ویزای کاری

ویزای کاری سنگاپور

ویزای کاری سنگاپور

همه افراد غیر سنگاپوری که قصد کار در این کشور را دارند، باید ویزای کاری دریافت کرده و از شرایط ویزای کاری سنگاپور در سال 2023 باخبر باشند. این ویزا حتما باید قبل از شروع کار دریافت شود. ویزای کاری سنگاپور انواع مختلفی دارد. پیش از اقدام برای دریافت این ویزا باید از نوع ویزای مورد نیاز خود مطلع شوید. همچنین باید به این نکته اشاره کرد که مهاجرت کاری، یکی ازبهترین راه های مهاجرت به سنگاپور است. در این مقاله که توسط موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تهیه شده راجع به این موضوع اطلاعاتی ارائه می شود.

انواع ویزای کاری سنگاپور

در دسته بندی ویزای کاری سنگاپور 5 ویزای مختلف دیده می شود. انواع دسته بندی ویزای کاری این کشور عبارتند از: ویزای کار حرفه ای، ویزای کار نیمه حرفه ای، ویزای کار آموزشی و دانشجویان، ویزای اعضای خانواده و ویزای کار در حین سفر. برای کار در کشور سنگاپور حتما باید یکی از شرایط ذکر شده را داشته باشید. ویزای کاری سنگاپور در سال 2023 با شرایط خاص تری ادامه دارد.

این ویزا در اختیار افرادی قرار خواهد گرفت که دارای مهارت و تخصص ویژه ای باشند. همچنین دستمزد ایشان باید در ماه حداقل 3600$ (دلار آمریکا) باشد. برای این گونه از ویزا، باید منتظر ایجاد یک شغل و تجارت جدید در کشور سنگاپور بمانید. در صورتی که همه شرایط را داشته باشید، می توانید این ویزا را با سرعت بیش تری بدست آورید. دلیل اصلی سهولت صدور این ویزا، نیاز کشور سنگاپور به نیروی کار متخصص است.

ویزای کاری ماهر و نیمه ماهر سنگاپور در سال 2023

این یک مجوز خوب برای کارگران در بخش های مختلف شغلی در کشور سنگاپور است. کارگران بخش ساختمانی، راه سازی، کشتی سازی و خدماتی می توانند از این ویزا استفاده کنند. همچنین اگر شهروند کشور مالزی باشید، می توانید با این ویزا به عنوان پرستار در سنگاپور کار کنید. همه کسانی که تجربه کار در کافه و رستوران ها را دارند نیز می توانند از این ویزا استفاده کنند. برای بدست آوردن این ویزا، حقوق تعین شده برای شما باید حداقل 2300$ (دلار آمریکا) باشد.

این ویزا مخصوص متخصصان خارجی در زمینه آموزش به شهروندان جهت کار در سنگاپور است. معلمان زبان های خارجه، مربیان ورزشی و مدرسان دانشگاهی از جمله این افراد هستند. این ویزا در صورتی به افراد تعلق می گیرد که حداقل دستمزد تعیین شده آن ها 3000$ (دلار آمریکا) در ماه باشد. این ویزا همچنین در اختیار دانشجویان 18 تا 25 ساله نیز قرار می گیرد. آن ها می توانند به کمک این ویزا 6 ماه و در ایام تعطیلات به صورت تمام وقت مشغول به کار شوند.

انواع ویزای کاری سنگاپور

ویزای سنگاپور برای اعضای خانواده

یکی از دغدغه هایی که دارندگان ویزای کاری سنگاپور در سال 2023 با آن روبرو هستند، همراه داشتن خانواده است. کشور سنگاپور نیز این امکان را برای افراد ایجاد کرده است که اعضای خانواده خود را به همراه داشته باشند. البته توجه داشته باشید که تنها افراد خاصی توانایی همراهی خواهند داشت. همچنین ویزای خانواده به دارندگان ویزاهای کاری تقدیم می شود. از جمله کسانی که می توانند از این ویزا استفاده کنند عبارتند از: افراد وابسته شامل همسر و فرزندان .همه این افراد می توانند پس از عبور از 18 سالگی، با دریافت اجازه کار، در خاک سنگاپور کار کنند.

قوانین ویزای کاری سنگاپور برای کارگران

تمامی کارگران بین المللی که به دنبال اخذ ویزای کاری سنگاپور هستند، باید برخی از قوانین و مقررات این کشور را در زمینه ویزای کاری رعایت کنند. در غیر این صورت با مشکلات گسترده ای در روند درخواست ویزای کاری خود در سفارت سنگاپور مواجه خواهند شد. به طور کلی برای درخواست ویزای کاری سنگاپور، متقاضیان و شرکت استخدام کننده در این کشور، باید شرایط زیر را داشته باشند:

  • تمامی متقاضیان بین المللی باید حداقل 18 سال سن داشته باشند.
  • مجوز شرکتی که اتباع خارجی را استخدام می کند باید معتبر باشد.
  • شرکت استخدام کننده در سنگاپور، نباید هیچ گونه تخلفی داشته باشد.
  • کار که متقاضیان قصد انجام آن را در سنگاپور دارند، باید با ماهیت شرکتی که آنها را استخدام می کند مطابقت داشته باشد.

برای آشنایی با روند درخواست ویزای کاری سنگاپور طی سال های اخیر به نمودار زیر توجه فرمایید:

روند درخواست ویزای کاری سنگاپور

چالش های اساسی درخواست ویزای کاری سنگاپور

ویزای کاری سنگاپور، در کنار مزیت های بی شماری که برای اتباع کشورهای خارجی به همراه دارد، دارای چالش های متعددی نیز در حوزه های مختلف می باشد. به عبارت دیگر، تمامی متقاضیانی که قصد دریافت ویزای کاری سنگاپور را دارند، باید قبل از درخواست با چالش های اساسی این کشور در حوزه های مختلف آشنا شوند. در غیر این صورت با مشکلات پیچیده ای در زمینه های مختلف این کشور مواجه خواهند شد. یکی از اصلی ترین چالش هایی که تمامی متقاضیان درخواست ویزای کاری سنگاپور با آن مواجه می شوند روند پردازش ویزای کاری این کشور می باشد. بر خلاف اغلب کشورهای مدرن آسیایی، روند پردازش ویزای کاری سنگاپور بسیار زمان بر است، و معمولا بین 6 تا 7 هفته کار طول می کشد. که این امر باعث می شود، اغلب متقاضیان از درخواست ویزای کاری این کشور منصرف شوند.

برای اینکه بیشتر با چالش های اساسی درخواست ویزای کاری سنگاپور آشنا شوید، به جدول زیر مراجعه فرمایید:

چالش های اساسی درخواست ویزای کار سنگاپورتوضیحات
هزینه درخواست ویزای کاری سنگاپورهزینه درخواست ویزای کاری سنگاپور برای اغلب متقاضصیان بسیار بالا است. هزینه درخواست این نوع از ویزا برای هر تبعه خارجی 250SGD (دلار سنگاپور) می باشد.
بورکراسی پیچیدههمه افرادی که موفق به دریافت ویزای کاری سنگاپور شده اند، از بوروکراسی های اداری پیچیده در این حوزه ناراضی بوده اند. به طوری که تمامی کنسولگری های سنگاپور در سراسر جهان، از بورکراسی های اداری گسترده ای برای اعطای ویزای کاری این کشور استفاده می کنند.

اخذ ویزای کاری سنگاپور در سال 2023

همانطور که پیش تر اشاره کرده ایم، ویزای کاری سنگاپور در سال 2023 از تنوع خوبی برخوردار است. افرادی که دارای مدارج علمی بالا و همچنین تخصص ویژه هستند، می توانند با سرعت بیشتری شغل خود را بیابند. البته باید به این نکته نیز اشاره کرد که یافتن شغل در کشور سنگاپور کار ساده ای نخواهد بود. مدارک مورد نیاز برای دریافت ویزای کاری سنگاپور عبارتند از:

  • فرم تکمیل شده در خواست ویزای کار جهت مهاجرت به سنگاپور
  • نامه یافتن شغل در کشور سنگاپور که به مهر و امضای کارفرما رسیده باشد.
  • گذرنامه معتبر با حداقل 6 ماه اعتبار
  • 2 قطعه عکس که در 6 ماه گذشته ثبت شده باشد
  • گواهی بیمه سلامت درمانی
  • آخرین مدرک تحصیلی بعلاوه ریز نمرات

مزایای اخذ ویزای کار در سنگاپور در سال 2023

در رابطه با مزایای کار در سنگاپور در سال 2023 می توان موارد بسیار زیادی را مورد توجه قرار داد. در این بخش برخی از مزایای کار و اخذ ویزای کاری در این کشور را بازگو می کنیم:

مزایاتوضیحات
اقتصاد پویاسنگاپور دومین کشور برتر جهان در زمینه رشد اقتصادی در سال 2017 بوده است.
درآمد بالامردم سنگاپور از ثروت خوبی برخوردار هستند. البته باید اشاره کرد که بومیان سنگاپور همچنان با مشکل فقر روبرو هستند.
امنیتسنگاپور در سال گذشته یکی از 20 کشور امن جهان شناخته شده است؛ توجه ویژه به توسعه و تحصیل.
نظام مالیاتی برنامه ریزی شده و پایین بودن سطح مالیات
چند ملیتی بودندر حدود 36% جمعیت کشور سنگاپور را شهروندان خارجی تشکیل می دهند.
سیستم های پیشرفته حمل و نقل
سیستم های قانونی مقتدر

اگرچه دریافت ویزای کاری سنگاپور در سال 2023 کار دشوار و زمانبر است اما به کمک آن می توان یک زندگی خوب در کشور سنگاپور داشت. حداقل دستمزد تعیین شده در کشور سنگاپور به گونه ایست که می توانید یک زندگی با استاندارهای کافی داشته باشید. البته توجه داشته باشید که دستمزد نیروی کار خارجی به مراتب کم تر از شهروندان کشور سنگاپور است. برای افزایش میزان حقوق خود باید تا زمان دریافت اقامت دائم کشور سنگاپور منتظر بمانید. برای آنکه شانس یافتن شغل را افزایش دهید، می توانید از طریق تحصیل در سنگاپور راهی این کشور شوید. در این صورت فرصت کافی را خواهید داشت تا در طول تحصیل، شرایط کشور و همچنین بازار کار آن را بشناسید. مشاورین توانمند موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت از آمادگی کامل برای همراهی شما در مسیر مهاجرت برخوردار هستند.

سوالات پرتکرار در خصوص ویزای کاری سنگاپور

در بخش پایانی مقاله قصد داریم تا به برخی از سوالات شما عزیزان در خصوص شرایط اخد ویزای کاری سنگاپور پاسخ دهیم. برخی از مهمترین این سوالات به شرح زیر می باشد:

  • روند درخواست ویزای کاری سنگاپور چگونه است؟ تمامی متقاضیان پی از تایید مجوز کار می توانند برای درخواتس ویزای کاری این کشور در سفارت سنگاپور در کشور محل اقامت خود اقدام نمایند.
  • هزینه درخواست ویزای کاری سنگاپور چقدر است؟ هزینه درخواست ویزای کاری سنگاپور بسته به سفارتی که درخواست خود را ثبت می کنید، متفاوت خواهد بود. اما هزینه درخواتس برای هر متقاضی 350SGD (دلار سنگاپور) می باشد.
5/5 - (3 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *