ویزای سرمایه گذاری و ثبت شرکت

ویزای 2 میلیون پوندی انگلستان

ویزای 2 میلیون پوندی انگلستان

طرح ویزای 2 میلیون پوندی انگلستان قرار بود که در دسامبر 2017 به حالت تعلیق درآید اما تا به امروز که در سال 2023 هستیم این اتفاق رخ نداد. اگر شما علاقه مند به تجربه کردن این طرح هستیم باید بگوییم در حال حاضر اعمال می شود. نمی دانیم چه مدت این طرح در دسترس خواهد بود. از آنجایی که نگرانی های مربوط به منبع بودجه برای متقاضیان این طرح وجود دارد پیشنهاد می دهیم تا پیش از آنکه زمان از دست برود اقدام کنید، به شما اطمینان می دهیم موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با مجموعه کارشناسان خبره و بین المللی می توانند در این راه به شما مشاوره بدهند.

  • چه کسانی می توانند از ویزای 2 میلیون پوندی انگلستان استفاده کنند؟
  • شرایط سرمایه گذاری در انگلستان چیست؟
  • آیا پس از دریافت ویزای 2 میلیون پوندی انگلستان می توان در این کشور مشغول به کار شد؟
  • مزایای سرمایه گذاری در انگلستان چیست؟

ویزای درجه یک انگلستان چیست؟

ویزای سرمایه گذاری درجه یک یا ویزای 2000000£ (پوند) به آن دسته از متمولین و سرمایه گذارانی تعلق می گیرد که می خواهند به همراه اقامت انگلستان را کسب کنند. این نوع ویزا که از سال 2008 و به منظور سیاست های جذب سرمایه در بریتانیا پس از بحران اقتصادی سال 2007 تصویب شد، سرمایه گذاران بسیاری را به این کشور کشانده است. تنها چند صد عدد از این نوع ویزا در هر سال به متقاضیان اعطا می شود و تعداد کمی از شرکت های مهاجرتی در پرونده های این نوع ویزا موفق می شوند.

ویزای درجه یک انگلستان در 2023

متقاضیان ویزای 2 میلیون پوندی انگلستان باید برای گرفتن ویزا به 75 امتیاز نائل آیند. در سال 2023 متقاضیان ویزای درجه یک سرمایه گذاری نیازی به ارائه مدارک زبان انگلیسی و یا دسترسی به بودجه حامی ندارند. موارد زیر مربوط به نکات کسب امتیاز برای اخذ ویزای درجه یک سرمایه گذاری است:

  • داشتن حداقل 2000000£ (پوند)
  • اثبات اینکه شما بیش از 3 ماه است که این پول را کسب کرده اید و اثبات اینکه چگونه پول را به دست آورده اید.
  • اثبات این که پول می تواند در انگلستان هزینه شود.

شرایط ویزای 2 میلیون پوندی کشور انگلستان

باید گفت راه های دیگری نیز به غیر از آنچه در بالا گفته شد برای اخذ ویزای 2 میلیون پوندی انگلستان وجود دارد که به قرار ذیل است. داشتن حداقل 2000000£ (پوند) همراه با شریک زندگی یا خانواده واثبات اینکه شما ازدواج کرده اید یا در یک رابطه هستید، اثبات این که شما بیش از 2 سال در رابطه بوده اید بیانیه ای مبنی بر مجوز شریک شما برای سرمایه گذاری در انگلستان و یک تاییدیه از یک وکیل که ثابت کننده این است که بیانیه شریک شما از نظر قانونی معتبر است که دارا بودن مجموع این شرایط نیز امتیاز 75 را برای متقاضی به ارمغان می آورد.

شرایط ویزای 2 میلیون پوندی کشور انگلستان

اقامت ویزای 2 میلیون پوندی انگلستان

علیرغم اینکه برای سرمایه گذاری در کشور انگلستان، مبالغ بالایی مورد نیاز است اما می توان گفت مزایای زیادی هم برای سرمایه گذاران به همراه دارد که از آن جمله می توان به اخذ اقامت انگلستان اشاره کرد. شما برای دوره ای به مدت 3 سال و 4 ماه مجاز به کسب اقامت در انگلستان می شوید. بسته به سطح سرمایه گذاری شما، پس از گذراندن 2 یا 5 سال (منهای 28 روز) در انگلستان، می توانید مقیم انگلیس شوید. شما می توانید بعد از پذیرش شرایط اقامت زیر، مقیم انگلستان گردید:

مبلغ سرمایه گذاری به £ (پوند)مدت زمان اخذ اقامت
 2000000£مسیرهای تسریع شده ای را برای اقامت نامحدود
 2000000£در پایان 5 سال
 5000000£در پایان 3 سال
 10000000£در پایان 2 سال

اسناد مورد نیاز ویزای 2 میلیون پوندی انگلستان

سرمایه گذارانی که به دنبال ویزای اقامت در انگلیس هستند می توانند ویزای سرمایه گذاری درجه یک را در نظر بگیرند. همانطور که گفتیم این نوع ویزا به سرمایه گذاری 2 میلیون پوندی نیاز دارد و اجازه می دهد اقامت موقت در انگلستان برای سرمایه گذار و خانواده وی فراهم شود. این اقامت به 3 سال و 4 ماه خواهد بود و متقاضیان می توانند برای تمدید این اقامت برای 2 سال دیگر درخواست دهند. سرمایه گذاران پس از 6 سال می توانند اقامت دائم و پس از 5 سال می توانند تابعیت بریتانیا را به مدت نامحدود به دست آورند. متقاضیان ویزای 2000000£ (پوند) انگلستان باید اسناد متعدد خود را در زمان درخواست ارائه دهند، از جمله:

  • گذرنامه فعلی و یا سایر اسناد مسافرتی
  • یک عکس گذرنامه جداگانه
  • یک گواهی از سوابق کیفری از هر کشوری که بیش از یک سال تا 10 سال گذشته در آن زندگی کرده است.

سرمایه گذاری در انگلستان در 2023

صاحبان ویزای سرمایه گذاری درجه یک در سال 2023 می توانند در انگلستان در کنار سرمایه گذاری در کسب و کارهای فعال در انگلستان هم کار کنند. این افراد همچنین می توانند در انگلستان تحصیل کنند و می توانند پس از مدت زمان مشخصی که در انگلیس با همین سرمایه زندگی کرده اند، اقامت دائم اقامت نامحدود انگلستان را نیز کسب کنند. اگر 2 میلیون پوند سرمایه در اختیار دارید، به راحتی می توانید از طریق استارت آپ انگلستان با هزینه بسیار کمتر اقامت این کشور را به دست آورد و از مزایای مشابه این ویزا بهره ببرید.

کسانی که 5000000£ (پوند) یا بیشتر را سرمایه گذاری می کنند پس از 3 سال می توانند برای کسب اقامت دائم و نامحدود انگلستان درخواست کنند، در حالی که افرادی که 10000000£ (پوند) یا بیشتر سرمایه گذاری نمایند می توانند پس از 2 سال چنین درخواستی را اعمال کنند. سرمایه گذاران متقاضی این نوع ویزا نمی توانند در شرکت هایی سرمایه گذاری کنند که فعالیت های اصلی آن شامل مدیریت، توسعه یا سرمایه گذاری در املاک است. گروه کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت دارای سال ها تجربه در خدمات مهاجرت می تواند در این راه پیچیده به شما کمک کند.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *