ویزای کاری

ویزای کار ایالت پرنس ادوارد کانادا

ویزای کار ایالت پرنس ادوارد کانادا

ما در این نگارش بنا به درخواست مکرر متقاضیان، اطلاعاتی در خصوص ویزای کار ایالت پرنس ادوارد کانادا در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم. در سال های اخیر، ایالت پرنس ادوارد کانادا نیز مانند سایر ایالت های کانادایی از برنامه مهاجرتی ایالتی PNP تبعیت می کند. ویزای کار ایالت پرنس ادوارد کانادا را می توان تحت برنامه استانی پرنس ادوارد (PEI PNP) اخذ کرد. از این روی متقاضیان درخواست ویزای کار می توانند با توجه به شرایط حرفه ای و تحصیلی خود، برای دسته مشاغل مربوطه در برنامه مورد نظر درخواست دهند.

با پذیرش در این برنامه به شما تاییدیه مهاجرتی اعطا می شود که شما می توانید با آن تاییدیه برای اخذ اقامت دائمیتان در ایالت پرنس ادوارد کانادا اقدام کنید و بدین طریق در آنجا کار و زندگی کنید. اگر شما هم جزو متقاضیان ویزای کار ایالت پرنس ادوارد کانادا هستید و نیازمند اخذ مشاوره حرفه ای هستید، حتما با کارشناسان مهاجرتی موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرید.

ایالت پرنس ادوارد کانادا

ایالت پرنس (PEI) یکی از ایالت های 13 گانه کشور کانادا می باشد که شامل جزیره آتلانتیک در امتداد جزایر بسیار کوچکتر است، جزیره پرنس ادوارد یکی از ایالت های بومی و کوچکترین ایالت هم از نظر مساحت و هم از نظر جمعیت می باشد. این جزیره بخشی از اراضی سنتی Mikmaq بوده و یک مستعمره ای از مستعمرات بریتانیا در دهه 1700 میلادی بود و در سال 1873 به عنوان ایالتی در کانادا فدراتیو شد. پایتخت ایالت پرنس ادوارد شارلوت تاون می باشد.

ایالت پرنس ادوارد جمعیتی در حدود 15 هزار نفر دارد. ستون اقتصادی این ایالت، مبتنی بر فعالیت های کشاورزی است؛ این ایالت 25% از محصولات سیب زمینی کانادا را تولید می کند. بعد از کشاورزی، ماهیگیری یکی از صنایع عمده ایالت پرنس ادوارد می باشد. در یک جمله می توان گفت که اقتصاد ایالتی پرنس ادوارد تحت تسلط صنایع فصلی کشاورزی، توریسم و ماهیگیری می باشد.

از جمله ایالت هایی که در سال های اخیر جهت کار و اقامت، مورد توجه متقاضیان ایرانی قرار گرفته است، ایالت پرنس ادوارد کانادا می باشد اما نقطه ضعف متقاضیان ایرانی عدم اطلاع کامل از شرایط ویزای کار ایالت پرنس ادوارد کانادا و نداشتن مشاور تخصصی اخذ ویزا است.

شرایط ویزای کار ایالت پرنس ادوارد کانادا

در صورت تمایل به کار و زندگی در جزیره توریستی و زیبای کانادا، ابتدا شما می بایست با برنامه مهاجرت استانی پرنس ادوارد (PEI PNP) آشنا شوید و اطلاعات لازم در این باره را کسب کنید. شما با دریافت امتیازات لازم و پذیرش در این برنامه استانی، به 2 امتیاز کار و اقامت دائمی در این ایالت دست خواهید یافت. در حقیقت، در برنامه مهاجرت استانی پرنس ادوارد (PEI PNP) سیستم گزینش متقاضیان مهاجرت به این ایالت بر اساس شاخص ها و معیارهای منتخب و اعطای اقامت دائم کانادا به برگزیدگان می باشد.

در برنامه مهاجرت استانی پرنس ادوارد (PEI PNP)، داوطلبان ممکن است که تحت یکی از دسته های زیر واجد شرایط قبولی باشند:

  1. اکسپرس انتری PEI PNP
  2. دسته نیروی کار تاثیرگذار
  3. دسته مدیران تاثیرگذار

کاندیداهایی که صلاحیت ورود به بانک اکسپرس انتری را دارند و علاقه مند به کار و زندگی در ایالت پرنس ادوارد هستند ممکن است که به برنامه اکسپرس انتری PEI PNP درخواست دهند. داوطلبین مهاجر متقاضی این برنامه باید که صلاحیت یکی از برنامه های مهاجرت اقتصادی فدرال را در اختیار باشند:

  • برنامه کارگر ماهر فدرال
  • برنامه تجار ماهر فدرال
  • دسته سابقه (کار) کانادا

شرایط ویزای کار ایالت پرنس ادوارد کانادا

نیروی کار تاثیرگذار در ویزای کار ایالت پرنس ادوارد کانادا

تاثیر نیروی کار بر روی نیازهای بازار کار در حال تغییر نظیر صنایع اولیه و ابتکاری این ایالت متمرکز می باشد. این دسته مهاجرتی متشکل از 3 برنامه کارگر ماهر، برنامه کارگر بحرانی و برنامه فارغ التحصیل خارجی است که هر کدام دارای شرایط خاص خود می باشد. مدیران تاثیر گذار این دسته مدیران تجاری مجرب و متقاضیان کارآفرین خارجی را که دارای ایده، مهارت های رهبری قوی و تصمیم گیری قوی و نوآورانه هستند هدف می گیرد.

این دسته مهاجرتی متشکل از 3 برنامه زیر می باشد:

  • برنامه مالکیت 100%
  • برنامه مالکیت جزئی
  • برنامه روادید کار

همان طور که مشاهده می شود دانشگاه های برتر کانادا در ایالت های دیگری قرار دارند هرچند از جمله دانشگاه های خوب ایالت پرنس ادوارد می توان به دانشگاه پرنس ادوارد (University of Prince Edward Island) اشاره نمود. اخذ ویزای کار ایالت پرنس ادوارد کانادا فرصتی است برای مهاجرین ایرانی جهت اخذ اقامت کانادا و زندگی در این ایالت زیبا. شما برای اخذ روادید باید به برنامه مهاجرتی ایالت پرنس ادوارد درخواست دهید.

در صورت احراز صلاحیت شما و اخذ امتیازات لازم به شما دعوت نامه برای درخواست اقامت دائمی پرنس ادوارد اعطا می شود. شما با اقامت دائمی پرنس ادوارد هم می توانید در این جزیره زیبای کانادایی کار و هم زندگی کنید. برای اطلاع بهتر از شرایط کار در کانادا، لطفا با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس حاصل نموده و مشاوره لازم را انجام دهید.

سوالات پرتکرار در خصوص ویزای کار ایالت پرنس ادوارد کانادا

در این بخش به سوالات مهم شما پاسخ می دهیم:

  • شرایط ویزای کار ایالت پرنس ادوارد کانادا چگونه است؟ در صورت تمایل به کار و زندگی در جزیره توریستی و زیبای کانادا، ابتدا شما می بایست با برنامه مهاجرت استانی پرنس ادوارد (PEI PNP) آشنا شوید و اطلاعات لازم در این باره را کسب کنید. شما با دریافت امتیازات لازم و پذیرش در این برنامه استانی، به 2 امتیاز کار و اقامت دائمی در این ایالت دست خواهید یافت. در حقیقت، در برنامه مهاجرت استانی پرنس ادوارد (PEI PNP) سیستم گزینش متقاضیان مهاجرت به این ایالت بر اساس شاخص ها و معیارهای منتخب و اعطای اقامت دائم کانادا به برگزیدگان می باشد.
  • نیروی کار تاثیرگذار در ویزای کار ایالت پرنس ادوارد کانادا به چه صورت است؟ تاثیر نیروی کار بر روی نیازهای بازار کار در حال تغییر نظیر صنایع اولیه و ابتکاری این ایالت متمرکز می باشد. این دسته مهاجرتی متشکل از 3 برنامه کارگر ماهر، برنامه کارگر بحرانی و برنامه فارغ التحصیل خارجی است که هر کدام دارای شرایط خاص خود می باشد. مدیران تاثیر گذار این دسته مدیران تجاری مجرب و متقاضیان کارآفرین خارجی را که دارای ایده، مهارت های رهبری قوی و تصمیم گیری قوی و نوآورانه هستند هدف می گیرد.
5/5 - (3 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *