموزش فنی و حرفه ای به صورت ترجمه شده وجود دارد یا خیر؟ متاسفانه پاسخ این سوال منفی است. افراد متعددی بوده اند که مدت زمان زیادی منتظر زمان مصاحبه در سفارت بودند اما به دلیل اراده مدرک فنی و حرفیه ای ریجکت شده اند.

دقت داشته باشید که مدرک فنی و حرفه ای تنها به عنوان مدارکی برای نشان دادن قابلیت ها و پتانسیل های کاری و حرفه ای خود ارزشمند هستند نه به عنوان یک مدرک تحصیلی. مخصوصا که در اتحادیه اروپا غیر ممکن است که فردی رشته تحصیلی متفاوتی نسبت به شغل خود داشته باشد. برای مثال با مدرک مهندسی معماری نمی تواند در مشاغلی غیر از ساختمان سازی فعالیت نماید. به همین دلیل ارائه حداقل مدرک لیسانس برای درخواست ویزای کار آلمان ضروری است تا بر اساس مدرک تحصیلی خود در شغلی مرتبط استخدام شود.

اخذ ویزای کاری آلمان با مدرک دیپلم فنی

بررسی ویزای کاری آلمان با مدرک دیپلم در 2023

همان طور که به درستی اشاره شد اگر کسی در ایران مدرک دیپلم داشته باشد امکان اخذ ویزای کار آلمان را نخواهد داشت. اما دانش آموزانی که در آلمان مدرک دیپلم خود را اخذ نموده اند می توانند بدون ورود به دانشگاه های این کشور هم وارد بازار کار شوند. البته باید توجه داشت با توجه به این که سطح درآمد افراد به عوامل مختلفی از جمله مدرک تحصیلی بستگی دارد و کسانی که مدرک دانشگاهی دارند به مراتب حقوق بیشتری دریافت می کنند، غالب افراد در آلمان وارد دانشگاه می شوند.

خصوصا با توجه به این که تحصیل در دانشگاه های دولتی آلمان حتی برای ایرانی ها که خارج از اتحادیه اروپا هستند نیز رایگان است. در آلمان کسانی که مدرک کارشناسی دارند به طور متوسط 17% بیشتر از کسانی که فقط دیپلم دبیرستان را دارند حقوق می گیرند. با اخذ مدرک کارشناسی ارشد در آلمان نیز افراد در مقایسه با کسانی که فقط مدرک کارشناسی دارند 24% درآمد بیشتری خواهند داشت. در جدول ذیل سطح درآمد کار در آلمان در سال 2023 مشخص شده است:

سطح درآمد ماهانه در آلمان به یوروتوضیحات
€960حداقل درآمد ماهانه در آلمان
€3810متوسط درآمد ماهانه در آلمان
€17000حداکثر درآمد ماهانه در آلمان

اقدام جهت مهاجرت به آلمان

برای آفیسر سفارت تنها در 2 حالت توجیه قانونی وجود دارد که نشان دهد شما شهروندی ایده آلی هستید. نخست این که یا مشغول تحصیل به صورت رسمی بوده اید و یا مشغول به کار همراه با بیمه. به هرجهت با توجه به این که شرایط اخذ ویزای کاری آلمان با مدرک دیپلم دارای دشواری های خاصی می باشد و یا این که می توان گفت غیر قابل انجام است. پیشنهاد می شود در مرحله اول در خصوص موسسه های کاریابی در آلمان اطلاعات بیشتری کسب نمایید و در وهله دوم با کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت جهت اخذ مشاوره تماس حاصل نمایید.

3.4/5 - (9 امتیاز)

267 دیدگاه برای “ویزای کاری آلمان با مدرک دیپلم

  1. سعید گفت:

    سلام
    35سالمه
    در حال گرفتن مدرک b2هستم
    دیپلم برق صنعتی
    هشت سال بیمه
    دارم
    در ضمن همزمان دیپلم تجربی هستم و
    مدرک رسمی دانشگاهی ندارم ولی بنا به تجربه
    معادل تکنیسین اورژانس کار میکنم
    ایا با این شرایت راهکاری هست برای مهاجرت
    یا نه

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      با ما با شماره 02191003232 تماس بگیرید، مشاورین ما قطعا شما رو راهنمایی می کنند

  2. صالح سرگلزایی گفت:

    سلام من ۳۵ سالمه ، دیپلم ساخت تولید دارم بامدرک فنی حرفه ای ، تراشکاری، دوسال هم بادوربین نقشه برداری کارکردم .میشه راهنمایی کنید شرایطم ایده آل هستش یانه

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      به شرطی شرایط خوبی خواهید داشت که مدرک b2 زبان آلمانی بگیرید.
      توصیه می کنم برای این که بتونید اطلاعات دقیق تری بگیرید، با مشاورین ما تماس بگیرید

  3. پویان گفت:

    درود

    من40 ساله متاهل و دارای مدرک دیپلم کامپیوتر و ریاضی هستم و مسلط به زبان های برنامه نویسی PHP و پایتون و طراحی شبکه هستم وحدود 15 سال هم سابقه فعالیت در این زمینه و با بیمه دارم ( در یک شرکت کامپیوتری ) و آیا می توانم برای مهاجرت کاری به آلمان اقدام نمایم ؟؟؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      حتما با مشاورین ما در تماس باشید، این امکان وجود داره که شما رو با پیشنهاد کاری به آلمان اعزام کنند.
      02191003232

  4. hamze گفت:

    سلام
    من 30سالمه مدرک فوق دیپلم برق صنعتی دارم آیا من ادامه تحصیل بدم در طی دوسال کارشناسی بگیرم و مدرک b2بگیرم امکان دریافت ویزا کاری رو میتونم داشته باشم ممنون

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما باید 3 سال هم سابقه کار ارائه بدید

  5. Erfan گفت:

    سلام، تعمیر کار موبایل با 2 سال سابقه کار 25 سال سن، مدرک فنی تعمیرات موبایل، با مدرک تحصیلی دیپلم، مدرک زبان انگلیسی و آلمانی ، امکان کار تو آلمان یا کشور های دیگه هستش؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      بله شما باید زبان آلمانی رو یاد بگیرید تا بونید مهاجرت کنید

  6. علی گفت:

    سلام ..۳۲ سال سنم دیپلم ساختو تولید دارم …شغلم تاسیسات گرمایش سرمایش ..وهمچنین تراشکاریرو بلدم ….امکان شغل دراونجا برام وجود داره …وتمام مدارک فنی حرفه ایشو دارم ۱۰ سال کارم این چیزاست

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما امکان کار در ترکیه رو خواهید داشت و فقط باید یک پیشنهاد کاری دریافت کنید

  7. Zahra.t گفت:

    سلام.با دیپلم کامپیوتر و مسلط به زبان انگلیسی (مدرک ایلتس) و مدرکو سابقه ی برنامه نویسی میشه درخواست ویزای کار کرد؟ زبان آلمانی هم دارم یاد میگیرم

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      در صورتی که حداقل 3 سال سابقه کار داشته باشید و مدرک B2 زبان آلمانی بله امکان پذیر خواهد بود.

  8. کیوان علیزاده گفت:

    سلام من ۲۳سالمه فوق دیپلم کامپوتر نرم افزار دارم کارت پایان خدمتم گرفتم آیا میتونم کار خوبی در آلمان پیدا کنم

    1. داوری گفت:

      سلام
      برای کار در المان نیاز به سابقه کاری دارید بهتره که در ابتدا با دوره های آسبیلدونگ در آلماناین کار رو انجام بدید

  9. عباس امینی گفت:

    سلام وخسته نباشید.من ۳۵سالمه ومتاهل ودارای یک فرزند۶ساله دیپلم گرافیک دارم ولی شغل اصلیم نقاش ساختمان هستم وکارت فنی وحرفه ای هم دارم میخواستم راهنماییم کنیدکه آیادرآلمان میتونم کارکنم یانه

    1. داوری گفت:

      سلام
      برای کار در المان شرایطتون خیلی مناسب نیست
      اما در ابتدا یک مشاوره داشته باشید تا کشورهایی که مناسب شما هستند بهتون معرفی بشه

  10. فاطمه زهرا گفت:

    سلام من۱۹وهمسرم۲۰سال سن داریم و همسرم در رشته پرستاری درحال تحصیل و من نیز در رشته دبیری زبان؛ البته من دیپلم کامپیوتر از مؤسسات آموزش فنی حرفه ای دارم،آیا شرایط تحصیلی و مدارک ما مناسب دریافت ویزای کار آلمان هست!؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      شرایط شما برای مهاجرت در زمینه تحصیلی بسیار مناسب تره تا کاری
      برای اطلاع در این خصوص با ما تماس بگیرید

  11. صدف گفت:

    سلام وقت بخیر. من ۲۹ سالمه مدرک دانشگاهی آمار ریاضی دارم اما از دانشگاه پیام نور. سابقه کار مرتبط با مردک تحصیلی ندارم. مدرک B1 آلمانی دارم و همسرم ۳۲ سالشه که لیسانس عمران از دانشگاه سراسری و کارشناسی ارشد عمران از دانشگاه آزاد داره اما ۷ ساله که کار خبرنگاری انجام میده. می خواستم بدونم ما شرایط اخذ ویزای کار آلمان رو داریم؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      سابقه کار و مدرک تحصیلی شما زا هم نمیخونه و خیلی برای آلمان مناسب نیست اما کشورهای دیگه هستن که شرایط بهتری از المان برای شما دارن
      ولی راجع به خود آلمان هم اگر برخی شرایط رو داشته باشید ممکنه بتونید اقامت بگیرید
      لطفا برای اطلاعات بییشتر با ما تماس بگیرید

    2. نظیر گفت:

      سلام من25 سالمه دیپلم ندارم و برقکار ساختمونم با 7سال سابقه کاری و دارم مدرک بین المللی برق ساختمان درجه 2 رو میگیرم آیا میتونم ویزای کاری برای آلمان بگیرم ممنون میشم راهنماییم کنید

      1. داوری گفت:

        سلام
        برای یک نوع ویزای کاری که آلمان داره حداقل دیپلم رو نیاز خواهید داشت رزومه خوبی دارید اما بدون مدرک دیپلم امکان نداره متاسفانه
        با اینحال با ما تماس بگیرید تا همکارانم بیشتر بررسی کنن و بهترین روش مناسب شما رو بهتون معرفی کنن

  12. احمد گفت:

    سلام وقتتون بخیر بنده دیپلم ریاضی دارم و ۲۶ سالمه و تقریبا ۶ سال سابقه کار در بازار دارم به عنوان فروشنده و دارای بیمه نیز بودم و در حال حاضر معاون یک فروشگاه زنجیره ای هستم مدرک زبان b2 دارم ممنون میشم راهنمایی کنید امکان گرفتن ویزای کاری برای آلمان برای بنده هست یا خیر

    1. داوری گفت:

      سلام
      برای کار در آلمان بهتره که در ابتدا با ما در تماس باشید

  13. محمد گفت:

    سلام 1-آیا با مدرک فنی حرفه ای مراکز آموزش فنی می توان مهاجرت کرد یا لازمه فوق دیپلم فنی از دانشگاه داشته باشیم؟
    2-برای مهاجرت چقدر پول نیاز است؟مهاجرت کاری با مدرک فنی حرفه ای غیر از پول هواپیما و خرج چند ماه اول چه پول هایی باید خرج شود؟ویزا آیا هزینه دارد؟و اینکه آیا کشورهایی مثل اتریش هم سه سال سابقه کار مرتبط با رشته می خواهند؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      برای آلمان میشه که از طریق دوره های فنی مهاجرت کرد
      در مورد هزینه ها با مشاورین ما در تماس باشید

  14. آریانا گفت:

    سلام خسته نباشید من دختر19ساله هستم که دیپلم تربیت بدنی دارم و مدرک B2رو دارم چه طوری میتونم برای مهاجرت اقدام کنم ?

    1. داوری گفت:

      سلام
      برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید

  15. پارسا گفت:

    سلام خسته نباشید
    من ۱۵ سالمه و می خوام تعیین رشته کنم می خواستم بدونم رشته عکاسی دیجیتال و گرافیک رایانه برای مهاجرت کاری به آلمان یا بقیه کشورها رشته خوبی هست یا نه
    بعدشم آیا دیپلم کاردانش مورد تایید دولت آلمان یا بقیه کشورها هستش؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      اگر بخواین در آلمان تحصیل کنید نمیشه از الان برای 4 یا 5 ساله آینده تصمیم گیری کرد اما در کل بهتره که زبان آلمانی رو خوب بخونید تا سال آخر دیپلم کار خودتون رو شروع کنید

  16. مریم کلهر گفت:

    سلام دختری هستم 19 ساله دارای دیپلم تربیت بدنی و مدرک b2 میتونم برای مهاجرت اقدام کن؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      لطفا برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید

  17. Omid گفت:

    سلام و عرض خسته نباشید بنده 18ساله با مدرک دیپلم فنی. مکانیک خودرو هستم وزبان آلمانی ام وارد نیستم لطفاً نظر بدهید

    1. داوری گفت:

      سلام
      اگر هدف آلمان دارید رزومه شما جای بررسی و کار زیادی داره در ابتدا پیشنهاد میکنم که با مشاورین ما در تماس باشید

  18. سجاد گفت:

    سلام و وقت بخیر
    من در حال کار در حین تحصیل هستم رشته ام غیر مرتبط می باشد بنده به برنامه نویسی مشغول هستم و جاب افر دارم ایا می تونم با مدرک غیر مرتبط اما لیسانس اقدام به مهاجرت کاری کنم یا حتما باید کارشناسی و کارم یکی باشد ؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      داشتن مدرک تحصیلی مرتبط یکی از این مواردی هست که باید رعایت بشه

  19. وانیا گفت:

    سلام من دوازدهم هستم و رشتم معماری و چند ماه دیگه دیپلم میگیرم
    مدرک زبان b1 دارم و نمرات مدرسه ام هم بالای ١٨
    میخواستم بدونم که من برام بهتره که از راه تحصیلی وارد المان بشم یا اسبیلدونگ بگذرونم؟
    چون که باید هزینه هام رو خودم بدم،شنیدم که میگن تحصیلی شرایطش خیلی بده و اصن پول کم میارن همیشه

    1. داوری گفت:

      سلام
      دوره های کارورزی و آسبیلدونگ برای شما میتونه بهتر باشه

      1. سجاد گفت:

        سلام شوهرم ۳۰ سالشه و کارش نصب اسکلت ساختمانی همراه با نقشه ست تا ارتفاع ۶۰ مترهم کار کردن ۹ سال سابقه بیمه داره اما کارفرماش بخاطرصرفه جويی در هزینه‌هاش ب عنوان کارگر ساده براش بیمه رد کرده مدرکش سیکله
        راهی برای مهاجرت کاری ب آلمان هست.
        لطفا راهنمایی کنید ممنون

        1. داوری گفت:

          سلام
          در مورد مهاجرت ایشون راهکار وجود داره اما برای آلمان متاسفانه مدرکشون ضعیفه

  20. واحدجعفری گفت:

    سلام وقت بخیر خسته نباشید
    من دیپلم دارم دیپلم فنی حرفه‌ای رشته برق ساختمان دارم الان هم تولیدی درب های ضدسرقت واتاقی ودارم صفرتاصد این کارو همراه رنگ بلدم کامل،
    زبان انگلیسی هم دوره‌های پایانی ودارم تمام میکنم لطفاً راهنمایی کنید شرایط ودارم من مهاجرت کنم

    1. داوری گفت:

      سلام
      برای کار در آلمان اگر سابقه کار و مدرک فنی دارید میشه برای مهاجرت کاری به آلمان اقدام کنید

  21. حامد گفت:

    سلام خسته‌نباشید.بنده ۳۳سالمه و ۱۲ساله نجارم سرساختمونا درب نصب میکنم.ولی هیچ سابقه ثبت شده ای ندارم براش یا سابقه بیمه.دیپلم فنی وحرفه ای کامپیوتر دارم.شانسی هست ویزا بتونم بگیرم؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      سابقه کار و سن خوبی دارید اما باقی معیارهای لازم رو نمیدونم دارید یا خیر…برای اطلاعات بیشتر با شماره 02191003232 تماس بگیرید

  22. فردین گفت:

    سلام وقت بخیر من مدرک دیپلم دارم و کارم کناف هستش و کیفیت کارم فوق العاده آیا میتونم برای کار به آلمان برم؟؟چه کار باید بکنم ممنون ازتون

    1. داوری گفت:

      سلام
      برای کار در آلمان شرایط دیگه ای هم هست که باید براتون بررسی شه

  23. سورنا گفت:

    سلام
    من 35 ساله هستم و جوشکار ارگون
    دیپلم دارم ولی مدرک فنی حرفه ای جوشکاری برق و co2 و ارگون دارم
    زبان المانی هم مدرک b2 دارم
    برای مهاجرت به المان مدرک دیپلم کفایت میکنه یا باید فوق دیپلم و لیسانس داشته باشیم؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      شرایط خوبی برای مهاجرت به آلمان دارید و با همین سرایط میتونید اقدام کنید

    2. آشنا گفت:

      سلام من ۳۳سالمه.دیپلم کامپیوتر دارم .فروشنده لوازم یدکی خودرو هستم.میتونم ویزای کار آلمان رو بگیرم.

      1. داوری گفت:

        سلام
        برای کار در آلمان میخواین در چه زمینه ای فعالیت کنید؟

  24. بهزاد گفت:

    بهزاد 19 ساله
    با سلام و خسته نباشید میخاستم بدونم با داشتن
    مدرک فنی حرفه ای مکانیک خودرو اپوکسی جوشکاری و کار فلزات و کاردانی دانشگاهی مکانیک و سابقه انجام کار میتونم ویزا کار بگیرم چون تا الان کار های فنی زیاد انجام دادم و سر رشته دارم ولی مدرکی برای اراعه سابقه کار ندارم اگر میشه راهنماییم کنید ممنون میشم

    1. داوری گفت:

      سلام
      شرایط سنی شما برای ورود به آلمان به روش تحصیلی یا دوره های کارورزی میخوره که از این طریق اقدام کنید دوست عزیز

  25. امید گفت:

    سلام، خسته نباشید.
    بنده 10 سال سابقه کار و نمونه کارهای بین المللی در زمینه طراحی گرافیک دارم.
    27 ساله هستم و مدرک تحصیلیم دیپلم الکترونیک هست.
    مدرک B1 زبان آلمانی رو دارم + مدرک زبان انگلیسی

    مغایرت مدرک تحصیلی و حتی دیپلم بودنش مانعی برای مهاجرتم خواهد بود یا خیر؟
    آیا میتونم از طریق فنی حرفه ای اقدام کنم برای مدرک مرتبط؟
    اگر پیشنهادی داشته باشید ممنونم میشم بفرمائید.

    1. داوری گفت:

      سلام
      کیس شما نیاز به راهنمایی کامل و مفصل داره و پیشنهاد میکنم در صورت تمایل با مشاورین ما در تماس باشید

  26. علی گفت:

    سلام خسته نباشید
    بنده یک جوان 29 ساله هست تحصیلاتم سیکل
    و دارای مدرک داخلی و بین الملی کارشناسی رنگ خودرو تشخیص رنگ خودرو هستم میخواستم ببینم بنده برای کار در خارج از کشور میتوانم اقدام کنم

    1. داوری گفت:

      سلام
      کاری که انجام میدید خوبه اما داشتن حداقل مدرک دیپلم به عنوان مدرک تحصیلی مورد نیازه

  27. محمد گفت:

    سلام،بنده ۱۸ سالمه و شیش ماه دیگه مدرک دیپلمم رو دریافت میکنم ،دوماه پیش هم در سایت سفارت فرم وقت گرفتن رو پر کردم و در فرم نوشتم که دیپلم ندارم ،بنده طی تحقیقاتی که کردم فهمیدم حد اکثر دوسال طول میکشه تا نوبت بنده برسه تا برم سفارت برای ویزای تحصیلی ،حالا سوال من از شما اینه که آیا باید در فرم مینوشتم که دیپلم دارم یا خیر ؟ چون اگه دوسال دیگه نوبت من برسه ،اون موقع دیپلم دارم ،برای این میپرسم ،ممنون میشم اگه پاسخ بدید??

    1. داوری گفت:

      سلام
      در هر صورت زمانی که وقت سفارتتون میرسه باید مدرک دیپلمتون رو آماده کرده باشید

  28. حامد گفت:

    لیسانس عمران ساختمان دارم چند سال به صورت تجربی هم کاشی کار و سنگ کار بودم برای ویزای کار آلمان میتونم اقدام کنم

    1. داوری گفت:

      سلام
      در مورد کشور آلمان در زمینه های کفپوش هم میشه اقدام کرد

  29. علی گفت:

    سلام وقت بخیر
    بنده 44 ساله متاهل و دارای دو فرزند دیپلم برق صنعتی و لیسانس(کارشناسی ناپیوسته)رشته مکانیک ماشین افزار رو دارم و 19 سال سابقه کار با شغل راهبری قطار در شرکت مترو تهران رو دارم آیا شرایط مهاجرت به آلمان و یا کشورهای دیگر رو با توجه به سن دارم؟و آیا با سابقه شغل فعلی خودم میتونم در این کشورها مشغول به کار شوم.
    ممنون میشم پاسخ بدید.

    1. داوری گفت:

      سلام
      برای مهاجرت به آلمان مدارک اولیه تون خوبه اما نیاز به مدارک بیشتری خواهید داشت
      برای اطلاعات بیشتر با شماره 02191003232 تماس بگیرید

  30. محمد گفت:

    سلام خسته نباشید من فوق دیپلم برق صنعتی دارم سابقه کار ندارم ایا با یاد گرفتن زبان آلمانی و انگلیسی در سطح متوسط شانسی برای کار دارم؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      زبان یکی از مواردیه که باید برآورده کنید اما رشته کاریتون برای آلمان خوبه برای اطلاعات بیشتر با شماره 02191003232 تماس بگیرید

  31. علیرضا گفت:

    سلام تخصص من راپل (rope acces)هست آیا در آلمان هیچین شغلی نیاز هست

    1. داوری گفت:

      سلام و درود
      در لیست رشته های مورد نیاز این کشور رشته شما به چشمم نخورده متاسفانه دوست من
      ولی مهاجرت راه های فراوونی داره به همین خاطر برای اطلاعات بیشتر با شماره 02191003232 تماس بگیرید

  32. محمد گفت:

    سلام
    من ۲۴ سال ست دارم فوق دیپلم کامپیوتر دارم و فروشنده قطعات کامپیوتر و اسمبل هم انجام میدم به زبان انگلیسی و آلمانی مسلط هستم میخواستم ببینم شغلی در حرفه خودم در المان هست یا خیر

    1. داوری گفت:

      سلام
      رشته ای که خوندید برای آلمان خوبه اما سابقه کاری شما کمه و بهتره که دوره های کاروزی رو در این کشور بگذرونید تا جذب بازار کار بشید

  33. میلاد گفت:

    سلام من30 ساله و مجرد هستم. مدرک کاردانی برق صنعتی هستم.کارت پایان خدمت دارم گواهینامه رانندگی پایه2و3 را دارم.هیچ گونه تخصص و سابقه کاری خاصی ندارم.چطور میتونم برای کار در آلمان اقدام کنم.سپاسگزارم

    1. داوری گفت:

      سلام
      اگر هیچ تخصصی نداشته باشید که امکان کار در آلمان رو ندارید دوست من بهتره که برای یک روش دیگه اقدام کنید
      برای اطلاعات بیشتر با شماره 02191003232 تماس بگیرید

  34. حمید رفیعی گفت:

    سلام
    حمید هستم ۳۲ساله آشپز و کاب زن ،تخته کار کار واسه من پیدا میشه در عمان

    1. داوری گفت:

      سلام
      برای کار در عمان نیاز به دعوتنامه کاری و کفیل خواهید داشت.

  35. حمید گفت:

    باسلام حمید هستم متاهل دیپلم کامپیوتر
    و حجامت کار هستم در آلمان میشه این کار را ایجاد کرد؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      در لیست رشته های مورد نیاز آلمان کار در این زمینه وجود نداره متاسفانه

  36. حمید گفت:

    سلام من ۳۶ ساله هستم با مدرک دیپلم و کار تخصصی تعمیرات حرفه ای دوچرخه انجام میدم میتونم مهاجرت کنم برای کار؟؟ممنونم

    1. داوری گفت:

      سلام
      در این زمینه متاسفانه در لیست رشته های مورد نیاز آلمان وجود نداره دوست من

  37. افشین گفت:

    سوالات دیگه هم داشتم. ممنون میشم جواب بدید. میخواستم بدونم سربازی در ویزای آوسبیلدونگ چقدر مزاحم است و من سال پیش یک وقت مصاحبه تحصیلی گرفتم از سفارت آلمان که دیگه خورد به این شرایط بیماری. میخواستم بدونم میتونم اون وقت مصاحبه رو به آوسبیلدونگ تغییر بدم؟

    1. داوری گفت:

      برای خروج از کشور نیاز به معافیت تحصیلی و گذاشتن وثبقه دارید که معمولا با داشتن پذیرش دانشگاه انجام پذیره اما دوره آوسبیلدونگ چون دوره کارورزیه فکر نمیکنم ازت قبول کنن
      این رو برای اطلاع بیشتر زنگ بزن از نظام وظیفه هم بپرس

      1. افشین گفت:

        ممنون

        1. داوری گفت:

          خواهش میکنم

      2. الهه گفت:

        با سلام به نظر شما با مدرک کاردانی نرم افزار و سن ۳۰ سال امکان ویزای کاری وجود دارد؟

        1. داوری گفت:

          سلام
          اگر در این زمینه کار کردید و سابقه کار دارید میشه اقدام کرد

  38. افشین گفت:

    سلام. وقتتون بخیر. من ۲۱ سالمه و ترم آخر کاردانی دانشگاه آزاد رشته برق هستم. مدرک آیلتس آکادمیک با نمره ۶ رو دارم ولی منقضی شده. دو مدرک فنی حرفه ای درجه دو برق صنعتی و سیم پیچی دارم. درحال خوندن زبان آلمانی هستم.میخواستم ببینم شانسی دارم برای ویزای کار و اشتغال؟
    ببخشید فرق ویزای کار و اشتغال با آوسبیلدونگ چیه؟
    پیشاپیش از همکاریتون ممنونم

    1. داوری گفت:

      سلام
      در ویزای جستجوی کار در آلمان مستقر میشید و به دنبال کار میگردید
      در دوره های آوسبیلدونگ شما دوره های کارورزی رو میگذرونید و بعد از اون جذب بازار کار میشید

      1. یاشار گفت:

        برای دیپلم سیم سیم پیچی هم همین شرایط هست؟

        1. داوری گفت:

          سلام
          برای رشته های فنی مرتبط چرا اما چنین رشته ای رو در لیست رشته های مورد نیاز آلمان ندیدم متاسفانه

  39. الی گفت:

    سلام من کپ تحصیلی ۷ ساله دارم ۲۵ سال تمام سن دارم رشته تجربی میخام برم اروپا چیکار کنم با تحصیل یا کار اگ نمیشه با تحصیل اینشرایطم با ویزای کار میتونم برم مجتمع فنی طراحی لباس بگذرونم مدرک فنی حرفه ای اگ حساب میشه بگیرم بلکه فرجی شه
    شرایط سنی نذارن؟ دانشگاه نرفتم دیپلمم معدل دیپلمم ۱۸ وخردی هستش اما پیش دانشگاهی افتضاح ۱۲ با تک ماده
    لطفا لطفا بهم بگین مختصرمفید چیکار کنم

    1. الی گفت:

      برای آلمان میتونم ی رشته غیرمرتبط بخونم طراحی لباس تو مجتمع فنی بعددرخاست کار بذم مثلا ۲۷ و۲۸سال اونموقع هستم مدرک زبان المانی هم بگیرم چ مدرکی اسمشو میگین؟من عاشق زبان ام کلا هرزبانی برای همین میتونم خودمو برسونم مدرک بگیرم تروخدا یراهی جلوم بزارین خوشحال شم تا اخر عمرم
      ۲۵ سال و ۵ ماهم رشتم تجربیه معدل سومم ۱۸وخردی پیش دانشگاهی ۱۲ تک ماده افتضاح

      1. داوری گفت:

        سلام
        شما باید در رشته هایی اقدام کنید به گرفتن مدرک فنی که در لیست کارهای مورد نیاز آلمان باشه و طراحی لباس رو من ندیدم تا به امروز. اما با ما تماس بگیرید تا بتونیم این رشته ها رو به شما معرفی کنیم
        برای اطلاعات بیشتر با شماره 02191003232 تماس بگیرید

  40. مرضیه شفیعی گفت:

    سلام وقت بخیر، من آیلتس 8 دارم و مسلط به زبان عربی هم هستم، سه سال سابقه کار تدریس زبان دارم، متاسفانه مجبور به ترک دانشگاه شدم، آیا با مدرک دیپلم هم میتونم ویزای کار آلمان بگیرم؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      در مورد مدرک دیپلم باید رشته کاری شما در لیست رشته های مورد نیاز آلمان باشه که در مورد زبان این قضیه صدق نمیکنه

  41. مهران گفت:

    سلام.من دیبلم برق ساختمان دارم اما 4یا5 ساله درکار مکانیک و برق ماشین کار میکنم ایا میتونم ویزای کاری المان بگیرم.

    1. داوری گفت:

      سلام
      با زعایت برخی از شرایط این امکان وجود داره
      برای اطلاعات بیشتر با شماره 02191003232 تماس بگیرید

  42. نسترن گفت:

    سلام و عرض ادب
    من 21سالمه و مدرک تحصیلیم دیپلم تجربی هستش مدرک تکنسین داروخانه از جهاد دانشگاهی دارم و کمتر از یکسال سابقه کار
    و درحال گرفتن مدرک زبان آلمانی هستم
    میتونم برای ویزای کار یا جستجوی کار آلمان اقدام کنم؟؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      بهتره اگر آلمان مقصدتونه برای دوره های آسبیلدونگ اقدام کنید

  43. داوود گفت:

    با سلام
    من دیپلم انسانی دارم ولی دوره 18 ماهه برق صنعتی از فنی و حرفه ای گذروندم
    به نظر شما امگان گرفتن ویزای جاب سیکر دارم؟
    یا حتما باید فوق دیپلم برق بگیرم؟
    تشکر

    1. داوری گفت:

      سلام
      میشه برای آلمان اقدام کرد از طریق ویزای کاری 2020 آلمان

      1. داوود گفت:

        اینکه میگن حتما باید مدرک فوق دیپلم و لیسانس برای جاب سیکر داشته باشید پس چی میشه؟
        ممنون از پاسخ شما

        1. داوری گفت:

          سلام
          اونی که شما میفرمائید ویزای جاب سیکر یا جستجوی کار آلمانه و متفاوت با چیزی است که شما مطالعه کردید

  44. رضا گفت:

    سلام
    دیپلم انسانی دارم و سنم 33 سال هست و مدرک b2 المانی دارم و مدرک فنی حرفه ای جوشکاری هم دارم
    حتما باید لیسانس بگیرم یا با همین دیپلم میشه؟
    اخه شنیدم قبلا باید حتما مدرک لیسانس داشته باشیم
    ممنون میشم راهنمایی کنید
    تشکر

    1. داوری گفت:

      سلام
      میتونید برای آلمان با همین مدارکتون اقدام کنید
      برای اطلاعات بیشتر با شماره 02191003232 تماس بگیرید

  45. محمد داستانی گفت:

    سلام خسته نباشید …من مدرکم دیپلم تجربی هست و شغل آزاد دارم و پیمانکار جوشکاری هستم آیا میتوانم با توجه به حرفه خودم در آلمان شغل پیدا کنم یا قبول نمیکنن

    1. داوری گفت:

      سلام
      میشه در زمینه جوشکاری در آلمان کار کرد
      برای اطلاعات بیشتر با شماره 02191003232 تماس بگیرید

  46. سعید گفت:

    سلام، من 41 ساله، فوق دیپلم معماری ام و سابقه کارم هم حدود 18 ساله. انگلیسی بله ولی آلمانی بلد نیستم. آیا میتونم برای ویزای کار در آلمان اقدام کنم؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      مدارکتون نرماله و میشه اقدام کرد اما مدرک زبان آلمانی رو حتما احتیاج خواهید داشت

  47. رضا گفت:

    سلام
    بدون داشتن مدرک لیسانس و فقط با مدرک دیپلم میشه مهاجرت کرد؟
    یعنی قانون 2020 تغییر کرده؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      به شرط داشتن مدرک فنی حرفه ای در رشته های مورد نیاز کشور آلمان این اتفاق میتونه بیفته

  48. علی گفت:

    سلام. مدرک دیپلم برق ولی در زمینه شبکه های کامپیوتری متخصص و مدرس هستم. میشه با این شرلیط اقدام کرد
    با تشکر

    1. داوری گفت:

      سلام
      بله البته که نیاز به توضیحات بیشتری خواهید داشت
      برای اطلاعات بیشتر با شماره 02191003232 تماس بگیرید

  49. کاووس گفت:

    سلام
    من دیپلم علوم انسانی دارم و از فنی و حرفه ای مدرک جوشکاری دارم و مدرک B2 زبان المانی هم دارم
    میتونم به المان مهاجرت کنم؟
    ممنون میشم راهنماییم کنین

    1. داوری گفت:

      سلام
      مدرک فنی حرفه ایتون خوبه در این زمینه سابقه کار هم اگر داشته باشید میشه
      برای اطلاعات بیشتر با شماره 02191003232 تماس بگیرید

  50. پارسا گفت:

    با سلام.
    بنده متولد 1363 هستم. لیسانس مهندسی متالورژی دارم. 10 سال سابقه کار تو شرکت پست بین الملل آلمانی دارم. امکان درخواست ویزا رو دارم یا نه؟
    دانش زبانم هم در حدود ایلتس 7 هست اما مدرک ندارم.

    1. داوری گفت:

      سلام
      بله روزمه خوبی برای مهاجرت به آلمان دارید
      برای اطلاعات بیشتر با شماره 02191003232 تماس بگیرید

  51. امیرحسین گفت:

    سلام و خسته نباشید من مدرک فوق لیسانس مدیریت مالی و لیسانس حسابداری دارم همراه با سه سال سابقه کار با بیمه و سنم 29 است آیا می توانم برای مهاجرت اقدام کنم
    ( من مدرک دیپلم فنی دارم آیا روی درخواست من تاثیر می گذارد؟)

    1. داوری گفت:

      سلام
      بله میتونید برای مهاجرت به آلمان اقدام کنید
      برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرید

  52. الماس گفت:

    سلام
    بنده 28 سالمه. تسلط کامل بر زبان انگلیسی دارم. لیسانس مهندسی شیمی از دانشگاه دولتی نوشیروانی بابل دارم. کارهای کامپیوتریم خیلی قویه و حدود 3 سالی موبایل فروشی و تعمیرات کامپیوتری دارم. نمی خوام در زمینه رشته مهندسی شیمی کار پیدا کنم. بیشتر می خوام در زمینه موبایل و کامپیوتر کار بگیرم. زبان آلمانی هم می تونم سریع یاد بگیرم و تا حدودی یاد گرفتم. تمکن مالی هم دارم. نظرتون در مورد شرایطم چیه؟ کار می تونم پیدا کنم؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      اگر در زمینه کامپیوتر کار کردید و مدرک زبان آلمانی هم دارید امکانپذیر است
      برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرید

  53. نقی راده گفت:

    با عرض سلام و خسته نباشید
    من مدرک کاردانی نقشه کشی صنعتی دارم و در حال تحصیل مدرک کارشناسی ام آیا برای من در کشور آلمان شرایط کاری وجود دارد یا خیر

    1. داوری گفت:

      سلام
      اگر در این زمینه کار کردید شرایطتون خوبه
      برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرید

  54. علی داوری گفت:

    سلام وقت بخیر . متولد ۶۳ هستم متاهل یک فرزند ۶ ماهه. دیپلم الکترونیک دارم و ۹ سال سابقه کار اپراتوری و فنی دستگاه های نوشابه سازی کرونس آلمان و سیدل فرانسه دارم
    خواستم ببینم میتونم به کشور آلمان یا کشور دیگه ای در رابطه با حرفه ام مهاجرت داشته باشم . ممنون میشم راهنمایی ام کنید

    1. داوری گفت:

      سلام
      لطفا در مورد کارتون بیشتر توضیح بدید تا متوجه شم در چه زمینه ایه و بهتر راهنماییتون کنم

  55. محمد گفت:

    سلام من 39 سالم مدرک دیپلم داره 8 سال سابقه کاری در زمینه iT با مدرک ccie هستم میخوام بدونم اگر افری داشته باشم میتونم اقدام کنم یا نه

    1. داوری گفت:

      سلام
      بله این امکان هست اما ابتدا با ما تماس بگیرید تا مدارکتون به طور کامل بررسی شه

  56. mi گفت:

    با سلام
    من و همسرم هردو دارای مدرک کاردانی کامپیوتر هستیم و یک فرزند 4 ماهه
    من سابقه کار در شرکت نفت 13 سال سابقه بیمه و همسرم 10 سال کار ارایشی و مدرک گیریم و ….ولی بدون سابقه بیمه
    زبانهم انگلیسی تا حدودی
    زبان المانی هم در حال شروع کردن
    امکان درخواست برای هردوی ما به صورت همزمان هستش؟؟؟؟؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      هردو میتونید اقدام کنید اما نکاتی وجود داره برای شما که قبل از اقدام باید بشنوید به همین خاطر ایتدا برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرید

  57. علی گفت:

    درود بی پایان.
    من مدرک کاردانی نرم افزار دارم و لیسانس رو نیمه کاره رها کردم به دلایلی. به هر ترتیب 9 سال سابقه ی کار همراه با بیمه دارم و پایان خدمت.
    مکالمه انگلیسی مشکلی ندارم ولی مدرک نگرفته ام. سابقه ی کارم نسبتاً خاص هست و مطمئنم میتونم نظر کارفرماهایی رو جلب کنم .
    متولد 1365 هستم و سابقه ی کارم 7 سال برنامه نویسی و 2 سال به عنوان متخصص هوش تجاری بوده و در دو شرکت خارجی هم بصورت ریموت کار کرده ام و متاهل هستم. البته امکان رفتن به تنهایی و بعد دعوتنامه برای همراه فرستادن هم دارم اگر چنین روشی ضروری باشه.
    مدتی به این فکر افتادم که برم ترکیه با اجاره ی ملک یا تومر و در اونجا آیلتس رو بگیرم و ازونجا اقدام کنم برای اروپا اما روش جدید Program آلمان هم نظرم رو جلب کرد.
    سوالم این هست که با توجه به کمبود مدرک تحصیلی کدام روش و کدام کشور بهترین گزینه برای من خواهد بود؟

    1. داوری گفت:

      سلام و درود
      همین کشور آلمان برای شما مناسبترین گزینه است لطفا در این خصوص مقاله کار در آلمان با مدرک فنی حرفه ای رو مطالعه کیند و اگر سوالی بود در خدمتتون هستم

  58. ساغر گفت:

    سلام .آلمان تا کی ویزای کاری میده؟تاکی مهلت هست برای اقدام؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      باید سریعتر اقدام کنید تا آخر 2020 میشه اقدام کرد و ممکنه بعد از اون تغییر کنه

  59. مهدی گفت:

    سلام عرض ادب بنده لیسانس برق صنعتی دارم و دوره های باریستارو به صورت عالی بلدم و سطح زبان انگلیسی به صورت مطلوب دارم میخواستم بدونم شرایط بنده برای کار در المان به چه صورته

    1. داوری گفت:

      سلام و درود
      مدرک تحصیلیتون خوبه و چند تا مورد دیگه رو باید برای کار در آلمان با هم بررسی کنید فقط شما میخواین در زمینه باریستایی کار کنید یا در زمینه برق؟

  60. سعید گفت:

    سلام وقت بخیر
    33سالمه دیپلم هنرستان الکتروتکنیک(برق) سال83گرفتم، 12 سال سابقه برق و تهویه واگن قطار مسافری راه آهن دارم، دوتا مدرک دوره برق وتهویه، و موتورخانه قطار دارم، الانم تازه کاردانی برق صنعتی از دانشگاه علمی کاربردی گرفتم، لطفا راهنماییم کنید برای مهاجرت به کدوم کشور میتونم اقدام کنم، زبان تازه شروع کردم، مچکر

    1. داوری گفت:

      سلام وقت شما هم بخیر
      بهترین کشور همین کشور آلمانه برای شما
      برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرید

  61. مهتاب گفت:

    سلام،همسرم ۳۵سال سن دارد،لیسانس مهندسی شیمی با ۱۰سال سابقه کار در پتروشیمی،
    با این شرایط امکان کار و دریافت ویزای آلمان وجود دارد؟
    در حال گرفتن مدرک آیلتس و زبان آلمانی.

    1. داوری گفت:

      سلام و عرض ادب
      شرایط خوبی برای آلمان دارن منتها این مقاله رو قبلش مطالعه کنید لطفا ویزای جستجوی کار آلمان
      و برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرید

  62. Aghil گفت:

    سلام من 26 سالمه دیپلم مکانیک خودرو دارم ولی کارم تعمیرات و نصب کولر دوتکه هست امکان مهاجرت من به آلمان وجود دارد یا نه

    1. داوری گفت:

      سلام و عرض ادب
      بله کار شما در لیست مشاغل مورد نیاز آلمان وجود داره لطفا مقاله کار در آلمان با مدرک دیپلم رو مطالعه کنید و برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرید

  63. سحر گفت:

    سلام من مدرکم دیپلم برق خودرو هستش والان ده ساله که تو اداره برق مشغول به کار هستم همسرم فوق لیسانس معماری داره و مشعول کار در نطام مهندسی شرایط برای کار در آلمان امکان پذیر هستش

    1. داوری گفت:

      سلام و عرض ادب
      بله شرایط خوبی برای کار در آلمان دارید لطفا مقاله کار در آلمان با مدرک فنی حرفه ای رو هم مطالعه بفرمائید

  64. جلال گفت:

    سلام من نه سال سابقه کار در کارخانه شیشه و شیشه دوجداره دارم و استاد کار چسب شیشه دوجداره هستم و متاهل و همسرم مدرس زبان انگلیسی با نه سال سابقه بیمه و مدرک دیپلم ریاضی و فنی آیا بنده شرایط کار در کشور آلمان یا جایی دیگه را دارم ممنون میشم پاسخ بدید

    1. داوری گفت:

      سلام و عرض ادب
      بله شرایطتون بطور کلی برای کشور آلمان خوبه اما اطلاعاتتون کامل نیست
      لطفا در این خصوص مقاله کار در آلمان با مدرک فنی حرفه ای رو هم مطالعه بفرمائید
      و برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرید

  65. حسن گفت:

    سلام
    مدرک من دیپلم گردشگری هست. 7 سال هم سابقه کار در زمینه گرافیک تو انتشارات های معتبر و شناخته شده دارم. میخواستم بدونم با مدرک فنی و حرفه ای IT یا کامپیوتر میتونم اقدام کنم یا حتما باید برم دانشگاه لیسانس بگیرم؟

    1. داوری گفت:

      سلام و درود
      برای کار در آلمان تا آخر 2020 میلادی فرصت دارید که با این مدارک اقدام کنید
      لطفا مقاله کار در آلمان با مدرک فنی حرفه ای رو مطالعه کنید
      و برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرید

  66. حمیدرضا گفت:

    سلام
    بنده 23 ساله و دارای دیپلم ریاضی و فیزیک و فوق دیپلم ایمنی فرودگاهی با نمره خوبی هستم اما هنوز پایان خدمت ندارم شرایط مناسبی برای اقامت در آلمان برای تحصیل و کار دارم؟البته متاهل هستم و بدون فرزند و هم خودم و هم همسرم سطح زبان مناسبی داریم…

    1. داوری گفت:

      سلام و عرض ادب
      شما در چه حوزه ای فعالیت می کنید؟ برای تحصیل در آلمان یه مقدار شرایطتون مناسب نیست
      اما میتونید دوره های کارآموزی رو بگذرونید تا به کار برسید
      برای این منظور مقاله دوره های آسبیلدونگ در آلمان رو مطالعه نمایید

  67. Somebody گفت:

    درود وقت بخیر

    بنده 24 ساله هستم
    مدرک دیپلم ریاضی و فیزیک
    آیلتس 7
    رزومه های فوق حرفه ای طراحی خودرو دارم+ مدرک و نمره ی بالای موسسه های آموزشی داخل

    آیا با شرایط نامبرده برای من امکان اخز ویرای کار در کشور دیگه وجود داره یا خیر ؟

    1. داوری گفت:

      سلام و درود
      چند سال سابقه کاری دارید؟ اگر سابقه کاری ندارید بهتره از طریق دوره های آسبیلدونگ در آلمان اقدام کنید
      برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرید

  68. علی رضا گفت:

    با عرض سلام و خسته نباشید من شغلم مکانیک خودرو تخصصم فقط پژو است مدرک دیپلم کاردانش ودرک فنی حرفه ای دارم 5 ساله مغازه دارم میتونم برم. آلمان هزینه ی رفتن به آلمان چقدره

    1. داوری گفت:

      سلام و عرض ادب
      کشور آلمان به مکانیک احتیاج داره اما تخصص پژو برای آلمان صرفا مناسب نیست
      شما پایه رو دارید اما شرایط دیگه ای احتیاج دارید برای مهاجرت به آلمان که پیشنهاد میگنم برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرید

  69. علی گفت:

    سلام من الان سال دیگه دیپلم علوم انسانی میگیرم میشه برای ویزا کار اقدام کرد؟

    1. داوری گفت:

      سلام و عرض ادب
      شما با دیپلم علوم انسانی چه کاری میخواین انجام بدید در آلمان؟
      باید برای ویزای تحصیلی اقدام کنید
      برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرید

  70. سلام عرض ادب من دیپلم کشاورزی دارم ولی کارم نصب عایق رطوبطی ایزوگام هستش خیلی وقته هم دارم کار میکنم میشه کاری کرد ؟

    1. داوری گفت:

      سلام و درود
      با همین اطلاعاتی که فرمودید میشه برای آلمان اقدام کنید البته نیاز دارم که باقی اطلاعات شما رو هم چک کنم
      که اونهار رو هم ارسال کنید یا برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرید

      1. افشین گفت:

        سلام وقت بخیر من دیپلم برق دارم و مدارک فنی حرفه ای نقشه برداری ،ارایشگری،کامپیوتر نرم افزار وبرق صنعتی رو دارم و مدرک زبان سطح b2رو هم دارم میتونم اقامت کاری بگیرم ؟

        1. داوری گفت:

          سلام
          اگر در یکی از این زمینه ها کار کردید میتونید در این زمینه در المان به کار برسید
          برای اطلاعات بیشتر با شماره 02191003232 تماس بگیرید

  71. مرادی گفت:

    سلام من مدرک دیپلم فنی حرفه ای الکترونیک دارم شغلم تعمیر بردهای الکترونیکی هست نمایندگی خدمات پس از فروش شرکت های تولید صوتی و تصویری رو دارم مجرد هستم ۳۰ سالمه آیا امکان مهاجرت برای من وجود داره؟

    1. داوری گفت:

      سلام و عرض ادب
      بله برای آلمان امکانپذیره
      برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرید

      1. علی گفت:

        لطفا یه شماره تا ما تماس بگیریم

        1. داوری گفت:

          لطفا با شماره 02191003232 تماس بگیرید

      2. علی گرا گفت:

        ببخشید هزینه رفتن به اونجا چقدر میشه؟

        1. داوری گفت:

          سلام و درود
          در رابطه با هزینه ها با مشاورین ما تماس بگیرید

  72. ملیسا گفت:

    با سلام ، من و همسرم هردو فوق دیپلم عمران داریم ، البته من مدرک مهمانداری هواپیما هم دارم ، من 30 ،و همسرم 31 ساله ، همسرم فنی کاره لوله کشی و برقراری انجام میده اما سابقه کار با بیمه براش رد نمی‌کردن ایا میشه اقدام کرد برای مهاجرت از چه طریقی ؟ زبان انگلیسی من خوبه همسرم هم تازه کلاس انگلیسی شرکت کرده . تمکن مالی نداریم میشه بگین از اول باید چیکار کنیم ؟ سایتی هست معرفتی کنین اپلای کنیم؟

    1. داوری گفت:

      سلام و عرض ادب
      اگر هدفتون مهاجرت کاری هستش با شرایط همسرتون امکانپذیره
      تمکن مالی هم مسئله مهمیه که باید راجع بهش صحبت کنید
      برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرید

  73. محمد عسکری گفت:

    سلام وقت بخیر.من دیپلم فنی و حرفه ای در رشته ی ساخت و تولید دارم.سابقه ی ۱۴ سال کار همراه با بیمه تامین اجتماعی در پروژه های خط لوله و تاسیسات و دکل های حفاری رو دارم.جوشکاری تخصصی لوله و مخازن تحت فشار، جوش استیل چدن و الومینیوم، لوله کشی صنعتی، مونتاژکاری ، زر جوشکاری،و برنالکاری از مهارت های شغلی بنده در سطح بالاست.زبان آلمانی بلد تیستم و تازه شروع به یادگیری کردم.میتونم برای ویزای کاری آلمان اقدام کنم

    1. داوری گفت:

      سلام وقت شما هم بخیر
      رزومه خوبی دارید و در کشوری صنعتی مثل آلمان شانس به کار رسیدنتون بالاست
      برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید

  74. فرشید گفت:

    درود بر شما من 38 سالمه دیپلم کارودانش برق صنعتی دارم ولی 18 ساله که عکاس و فیلمبردار و اپراتور دستگاه چاپ هستم و بیمه عکاسی رد میکنم میخواستم بدونم آیا میشه با عکاسی تو آلمان کار پیدا بشه یا با مدرک برق میشه کاری کرد؟

    1. داوری گفت:

      سلام و درود
      با مدرک برق امکانپذیره
      برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرید

  75. مسلم فیض الهی گفت:

    با سلام من دیپلم برق صنعتی دارم با سابقه 10سال در شرکت تابلو سازی برق صنعتی آیا من میتوانم برای کار بروم باسپاس

    1. داوری گفت:

      سلام و درود
      بله امکانپذیره لطفا مقاله قوانین جدید کار در آلمان رو هم مطالعه بفرمایید
      و برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرید

  76. حامد گفت:

    سلام و عرض ادب قربان
    بنده دارای مدرک دیپلم معماری هستم و سابقه کار 10 ده ساله در زمینه رانندگی لیفتراک با سابقه بیمه هستم چطور میتونم برای اشتغال در کشور آلمان اقدام کنم؟

    1. داوری گفت:

      سلام و عرض ادب
      پیشنهاد میکنم ابتدا مقاله کار در آلمان با مدرک فنی حرفه ای رو مطالعه کنید
      در صورت ابهام برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرید

  77. مرجان گفت:

    سلام .من دیپلم تجربی دارم .و دارم مدرک زبان المانی هم میگیرم البته تازه شروع کردم.امکان گرفتن ویزای کار ی یا تحصیلی برای من وجود داره؟؟؟من میتونم تلفنی از شما مشاوره بگیرم؟؟

    1. داوری گفت:

      سلام و عرض ادب
      بشرایط شما بطور کلی برای تحصیل مناسب تره
      بله با شماره 91003232 تماس بگیرید کارشناسان ما در خدمتتون هستن

  78. مجید گفت:

    سلام من دیپلم فنی صنایع فلزات دارم و همین طور مدرک آرایشگری از فنی حرفه ای آیا با گرفتن مدرک B2 زبان آلمانی میتونم برای کار به آلمان برم.

    1. داوری گفت:

      سلام و عرض ادب
      بله شرایطتون برای ویزای جدید آلمان بسیار خوبه
      برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرید

  79. M.bh گفت:

    سلام من فوق دیپلم نرم افزار هستم و دارای سابقه کار و دوره های مخصوص سیسکو وآ یتی. میتونم برای جستجوی کار اقدام کنم؟؟؟

    1. داوری گفت:

      سلام و عرض ادب
      بله میتونید برای کشور آلمان در حال حاضر شرایط بسیار مناسبی وجود داره
      برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید

  80. علی گفت:

    با سلام
    من دیپلم مکانیک خودرو از هنرستان فنی و حرفه ای دارم
    میخواستم بدونم با این مدرک و مدرک زبان المانی میتونم اقدام کنم برای کار در المان؟

    1. داوری گفت:

      سلام و عرض ادب
      بله دوست عزیز امکانپذیره

  81. کیوان گفت:

    با مدرک کاردانی ساختمان عمران آیا کار موجود میباشد 50درصد زبان انگلیسی فول هستم

    1. داوری گفت:

      سلام و عرض ادب
      نیاز به اطلاعات کاملتری از شما دارم دوست عزیز
      چند سال سابقه کار دارید؟ و چند سالتونه؟

  82. سما گفت:

    سلام. وقت بخیر من 24 ساله هستم مدرک کاردانی مدیریت پروژه و مدرک فنی حرفه ای شیرینی پزی .زبان المانی تا سطح a2 بلدم .میتونم ویزای جستجوی کار فوق دیپلم 2020 رو بگیرم؟

    1. داوری گفت:

      سلام و درود
      بطور کلی پاسخ سوال شما مثبته اما نیاز به راهنمایی بیشتر خواهید داشت
      که پیشنهاد میکنم با مشاورین ما در تماس باشید

  83. احمد گفت:

    سلام.
    من دارای مدرک معادل کاردانی (اخراجی) هستم در رشته نرم افزار.
    حدود 4 سال هم سابقه کار حرفه ای در حوزه نرم افزار دارم (برنامه نویس ارشد)با بیمه دارم و سن 33 سال.
    1- آیا می توانم ویزای جستجوی کار بگیرم؟
    2- آیا می شود به صورت Visa Sponsorship از طریق یک شرکت آلمانی اقدام کنم؟ آیا اصلا به من ویزا می دهند؟

    1. داوری گفت:

      سلام و درود
      پاسخ سوال اولتون مثبته و در مورد سوال دوم احتمالش بسیار کمه

  84. کفسابی گفت:

    دستتون درد نکنه مقاله خوبی در مورد مهاجرت نوشتین

    1. داوری گفت:

      خواهش میکنم

  85. محسن گفت:

    سلام وقتتون بخیر
    22 ساله هستم با سابقه بیمه و حدود 2-3 سال سابقه کار در زمینه ماشینکاری(تراشکاری و فرزکاری) ماشین الات و قطعات صنعتی
    با حدود 50 الی 100 میلیون سرمایه
    ممنون میشم اگه بگید وضعیت من برای مهاجرت طی این سال یا سالیان پیشرو چطوری خواهد بود ؟

    1. محسن گفت:

      ضمن اینکه دو مدرک فنی و حرفه ای تو زمینه های تراشکاری و فرزکاری دارم و زبان انگلیسی هم تا سطح خوبی بلدم

    2. داوری گفت:

      سلام وقت شما هم بخیر
      شما با توجه به ویزای جدید آلمان میتونید براش اقدام کنید
      از نظر مالی هم شرایط خوبی دارید
      بهتون پیشنهاد میکنم برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید

  86. عنایت گفت:

    سلام من ۳۲سالمه دیپلم تجربی دارم ۸سال سابقه کار دارم کار تاسیساتی بلدم و صنعتی از فرمن تا سوپر وایزربودم تو کار م ماهرم ممنون میشم راهنمایی کنید

    1. داوری گفت:

      سلام و عرض ادب
      رشته شما جزء رشته های مورد نیاز برای کشور آلمان هست و میتونبد برای اون اقدام کنید

  87. نماشویی با طناب گفت:

    سلام و احترام
    میخواستم بپرسم برای کار نماشویی در آلمان چقدر تقاضا هست؟
    آیا به ریسکش می ارزه که برای کار برم آلمان؟

    1. داوری گفت:

      سلام و عرض ادب
      بهتره که برای کار ابتدا مشورت کنید که چه کارهایی بهتره در این کشور

  88. فرشید گفت:

    سلام من دیپلم ماشینهای الکتریکی(سیم پیچی)دارم و کامپیوتر هم در حد فوق دیپلم بلدم ولی مدرکشو ندارم ۷ ساله تو کارخونه شکلات آیدین کار میکنم با بیمه میخواستم شرایط مهاجرت روبدونم که اگه اوکی باشه شروع به یادگیریه زبان آلمانی بکنم.مجردم ۲۸ سالمه

    1. داوری گفت:

      سلام وقت بخیر
      دوست عزیز نیاز به اطلاعات بیشتری از شما دارم
      اما این اطلاعات برای مهاجرت به آلمان تا اینجای کار مشکلی نداره و امکانپذیره

  89. mohamd mahdi گفت:

    سلام من دیپلم برق کاردانش دارم و روی زبان انگلیسی
    تسلط خوبی دارم و درحین خدمت هستم آیا بعد از گرفتن پایان خدمت راهی هست که جهت کار به آلمان سفر یا در صورت امکان مهاجرت بکنم..ممنون از
    راهنمایی هاتون

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما به راحتی می توانید برای ویزای جدید کشور آلمان ۲۰۲ و دوره های آسبیلدونگ اقدام کنید برای اطلاعات بیشتر با شماره های موسسه تماس بگیرید

  90. الناز گفت:

    سلام من مدرک فنی حرفه ای طراحی و نقاشی دارم و مدرک فنی حرفه ای ارایشگری به زبان هم مسلط هستم میتونم اقدام کنم؟

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما شرایط شما به ویزای جدید ۲۰۲۰ آلمان یا دوره های آسبیلدونگ میخوره که باید ارتقا زبان تا b2 داشته باشید برای اطلاعات بیشتر با شماره های موسسه تماس بگیرید

  91. Mahyar گفت:

    سلام من فوق دیپلم فنی و حرفه مکانیک خودرو دارم ، میتونم برای ویزای جستجو ( job search ) کار آلمان اقدام کنم ؟

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما شرایط شما به ویزای جدید ۲۰۲۰ آلمان یا دوره های آسبیلدونگ میخوره که باید ارتقا زبان تا b2 داشته باشید برای اطلاعات بیشتر با شماره های موسسه تماس بگیرید

  92. علي گفت:

    البته اضافه كنم كه ديپلمم هم صنايع چوب و كاغذ از هنرستانه و آيلس ٦ دارم كه البته تاريخ اعتبارشم گذشته ، زبان آلمانيم هم در سطح مبتديه

  93. علي گفت:

    سلام من مدرك كارداني صنايع چوب و كاغذ دارم و همين طور ١٥٠٠ ساعت اموزش فني حرفه اي كابينت سازي و درودگري – يه نامه تاييده مدارك تحصيلي و شغلي هم از اداره college of trade كانادا دارم .سنم ٣٩ ساله با اين شرايط براي ويزاي كار ميتونم اقدام كنم ؟

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما شرایط شما به ویزای جدید ۲۰۲۰ آلمان یا دوره های آسبیلدونگ میخوره که باید ارتقا زبان تا b2 داشته باشید برای اطلاعات بیشتر با شماره های موسسه تماس بگیرید

  94. محمد گفت:

    سلام و عرض ادب
    من ۳۳سالمه و مدرک دیپلم از کاردانش دارم
    مدرک فنی و حرفه ای هم به تازگی گرفتم
    پنج سال سابقه بیمه در یک شرکت قطعه سازی هم دارم
    اگه زبان آلمانی رو یاد بگیرم و به سطح b1برسم میتونم شانسی داشته باشم؟انگلیسیم به نسبت خوبه
    ممنون از راهنماییتون
    کلا راه های دیگه واسه مهاجرت چیه و چقدر باید پول داشته باشم؟

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما شرایط شما به ویزای جدید ۲۰۲۰ آلمان یا دوره های آسبیلدونگ میخوره که باید ارتقا زبان تا b2 داشته باشید برای اطلاعات بیشتر با شماره های موسسه تماس بگیرید

  95. میلاد گفت:

    سلام برای ثبت نام و شروع پروسه ویزای کار المان باید چه کاری انجام داد و چه سایتی و…؟؟؟؟

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما با شماره های موسسه ما تماس بگیرید

  96. بهمن سلطانی گفت:

    سلام وعرض ادب من مدرک فني وحرفه اي اتش نشان وسراتش نشان رودارم وسابقه سه سال کاردرايستگاه اتش نشاني ولي بنا به دلايلي وچون اتش نشان داوطلب بودم بيمه ندارم ولي نامه تاريخ ورودبنده تا زماني که اونجا بودم ومهروامضا فرمانده ايستگاه رودارم ايا شانسي برامهاجرت به کشورالمان دارم

    1. داوری گفت:

      سلام
      برای مهاجرت به آلمان در این زمینه متاسفانه این امکان وجود نداره

  97. اسعدغلامی گفت:

    سلام بنده دیپلم برق صنعتی دارم (هنرستان فنی وحرفه ای) البته دانشگاه هم با رتبه خوب قبول شدم منتها از همان ترم ۲ دانشجویی برام کار مرتبط با تحصیلاتم پیشنهاد شد ومن موافقت کردم الا حدود ۶ سال در زمینه برق و اتوماسیون صنعتی فعالیت مفید دارم با بیمه در حین کار هم یک مدرک کارشناسی اتوماسیون صنعتی (plc siemens هیدرولیک وپنوماتیک) از جهاد دانشگاهی صنعتی شریف گرفته ام آیا امگان گرفتن ویزا برای من وجود دارد ممنون

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما خیلی سخت میشه برای مقطع کارشناسی و مارشناسی ارشد بورس بگیرید ممکن فقط یک ترم را پرداخت کنید سپس برای بورس از ترم و یا سال دوم انتخاب کنید

  98. علیرضا صلاحی مقدم گفت:

    سلام من مجسمه سازی حرفه ای هستم با تمام موریانه کار میکنم هشت سال سابقه کار دارم در تمامی شهرها آلمان زدم مدرک من دیپلم الکترونیک دارم میتوانم برای کار مهاجرت کنم

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب از چه کشوری کارفرما دارید؟

  99. ریحانه گفت:

    سلام
    من فوق دیپلم گرافیک دارم و دارم زبان آلمانی میخونم ۵سال سابقه کار در اتلیه فیلم وعکس دارم البته بدون بیمه و ۲۶ساله هستم ایا من میتونم برای ویزای کار اقدام کنم؟

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب بهتره که شما به دلیل اینکه کاریابی رشتتون سخته و اینکه فوق دیپلم هستید برای ویزای تحصیلی اقدام کنید ویزای کار آلمان برای شما ریسک داره

  100. س.و گفت:

    سلام ۲۴سالمه مدرک دیپلم برق اما حدود ۴ساله در صنعت شیشه و پنجره دوجداره با شرکت هایه بزرگ ایرانی در حال همکاری هستم و دنبال ویزایه کار در زمینه حرفه کاریم هستم مممنون میشم راهنماییم کنید با تشکر

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما میتونید با داشتن مدرک زبان آلمانی برای دوره های آسبیلدونگ اقدام کنید

      1. Saeid گفت:

        سلام وقت بخير من ديپلم فني حرفه اي طلاسازي رو دارم و سي سالمه و دوازده سال سابقه كار دارم تو طلاسازي و به زبان انگليسي هم مسلط هستم ميخواستم ببينم ميتونم ويزاي جستجوي كار بگيرم؟

        1. ف.فرجی گفت:

          سلام و عرض ادب خدمت شما برای ویزای جستجو کار حتما باید مدرک لیسانس داشته باشید مگر اینکه برای دوره های آسبیلدونگ اقدام کنید

  101. مجتبی بازویی گفت:

    سلام.من فوق دیپلم عمران دارم و مدرک درجه یک و درجه دو نقشه کشی ساختمان دارم و نقشه کشی حرفه ای بلدم ولی سابقه بیمه ندارم.زبان انگلیسی عالی.متاهل هستم.
    میشه راهنمایی کنید ویزای کار یا بهترین مورد برای مهاجرت به آلمان چیه؟
    سپاس

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما شرایط عمومی ویزای جستجوی کار آلمان به شرح زیر هست: برای اخذ ویزای جستجوی کار آلمان شما باید سن زیر ۴۰ باشه حداقل مدرک لیسانس حداقل ۳ سال سابقه کار مرتبط با رشته و مدرک کارشناسی داشته و دانش زبان در سطح b1 آلمانی تا بتونید اقدام کنید برای اطلاعات بیشتر با شماره های موسسه تماس بگیرید و با توجه به شرایطتتون شانس دارید و میتونید با ما قرارداد ببندید

  102. Cactus گفت:

    با سلام من مدرک کاردانی برق صنعتی دارم سابقه کار با بیمه هم دادم ولی کارم مرتبط نیست ولی مدرک زبان ندارم اگر ایلتس بگیرم بهتره یا صرفا باید بی ۱ آلمانی داشته باشم ممنون میشم راهنمایی کنید.

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما شرایط عمومی ویزای جستجوی کار آلمان به شرح زیر هست:سلام و عرض ادب برای اخذ ویزای جستجوی کار آلمان شما باید سن زیر ۴۰ باشه حداقل مدرک لیسانس حداقل ۳ سال سابقه کار مرتبط با رشته و مدرک کارشناسی داشته و دانش زبان در سطح b1 آلمانی تا بتونید اقدام کنید برای اطلاعات بیشتر با شماره های موسسه تماس بگیرید و با توجه به شرایطتتون شانس دارید و میتونید با ما قرارداد ببندید

  103. Meysam گفت:

    درود برشما بنده دیپلم مکانیک دارم (کارودانش) البته مدرک تعمیر و نصب پکیج و کولر گازی رو هم دارم (مدرک فنی و حرفه ای) میخاستم بدونم با این مدارک میشه کاری کرد برای مهاجرت ؟ زبان آلمانی رو هم شروع کردم

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما سال ۲۰۲۰ قرار شرایط جدید ویزای کار آلمان برای مدارک دیپلم مشخص شود

      1. Meysam گفت:

        خیلی ممنون .فقط چند وقت دیگه معلوم میشه ؟

  104. حمید گفت:

    سلام
    من مدرک فوق دیپلم نقشه کشی صنعتی دارم ( کاردانی) میخاستم ببینم میش واس رفتن اقدام کنم
    یکی از بستگان نزدیکم ک اونجاس میگ شرایط کار اونجا خوبه واس رشتم

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما برای ویزای کار بدون مدرک تحصیلی برای ۲۰۲۰ میتونید اقدام کنید اما مدرک زبان آلمانی واجب می باشد

  105. فرشاد گفت:

    سلام.من مدرک دیپلم فنی حرفی در رشته الکتروتکنیک رو دارم انگلیسی هم میتونم صحبت کنم و ۲۱سالمه.خواستم ببین راهی هست واسه مهاجرت.ممنون

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما بله میتونید به راحتی اقدام کنید که ویزای جستجوی کار بهتون میده

  106. حسین گفت:

    این قانون فقط واس سال ۲۰۲۰ است.اگر الان اقدام کنیم سفارت واسه ۲۰۲۱ وقت میده؟؟؟
    بعد ممنون میشم اگر بگین چند سال سابقه کار میخاد.مرسی از سایت خوبتون

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما بله میتونید اقدام کنید و باید تا ۲۰۲۰ منتظر باشید تا ببینیم وقت ها به چه صورت هست؟

  107. حسین گفت:

    همینطوری سفارت واسه ۱ سال دیگه وقت میده پس ما چطور باید کاسه سال ۲۰۲۰ اقدام کنیم؟؟؟

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما باید متتظر باز شدن ددلاین باشید

  108. داریوش میرزازاده گفت:

    بنده متولد ۱۳۴۸ یعنی ۵۰ ساله هستم بازنشسته پیس از موعد. شغل بانکی داشتم بامدرک مدیریت بانکداری.دوفرزند یکی باسن۲۳ سال دانشجوی ارشد ترم اول فناوری اطلاعات ودیگری با۱۷سال سن مقطع ۱۲ رشته تجربی معدل هر دو تقریبا خوب هست. همسرم فوق دیپلم حسابداری شاغل درحال حاضر با ۴۹ سال سن از نظر مالی املاک داریم ونقدینگی هم حدود۵۰۰ میلیون حاضر دارم ومیتوانم با فروش مقداری از املاک تا ۲ میلیارد جور کنم. برای مهاجرت به کشور آلمان اتریش یا کانادا تمایل داریم.لطفا شرایط بنده رو ملاحضه وراهنمایی فرمایید با سپاس.آدرس امیل فرزندم رو میزارم.

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما شرایط سابقه کار و حرفه شما خوبه اما متاسفانه سن شما بسیار بالاست و بهتره از طرق دیگری اقدام کنید برای اطلاعات بیشتر با شماره های موسسه تماس بگیرید

  109. ابوالفضل گفت:

    سلام من ۱۷ سال دارم و مدرک فنی حرفه ای رو گرفتم در رشته نقشه کشی و زبان انگلیسی رو هم دارم یاد میگیرم میخواستم بدونم من میتونم بورسیه تحصیلی بگیرم و به آلمان بروم …ممنون می شم .

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما شرایط تاخذ بورسیه بعد از ورودتون به آلمان امکان پذیره در ابتدا بتید شرایط ورودتونو فراهم کمید

      1. Majid گفت:

        سلام خسته نباشید.من لیسانس اقتصاد نظری دارم
        مدرک 18 ماهه مکانیک صنایع ایران_آلمان هم از فنی و حرفه ای گرفتم چکار باید انجام بدم واسه آلمان؟ ممنون

        1. ف.فرجی گفت:

          سلام و عرض ادب بله میتونید اقدام کنید فقط باید مدارک فنی حرفه ای داشته باشید و مدرک زبان b1 داشته باشید

  110. ممد گفت:

    سلام.من کارگر ساختمان با دبپبم انسانی…میخواستم بفرمایید برای من میشه کاری کرد؟خداوکیلی خودم میدونم جوابش میشه نه.ممنون از وقتتون.

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب برای اخذ ویزای جستجوی کار آلمان شما باید سن زیر ۴۰ باشه حداقل مدرک لیسانس حداقل ۳ سال سابقه کار مرتبط با رشته و مدرک کارشناسی داشته و دانش زبان در سطح b1 آلمانی تا بتونید اقدام کنید برای اطلاعات بیشتر با شماره های موسسه تماس بگیرید

  111. راپل گفت:

    هزینه هم میکنم برای مهاجرت لطفا اگر میتونید کمکم کنید

    کار نماشویی شیشه پاک کنی توی ارتفاعات بلند انجام میدم با طناب

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما آیا سرچ کردین که براتون کار هست یا خیر؟

  112. راپل گفت:

    سلام من شغلم کار در ارتفاع هستش…کار نما با طناب مثل نماشویی و هر کاری روی نما باشه.مثل برج های بلند و غیره….میگن شغل ما خیلی خواهان داره توی المان…

    اگر کسی میتونه کمکم کنه معرفی کنه تماس بگیره بامن.

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما آیا سرچ کردین که براتون در این زمینه در آلمان کار هست یا خیر؟

  113. حسین همتی گفت:

    سلام. من امسال مدرک دیپلم رشته برق صنعتی (کاردانش) رو میگیرم. میخواستم بدونم که میتونم بورسیه یا ویزای تحصیلی بگیرم؟

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما اگر که سوابق پژوهشیتون قوی باشه بله

      1. مصطفی گفت:

        باسلام بنده مدرک فوق دیپلم (تکنسین) مکانیک از دانشکده دولتی دارم و ۳۷ سال سن دارم و ۱۴ سابقه کاری دارم بعنوان تکنسین مکانیک و تکنسین تایید کالا آیا شانسی جهت گرفتن ویزای کار درآلمان دارم و اگر ظرف ۲ سال آینده مهندسی مکانیک و مدرک زبان خودرا بگیرم چقدر از حال حاضر شانس بنده بیشتر میشود ؟ ازنظر سن که بالاتر می‌رود اشکالی پیش نمی آید؟

        1. داوری گفت:

          سلام
          شرایط سنی شما خوبه و میتونید برای آلمان اقدام کنید رزومه کاری خوبی هم دارید در کشور آلمان که مهد صنعته این رشته بازار کار خوبی داره

    2. ف.فرجی گفت:

      سلام اگر که سوابق پژوهشی قوی داشته باشید بله

  114. عرفان گفت:

    سلام.من لیسانس زبان انگلیسی با تسلط خوب به این زبان رو دارم .و حوزه کاری من طراحی و ساخت قطعات صنعتی هست که به مدت 13 سال در شرکت دولتی استخدام رسمی و مشغول هستم.ایا امکان گرفتن ویزای جستجوی کار برای من هست؟ ممنون

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب برای ویزای جستجوی کار ۲۰۲۰ میتونید اقدام کنید باید مدارک فنی حرفه ای بیشتر کنید و مدرک زبان آلمانی داشته باشید

    2. محمد امین گفت:

      سلام، من مدرک دیپلم تجربی بدون گذراندن پیش دانشگاهی رو دارم ، مدرک ارایشگری درجه۱ و درجه ۲ رو دارم با ۵سال سابقه . میتونم اقدام به ویزای کار بکنم؟؟

      1. ف.فرجی گفت:

        سلام و عرض ادب خدمت شما آیا مدارک فنی حرفه ای و مدرک زبان آلمانی دارید؟

  115. محمد اسلامی گفت:

    سلام خسته نباشید من دیپلم کار ودانش دارم مدرک شف بین المللی دارم و یک مدرک معتبر کار در ارتفاع میخواستم بدونم فارق از مدرک تحصیلی در مقاطع بالا میتونم با داشتن تخصص کافی در یکی از این کار ها اقدام به مهاجرت بکنم ؟سپاس

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما برای ویزای جستجوی کار ۲۰۲۰ آلما میتونید اقدام کنید با داشتن مدارک فنی حرفه ای و مدرک زبان آلمانی

    2. افشین گفت:

      سلام وقت بخیر من دیپلم برق دارم و مدارک فنی حرفه ای نقشه برداری ،ارایشگری،کامپیوتر نرم افزار وبرق صنعتی رو دارم و مدرک زبان سطح b2رو هم دارم میتونم اقامت کاری بگیرم ؟

      1. داوری گفت:

        سلام
        بله کارهایی که انجام دادید برای اخذ اقامت آلمان مناسبه
        برای اطلاعات بیشتر با شماره 02191003232 تماس بگیرید

  116. DAVOOD گفت:

    سلام من دیپلم صنایع فلزات فنی حرفه ای دارم وسابقه ۱۲ سال بیمه کار کابینت سازی چوبی رو دارم ومدرک ارایشگری را هم دارم دو پسر ۶و۹ ساله وهمسرمم لیسانس مترجمی زبان انگلیسی والان هم در حال گذراندن زبان المانی هستم برای مهاجرت چگونه باید اقدام کنم

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما برای سال ۲۰۲۰ کشور آلمان با مدارک فنی و حرفه ای و مدرک زبان المانی با مدرک دیپلم به افراد ویزا میده میتونید اقدام بفرمایید

    2. مصطفی اولادی گفت:

      سلام من در هنرستان دیپلم برق صنعتی گرفتم و در حال گذراندن فوق دیپلم هستم در رشته برق صنعتی
      مدرک زبانممم کامله در بازار کارم کار کردم ولی بیمه برام نریختن که به عنوان مدرک رو کنم
      ایا من میتوانم به المان مهاجرت کنم

      1. ف.فرجی گفت:

        سلام و عرض ادب خدمت شما به راحتی می توانید برای ویزای جدید کشور آلمان ۲۰۲ و دوره های آسبیلدونگ اقدام کنید برای اطلاعات بیشتر با شماره های موسسه تماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *