مهاجرت

ویزا کارت اتریش

ویزا کارت اتریش

در هنگام مراجعه جهت اخذ اقامت کشور اتریش در سال 2022 یکی از شرایط و آیتم های مورد نیاز برای هر متقاضی داشتن ویزا کارت اتریش می باشد. ویزا کارت (Visa Card) به همراه مستر کارت (Master Card) دو کارت اعتباری بسیار کاربردی در بین مردم اتریش و اروپا می باشد. این دو کارت اساسا تفاوت زیادی با هم نداشته و فقط از نظر برند و شبکه یا سیستم پرداختی با هم فرق دارند. از شرایط اخذ ویزا کارت اتریش این است که فرد متقاضی علاوه بر اثبات هویت خود بتواند آدرس سکونتی خودش را هم در اتریش ثابت کند. به عبارت بهتر قانون اتریش فرد متقاضی را ملزم می داند که ابتداء مقیم اتریش باشد. پس؛

  • آیا افراد غیر مقیم امکان افتتاح حساب و اخذ ویزاکارت در اتریش را ندارند؟
  • شرایط و مدارک لازمه جهت افتتاح حساب در کشور اتریش چیست؟
  • کاربردها و امتیازات دریافت ویزا کارت در اتریش چه می باشد؟
  • انواع ویزا کارت صادره توسط بانک های اتریشی کدامند؟
  • آیا می توان از کارت های اعتباری اتریش در کشورهای مختلف استفاده کرد؟
  • آیا ویزاکارت اتریش در تنها اعتبار یورویی دارد؟
  • برترین برند ویزا کارت جهت دریافت از موسسات مالی اتریشی چیست؟

مسلما سوالات زیادی درخصوص مهاجرت به اتریش و دریافت ویزاکارت توسط هموطنان عزیز مطرح است و اینها فقط نمونه ای از آن هاست. اما تلاش تیم کارشناسان مهاجرتی موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت این است که با ارائه راهنمائی ها و مشاوره های لازم به تمامی سوالات شما دراینباره پاسخ دهند.

نیاز به ویزا کارت اتریش

همانطور که مستحضر هستید، فرآیند مهاجرت به اتریش و اقامت در این کشور مقدمات و ملزوماتی دارد که یکی از اینها نیاز به داشتن یک حساب بانکی و برخورداری از کارت پرداخت مناسب می باشد. در کشور اتریش، شما برای پرداخت یا دریافت پول از گزینه های کارت اعتباری زیادی مثل امریکن اکسپرس، دیسکاوری، مستر کارت و غیره برخوردارید. اما هیچ یک از این کارت ها از لحاظ کاربرد و استفاده به پای ویزا کارت نمی رسد.

ویزا کارت اتریش در کلیه فروشگاه های زنجیره ای، پاساژها و حتی در شرکت های بزرگ و کوچک اتریشی مورد قبول همگان می باشد. ایضا اینکه غالب دستگاه های خودپرداز در سراسر اتریش پذیرنده این نوع کارت ها می باشد. پس در اتریش انجام زندگی بدون داشتن ویزا کارت اعتباری یا ویزا کارت بدهی کاری پرچالش و تقریبا غیرممکن است. از اهم کاربردهای ویزا کارت در اتریش می توان به اجاره خانه، پرداخت هزینه های تحصیل در اتریش، واریز مالیات و عوارض، انتقال وجه بین بانکی، خرید آنلاین و غیره اشاره نمود.

نیاز به ویزا کارت اتریش

انواع ویزا کارت اتریش و امتیازات آن

در کشور اتریش به خصوص در پایتخت آن یعنی شهر وین شما می توانید با بانک ها و موسسات مالی (خصوصی و دولتی) زیادی برای دریافت ویزا کارت آشنا شوید. این موسسات اتریشی ویزاکارت های مختلفی برای متقاضیان و مشتریان خود ارائه می کنند. متقاضیان نیز می توانند با توجه به شرایط خود گزینه مناسب از بین این ویزاکارت ها را انتخاب و تشکیل پرونده بدهند. اما اقسام ویزا کارت های کشور اتریش در سال 2022 از این قرار است:

انواع ویزا کارت اتریششرح
ویزاکارت بدهی یا دبیت کارت اتریشدارای ساز و کار پرداخت هزینه ها از طریق اتصال مستقیم به اکانت شخصی دارنده کارت
ویزاکارت اعتباری یا کردیت کارت اتریشدارای لاین اعتباری که بانک اتریشی به دارنده کارت اختصاص داده
ویزاکارت پیش پرداخت و کارت هدیهکاربرد فقط صرفا با موجودی محدود. معین کارت که از قبل شارژ شده

یکی از مواردی که باعث ترغیب افراد جهت دریافت ویزاکارت اتریش می شود اطلاع از مزایای کاربرد این کارت ها می باشد. از مهمترین امتیازات این نوع کارت ها می توان به دسترسی آنلاین 24 ساعته، انتقال موجودی با کمترین هزینه، هزینه گاها رایگان، بیمه سفر و سوانح، ساپورت خدماتی، تخفیف های سفر، پاداش ها، جوایز برتر و غیره اشاره نمود.

بهترین مستر کارت اتریش

بانک های اتریشی و بانک های بین المللی مختلفی در این کشور به متقاضیان خود انواع ویزا کارت را ارائه می دهند. بانک های معتبری همچون ING، NAB، UniCredit و سایر موسسات مالی در این کشور در زمینه های مختلفی مثل افتتاح حساب و صدور ویزاکارت فعال هستند. اما گزینش برترین ویزا کارت در اتریش از بین گزینه های متعدد کار آسانی نیست و در این مورد متقاضیان بایستی به انتخاب ویزاکارت مطلوب خود به مانند یک پازل نگاه کنند. بدین ترتیب که شاخص ها و پارامترهای گوناگون و مختلفی مثل هزینه ویزاکارت، کارمزد انتقال اعتبار، پاداش ها، کاربردها و غیره را در کنار هم گذاشته و به یک جمع بندی مناسبی در اینباره برسند. بر همین منوال، برترین ویزا کارت های اتریش از این قرار می باشد:

کارتقیمت یا هزینه خریدهزینه انتقال موجودیهزینه سالیانهبرنامه پاداش ها
ING Orange One Platinum Credit Card16.99%بدون پیشنهاد فعلی149$ (دلار)پاداش های کش بک
ING Orange One Credit Card11.99%بدون پیشنهاد فعلی0$ (دلار)
Comdirect Visa Card2%0$ (دلار)پاداش خرید
Hanseatic Bank Credit Card0$ (دلار)
Virgin Australia Velocity Flyer card20.74%50$ (دلار)تا 44 روز بدون بهره بر خریدهای جدید
NAB Rewards Business Signature Visa credit card18.50%بدون پیشنهاد فعلی175$ (دلار)تا 44 روز بدون بهره بر خریدهای جدید

شرایط افتتاح حساب برای ویزا کارت اتریش

اگر شما هم جزء آندسته از افرادی هستید که قصد اقامت طولانی در اتریش را دارید پس توصیه می شود که حتما پیگیر افتتاح حساب در اتریش باشید. پس در هنگام مراجعه به بانک مدنظر، شما بایستی به فکر ارائه مدرک هویتی مناسبی مثل پاسپورت یا مدرک اقامتی در اتریش (Meldezettel) باشید. متداولترین حساب بانکی جهت افتتاح خارجیان مقیم از نوع حساب جاری (موسوم به Girokonto) می باشد. با این حساب جاری شما می توانید:

نمودار کاربردهای حساب جاری در اتریش

بهترین بانک های اتریش برای اخذ ویزاکارت

اتریش دارای یک نظام بانکی مدرن و پیشرفته ای است و هم اکنون در این کشور بیشتر از 700 بانک معتبر وجود دارد. نظام بانکداری اتریش یک نظام بین المللی بوده و به واسطه قرارگیری پایین تر در معرض ریسک بالاتر کشورهای شرق و مرکز اروپا (CEE) از ثبات خیلی خوبی برخوردار است. بانک های این کشور معمولا در قالب انجمن های بازرگانی مختلفی سازماندهی می شوند. از مهمترین و برترین بانک های کشور اتریش می توان به موارد ذیل اشاره نمود:

  • Erste Group Bank
  • RZB Group
  • UniCredit Bank Austria AG
  • BAWAG P.S.K
  • Raiffeisen Bank International AG
  • Oesterreichische Kontrollbank AG

رسالت همیشگی موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت و پرسنل ساعی آن راهنمائی و مشاوره هموطنان در دست یابی به اهداف مهاجرتی آنها مخصوصا در اخذ اقامت اروپا می باشد. در این مورد همکاران ما همچنین به ارائه مشاوره برای دریافت مستر کارت اتریش یا ویزاکارت اتریش نیز می پردازند.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *