مهاجرت

پاسپورت آنتیگوا و باربودا

پاسپورت آنتیگوا و باربودا

اعتبار پاسپورت آنتیگوا و باربودا چیزی است که سبب می شود بسیاری از افراد این کشور را به عنوان مقصد زندگی خود انتخاب کنند. با شروع بیماری کرونا در سراسر جهان، اعتبار این مدرک مسافرتی به صورت قابل توجهی افول کرد اما باید به این نکته اشاره کرد که در حال حاضر شرایط به طور کامل متفاوت شده است و افراد می توانند با استفاده از این پاسپورت به اکثر کشورهای مطرح جهان سفر کنند. راه های زیادی برای دریافت پاسپورت این کشور وجود دارد و با توجه به این که دولت آنتیگوا و باربودا، تابعیت دوگانه را نیز پذیرفته است، می توان گفت که این کشور یکی از بهترین مسیرهای مهاجرت از طریق سرمایه گذاری را در اختیار افراد قرار می دهد تا افراد بتوانند با پرداخت مبلغ مشخصی، یک پاسپورت معتبر را دریافت کنند.

محدودیت های کمی برای دارندگان پاسپورت این کشور وجود دارد و آن ها می توانند مسیرهای مختلف مهاجرتی را به راحتی با استفاده از این سند مهاجرتی تجربه کنند. افرادی که پاسپورت این کشور را در اختیار داشته باشند، به بیش از 50% از کشورهای جهان بدون نیاز به ویزای می توانند مهاجرت کنند. در چنین شرایطی باید به این نکته اشاره کرد که دریافت این پاسپورت می تواند اعتبار فرد را تا حد زیادی در زمینه مهاجرت افزایش دهد. در صورتی که به دنبال دریافت پاسپورت آنتیگوا و باربودا هستید، مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت را همراهی کنید تا شما را با این موضوع آشنا سازند.

  • شرایط دریافت پاسپورت آنتیگوا و باربودا چیست؟
  • اعتبار پاسپورت آنتیگوا و باربودا چگونه است؟
  • محدودیت های استفاده از پاسپورت آنتیگوا و باربودا چیست؟
  • در چه کشورهایی نمی توان با استفاده از پاسپورت آنتیگوا و باربودا اقامت دریافت کرد؟

شرایط دریافت پاسپورت آنتیگوا و باربودا

راه های زیادی برای دریافت پاسپورت آنتیگوا و باربودا وجود دارد و اصلی ترین روشی که به این مهم ختم می شود، سرمایه گذاری در آنتیگوا و باربودا است. برای این که بتوان از طریق سرمایه گذاری به این پاسپورت دست پیدا کرد، 4 روش کلی وجود دارد که می توان آن را به شرح زیر دانست:

دریافت پاسپورت آنتیگوا و باربودا از طریق سرمایه گذاری

البته باید در نظر داشت که این سرمایه گذاری ها می تواند محدودیت هایی را به همراه داشته باشد. بسیار مهم است که فرد قصد دارد چند نفر را به همراه خود به آنتیگوا و باربودا منتقل کند. هرچه تعداد متقاضیان بیشتر باشد، فرد به سرمایه بیشتری نیاز خواهد داشت. جدول زیر اطلاعات دقیق تری در این رابطه ارائه کرده است:

شرایطخانوار تک نفره به دلارخانواده 2 تا 4 نفره به دلارخانواده 6 نفره به دلار
سرمایه گذاری در رشد کشور130000$130000$130000$
سرمایه گذاری در دانشگاه150000$
خرید ملک230000$230000$260000$
سرمایه گذاری در یک تجارت430000$430000$610000$

هر یک از روش های یاد شده در جایگاه خود می تواند منجر به دریافت اقامت و پاسپورت آنتیگوا و باربودا شود ضمن آن که راه های دیگری از جمله اقامت از طریق کار نیز می تواند منجر به دریافت پاسپورت این کشور خواهد شد.

شرایط مهاجرت به آنتیگوا و باربودا

اعتبار گذرنامه آنتیگوا و باربودا

باید در نظر داشت که در حال حاضر پاسپورت آنتیگوا و باربودا یکی از پاسپورت های معتبر جهان است و توانسته در رتبه 25 جهان از این بابت قرار گیرد. با استفاده از پاسپورت این کشور می توان به 100 کشور جهان بدون نیاز به هرگونه ویزا سفر کرد و 40 کشور جهان نیز به شهروندان این کشور اجازه می دهند تا با استفاده از ویزای فرودگاهی سفر به آن کشورها را تجربه کنند. در چنین شرایطی است که با امتیاز 140، این کشور یکی از قوی ترین پاسپورت های جهان را در اختیار دارد.

اعتبار گذرنامه آنتیگوا و باربودا

مهاجرت به اروپا با استفاده از این ویزا کاملا آزاد است و این خود یکی از بهترین فرصت هایی است که فرد می تواند با استفاده از این پاسپورت به آن دست پیدا کند. شرایط سفر به کشورهای مختلف جهان با استفاده از پاسپورت آنتیگوا و باربودا به شرح زیر است:

اعتبار پاسپورت آنتیگوا و باربودا

مدارک لازم برای دریافت شهروندی آنتیگوا و باربودا

افرادی که قصد دارند شهروندی آنتیگوا و باربودا را به دست آورند که در نهایت منجر به دریافت پاسپورت این کشور می شود، باید مدارکی را ارائه کند که مهم ترین آن ها عبارتند از:

  • پاسپورت ملی (پاسپورتی که فرد به کمک آن به آنتیگوا و باربودا سفر کرده است)
  • شناسنامه
  • گواهی ازدواج
  • مدارک مربوط به حمایت مالی از سایر اعضای خانواده
  • سند طلاق
  • فرم تکمیل درخواست
  • فرم سلامت جسمانی
  • گواهی و فرم مربوط به سرمایه گذاری در آنتیگوا و باربودا
  • عکس امضا شده
  • اسناد مربوط به پرداخت مالیات
  • گواهی عدم سوءپیشینه پلیس
  • سند ملک خریداری شده

بررسی اعتبار پاسپورت گرنادا

در رابطه با دریافت این گواهی ممکن است مدارک دیگری نیز درخواست شود اما به طور کلی مدارکی که از آن ها یاد شد، می تواند برای دریافت این ویزا کفایت کند. در صورتی که به دنبال دریافت پاسپورت بهترین کشورهای جهان هستید، حتما با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *