مهاجرت

پاسپورت مونته نگرو

پاسپورت مونته نگرو

پاسپورت مونته نگرو به دلیل اهمیت بسیار زیادی که دارد می تواند مورد توجه بسیاری از افراد باشد که به دنبال دریافت پاسپورت دوم هستند. در حال حاضر باید به این نکته اشاره داشت که کشورهای زیادی در جهان تابعیت دوم را به رسمیت می شناسند و فرد بدون نیاز به از دست دادن تابعیت رسمی خود، می تواند تابعیت کشور ثانویه ای را نیز به دست آورده و در بسیاری از موارد و برای سهولت پروسه های مهاجرتی خود، از آن استفاده کند. مونته نگرو یکی از کشورهایی است که در قرن 21 استقلال خود را به دست آورده و به همین دلیل می توان آن را به عنوان یکی از کشورهای نوپا در جهان یاد کرد.

با وجود اینکه این محدودیت می تواند سبب شود که اعتبار مونته نگرو در سطح بین المللی کاهش پیدا کند، باید به این نکته اشاره داشت که پاسپورت این کشور در حال حاضر یک جایگاه مناسب در سطح بین المللی دارد و دریافت این مدرک مهاجرتی می تواند منجر به آن شود که فرد به راحتی بتواند به اکثر کشورهای جهان سفر کرده یا در آن ها اقامتی موقت به دست آورند. برای کسب اطلاعات بهتر در این زمینه، مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت فرایند دریافت و اعتبار پاسپورت در مونته نگرو را مورد ارزیابی قرار داده اند.

  • پاسپورت مونته نگرو در سطح بین المللی چه اعتباری دارد؟
  • با استفاده از پاسپورت مونته نگرو به کدام کشورها می توان بدون ویزا مهاجرت کرد؟
  • محدودیت های ورود به کدام کشورها با استفاده از ویزای مونته نگرو وجود دارد؟
  • راه های دریافت پاسپورت مونته نگرو چیست؟

بررسی اعتبار پاسپورت مونته نگرو

در حال حاضر باید به این نکته اشاره داشت که مونته نگرو پاسپورت معتبری در اختیار دارد و شهروندان این کشور می توانند با آسودگی خاطر از پاسپورت خود برای مهاجرت به خارج از کشور چه در سطح اقامتی و چه در سطح توریستی استفاده کنند. عضویت این کشور در ناتو و اتحادیه اروپا سبب شده است تا این کشور در جمع کشورهای معتبر جهان قرار گیرد و همین مسئله سبب شده تا اعتبار پاسپورت این کشور به صورت قابل توجهی افزایش پیدا کند.

از اقامت رومانی چه می دانید؟

در طول شروع تا اوج گیری بیماری کرونا، نه تنها شهروندان مونته نگرو بلکه شهروندان اکثر کشورهای جهان با منع ورود به برخی از کشورها روبرو شدند اما با شروع واکسیناسیون و از بین رفتن اثر کشنده این بیماری، شرایط به حالت عادی بازگشته به طوری که در سال 2023، پاسپورت مونته نگرو به قوی ترین سطح خود در دهه گذشته رسیده است. امروزه پاسپورت مونته نگرو به رتبه 34 جهان رسیده است و نمودار زیر نشان می دهد که چگونه این امتیازها تغییر پیدا کرده است.

بررسی امتیاز پاسپورت مونته نگرو

این امتیاز مربوط به مجموع کشورهایی است که می توان با استفاده از گذرنامه مونته نگرو بدون ویزا، با ویزای فرودگاهی یا رزرو ویزای به آن ها سفر کرد. در حال حاضر 70 کشور جهان از شهروندان مونته نگرو خواسته اند تا پیش از ورود به این کشور ویزا دریافت کنند. کانادا، چین، ایرلند، مکزیک، نیوزلند، آمریکا و کویت از جمله کشورهای مشهوری هستند که برای ورود به آن ها باید ویزا دریافت کرد.

دریافت پاسپورت مونته نگرو با استفاده از سرمایه گذاری

بر اساس قوانین مونته نگرو، این کشور از سال 2019 به شهروندان خارجی این امکان را می دهد که با استفاده از فرصت سرمایه گذاری در مونته نگرو، پاسپورت این کشور را به دست آورند. برای این که فرد بتواند شهروندی مونته نگرو را به دست آورد، می تواند 250000€ (یورو) سرمایه گذاری خرید ملک دولتی در قسمت های شمالی این کشور انجام دهند یا این که در این کشور ملکی خریداری کنند که ارزش آن به 450000€ (یورو) می رسد. البته این تنها مبلغی نیست که سرمایه گذاران باید پرداخت کنند بلکه 100000€ (یورو) را نیز باید به دولت این کشور پرداخت کنند. یکی از مزیت های انتخاب سرمایه گذاری در مونته نگرو آن است که برای تمدید اقامت در این کشور، نیازی به حضور در آن نیست و تنها 5 روز در 5 سال می تواند برای رسیدن به خواسته های خود در این کشور کفایت کند.

دریافت پاسپورت مونته نگرو با استفاده از سرمایه گذاری

راه های دریافت پاسپورت مونته نگرو از طریق اقامت

راه های زیادی وجود دارد که فرد به کمک آن ها می تواند اقامت مونته نگرو را به دست آورد که از جمله آن ها می توان به کار در مونته نگرو اشاره کرد. افرادی که به هر نوعی اقامت مونته نگرو را به دست آورده باشند، پس از 5 سال اقامت در این کشور، می توانند درخواست خود برای دریافت گذرنامه مونته نگرو را به ثبت برسانند. در حال حاضر این روش یکی از بهترین راه های دریافت پاسپورت معتبر این کشور است. باید به این نکته اشاره کرد که روند پاسخ به دریافت پاسپورت این کشور بسیار ساده است و اکثر شهروندان خارجی می توانند از این طریق شهروندی مونته نگرو را به دست آورند.

مهاجرت به مونته نگرو مسیر امن برای ایرانی ها

مونته نگرو یکی از کشورهایی است که می تواند پاسپورت بسیار معتبری را در اختیار فرد قرار دهد. در حقیقت سرمایه گذاری در این کشور ساده ترین راه برای دریافت پاسپورت این کشور است که می توان آن را برای سرمایه گذار اصلی و همچنین اعضای اصلی خانواده او به ارمغان آورد. در صورتی که شما نیز در جستجوی دریافت بهترین پاسپورت های جهان هستید، حتما با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید تا در این زمینه شما را راهنمایی کنند.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *