ویزای کاری

ویزای کاری دانمارک

ویزای کاری دانمارک

ویزای کاری دانمارک در 2024 پردرخواست ترین ویزای این کشور در مقابل ویزاهای دیگر از جمله تحصیلی، سرمایه گذاری، ازدواج، تولد و غیره بوده است. دانمارک به عنوان شادترین کشور اروپایی و بی همتا بودن از نظر رفاه و حقوق شهروندی شناخته شده است در نتیجه از انتخاب های اولیه افراد برای مهاجرت محسوب می شود. اگر کسی بخواهد در کشوری به اقامت برسد باید در آن کشور دارای شغل باشد و نیز با کار کردن بیمه و مالیات خود را پرداخت کند تا به اقامت دائم آن کشور دست پیدا کند. در نتیجه ویزای کاری از نظر کم هزینه بودن و سریع الوصول بودن، محبوبیت خاصی بین افراد دارد.

  • مشاغل مورد نیاز دانمارک کدام است؟
  • شرایط اخذ ویزای کاری دانمارک چیست؟
  • مدارک مورد نیاز ویزای کاری دانمارک چیست؟
  • آیا می توان ویزای تحصیلی را به ویزای کار دانمارک تبدیل کرد؟
  • بهترین شهر دانمارک برای کار و زندگی چیست؟
  • هزینه ویزای دانمارک چقدر است؟
  • مراحل برای اخذ ویزای کار در دانمارک چیست؟
  • آیا اقامت دائمی دانمارک از طریق کار در این کشور فراهم است؟

در مقاله زیر که توسط موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت ارائه گردیده٬ سعی بر این شده اطلاعات اجمالی در مورد ویزای کاری دانمارک توضیح داده شود.

در این مطلب میخوانید نمایش

شرایط ویزای کاری دانمارک در سال 2024

اگر فردی قصد مهاجرت به دانمارک جهت انجام کار یا راه اندازی شرکت دارد، بایستی قبل از هر چیزی به فکر اخذ ویزای اقامت و کار دانمارک باشد. دانمارک گزینه های ویزای کار مختلفی را پیشنهاد می کند. بهترین و آسانترین روش برای اخذ ویزای کار دانمارک از طریق مراجعه به لیست کمبود کارکنان مهارتی یا Positive List می باشد. در گام دوم و پس از اطلاع از وجود مهارت مورد نظر در این لیست، یافتن پیشنهاد کار است.


پس با این حساب شرایط ویزای کار دانمارک در سال 2024 از این قرار است:

فاکتورهاشرایط
محدودیت سنی متقاضیانبالای 18 سال
مهارت مورد نیازمهارت درج شده در فهرست مثبت دانمارک
شرایط درآمدیبالاتر از میانگین درآمدی دانمارک
شرط اصلی درخواست ویزاداشتن جاب آفر از کارفرمای دانمارکی

اینفوگرافیک ویزای کاری دانمارک

انواع ویزای کار دانمارک

از سال 2024، دانمارک انواع مختلفی از ویزای کار را برای کارگران ماهر از خارج از کشور ارائه می دهد که هر کدام برای برآورده کردن شرایط خاص و رفع نیازهای حرفه ای مختلف طراحی شده اند. طرح فهرست مثبت: برای مشاغلی که کمبود مهارت قابل توجهی دارند. شما می توانید برای اجازه کار و اقامت بدون پیشنهاد شغلی خاص، با تمرکز بر افراد بسیار ماهر، درخواست دهید. طرح رهگیری سریع برای شرکت ‌های دارای گواهینامه SIRI، اجازه کار و اقامت سریع را در سه مسیر امکان‌ پذیر می ‌سازد: محدودیت پرداخت (پردرآمد)، پژوهشگر، و آموزشی. طرح محدودیت پرداخت برای واجد شرایط بودن به حقوق پیشنهادی بیش از 488000  DKK(کرون) (در سال 2024) نیاز دارد.

مجوز کار عمومی برای متخصصان ماهر با پیشنهاد شغلی خاص در دانمارک، که توسط سایر طرح ها پوشش داده نمی شود. گزینه های غیر مبتنی بر استخدام عبارتند از: جواز جویای کار مجوزی 6 ماهه برای افرادی که دارای مجوزهای اقامت دانمارک هستند تا به دنبال کار باشند. مجوز اقامت دانشجویی برای دانشجویان آموزش عالی، اجازه کار پاره وقت. ویزای استارتاپ دانمارک برای کارآفرینان برای ایجاد و راه اندازی کسب و کار در دانمارک. اجازه اقامت تنها پس از تایید اداره مهاجرت دانمارک در کپنهاگ داده می شود. این روند ممکن است 4 تا 6 ماه طول بکشد. فرم های درخواست را می توان بارگیری کرد.

معرفی لیست مثبت دانمارک در 2024

در بسیاری از مشاغل موجود در دانمارک کمبود نیروی کار وجود دارد. لیست این کارها به عنوان لیست مثبت شناخته می شود. افراد دارای مهارت در این زمینه های شغلی به سرعت قادر به کاریابی در این کشور هستند. برای آگاهی از این لیست مشاغل، مقاله فهرست مشاغل مورد نیاز دانمارک را مطالعه نمایید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص، جدول ذیل را مشاهده نمایید:

مجموعه مهندسی
مهندسی مکانیککارشناسی
مهندسی ساختمانکارشناسی
مهندسی محیطکارشناسی
مهندسی انرژیکارشناسی
مهندسی الکترونیککارشناسی
مهندس فناوری اطلاعات (IT)کارشناسی
مجموعه پزشکی
مشاور پزشکیکارشناسی ارشد
دکترکارشناسی ارشد
دکتر بیمارستان
کارشناسی ارشد
رییس پزشک
کارشناسی ارشد
دندانپزشک
کارشناسی ارشد
پرستار جراحی
کارشناسی ارشد
پرستار هوشبری
کارشناسی ارشد
پرستار عمومی
کارشناسی ارشد
رادیوگرافی
کارشناسی
تکنولوژیست آزمایشگاه پزشکی
کارشناسی
فناوری اطلاعات و شبکه
معمار ITحداقل 3 سال آموزش دانشگاهی
برنامه نویس و توسعه گر سیستم
حداقل 3 سال آموزش دانشگاهی
مشاور IT
حداقل 3 سال آموزش دانشگاهی
آموزش و پرورش
معلم کودکستان و مدرسه
کارشناسی
مربی آموزشگاه
کارشناسی
دبیر اجتماعی
کارشناسی
مشاغل دیگر
نقشه بردار
کارشناس ارشد
داروساز
کارشناس ارشد
داروشناس
کارشناس ارشد
حسابرس
کارشناس ارشد
کنترلگر تجاری
حداقل 3 سال آموزش دانشگاهی
کنترلگر مالی
حداقل 3 سال آموزش دانشگاهی
آنالیزور تجاری
حداقل 3 سال آموزش دانشگاهی
وکیل
کارشناس و کارشناس ارشد دانمارکی
مشاور حقوقی
کارشناس ارشد
روانشناس
کارشناسی ارشد

مدارک لازم برای ویزای کاری دانمارک

مدارکی که افراد به همراه درخواست خود تهیه می کنند به شیوه درخواستی که آنها انتخاب می کنند بستگی دارد. در این زمینه، سفارت دانمارک به هنگام اخذ وقت ملاقات، متقاضیان را در جریان آخرین اطلاعات و مدارک لازم قرار می دهد. اما در مجموع، لیست زیر حاوی مدارک مورد نیاز اصلی برای اخذ ویزای کار در دانمارک در سال 2024 می باشد:

مدارک لازمشرایط 
مدارک هویتیپاسپورت متقاضی با اعتبار حداقل سه ماه پس از اتمام ویزا
اطلاعات بیومتریکتکمیل فرم درخوست، یک قطعه عکس پاسپورتی جدید و اثر انگشت
مدارک پشتیبانارائه قرارداد کاری یا استخدام رسمی در دانمارک
هزینه ها DKK3440 (کرون دانمارک)

مدارکی در بالا قید شد برای روز مصاحبه لازم است و همگی باید به صورت یکجا به سفارت ارائه شود. اما درخواست ویزای کار دانمارک 2024 نیز همانند دیگر ویزاهای مهاجرتی این کشور تابع یکسری مراحل است. مراحلی که پشت سر هم بوده و طی هر یک از این مراحل تا دست یابی به مجوز کاری دانمارک الزامی است. این مراحل به ترتیب عبارتند از:

مدارک لازم برای ویزای کاری دانمارک

مراحل درخواست ویزای کار دانمارک

پیمایش در فرآیند دریافت مجوز کار اغلب می تواند یک کار پیچیده باشد، به ویژه برای خارجی ها در یک کشور جدید. برای درخواست برنامه های ویزای مبتنی بر اشتغال دانمارک، مراحل زیر را دنبال کنید: ابتدا برنامه و نوع ویزای کار مناسب را انتخاب کنید. بر اساس حرفه، حقوق و وضعیت کارفرما، از میان طرح فهرست مثبت، طرح مسیر سریع، طرح محدودیت پرداخت، یا مجوز کار عمومی انتخاب کنید. هر برنامه دارای معیارهای خاصی در مورد صلاحیت، تجربه و حقوق است. مدارک لازم را جمع آوری کنید و گذرنامه، فرم درخواست، گواهی تحصیلی، مدارک حرفه ای، مدرک سابقه کار، قرارداد کار (در صورت وجود)، مدارک مالی، بیمه درمانی و عکس هایی در اندازه پاسپورت خود را آماده کنید.

بسته به برنامه انتخابی شما به صورت آنلاین یا از طریق SIRI درخواست دهید. هزینه های جاری را در وب سایت سرویس مهاجرت دانمارک تأیید کنید. در قرار ملاقات بیومتریک شرکت کنید. در صورت نیاز، اثر انگشت و یک عکس ارائه دهید. انتظار پردازش و تصمیم هم مرحله بعدی است. زمان پردازش متفاوت است. به روز باشید و به هر سوالی پاسخ دهید. جمع آوری ویزا یا مجوز اقامت هم مرحله آخر است. پس از تایید، ویزا یا مجوز خود را از طریق پست یا از یک مکان تعیین شده دریافت کنید.

میزان هزینه ویزای کار دانمارک

افرادی که تمایل به مهاجرت به دانمارک از طریق کار را دارند می بایست در ابتدای امر نسبت به اخذ مجوزهای لازمه اقدام نمایند. اخذ ویزای کاری دانمارک از 2 طریق مراجعه به سفارت و آنلاین صورت می گیرد. هزینه ویزای کار دانمارک بدین صورت نیز می باشد:

آیتمهزینه به کرون دانمارک
ویزای کاری لیست مثبتDKK3165
ویزای کاری طرح گرین کارتDKK6375
ویزای کار در تعطیلاتDKK3025 الی DKK3165
ویزای کاری با پیشنهاد کاریDKK3025
ویزای کاری طرح درآمد مشروطDKK3165
ویزای کاری حین تحصیلDKK3025 الی DKK3165
ویزای جستجوی کارDKK3025
ویزای کار طرح کارت استقرارDKK1900

کار در کشور دانمارک

راه اندازی یک بیزینس یا کسب و کار Start-up Denmark در دانمارک امکان پذیر است. اگر فردی قصد راه اندازی کسب و کار خود را بر اساس یک ایده کسب و کار نوآورانه دارد که این ایده می تواند به رشد اقتصادی و ایجاد شغل های جدید در دانمارک کمک کند. افراد می توانند برای ثبت نام در دوره های ورود به بازار کار با ویزای تحصیلی اقدام نمایند و این موسسات اصطلاحا دوره های ورود به بازار کار هستند که به افراد گواهینامه بین المللی برای ورود به بازار کار داده می شود. از طرق مختلفی می توان در نهایت اقامت کشور دانمارک را از طریق کار در دانمارک دریافت نمود که در ادامه به بررسی راه های موجود می پردازیم. هزینه ویزای کاری دانمارک را میتوان حدود 850€ (یورو) پیش بینی کرد.

نوع ویزای دانمارکهزینه ویزا به یورو
ویزای کاری دانمارک حدود 850€
ویزای گرین کارت دانمارک حدود 1100€

سیستم ارزیابی مهاجرتی دانمارک به مانند سایر کشورهای انگلیسی زبان از نوع امتیاز مبنا یا PBS می باشد. این بدان مفهوم است که متقاضیان دارای بالاترین امتیاز بر اساس فاکتورهای مورد نظر مهاجرتی شانس بالایی برای دریافت ویزای کار دانمارک دارند. اما این فاکتورها و امتیازات متناظر آنها عبارتند از:

فاکتورهای ارزیابی وضعیت متقاضیانحداقل امتیازات لازمه
میزان تحصیلاتکارشناسی
سابقه کار3 سال به بالا
مدرک زبان انگلیسیآزمون زبان IELTS با حداقل نمره 6.5
سن و سال25 تا 30 سال

بهترین شهر دانمارک برای کار و زندگی

بهترین شهر دانمارک برای کار و زندگی

کلا حقوق خوب برای یک کارگر در کشور دانمارک ماهیانه در حدود DKK 16400 (کرون دانمارک) می باشد. این به معنای درآمد سالانه حدود  DKK 300000 (کرون) قبل از کسر مالیاتی است. مثلا برای یک خانواده 4 نفره نیز درآمد خالص سالیانه حدود DKK 420000 (کرون) یک درآمد خوبی است. اما این درآمد در شهرهای مختلف دانمارک به یک میزان نیست و سطح درآمد خوب در این شهرها تعریف خاص خودش را دارد.

برای همین در نمودار زیر می توان با متوسط درآمد سالانه (ناخالص) در شهرهای مختلف دانمارک آشنا شد:

متوسط درآمد سالانه در شهرهای مختلف دانمارک

همان طوری که در نمودار بالا هم ملاحظه شد، بهترین شهر حال حاضر کشور دانمارک برای کار و کسب درآمد شهر گنتوفت می باشد. چرا که متوسط درآمد سالانه یک گارگر در این شهر در حدود DKK708000 (کرون دانمارک) می باشد. که این سطح درآمدی حتی بیشتر از کپنهاگ و آرهوس و دیگر شهرهای دانمارک می باشد.

لیست مشاغل مورد نیاز دانمارک

مشاغل زیر از مشاغل مورد نیاز دانمارک در سال 2024 می باشد:

  • مهندسی مکانیک
  • مهندسی فناوری اطلاعات (IT)
  • مهندسی برق و الکترونیک و مخابرات
  • پزشکی و نظام سلامت
  • آشپزی و هتلداری
  • پرستاری و اتاق عمل
  • رشته های مدیریتی و صنعتی
  • رشته های بانکداری و حسابداری و مالی و غیره

حتی اگر شخصی دارای کارفرما از دانمارک هم باشد گرفتن ویزای کاری دانمارک کمی پیچیده است زیرا که حتما شغل شخص باید در لیست مشاغل دانمارک باشد تا سفارت قبول کند که به شخص ویزای کار را اعطا نماید. بنابراین لازم است در ابتدا فهرست مشاغل مورد دانمارک بررسی شود.

بهترین مشاغل و بهترین کارفرماهای دانمارک 2024

در واقع بهترین مشاغل در دانمارک مشاغلی هستند که بالاترین سطح درآمدی را به خود اختصاص می دهند. مشاغلی که فوق العاده تخصصی بوده و جزء لیست مشاغل مورد نیاز دانمارک نیز می باشند.

در نمودار زیر می توان با این مشاغل و متوسط درآمد سالانه آنها آشنا شد:

برترین مشاغل کشور دانمارک بر حسب میزان درآمد

اما در زمینه کارفرماهای دانمارکی نیز بد نیست بدانید که برخی از کارفرماها در دانمارک هستند که بالاترین سطح درآمدی را برای کارگران و کارکنان خود اختصاص می دهند که از آن جمله می توان به کارفرماهای زیر اشاره نمود:

کارفرمای دانمارکیمتوسط درآمد سالانه پرداختی به کارگران (کرون)
Nykredit Asset ManagerDKK151863620
OrstedDKK147795845
MediqDKK113914821
Saxo BankDKK108490306
DONG EnergyDKK86809884

کار پزشکان در دانمارک (مجوز Authorization)

این مجوز، بیشتر برای پزشکان و دندانپزشکان می باشد که قصد کار در دانمارک را دارند اما مجوز دانمارکی ندارند. پزشکان و دندانپزشکان که خارج از محدوده اروپا مدرک پزشکی گرفته اند نیازمند معادل سازی مدرکشان در آن کشور می باشند. اگر فرد به عنوان یک پزشک یا دندانپزشک در کشور دیگری غیر از دانمارک آموزش دیده، می تواند برای اجازه اقامت در دانمارک درخواست دهد که امکان یادگیری زبان دانمارکی و تست های حرفه ای و سایر برای دریافت مجوز کار دانمارکی به عنوان پزشک یا دندانپزشک را داشته باشد.

قوانین کار در دانمارک در سال 2024

کار تحقیقاتی در دانمارک (Guest researcher)

کسی که به عنوان یک محقق مهمان به کشور دانمارک دعوت شده، در دانمارک کار نمی کند اما تحقیقات خود را در یک موسسه تحقیقاتی دانمارکی یا شرکت انجام می دهد تا امکانات تحقیقاتی خود را در اختیار وی قرار دهند. این اتفاق بیشتر شامل حال دانشجویان دکترا و فوق دکتری می شود؛ این دوره معروف به فرصت مطالعاتی می باشد.

اخذ اقامت و ویزای کاری دانمارک پس از تحصیل

اخذ اقامت و ویزای کاری دانمارک پس از تحصیل

این کارت به افرادی تعلق می گیرد با ویزای دانشجویی وارد کشور دانمارک شده اند و پس از تحصیل به دنبال کار می گردند و ویزای خود را به کاری تبدیل می کنند و فرد باید مدرک کارشناسی ارشد یا دکترا خود را از دانمارک دریافت کرده باشد و ظرف مدت 6 ماه پس از اتمام تحصیل خود، درخواست کار بدهد. اقامت دانمارک پس از تحصیل بعد از گذشت 3 سال اعطا می شود. نظام حقوقی دانمارک مهاجر پذیر می باشد و چنانچه با ویزای تحصیلی دانمارک ورود کند می تواند بعد از گذشت چند سال اقامت دائم را اخذ کند.

کار دانشجویی در دانمارک

دانشجویان و همراهان آن ها در دانمارک اجازه کار دارند. بدین صورت که خود دانشجو به صورت پاره وقت و همراه وی تمام وقت می توانند مشغول به کار باشند. البته برای پیدا کردن کار آشنایی با زبان دانمارکی اهمیت بالایی دارد منتهی در شهرداری ها کلاس های رایگان آموزش زبان دانمارکی برگزار می شود که افراد می توانند در آن ها ثبت نام کنند. دانشجویان می توانند در حین تحصیل یا در محیط دانشگاه کار کنند که معمولا محدودیتی به لحاظ تعداد ساعات کار در هفته ندارد یا خارج از محیط دانشگاه کار کنند. کار خارج از محیط دانشگاه اگرچه درآمد بالاتری دارد اما دانشجویان باید برای انجام آن مجوز بگیرند و تعداد ساعات آن نیز محدود است. در جدول ذیل این محدودیت ساعتی نشان داده شده است:

مقطعتعداد ساعات کار در هفته
کارشناسی20 ساعت
کارشناسی ارشد20 ساعت
دکتری30 ساعت

مقایسه سطح درآمد در دانمارک و کشورهای دیگر

همان طور که هزینه زندگی در دانمارک از بسیاری از کشورهای دنیا از جمله آلمان، ایتالیا، فرانسه، سوئد، اتریش و غیره بالاتر است، سطح درآمد مردم دانمارک نیز بسیار بالا می باشد. در واقع مردم در دانمارک قدرت خرید بسیار بالایی دارند، به همین دلیل است که این کشور چندین سال متوالی است جزو شادترین کشورهای دنیا طبقه بندی می شود. در جدول ذیل متوسط درآمد ماهیانه در دانمارک و برخی کشورهای دیگر با هم مقایسه شده است:

نام کشورمتوسط درآمد ماهیانه به یورو
سوئیس9560€
آمریکا6504€
دانمارک5457€
استرالیا4820€
نروژ4938€
هلند4880€
فنلاند4690€
سوئد4451€
آلمان3810€
نیوزیلند4765€

مهاجرت به کشور دانمارک (ESS scheme)

از کشورهای دیگر هم میتوان برای مهاجرت به دانمارک اقدام کرد. این شامل حال افرادی می شود که در یک مرکز تحقیقاتی در سوئد مشغول هستند، می توانند برای کار در دانمارک درخواست دهند از شرایط این حالت داشتن مدرک دکترا یا اشتغال به تحصیل در دکترا در سوئد می باشد. شرایطی که در بالا ذکر شد برای افرادی مانند شهروندان ایرانی بود که کارفرمایی از کشور دانمارک ندارند اما هدفشان کار در دانمارک می باشد، می توانند از حالت های بالا اقدام کنند.

مهاجرت به دانمارک در سال 2024 با اقبال بیشتری مواجه شد. همانطور که در بالا ذکر شد شرایط کار در دانمارک به صورت مستقیم بسیار سخت می باشد پس در نتیجه پیشنهاد می شود افراد از راه های دیگر به اقامت این کشور دست پیدا کنند که یکی از بهترین راه های مهاجرت، ویزای تحصیل در دانمارک می باشد.

تمامی راه های مهاجرت به دانمارک رو بررسی کن

شرایط اخذ اقامت دائم از طریق ویزای کار دانمارک

شرایط اخذ اقامت دائم از طریق ویزای کار دانمارک

این سوالی است که ممکن است برای همه کسانی که علاقه مند مهاجرت کاری به دانمارک هستند مطرح شود اینکه چگونه از طریق کار و زندگی در کشوری مثل دانمارک می تون به اقامت دائمی (PR) این کشور دست یافت. این کار شدنی است منتها به شرطی که شما دارای شرایط زیر باشید:

  • سن بالای 18 سال باشد.
  • دارای مجوز اقامت دانمارک باشید.
  • حدود 8 سال اقامت قانونی در دانمارک داشته باشید.
  • دچار هیچ گونه جرایمی نشده باشید.
  • بدهی دولتی نداشته باشید.
  • در این کشور حداقل 3 سال و 6 ماهی کار کرده باشید.
  • تست زبان دانمارکی سطح 2 را پاس کرده باشید.

پس از ارائه مدارک لازم و احراز صلاحیتتان نیز حدود 10 ماهی طول می کشد تا کارت اقامت دائمی اتان صادر شود و رسما مقیم دائم دانمارک شوید.

نحوه تبدیل ویزای تحصیلی به ویزای کاری دانمارک

همان طوری که در مقالات مربوط به تحصیل در کشور دانمارک هم بیان شد، دانشجویان بین المللی از امکان کار هم حین و هم پس از تحصیل در دانمارک برخوردارند. این قانون نیز جزء قوانین مهاجرتی و کاری کشور دانمارک می باشد. منتها دانشجویان به فراخور مدرک تحصیلی خود از 10 تا 30 ساعت می توانند در دانمارک کار بکنند. کاری که ماهیتا به صورت نیمه وقت یا پارت تایم می باشد و با دو هدف اصلی زیر انجام می شود:

دو هدف اصلی کار در دانمارک

اما سوال اینجاست که آیا می توان پس از اتمام تحصیلات و پایان اعتبار ویزای تحصیلی نسبت به تبدیل آن به ویزای کاری و اقامت در این کشور اقدام کرد؟ پاسخ به این سوال مثبت می باشد. دانشجویان لیسانسی که به تازگی از دانشگاه های دانمارک فارغ التحصیل شده اند می توانند با تمدید ویزای اقامت تحصیلی خود به مدت 6 ماه در دانمارک دنبال کار بگردند. به محص یافتن JOB OFFER می توانند با کمک کارفرمای مربوطه برای اخذ ویزای اقامت و کار در دانمارک درخواست دهند. دانشجویان ارشد و دکتری نیز می توانند پس از اتمام تحصیلاتشان نسبت به دریافت کارت استقرار یا Establishment Card اقدام نمایند. دو مسیر متفاوت مذکور از این قرار است:

دو مسیر درخواست اقامت پس از تحصیل در دانمارک

مزایای اخذ ویزای کاری دانمارک

از مزایای اخذ اقامت کاری دانمارک این است که فرد می تواند با گذشت 8 سال از اقامت قانونی خود در این کشور، با شرایطی درخواست دهد و پاسپورت دانمارک را اخذ نماید. از آن جمله می توان به عدم ارتکاب جرم، تسلط به زبان دانمارکی و قبولی در آزمون شهروندی دانمارک اشاره نمود. لازم به ذکر است پس از اخذ پاسپورت دانمارک فرزندان فرد که زمانی متولد شوند که او تابعیت دانمارک را دارد، خود به خود تابعیت دانمارک را اخذ می نمایند حتی اگر در کشوری به جز دانمارک به دنیا بیایند.

چرا که دانمارک تابع سیستم خون است. در ضمن آن ها هم قادر خواهند بود از تحصیل رایگان در دانمارک بهره مند شوند، این در حالی است که دانشجویان خارج از اتحادیه اروپا برای تحصیل در دانشگاه های دانمارک باید سالانه بین 12000€ تا 16000€ (یورو) شهریه بپردازند.

درخواست همراهی اعضای خانواده (ویزای همراه دانمارک)

متقاضی در صورت اخذ ویزای مهاجرت کاری (گرین کارت) دانمارک قادر به همراه بردن خانواده خود و مهاجرت به دانمارک بود. البته این همراهی مستلزم داشتن شرایط خاصی نیز بود. در صورتی که متقاضی شرایط را احراز می کرد، امکان به همراه بردن خانواده خود را نیز داشت. این الزامات تا حدودی به شرح زیر بود:

  • متقاضی شاغل و در استخدام باشد.
  • در زمان ارائه تقاضای همراهی خانواده، یک سال زمان از استخدام گذشته باشد.
  • متقاضی باید یک ماه حقوق اخذ نموده باشد.
  • مبلغ حقوق ماهیانه در صورت همراهی همسر باید حداقل DKK10480 (کرون دانمارک) باشد.
  • این مبلغ در صوت همراهی همسر و فرزندان متقاضی باید حداقل DKK14426 (کرون دانمارک) باشد.

اگر یکی از خانواده کمک هزینه دولتی از طریق فعالیت های سیاسی اخذ می کرد، اقامت افراد لغو می شد. بطور کلی شرایط اقدام برای اخذ ویزای مهاجرت کاری (گرین کارت) دانمارک ذکر گردید. به جهت آگاهی از شرایط کاری دانمارک و همچنین برای کاریابی در این کشور از طریق موسسات کاریابی به موسسات کاریابی در دانمارک مراجعه نمایید.

مهاجرت به دانمارک از طریق کار

مهاجرت به دانمارک از طریق کار یکی از راه های قانونی و پرظرفدار جهت مهاجرت به کشور دانمارک است. این کشور اروپایی که می تواند محل خوبی برای رشد کاری و یادگیری مهارت های شغلی جدید باشد متخصصان و خلاقان و فارغ التحصیلان جویای کاری بین المللی را برای اشتغال در بخش های مختلف مورد نیاز می پذیرد. مهاجرت به دانمارک از طریق کار مستلزم یک رزومه خوب تحصیلی و کاری و تسلط به زبان انگلیسی و یا دانمارکی است در کنار این شرایط اگر در لیست مشاغل مورد نیاز بررسی کنید فرصت های شغلی مشابهی با حرفه و علاقمندی خود پیدا می کنید شما را در این مسیر یاری کند.

اعتبار ویزای کار دانمارک

اقتصاد دانمارک باثبات و پررونق است. دانمارک تقریباً 27000 شغل خالی ارائه می دهد. متوسط ​​حقوق سالانه در دانمارک 9477€ (یورو) است. میانگین ساعات کار در دانمارک 33 ساعت است. دانمارک تعادل زندگی کاری سالم را ارائه می دهد. دانمارک پیشرفت چند وجهی افراد را تشویق می کند. مشاغل و فرصت ‌های کسب ‌و کار برای یک سبک زندگی مرفه حیاتی هستند، اما دوستان، خانواده، فعالیت ‌های اوقات فراغت و زمان شخصی نیز وزن یکسانی دارند. دانمارک را به کشوری سالم برای کار تبدیل می کند. مدت مجوز کار می تواند تا 4 سال برای یک قرارداد کاری نامحدود باشد. برای قراردادهای کاری محدود یا موقت، مدت مجوز کار برابر با مدت قرارداد به اضافه 6 ماه اضافی است. اگر مایل به ادامه کار در دانمارک پس از 4 سال اول هستید، باید برای تمدید مجوز اقامت و کار اقدام کنید.

اگر مدت اعتبار مجوز فعلی شما به پایان برسد، می توانید برای تمدید مجوز اقامت و کار خود اقدام کنید. به خاطر داشته باشید که تنها در صورتی می توانید اجازه اقامت خود را تمدید کنید که به همان شغل ادامه دهید. این بدان معناست که شما باید در همان موقعیت شغلی، در همان کارفرما و با شرایط کاری یکسان استخدام شوید. این طرق مختلف در مقاله بهترین راه های اخذ اقامت و مهاجرت به دانمارک معرفی شده است. برای اخذ اطلاعات بیشتر در خصوص مهاجرت تحصیلی به دانمارک با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرید.

سوالات متداول در خصوص ویزای کاری دانمارک

متقاضیان اخذ ویزای کاری دانمارک در سال 2024 موارد زیر را مورد توجه قرار می دهند:

  • شرایط کار در دانمارک چیست؟ حداقل سن لازم برای کار در دانمارک 18 سال به بالا، داشتن تخصص در یکی از رشته های مورد تقاضای بازار کار و پیشنهاد کاری.
  • مدارک لازم برای ویزای کاری دانمارک 2024 چیست؟ ارائه مدارک تحصیلی پیشین به همراه ریز نمرات، داشتن پیشنهاد شغلی از کارفرما دانمارکی، گواهی دال بر سوابق کاری.
  • لیست مشاغل مورد نیاز دانمارک چیست؟ اکثر رشته ها در زمینه فنی و مهندسی، پیراپزشکی، مدیریت و صنعت، امور مالی.
  • شرایط کار پزشکان در دانمارک در سال 2024 چیست؟ متقاضیان باید مدرک تحصیلی خود را با سیستم آموزش پزشکی کشور دانمارک مطابق سازی کنند و با داشن زبان دانمارکی نسبت به این امر اقدام کنند.
  • بهترین طرق مهاجرت به دانمارک برای شهروندان ایرانی چیست؟ اخذ ویزای دانمارک از طریق تحصیل در دانشگاه های این کشور یکی از شناخته ترین طرق می باشد.
  • هزینه درخواست رسیدگی به ویزای کاری دانمارک چقدر است؟ DKK3440  (کرون دانمارک)
  • بهترین مشاغل برای کاریابی و ورود به بازار کار دانمارک چیست؟ مشاغلی مثل IT، علوم زیستی، پزشکی و خدمات درمانی و نیز مهندسی از آنجمله می باشد.
4.8/5 - (89 امتیاز)

79 دیدگاه برای “ویزای کاری دانمارک

  1. محمود گفت:

    سلام
    40 سالمه ارشد برق دارم با 13 سال سابقه کار ،متاهل، امکان مهاجرت به دانمارک دارم؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام سن شما برای کار یک مقدار زیاد هست
      با این حال می تونید از طریق سایت های کاریابی دنبال کار بگردید.
      اگر پیشنهاد کاری پیدا کنید، می تونید از طریق اقدام کنید

  2. Mohaz گفت:

    سلام. اگر شخصی ویزای کاری داشته باشه می‌تونه خانواده‌اش و همراه خودش ببره و اونها هم تو دانمارک به دنبال شغل باشند؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      بله البته به شرط اینکه حقوقی که دریافت می کنه، برای حمایت از اعضای خانواده اش کافی باشه

      1. خسرو گفت:

        عرض سلام و خسته نباشید، من یک دعوتنامه ی کاری از یک شرکت معتبر از دانمارک دارم، منتهی دوتا مشکل این وسط هست، یکی اینکه مدارک تحصیلی من مربوط به اون شغل نمیشه و دوم اینکه مدرک زبان ندارم، احتمال چقدر وجود داره که ریجکت بشم؟

        1. امیر جلالی گفت:

          سلام
          احتمال ریجکتی بسیار بالا است. شما باید آفیسر سفارت رو قانع کنید که دلیل اصلی این که اون پیشنهاد رو گرفتید چی هست. یا باید توانمندی کافی داشته باشید یا دلیل دیگه ای وجود داره. اگر سابقه کاری در اون زمینه داشته باشید می تونید اون رو پوشش بدید.
          اگر توی دعوتنامه درباره عدم نیاز به مدرک زبان چیزی نگفته باشند، باز هم نداشتن تسلط به زبان می تونه دلیل کافی برای ریجکتی باشه

  3. کامران گفت:

    با سلام و عرض خسته نباشید.
    بنده ۴۰ سال سن و ۲۰ سال سابقه دریکی از بانکهای دولتی دارم و لیسانس مترجمی زبان و فوق لیسانس مدیریت دارم. همسر بنده هم با ۳۲ سال سن فوق لیسانس گرافیک دارن. امکانش هست برای مهاجرت به دانمارک اقدام بکنیم؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      از نظر سن و شرایط تحصیل شرایط رو دارید اما یکی از شما دونفر باید پیشنهاد کاری دریافت کنید

  4. امیر گفت:

    سلام من ۲۰ سال سن دارم دارای دیپلم و میخام مدرک فنی حرفه ای ارایشگری رو دریافت کنم بعد از دریافت مدرک از طرق آشنا از دانمارک میشه برام درخاست کار بفرسته و ارایشکری در دانمارک خوبه؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما به سابقه کاری هم نیاز دارید و صرفا با یک مدرک فنی حرفه ای نمی تونید مهاجرت کنید.
      بله می تونید از این طریق یک زندگی سطح متوسط داشته باشید.

  5. ایمان شاه پُردلی گفت:

    سلام
    شرایط ویزای تحصیلی و همزمان اشتغال چی هست.
    من ۳۴ سالمه، لیسانس مخابرات دارم و ۱۰ سال سابقه بیمه

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شرایط کار برای شما فراهم هست و می تونید 20 ساعت در هفته به عنوان یک شهروند خارجی که در حال تحصیل هست کار کنید.
      بعضی از مشاغل طبیعتا به تسلط به زبان دنیش نیاز دارند. ولی شما نمی تونید به عنوان یک دانشجو توی این کشور تمام وقت کار کنید

  6. هوشمند گفت:

    سلام
    حداکثر سن شخص برای اخذ ویزای کار چقدر است ؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      روی کاغذ حداکثر سن در نظر گرفته نشده اما در عمل وقتی سن از 40 سال عبور می کنه، سخت تر ویزای کاری دریافت میشه

  7. سیاره گفت:

    سلام وقت بخیر برای اقایی با سن ۲۷ و ۵ سال سابقه کار با بیمه و کارشناسی برق قدرت و دارای مدرک مهارت plc دانمارک‌رو‌پیشنهاد میکنید ؟ انتخاب زبان برام مهم هست لطفا راهنمایی کنید که چه مدرک زبانی باید ارایه داد .

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما برای این که بتونید در دانمارک کار کنید، باید یک پیشنهاد کاری از این کشور دریافت کنید.
      از سایت های کاریابی استفاده کنید و دنبال فرصت های شغلی مناسب با تخصص خودتون باشید. بیشتر مشاغل در این حوزه به زبان دنیش ارائه می شود.

  8. حسین علی بدری گفت:

    سلام من 48سال دارم وخیاط سری دوز هستم .میتونم. برم به کشور دانمارک

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      با توجه به شرایط سنی شما، امکان مهاجرت کاری برای شما وجود نداره

      1. بدری گفت:

        سلام ممنون آقای امیرجلالی برای هیچ کشوری امکانش نیست

        1. امیر جلالی گفت:

          سلام
          می تونید کشورهای حاشیه خلیج فارس رو برای ادامه کارتون انتخاب کنید یا این که از طریق سرمایه گذاری به کشورهای برتر جهان مهاجرت کنید

  9. مریم ک گفت:

    سلام من 37 سالمه دارای مدرک فوق لیسانس IT ودارای 7 سال سابقه کار در یک اداره دولتی رسمی هم هستم همسرم هم راننده ماشین سنگین هستند و یک دختر یک ساله دارم از چه طریقی میتونیم برای ویزای کار در دانمارک اقدام کنیم در ضمن زبان هم در حد خیلی کم

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما تنها در صورتی می تونید برای ویزای کار اقدام کنید که توی این کشور یک قرارداد کاری داشته باشید.
      برای این مسیر شما می تونید سایت های کاریابی توی این کشور رو بررسی کنید و مشاغل موجود رو جدا کنید و بریا شرکت ها رزومه ارسال کنید

  10. احمد گفت:

    سلام خسته نباشيد.
    بنده 40 سال سن دارم.
    15 سال سابقه كار دارم.
    6 سال سابقه مهندسي اجرا و دفتر فني و 11 سال سابقه كارداني اجرايي برق ساختمان و توزيع
    برق قدرت خوندم.
    چطور ميتونم اقدام راي ويزاي كار انجام بدم.

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      تنها راهی که برای شما وجود داره این هست که از یک کارفرما در دانمارک پیشنهاد کاری دریافت کنید

    2. ناصر گفت:

      سلام من یک خانواده سه نفره دارم یک پسر سه سال و نیم وهمسر ۳۰ساله وخودم۳۵سال ما شغلمون دامداری و کشاورزی بوده میتونیم به دانمارک مهاجرت کنیم

      1. امیر جلالی گفت:

        سلام
        تنها در صورتی می تونید اقدام کنید که بتونید سرمایه گذاری کنید

  11. امیرحسین احمدی گفت:

    سلام برای ویزای کار دانمارک چقدر تمکن مالی لازم است و اینکه برای مهاجرت کاری باید به زبان دانمارکی مسلط باشیم یا با فقط انگلیسی هم میشه مهاجرت کرد

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام شما با توجه به این که قرار هست از ماه اول در این کشور درآمد داشته باشید، کافیه به اندازه 2 ماه زندگی توی این کشور بودجه در اختیار داشته باشید

  12. ناشناس گفت:

    سلام. ما که معمار هستیم و اسم شغلمون تو لیستی ک این بالا ذکر کردید نبود پس نمیتونیم کاری اقدام کنیم برای دانمارک؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      لیست مشاغل مورد نیاز دانمارک بسیار بلند بالاتر از لیستی هست که ذکر شده.
      شما به عنوان معمار می تونید در این زمینه اقدام کنید

  13. یوسف گفت:

    سلام من ۳۷سالمه ۸سال سابقه نمایندگی بیمه دارم و مدرکم فوق لیسانس مدیریت بازرگانی و از لحاظ شنوایی مشکل دارم واز سمعک استفاده میکنم آیا راهکاری هست اقامت دانمارک بگیرم

    1. داوری گفت:

      سلام
      برای کار در دانمارک نیاز به دعوتنامه کاری خواهید داشت لطفا مقاله موسسات کاریابی در دانمارکرو مطالعه کنید

  14. سعید کاظمی نسب گفت:

    سلام وعرض ادب بنده 42 سال سن دارم ودر حال حاضر ترکیه هستم متاهل وداری دو فرزند حدود 17 سال سابقه کار در زمینه برق ساختمان دارم ودر حال حاضر. دانشجو هستم البته دانشگاه آزاد آبادان چطور میدونم به دانمارک مهاجرت کنم

    1. داوری گفت:

      سلام
      برای کار در دانمارک بایستی رشته کاری شما در لیست رشته های مورد نیاز این کشور باشه و شما از طریق سایت های کاریابی یک آفر کاری از این کشور دریافت کنید
      لطفا مقاله موسسات کاریابی در دانمارکرو مطالعهه نمایید

  15. اهورا گفت:

    سلام قربان یک جا از داخل سایت دیدم که نوشته بودید میانگین درآمد 16000 هزار یورو در دانمارک ولی اینجا نوشتید 5000 هزار یورو میشه دقیق تر بگید کدام صحیح تره

    1. داوری گفت:

      سلام و درود
      منظورتون از اینجا کجاست لطفا آدرس دقیق بفرمایید تا بررسی کنیم

  16. علیرضا گفت:

    سلام شنیدم برای تامین نیروی کادر درمان کشور دانمارک در رشته علوم آزمایشگاهی میشه اقدام کرد بنده ۴۰ ساله کارشناس علوم آزمایشگاهی و۱۶ سال سابقه کار (نیروی رسمی)دارم آیا امکان وفرصتی هست؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      برای کار در دانمارک این امکان وجود داره اما در ابتدا باید مدارک شما معادلسازی بشه و روزمه شما مورد بررسی قرار بگیره

  17. سپهر گفت:

    سلام لطفا من را راهنمایی بفرمایید.
    من 30 ساله هستم و دانشجوی دکتری مهندسی کامپیوتر در دانشگاه ازاد. بیش از 3 سال سابقه کاری دارم. مدرک زبان ندارم. از نظر علمی چندین مقاله ISI و بین المللی دارم. در این شرایط میتوانم برای ویزای کار دانمارک اقدام کنم ؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      برای ویزای کار دانمارک بیشتر از روزمه علمی به یک دعوتنامه معتبر کاری نیاز دارید که در لیست مثبت مشاغل کار شما وجود داشته باشه

  18. برهان قادری گفت:

    سلام خدمت شما بنده ۴۵سال سن دارم دارای گواهینامه پایه یکم هستم از ۱۵سال پیش . آیا بعنوان نیروی کار میتونم برم دانمارک؟ لطفا راهنمایی کنید خیلی ضروره

    1. داوری گفت:

      سلام
      برای کار در دانمارک نیاز به دعوتنامه کاری خواهید داشت دوست من

  19. حمیدرضا حسینیان گفت:

    سلام وقت بخیر
    ۲۵ سال سن دارم لیسانس اقتصاد نظری خوندم و فوق لیسانس مهندسی مالی و دو سال سابقه کار دارم
    میخواستم ببینم بهتره از طریق ویزای کاری برم دانمارک یا ویزای تحصیلی

    1. داوری گفت:

      سلام
      اگر میتونید از دعوتنامه کاری از این کشور بگیرید کاری اقدام کنید در غیر این صورت از طریق تحصیلی اقدام کنید

  20. رویا گفت:

    سلام
    36 سالمه فوق لیسانس برق از دانشگاه تهران دارم 3 سال توی حوزه مخابرات در شرکت هواوی مشغول کار هستم و JOB ID شرکت هواوی رو دارم سابقه بیمه ام نزدیک 10 سال هست. میخواستم بدونم چجوری میتونم تو زمینه کاری الانم که مخابرات هستش توی دانمارک کار پیدا کنم که بتونم ویزای کاری بگیرم
    بینهایت ممنون

    1. داوری گفت:

      سلام
      اگر بخواین بررای کار در دانمارک اقدام کنید حتما نیاز به دعوتنامه کاری خواهید داشت

  21. میثم گفت:

    سلام
    ۲۵ سالمه لیسانس پرستاری دارم و یک سال سابقه کار و خانومم هم ۲۴ ساله لیسانس پرستاری داره اونم یک سال سابقه کار
    میخواستم بدونم از لحظه ورود به دانمارک چند وقت طول میکشه مشغول به کار بشیم؟ و اینکه تو کشور دانمارک از حمایت های موسسه مهاجرت مثل پیدا کردن خونه و … برخوردار هستیم یا نه ؟

    1. داوری گفت:

      سلام و عرض ادب
      ابتدا باید زبان دانمارکی رو تا سطوح بالا تحصیل کنید سپس با معادلسازی مدرک اقدام به کار در این کشور کنید که در حدود 3 سال به طول می انجامه

  22. مریم گفت:

    سلام من پرستار هستم سن من ۴۸ سال و سابقه کار۲۳ سال میباشد ایا برای کار و اقامت در کشور دانمارک میتوانم اقدام کنم در صورت امکان میتوانید من را راهنمایی بفرمایید

    1. داوری گفت:

      سلام و عرض ادب
      شما برای مهاجرت بیشتر بایستی از طریق اقامت تمکن مالی یا سرمایه گذاری اقدام کنید بزرگوار
      برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرید

  23. مهسا گفت:

    سلام ممنون از راهنمایی هاتون من 32 ساله هستم پرستار.4 سال سابقه کار دارم.همسر هم حسابدار و 20 سال سابقه.کارمند بانک . آیا ما میتونیم اقامت دانمارک رو بگیریم

    1. داوری گفت:

      سلام و عرض ادب
      در این خصوص لطفا ابتدا مقاله کار پرستاری در دانمارک رو مطالعه نمایید اگر سوالی داشتید در خدمتتون هستم

  24. بهاره گفت:

    سلام ممنون از توضیحات خوبتون.
    من کارشناس اتاق عملم ولی جایی خوندم برای مهاجرت به دانمارک مدرکتو برای رشته پرستاری معادل سازی میکنن این درسته؟!
    و اینکه برای مهاجرین ی دوره کارآموزی میذارن.شما میدونید مدت کارآموزی برای رشته اتاق عمل چه مدته؟!

    1. داوری گفت:

      سلام و عرض ادب
      رشته اتاق عمل همون زیر مجموعه پرستاریه که بایستی مدارکتون معادلسازی بشه در این خصوص مقاله کار پرستاری در دانمارک رو مطالعه کنید

  25. امیر عباس گفت:

    سلام . خودم ۴۹ ساله خانمم ۴۳ ساله هر دو لیسانس و دبیر … خودم لیسانس ادبیات فارسی و خانمم لیسانس الهیات و یک سالی دیگه بازنشسته … و دخترانم ۱۹ و ۱۷ ساله هر دو رشته علوم تجربی … اقامت دائم میخوام که خودم و خانمم بتوانیم کار کنیم و فرزندانمان بتوانند از تحصیل رایگان استفاده کنند . آیا راهی هست ؟؟؟ راهی قانونی که هر ۴ نفر باهم و هوایی بدون درد سر مهاجرت کنیم ؟ قطعا فرزندانم در رشته های دندان پزشکی یا پزشکی یا داروسازی می خواهند ادامه تحصیل دهند به زبان انگلیسی هم مسلط هستند … آیا می توانیم ویزا و اقامت دانمارک را بگیریم ؟؟

    1. داوری گفت:

      درود بر شما
      دوست عزیز، شما برای مهاجرت خانوادگی باید از روش سرمایه گذاری اقدام کنید

  26. افشین نجفیان گفت:

    سلام و عرض ادب بنده قصد اقامت برای کار و ادامه تحصیل در کشور دانمارک رو دارم.
    تحصیلاتم : مهندسی کشاورزی – گرایش علوم دامی ( مربوط به دامپروری هست ). دارای سابقه کاری حدودا 8 سال
    و مقطع کارشناسی ارشد : مهندسی کشاورزی – علوم دامی ( ژنتیک و اصلاح نژاد ) هستم
    قصد ادامه تحصیل برای دکتری و فوق دکتری در زمینه ژنتیک و اصلاح نژاد دارم
    متأهل و دارای یک فرزند 2 ساله
    ممنون میشم اگر راهنمایی بفرمایید.

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما آیا کارفرما از کشور دانمارک دارید؟

  27. علی گفت:

    سلام ایا شغل حسابداری و. مدیر مالی در کشور دانمارک از نظر موقعیت کاری خوب هست یا خیر ممنون میشم راهنمایی کنید

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام خدمت شما مدیریت مالی از حسابداری خیلی بهتر است لطفا مقاله موسسات کاریابی در دانمارکرا مطالعه نمایید.

  28. علی گفت:

    با سلام من کارشناسی ارشد مهندسی صنایع هستم 4 سال سابقه کار دارم 29 ساله هستم همسرم هم کارشناسی حسابداری دارن و 5 سال سابقه کار دارن مدرک زبان ندارم اما در حال گذراندن دوره های آیلتس هستم. برای مهاجرت کاری به دانمارک حتما مدرک زبان لازمه؟ اگر لازمه چه نمره ای؟ و اینکه آیا شرایط من و همسرم مناسب هست یا خیر؟ یک مورد دیگه اینکه برادر خانم بنده در دانمارک زندگی میکنن آیا تاثیر مثبتی در مهاجرت ما داره یا خیر؟

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما برای ویزای تحصیلی دانمارک باید آیلتس ۶،۵ به بالا داشت و برای پیدا کردن کارفرما هم دانش زبان دانمارکی واجب هست

  29. محمدرضادادملکشاهی گفت:

    سلام من دارای مدرک دیپلم وبازنشسته دانشگاه علوم پزشکی هستم ودارای مدرک تکنسین داروخانه با۳۰۳۰سالسابقه کارپاره وقتدرداروخانه هستم درزمان جنگ ایران وعراق دربمباران پای راستم قطع شده همسرم خانه داره وپسربزرگم ۲۸ ساله ودارایمدرک کاردانیitمیباشد پسرکوچکم۲۴ساله دیپلم ومدرکآرایشگری درجه۱داردپسربزرگمنیزازفنی حرفای مدرکمکانیک خودروهم داره حدود۸۰۰میلیون تومن پول نقدهستم وپسرم مشهول به تحصیلمدیریت بازرگانیارشداست ضمناً۲پسرعمویم دردانمارک یکی فوق تخصص داروسازی ویکی دکترای الکترونیک میباشد بااین شرایط میتوانیم ویزای کاروتحصیل برای بجه هایم بگیرم وخودم نیزدرداروخانه ای کارکنم ممنون ازراهنمایی شم ملکشاهی

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما اگراز این کشورها کارفرما ندارید میتونید برای ویزای تحصیلی حتی دوره های یک ساله ورود به بازار کار اقدام کنید که محدودیت سنی ممطرح نیست سپس با کار کردن اقامت دائم دریافت نمایید برای اطلاعات بیشتر با شماره های موسسه تماس بگیرید

  30. یگانه گفت:

    سلام. من مجردم، بدون سابقه کار، سن 27، ارشد کامپیوتر و آیلتس 7 دارم. چجوری میتونم برای دریافت جاب آفر، نداشتن سابقه کاری رو توجیه کنم؟

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما اگر سابقه کار ندارید برای ویزای کاری تباید اقدام کنید برای ویزای تحصیلی اقدام کنید سپس به کار بدیلش کنید

  31. فاطمه رجبی گفت:

    با سلام
    من لیسانس مترجمی زبان انگلیسی دارم و ۳۶ سال دارم
    آیا برای اقامت از طریق کار میتونم اقدام کنم؟

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما اگر آلمان و اتریش بخواید اقدام کنید از طریق ویزای جستجوی کار و باقی کشورها باید کارفرما داشته باشید

  32. محمد گفت:

    با سلام میخواستم ببینم من اذشد مهندسی نفت و کارشناسی شیمی دارم آیا میتونم شغلی مرتبط با رشته درسیم پیدا کنم و آیا مدرک ایران اونجا معتبره

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب بله میتونید از طریق سایت های کاریابی هم جستجو کنید

    2. نعیمه گفت:

      سلام. روزتون بخیر. من 40 سالمه. لیسانس بهداشت عمومی و ارشد آموزش بهداشت و ارتقای سلامت دارم. 12 سال سابقه کار در شبکه بهداشت دارم. و دو فرزند دارم. آیا می تونم برای ویزای کار دانمارک یا سوئد اقدام کنم؟
      ممنون میشم راهنماییم بفرمایید.

      1. ف.فرجی گفت:

        سلام و عرض ادب خدمت شما بله اما نیازمد کارفرما از این کشورها هستید تا از شما دعوت به همکاری کنند ول میتونید با ویزای تحصیلی وارد شوید

  33. محمد گفت:

    سلام
    میخواستم بدونم برای شغل دریانوردی عرشه در دانمارک کاری هست یا خیر.من مدرک مستری برای کشتیهای تجاری بالای ۳۰۰۰ gt و سفرهای نامحدود رو دارم و به مدت ۹ سال در این کار مشغول میباشم.شغل مدنظرم بیشتر کار در خشکی و بنادر دانمارک است.من الان ۳۳ سال دارم ازدواج کردم و یک بچه دارم.

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما برای این موضوع باید زحمت بگشید سایت های کاریابی دانمارک روی رشته خودتون تحقیق کنید برای اطلاعات بیشتر با شماره های موسسه تماس بگیرید

  34. مینا مرادی گفت:

    سلام
    برای ویزای کار دانمارک میخوام اقدام کنم
    چهل سالمه و15سال سابقه کار مرتبط دارم .لیسانس حسابداری هستم .ایا میتونید راهنمایی کنید چه تمکن مالی باید داشته باشم؟

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما برای تمکن مالی باید یک سال زندگی در دانمارک ا در حساب خود نشون دهید

    2. روح اله ابراهیمی گفت:

      سلام وقت بخیر
      30سالمه و یک ساای هست خودم کارگاه طلا سازی دارم مدرک دیپلم دارم
      امکان مهاجرت به دانمارک هست؟
      اگر هست هزینه مهاجرت چقدر میشه؟

      1. امیر جلالی گفت:

        سلام
        شما باید یک پیشنهاد کاری توی این کشور داشته باشید تا بتونید اقدام کنید. در حال حاضر میشه گفت مسیر سختی پیش رو دارید اما حتما سایت های کاریابی رو بررسی کنید تا بتونید در صورت امکان، اقدام کنید

  35. ترانه گفت:

    سلام خدمت شما من مقاله شمارو خوندم و از شما متشکرم به دلیل اینکه با خواندن مقاله شما تمامی سوالاتی که در ذهن من بود پاسخ داده شد و باعث شد من بتونم راه درستی برای مهاجرت انتخاب کنم بازم ممنونم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *