مهاجرت

ویزا کارت نیوزلند

ویزا کارت نیوزلند

ویزا کارت نیوزلند در انواع و دسته های مختلفی همچون کارت پیش پرداخت، کارت هدیه، کارت اعتباری و کارت بدهی برای متقاضیان صادر می شود. این نوع کارت پرداخت در قبال افتتاح حساب بانکی در بانک های کشور نیوزلند صادر می شود. اما متقاضیان بایستی از قبل بدانند که افتتاح حساب در نیوزلند و گرفتن هر نوع کارت بانکی نیازمند اطلاع از شرایط و ضوابط بانکی در این کشور می باشد. از جمله این شرایط ارائه پاسپورت، گواهینامه رانندگی و نیز ارائه مدرک سکونتی در کشور نیوزلند می باشد.

  • آیا از شرایط مورد نیاز برای اخذ ویزا کارت در کشور نیوزلند باخبرید؟
  • ویزا کارت نیوزلند چه مزایا و امتیازاتی برای دانشجویان و کارگران ایرانی دارد؟
  • حداقل پس انداز بانکی برای افتتاح حساب در کشور نیوزلند چقدر می باشد؟
  • دریافت ویزا کارت کشور نیوزلند چه مزایایی دارد؟
  • آیا می توان از خارج از نیوزلند برای دیافت ویزاکارت اقدام کرد؟
  • فرایند دریافت ویزاکارت نیوزلند چیست؟
  • برترین ویزا کارت های کشور نیوزلند کدامند؟
  • ملاک برای انتخاب برترین ویزا کارت نیوزلند چیست؟

نیوزلند جزء مقاصد مهاجرتی ایرانیان در طی سالیان اخیر می باشد و افتتاح حساب در نیوزلند و اخذ کارت بانکی مثل ویزا کارت از جمله ضروریات مهم برای دریافت اقامت نیوزلند و زندگی در این کشور زیبا محسوب می شود. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت آماده است شما را نه تنها در زمینه شرایط اخذ اقامت کشور نیوزلند در سال 2022 بلکه درباره ضوابط و مقررات افتتاح حساب و دریافت ویزا کارت نیوزلندی نیز راهنمائی نماید.

از اقتصاد نیوزلند چه می دانید

نیوزلند از جمله جوامع مدرن و پیشرفته جهان می باشد که در جنوب غربی اقیانوس آرام و در همسایگی کشور استرالیای بزرگ قرار دارد. این کشور کوچک جزیره ای به پایتختی ولینگتون مساحتی حدود 268021 کیلومتر مربع داشته و بنا بر آمار سال 2022 از جمعیتی حدود 4979540 نفری برخوردار است. بر اساس گزارشات موجود از نهادهای ملی و بین المللی اقتصاد این کشور با نرخ 2.3% روبه رشد است و در رتبه 16 دنیا قرار دارد. جالب است بدانید که این کشور از یک اقتصاد بازار پیشرفته ای با درآمد بسیار بالا برخوردار است. صنایع معدنی، صنایع فولاد، طلا، الوار و نیز کشتی سازی از جمله صنایع معروف نیوزلندی محسوب می شوند.

همین اقتصاد روبه رشد و پیشرفته است که باعث جذابیت نیوزلند برای مهاجران خارجی مخصوصا سرمایه گذاران می گردد. درباب اهمیت محیط سرمایه گذاری و کسب و کار نیوزلند نیز همین بس که از نظر انجام آسان هر نوع بیزینس نیوزلند در رتبه اول بین المللی با امتیاز شاخص 86.8 قرار دارد. نمودار زیر برگرفته از گزارش مجمع اقتصاد جهانی در زمینه رنکینگ انجام راحت بیزینس در سطح بین المللی و جایگاه نیوزلند می باشد:

رتبه یک نیوزلند در انجام آسان بیزینس

شرایط زندگی در نیوزلند 2022

به گواهی آمارهای امسال، سطح درآمدی مردم نیوزلند در قیاس با سایر ملل بسیار بالا است. چرا که میانگین درآمد ماهیانه نیوزلندی ها حدود NZD 20400 (دلار نیوزلند) معادل 12344$ (دلار آمریکا) است. همزمان هزینه زندگی ماهیانه در کشور نیوزلند عددی حدود NZD 3630 (دلار نیوزلند) برابر با 2196$ (دلار آمریکا) برآورد می شود. با مقایسه این دو رقم می توان به تعادل مطلوب کار و زندگی در کشور نیوزلند پی برد. به همین سبب نیز استاندارد زندگی در کشور نیوزلند به حدی بالا است که این کشور از این لحاظ در رده هشتم جهانی قرار دارد.

رنکینگ کیفیت زندگی در کشورهای جهان

ضرورت اخذ ویزا کارت نیوزلند

بانک های کشور نیوزلند چه به صورت خصوصی و چه دولتی برای متقاضیانی که قصد افتتاح حساب در این کشور و دریافت کارت بانکی دارند، خدمات ارائه می کند. کارت های بانکی مختلفی در کشور نیوزلند توسط موسسات مالی و بانک ها صادر می شود که از جمله آنها می توان به ویزا کارت، مستر کارت، امریکن اکسپرس و نیز دیسکاوری اشاره نمود. تمامی این کارت ها به صورت کم و زیاد مورد قبول همگانی بوده و در انجام تراکنش های روزانه مورد استفاده قرار می گیرد.

اما از بین کارت های بانکی فوق، ویزا کارت های نیوزلند از کاربرد فراوان و محبوبیت بسیار زیادی برخوردار است و تقریبا بیش از نیمی از بازار پولی این کشور را تحت سیطره خود دارد. پس مهاجرانی که قصد عزیمت به نیوزلند را دارند بایستی در جریان باشند که آنها در انجام کلیه امور زندگی خود از خرید مایحتاج زندگی گرفته تا پرداخت هزینه تحصیل و زندگی در نیوزلند را با استفاده از کارت های پرداخت من جمله ویزا کارت نیوزلند می توانند انجام دهند.

شرایط دریافت ویزا کارت نیوزلند

یکی از شرایط اخذ ویزا کارت نیوزلند افتتاح حساب در این کشور می باشد. در این مورد بانک های نیوزلندی ضوابط خاص خود را دارند. از شرایط بانک های نیوزلندی درباب افتتاح حساب در این کشور می توان به اثبات هویتی و نیز اثبات سکونتی در این کشور اشاره کرد. همچنین از جمله شرایط برخی بانک های نیوزلندی داشتن شماره IRD (شماره رهگیری مالیاتی) قبل از افتتاح حساب بانکی است که کمی کار را برای خارجی های غیرمقیم سخت می کند. اما در کل مدارک لازم برای افتتاح حساب جاری در کشور نیوزلند و اخذ ویزا کارت از این قرار می باشد:

  • پاسپورت معتبر
  • ویزای اقامت نیوزلند
  • مدرک سکونتی مثل قبض اشتراک خانگی یا صورت حساب بانکی و یا قرارداد کار
  • حداقل موجودی یا تراز حساب تا AZ$500 (دلار) نیوزلندی

شرایط دریافت ویزا کارت نیوزلند

بهترین بانک ها برای اخذ ویزا کارت نیوزلند

بانک ها و موسسات مالی زیادی در نیوزلند در حال فعالیت هستند که برخی در سطح محلی و برخی دیگر در سطح بین المللی شهرت دارند. از بین این بانک ها می توان به بانک های معروف و سرشناسی مثل ANZ با بیش از 800 شعبه و بالاترین تعداد ATM ها در این کشور اشاره کرد. از خدمات ارائه شده توسط این بانک می توان به افتتاح حساب جاری، حساب سرمایه گذاری و پس انداز، ضمانت نامه، وام و نیز صدور انواع کارت های اعتباری اشاره کرد. ASB بانک پس انداز اوکلند از جمله بانک های معروف در ارائه حساب های چند ارزی و مدیریت اعتباری می باشد.

این بانک نیز با وجود بیش از 100 شعبه و نیز ATM های فراوان از بزرگترین بانک های کشور نیوزلند به حساب می آید. بانک نیوزلند یا BNZ هم با برخورداری از 250 شعبه و 650 خودپرداز از جمله بانک های معتبر نیوزلندی است. Westpac نیز از جمله بانک های بین المللی معتبر در کشور نیوزلند می باشد که اکنون با سال ها تجربه کاری موفق با خارجی ها شهرت خوبی دست و پا کرده است.

برترین ویزا کارت های نیوزلند

همواره این یکی از سوالات مهم متقاضیان مهاجرت به نیوزلند و افتتاح حساب در این کشور مهاجر پذیر دنیاست. در اینباره باید بدانید که برای انتخاب بهترین ویزا کارت در نیوزلند چند فاکتور را در کنار هم و توامان مورد ارزیابی قرار دهید. همان کاری که ما در جدول تطبیقی خودمان در زیر انجام داده ایم:

کارتتوضیحسود خرید (p.a.)انتقال موجودیهزینه سالیانهروزهای بدون سود
Kiwibank Low Rate Visa Credit Cardمناسب برای افرادی که به دنبال کارت اعتباری نرخ پایین هستند9.95%1.99% برای 6 ماه30$ (دلار)55 روز
ASB Visa Light Credit Cardبدون هزینه سالیانه و نرخ سود خرید پایین و 0% انتقال موجودی تا 6 ماه13.5%0%0$ (دلار)55 روز
ANZ Low Rate Visa Cardنرخ سود پایین و سود انتقال موجودی پایین12.90%1.99% برای مدت حدود 12 ماه0$ (دلار)55 روز
BNZ Lite Visa Credit Cardنرخ سود پایین و سود انتقال موجودی پایین13.45%0% برای مدت 12 ماه30$ (دلار)55 روز

در پایان یادآوری می شود چنانچه سوالی در خصوص اخذ ویزا کارت نیوزلند و یا حتی شرایط مهاجرت به کشور نیوزلند داشته باشید می توانید سوالات خود را با کارشناسان خبره ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در میان گذاشته و پاسخ تخصصی سوالات خود را دریافت و در اینباره مشاوره تضمینی دریافت کنید.

4.7/5 - (3 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *