مهاجرت

ویزا کارت نروژ

ویزا کارت نروژ

نروژ علاوه بر برخورداری از استاندارد زندگی بالا، مرکز مالی و اعتباری مهمی در شمال اروپا است و به همین دلیل اخذ ویزا کارت نروژ برای متقاضیان بسیار حیاتی است. بانک ها و موسسات مالی زیادی در کشور نروژ وجود دارد که به متقاضیان انواع ویزا کارت نروژی اعطاء می کنند. ویزا کارت نروژ یکی از کاربردی ترین کارت های پرداخت در این کشور و رقیب مستر کارت نروژی می باشد. اما درباره شرایط و نحوه اخذ این نوع کارت سوالات زیادی توسط متقاضیان مطرح است که برخی از کلیدی ترین سوالات طرح شده عبارتند از:

  • شرایط و نحوه دریافت ویزا کارت نروژ در سال 2022 چگونه است؟
  • آیا دانشجویان ایرانی مقیم نروژ هم می توانند در نروژ حساب ویزاکارت افتتاح کنند؟
  • برای افتتاح حساب ویزاکارت نروژ چه مدارکی مورد نیاز است؟
  • انواع بانک های صادر کننده ویزاکارت نروژ چیست؟
  • محدودیت های دریافت ویزاکارت  نروژچیست؟
  • بهترین ویزا کارت های کشور نروژ کدامند؟

جهت دست یابی به پاسخ سوالات خود درباره شرایط اخذ ویزا کارت نروژ توصیه می شود که تا انتها این مقاله را مطالعه کرده و از مشاوره ها و راهنمائی های کارشناسان خبره موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت برخوردار شوید.

بانک های نروژی

نظام بانکی در کشور نروژ متشکل از 17 بانک تجاری، 105 بانک پس انداز و تعدادی بانک های دولتی می باشد. اداره نظارت مالی نروژ بر همه موسسات مالی در این کشور نظارت می کند. در این کشور 3 نوع بانک موسوم به بانک های تجاری، پس انداز و بین المللی وجود دارد. از بزرگترین و معروفترین بانک های نروژی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بانک نروژ (Bank Norwegian): این بانک در سال 2007 و در لیساکر نروژ افتتاح شد. از آن زمان تا بحال این بانک توسعه زیادی یافته و محصولات و خدمات بانکی را به مشتریان خود در نروژ، سوئد، دانمارک و فنلاند ارائه می کند.
  • DNB Bank: در سال 1898 تاسیس شده و با بیش از 2.1 میلیون مشتری جزء بزرگترین موسسات مالی نروژ می باشد.
  • Luster Sparebank: از معروفترین بانک های نروژی که در سال 1975 تاسیس شده و خدمات مختلفی به مشتریان خود عرضه می کند.

دلایل کاربرد ویزا کارت نروژ

ویزا کارت نروژ به عنوان دسته ای از کارت های پرداخت نروژی همانند مستر کارت یا امریکن اکسپرس و غیره محسوب می شود که با هدف پرداخت هزینه ها و دریافت پول نقد از دستگاه های خود پرداز (ATM) صادر می شود. این نوع کارت های پرداخت در کشور نروژ در طیف گسترده ای شامل کارت های اعتباری، کارت های بدهی یا دبیت یا کارت های پیش پرداخت برای متقاضیان صادر می شود. موارد کاربرد ویزا کارت ها در کشور نروژ گسترده بوده و شامل حال تمامی اقشار و گروه های جامعه اعم از دانشجویان، کارگران، بازرگانان، سرمایه گذاران و غیره می شود.

از جمله موارد استفاده از ویزا کارت های کشور نروژ می توان به واریز شهریه دانشگاهی، پرداخت هزینه زندگی در نروژ، خرید بلیط های هواپیما یا قطار، اجاره خودرو، رزرو هتل، پرداخت مالیات، واریز هزینه بیمه تامین اجتماعی، انتقال آنی وجودی، کنترل حساب و اخذ موجودی اشاره کرد. امتیازات این نوع کارت های پرداخت هم شامل بیمه مسافرتی، پاداش ها، برخورداری از خدمات آنلاین، کاربرد چندین ارز و غیره می باشد.

دلایل کاربرد ویزا کارت نروژ

انواع ویزا کارت نروژ

موسسات مالی نروژی غالبا بنا بر درخواست مشتریان خود دو نوع ویزا کارت برای آنها صادر می کنند. ویزا کارت های نروژی یا از نوع اعتباری (Credit) و یا از نوع بدهی (Debit) می باشند. هر دوی این ویزا کارت ها در استفاده از شبکه یا سیستم پرداخت VISA وجه مشترک داشته اما در زمینه تامین مالی با هم اختلاف دارند.

تفاوت آنها نیز در این است که ویزا کارت های اعتباری از تامین مالی و اعتباری بانک صادر کننده خود استفاده کرده ولی ویزا کارت های بدهی نروژ اعتبار لازم را مستقیما از حساب خود شخص تامین می کنند. نکته جالب توجه اینکه کارت های اعتباری نروژ ابزارهای دردسترس برای مدیریت امور مالی شخصی و خانوادگی بوده ولی بایستی مواظب باشید که این کارت ها بدهی غیرضروری بر روی دست شما باقی نگذارند اما نکات و اصطلاحات مهم درباره کارت های پرداخت نروژی در سال 2022 عبارتند از:

آیتمشرح
Maks kreditt یا حداقل سقف موجودی یا اعتبار مجازحدود 10% تا 15% درآمد سالانه افراد
Årsavgift یا هزینه سالیانهمعمولا با درصد متفاوت در بین بانک های نروژی

شرایط دریافت ویزا کارت نروژ

پس از اطلاع درباره انواع و ویژگی های ویزا کارت کشور نروژ، اکنون نوبت اطلاع درباره نحوه دریافت این نوع کارت های پرداخت می باشد. معمولا بانک های نروژی برای صدور انواع ویزا کارت ها از متقاضیان انتظار دارند که آنها شرایط و مدارک لازم برای افتتاح حساب بانکی را از قبل تهیه کنند. مدارک مورد نیاز برای این کار شامل مدارکی برای اثبات اقامت در نروژ و مدارکی دیگر برای اثبات هویت متقاضیان می باشد. در این بین مدارک دیگری هم ممکن است توسط این بانک ها مطالبه شود که بایستی از قبل با مراجعه به بانک یا از طریق مراجعه به وب سایت بانک مورد نظر از وجود این مدارک اطلاع یافت اما ریز مدارک لازم برای افتتاح حساب ویزا کارت از این قرار است:

  • پاسپورت یا ID کارت نروژ
  • اجاره نامه یا صورت حساب بانکی
  • نامه پذیرش دانشگاهی یا قرارداد کاری
  • ویزا یا اقامت کشور نروژ

انتخاب برترین ویزا کارتهای نروژ

با توضیحات فوق برخی ها اکنون به دنبال اطلاع از برترین ویزاکارتهای نروژ و انتخاب از بین این ویزا کارت ها هستند. مسلما نمیتوان چشم بسته و بدون اطلاع از معیارهای آماری دست به انتخاب بهترین ویزا کارتها زد. برای انجام این انتخاب، شما نیازمند اطلاع از معیارهایی مثل هزینه سالیانه کارت، نرخ سود تبادل ارزی، پاداش های سفر یا خرید، هزینه تراکنش خارجی و غیره هستید. بر همین اساس است که ما بهترین ویزا کارت نروژ در 2022 را انتخاب و معرفی می کنیم.

با توجه به همه معیارهای فوق و با در نظر گرفتن کاربردهای متداول، ویزاکارت اعتباری بانک نروژی یا Bank Norwegian VISA Credit جزء بهترین ویزاکارت های حال حاضر این کشور می باشد. از این طریق شما می توانید به امتیازات فراوانی دست یابید. مثلا با داشتن این ویزا کارت می توانید برای خود بیمه مسافرتی کاملا رایگان تهیه کرده و از بلیط های پرواز رایگان هم بهره مند شوید. اما از امتیازات مهم این ویزاکارت عبارتند از:

ویژگی های ویزا کارت اعتباری بانک نروژ یا Bank Norwegian VISA credit cardشرح
کش بک (Cash Back)بانک نروژ به شما در قالب کش پوینتز 1% کش بک اختصاص می دهد که شما می توانید برای خرید بلیط از خطوط هوایی نروژ استفاده کنید
پرداخت اعتبار بدون سودتا 45 روز کاری و سپس پرداخت سود 19.99%
نرخ هزینه تبادل ارزبدون هزینه برای پرداخت ها با ارز محلی و نرخ 1.75% برای ارزهای خارجی
هزینه دریافت پول نقد از خودپردازهارایگان
بیمه سفرپرداخت تا 50% هزینه های حمل و نقل سفر و تا 90 روز بیمه مسافرت رایگان

کارشناسان مهاجرتی ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت آماده اند تا هموطنانی را که علاقه مند اطلاع از شرایط مهاجرت به نروژ 2022 می باشند را مشاوره و راهنمائی کنند.

4/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *